Blind: Ik wil ook niet dat dit gelijk weer een kop wordt in de kranten

    Blind: "Ik wil ook niet dat dit gelijk weer een kop wordt in de kranten"

    zondag 23 september 2018 om 19:38

    Daley Blind wanhoopt niet na de 3-0 nederlaag tegen PSV. Ajax staat nu vijf punten achter, maar de verdediger kan zich nog herinneren dat zijn ploeg maar liefst dertien punten achter heeft gestaan. Met die uitspraak wil hij de nederlaag echter niet goed proberen te praten.

    "Het seizoen is nog vroeg. Er is nog niets aan de hand. Ik heb weleens dertien punten achter gestaan op PSV", vertelt Blind aan FOX Sports. "Toen waren zij ook al aan het juichen en dansen, maar aan het einde van de rit stonden wij met de schaal. Dat is zeker lang geleden. Ik wil ook niet dat dit gelijk weer een kop wordt in de kranten. We hebben gewoon terecht verloren. Het seizoen is nog vroeg. We moeten zorgen dat we aanhaken."

    Blind noemt de 3-0 nederlaag in Eindhoven 'zeer teleurstellend'. "Van onze kant was het gewoon niet goed genoeg. We hebben ook veel te weinig gecreërd. Gewoon een domper."

    PSV maakte het zichzelf makkelijk door al vroeg twee keer te scoren. "Ze maakten de eerste twee kansen af. Dan loop je gelijk achter de feiten aan. Wij kregen geen grote kansen of nauwelijks. Zij kwamen vaak door in de counter, dat is ook hun sterke punt. We hebben het niet laten zien vandaag. Dat mogen we onszelf verwijten", vertelt Blind.

    Poll

    Maakt Ajax de achterstand nog goed?

    (1942 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 23 september 2018 om 19:39
    Wij worden kampioen!!!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:40
    17 miljoen voor Blind hahahaha ze hebben er wel kijk op in Mokum.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    zondag 23 september 2018 om 19:41
    En Viergever lieten ze gratis gaan 😅
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    zondag 23 september 2018 om 19:43
    Die is dolgelukkig dat hij bij een team zit dat wel prijzen pakt 🤣
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:44
    Welke prijs hebben jullie tot dusver gepakt dan met Viergever?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    zondag 23 september 2018 om 19:47
    😂

    Hopeloos!

    Recordaankoop voor de defensie en dan huilen dat je geen verdedigers hebt terwijl je Nick gratis laat gaan naar de concurrent.

    Van het budget die jullie voor Blind beschikbaar hebben gesteld betalen wiij onze gehele achterhoede en houden we flink wat geld over...

    Schei toch uit man!

    De vraag is niet of maar wanneer PSV kampioen wordt!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 02:37]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:51
    Oke ik stel hem gewoon:

    Wanneer wordt Psv kampioen?

    En dan nog wat, wat kan blind er aan doen dat ze zoveel voor hem hebben betaald?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    zondag 23 september 2018 om 19:55
    Het is ook geen sneer naar Blind, die kan moeilijk uit zijn eigen huid kruipen.

    Je snapt mijn punt niet helemaal haha
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    zondag 23 september 2018 om 19:58
    Het gaat om het beleid, belachelijk veel geld voor niet eens een echte centrale verdediger.. 17 miljoen kan je met gemak iets beters voor kopen
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:00
    Wie zegt dat ze bij Ajax op zoek waren na wat jij een “echte” centrale verdediger vind?
    En Ik denk zelfs dat het wel tegen valt met gemak iets beters als blind te kopen met 17 miljoen, ten eerste aleen al omdat de meeste spelers die zulke bedragen waard zijn niet zo happig zijn te spelen in de eredivisie
    Het beleid bij Ajax vind ik nu sinds een aantal jaren eindelijk wel beter worden, ervaren spelers bij de jonkies zetten moesten ze al veel eerder doen
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    maandag 24 september 2018 om 02:45
    Beter halen? De som voor Blind loopt door bonussen op naar zelfs 21 mil.

    PSV heeft in totaal 22 mil uitgegeven dit seizoen. Daarvoor zijn;

    - Erick Gutierrez
    - Denzel Dumfries
    - Angelino Tasende
    - Ryan Thomas
    - Aziz Behich
    - Trent Sainsbury
    - Lars Unnerstahl
    - Nick Viergever

    Voor gehaald.

    😂😂😂
    Vind ik leuk
    :O +5172
    zondag 23 september 2018 om 20:23
    We zijn voorlopig regerend kampioen.
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    zondag 23 september 2018 om 21:18
    Geen speld tussen te krijgen.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2147
    zondag 23 september 2018 om 23:58
    Blind is een doetje en met hem wordt je geen kampioen.. Totaal geen kwaliteiten en een slak is nog sneller als hem
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:51
    Je bent het seizoen waar Daley op doelt zeker al vergeten? Straatlengte voor en uiteindelijk 3e geworden.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    zondag 23 september 2018 om 19:56
    Nu gaan jullie weer de druk opvoeren tegen utrecht uit enzo, ik.weet het 👍
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    zondag 23 september 2018 om 21:18
    Dát is voorbarig of uiterst arrogant.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    zondag 23 september 2018 om 21:26
    Nee hoor, gat is 5 pubten endus ga je interviews krijgen met vergelijkbare teksten.

    De druk opvoeren en wij zijn Ajax en horen bovenaan en bla bla bla.

    Of denk je dat ze zeggen, we maken geen schijn van kans, wanneer ernaar gevraagd wordt?

    Voorbarig? Niet dus...

    Arrogant? Ben je gek?

    We staan 5 punten los, 18 uit 6 en doelsaldo 24-3.

    Dat is gewoon overtuigend, pik! We steken er met kop en schouders bovenuit!

    Je mag het hooguit wegstempelen als open deuren intrappen maar niet als arrogant, noch voorbarig!
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13672
    maandag 24 september 2018 om 02:00
    Dat vond PEC Zwolle ook, met kop en schouders staken jullie daar bovenuit.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    maandag 24 september 2018 om 02:06
    Haha zoals je zelf al zegt...

    18 uit 6!

    En juist de wedsteijden tegen PEC en Fortuna is waarom wij kampioen worden.

    Pas wanneer jullie dat gaan inzien en begrijpen kunnen jullie aansluiten aan de top van Nederland.

    Nu moet je reke ing gaan houden met Feyenoord en Heracles Almelo.

    Daarbij VVV en AZ hijgen in jullie nek!
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    maandag 24 september 2018 om 07:41
    Voor een wedstrijd is het altijd voorbarig hoor. Hij is gespeeld en ik vond het van Ajax kant inderdaad niet goed.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    zondag 23 september 2018 om 19:48
    Vroeg ik mij ook al af, de prijs die we hadden moeten pakken verloren we met penalty’s
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    zondag 23 september 2018 om 23:45
    Van de a assnstaande landskampioen, dat is geen schande hoor😁
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    zondag 23 september 2018 om 19:57
    Jullie? Het is PSV dat kampioen wordt en Ajax al 4 jaar, mogelijk 5, droog staat
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    zondag 23 september 2018 om 19:59
    Trouwens, lezen is ook niet je sterkste kant, TEAM dat prijzen pakt, niet team inclusief Viergever
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:05
    Viergever pakt nooit een prijs dus dit jaar ook niet.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    zondag 23 september 2018 om 20:10
    Ah ondanks de nederlaag blijf jij je moed in praten, sterk
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    zondag 23 september 2018 om 20:18
    2019
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:51
    Gelukkig worden de prijzen pas in 2019 verdeeld 😉
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    zondag 23 september 2018 om 19:44
    Vond hem tegen Barca iets wat ongelukkig maar moet zeggen dat hij redelijk doet hij weet wat hij wel kan en hij weet wat hij niet kan speelt naar zijn mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    zondag 23 september 2018 om 19:45
    Leuke speler voor de Eredivisie maar Ajax wil gewoon meer.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    zondag 23 september 2018 om 19:48
    En dat is?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    zondag 23 september 2018 om 19:49
    En daarom moet je blind niet halen...
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7647
    zondag 23 september 2018 om 19:42
    Weer zo'n blinde reactie......Dit jaar worden het meer dan 13 punten hoor en die haal je niet meer in Blinde.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:43
    Blind zat er een aantal keren prima tussen. Leest het spelletje fantastisch.

    Maar heel Ajax was gewoon matig vandaag.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:44
    Ik ben voor psv he
    Vind ik leuk
    Zlatan86 +31
    zondag 23 september 2018 om 21:38
    Ramselaar, Maher, Romero....nee, in West Duitsland is het vele malen beter.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9664
    maandag 24 september 2018 om 02:40
    Overmars in topvorm:

    16 miljoen voor Blind.
    Viergever laat hij gratis gaan.
    Weigert een bod op waardeloze Younes van 14 miljoen uit Duitsland en laat ook hem daarna gratis gaan.......
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    zondag 23 september 2018 om 19:40
    Blind je bent de zwakste schakel met het hoogste salaris.
    Vind ik leuk
    FACT +2364
    zondag 23 september 2018 om 19:51
    Ik denk dat Tadic en Ziyech meer verdienen, die overigens óók tot de zwakste schakels behoorden vandaag....
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12712
    zondag 23 september 2018 om 19:58
    Wat Tadic en Ziyech verdienen is niet relevant ook al is het duideljk minder dan wat de topverdiener bij Ajax: Blind opstrijkt.

    Hij verdiend gewoon minimaal 4x meer dan op grond van zijn kwaliteiten logisch zou zijn.

    De technische man van de RvC moet maar eens uitleggen hoe dat mogelijk is.

    Oh shit... dat is degene die dit superlucratieve contract voor hem geregeld heeft....
    Vind ik leuk
    PB +99
    zondag 23 september 2018 om 20:27
    Tadic en Ziyech zoeken altijd een elegante oplossing, maar dat is niet slim als je tegen een gelijkwaardige of betere tegenstander speelt.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:41
    Heerlijke volwassen reactie van de routinier. Daar kan Huntelaar iets van leren!
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    zondag 23 september 2018 om 19:41
    Nou ik zie eigenlijk niet hoe we nog kampioen kunnen worden. PSV gaat ook niet veel punten meer verspelen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7647
    zondag 23 september 2018 om 19:44
    Foden jij hebt er tenminste kijk op 😉
    Vind ik leuk
    3Bier +8642
    zondag 23 september 2018 om 19:55
    Jawel joh. We zijn net begonnen. PSV verspeelt ook nog wel punten. Het is nu alleen een kwestie van druk houden op PSV.
    Voor nu is PSV beter, daar kunnen we duidelijk in zijn. Maar Ajax heeft nog alle kans.
    PSV'ers gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    zondag 23 september 2018 om 19:42
    Ja Blind, dat wend wel als je bij Ajax speelt 🤣
    Vind ik leuk
    GPSV +406
    zondag 23 september 2018 om 19:42
    Gaat je dit jaar niet lukken pik
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:42
    Ja joh Blind? Was dat ook na deze paar wedstrijden al dan? Als je zo door ga sta je straks 20 punten achter.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:45
    Hahahahahaha. We hebben alleen vandaag verloren en een eerste thuiswedstrijdje gelijk gespeeld..

    Overdrijf niet zo asjeblieft zeg..
    Psv had net zo goed kunnen verliezen van bijvoorbeeld Fortuna...
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2147
    maandag 24 september 2018 om 00:01
    Met Daley wordt je nooit kampioen
    Vind ik leuk
    Wijndalum +473
    zondag 23 september 2018 om 19:43
    Daley mag een liedje zingen.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:43
    Zeer zeer slap van Blind.. Frenkie ieder duel met Luuk aan laten gaan... gehaald met het doel leider te zijn maar kan die rol duidelijk niet waarmaken
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 19:46]
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1209
    zondag 23 september 2018 om 19:53
    Wat kan Blind wel dan...hele matige speler die altijd fouten maakt.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:54
    Wij hebben viergever..:-)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:46
    Wat een gekkie is het toch hè.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    zondag 23 september 2018 om 19:46
    Blind de zwakste schakel.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:46
    Kijk, DAT zijn teksten die zwaar wegen ,geweldig !!!!,Danheb je echt een SPOORWAGON bielsen vóór je kop en een silo boter er op..........
    Vind ik leuk
    stratumseind +165521
    zondag 23 september 2018 om 19:47
    Hij zat lekker in de wedstrijd de man van 20 miljoen
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:49
    Ja die was zo zat als een blinde haha
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    zondag 23 september 2018 om 19:50
    Gefeliciteerd maat, heerlijke wedstrijd gezien.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165521
    zondag 23 september 2018 om 19:51
    het zal een rustige week worden op vp ....
    ok mooi
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    zondag 23 september 2018 om 19:54
    Wij helpen ze wel om weer nederig te doen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    zondag 23 september 2018 om 19:56
    Heerlijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165521
    zondag 23 september 2018 om 19:58
    weet je wat helemaal lachen is : scrollen door topics van de afgelopen dagen.
    Je lacht je de ballen uit de broek .
    De grootste schreeuwers blinken nu stuk voor stuk uit door afwezigheid.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    zondag 23 september 2018 om 20:03
    Inderdaad blijven slechte verliezers.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:58
    Ik heb me toch goeie zin.Geen idee waarom haha
    Vind ik leuk
    stratumseind +165521
    zondag 23 september 2018 om 19:58
    anders ik wel ...maar ja da heb ik eigenlijk iedere dag wel
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:17
    Heerlijk toch.Houden zo.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:18
    En als PSV verloren had was je dag slecht?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:53
    Nee joh ook goed
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:26
    Dat klinkt nep of toch niet?

    Zonder te liegen
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    maandag 24 september 2018 om 07:38
    Ach, valt mee hoor.

    Er zullen er een paar minder reageren en die kunnen we missen als kiespijn.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:50
    Zeg dan gewoon niks. Op voetbalprimeur word jij in een positief daglicht geschetst,maar in de AD niet
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:01
    Waarom ? ik zag zelfs Fey - Benfica en nog veel meer............ gun alle clubs het beste, behalve 1..................
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:12
    Wat is jou punt?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:16
    Jij zegt dat ik in het AD ,en dus Rotjeknor het graf in ga................
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:17
    Haha,zou haast denken dat je voor Ajax bent?

    Fijne gefrustreerde dag vandaag.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:28
    120 % anti, al 53 jaar weet je wel,.....Ik heb zelfs een Beukenbos (Buchenwald) voor mijn huis, zo mooi ..........................
    Vind ik leuk
    Vak-T +620
    zondag 23 september 2018 om 19:51
    Steek je kop maar in het zand blind....je wordt lachwekkend en zielig tegelijk!!!
    Vind ik leuk
    Siemjo +285
    zondag 23 september 2018 om 19:52
    Blind begint nu ook al te zwammen. Dat verhaaltje hebben we vorig seizoen ook al gehoord. De achterstand wordt alleen maar groter.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    zondag 23 september 2018 om 19:52
    De man van 16 miljoen, ook hij zakte vandaag weer gigantisch door het ijs. Wat een miskoop is dit! Dan zie ik toch veel liever het door PSV gratis opgehaalde topduo: Viergever en Schwaab!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:53
    Blind houdt van een hoog 'ik mag je' gehalte.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1090
    zondag 23 september 2018 om 19:55

    Danny zal er niet wakker van liggen...

    Vrouw van Danny jr:

    " Goh Danny het ging niet zo goed vandaag"

    Danny jr:

    " maak niet uit liefste het tekengeld en salariscontract ligt lekker in ons kluisje, morgen weer een dag, truste schat"

    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:56
    Hoe heeft deze speler ooit zoveel interlands en bij United kunnen spelen. Hij was gehaalt voor routine te brengen, maar hij is een van de zwakste schakel steeds.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:59
    Ja gek he..? Gigantisch domme reactie zeg.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    zondag 23 september 2018 om 19:58
    Het was een leuke snelle wedstrijd
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    zondag 23 september 2018 om 20:02
    Om te winnen moeten de neuzen allemaal dezelfde kant op staan.
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    zondag 23 september 2018 om 20:07
    Morgen zou demente Sjakie wel met verklaring komen waar het aan lag vandaag.

    Zou wel aan de scheids liggen thuisfluiter of we missen de Ligt of van de Beek moet altijd spelen.

    Bla bla bla
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1144
    zondag 23 september 2018 om 20:11
    "Ze maakten de eerste twee kansen af. Dan loop je gelijk achter de feiten aan. Wij kregen geen grote kansen of nauwelijks. Zij ..."

    Het zijn altijd zij..
    Daley, jij duurste aankoop ooit van jouw club, je moet ook niet lopen op een voetbalveld, maar je poten uit je reet rennen om te winnen!
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2335
    zondag 23 september 2018 om 20:13
    het is gewoon schande dat we niet een rechtsbenige reserve hebben voor die p;ek die mee kan en onze trainer 2 middenvelders als verdediger neer zet waar mee hij het midden veld ook nog verzwakken overmars heeft gewoon niet goed gekeken naar wat we missen en daar een zwakke trainer op zetten die geen aanzien heeft bij de spelers en ze dus niet kan raken in Europa gaat het nog dan spelen spelers voor hun eigen doel
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zondag 23 september 2018 om 20:14
    Mazzel voor Ajax dat PSV nog deze competitiehelft nog naar de Kuip moet. 😇
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8923
    zondag 23 september 2018 om 20:18
    Zo vader zo zoon.

    Allebei kunnen ze er niks van.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1144
    zondag 23 september 2018 om 22:15
    En toch allebei lekker hun zakken gevuld, doe het ze maar na.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    zondag 23 september 2018 om 20:27
    Gewoon prima gedaan van psv :)
    Vind ik leuk
    RR12 +472
    zondag 23 september 2018 om 20:29
    Neem een voorbeeld in je commentaar aan Frenkie.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 23 september 2018 om 20:34
    Blind aardige gozer maar was totaal niet nodig geweest ! Ze hadden beter een Cv van 10 miljoen kunnen kopen en een linksbuiten voor 7 miljoen was die 17 miljoen beter besteed.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:36
    17 miljoen voor deze slechte verdediger, ongelofelijk.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1847
    zondag 23 september 2018 om 20:39
    Watje 😂
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    zondag 23 september 2018 om 20:40
    En dan nog met droge oogjes durven zeggen dat ze er alles aan hebben gedaan, altijd excuusjes blindje. Je was weer slecht, je knipperde met je kraaloogjes en daar kwamen ze weer. Niveau van deze knul wordt schromelijk overschat en het erge is hij weet t zelf niet. Wie verteld het hem eens??
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:04
    De dag dat Blind afgeschreven wordt voor Oranje hang ik de vlag uit. Als ie Jan Kramer had geheten speelde hij nu bij de Treffers ofzo en viel ie daar niet eens op.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:04
    Benieuwd waar de snaveltjes zijn die van de week het hoogste woord hadden over de cijfers van winnaar Blind. Wanne lul is dat zeg. Stond erbij en keek ernaar vandaag. Heeft alle geluk als straks de Ligt weer terug is zodat zijn eigen tekortkomingen nog enigzins verbloemd worden.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +216
    zondag 23 september 2018 om 21:07
    Al bijna 5 jaar dezelfde soort teksten

    It aint over till it’s over, toch?😂🤣😂🤣😂
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    zondag 23 september 2018 om 21:13
    Toen hadden jullie een fatsoenlijke trainer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    Purist01 +636
    zondag 23 september 2018 om 21:31
    Wat was die Blind slecht zeg. En dan ook nog zo'n grote bek na afloop, hoe joods.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +893
    zondag 23 september 2018 om 21:44
    Blind zwakste schakel ajakkkes
    Vind ik leuk
    erikg +697
    zondag 23 september 2018 om 21:55
    nu zeg ik al vanaf het begin, dat Blind niet kan verdedigen, niet kan koppen, lucht dekt etc. De Blind aanhangers bleven maar zeggen hoe goed hij wel niet is en belangrijk voor het team. Als je dan als coach ook nog Frenkie naast Blind opstelt, vraag je om problemen. Beiden kunnen niet of willen liever niet koppen, volgens mij staat Luuk juist bekend om zijn kopkracht. Logischer was om Frenkie op het middenveld te houden. En de oplossing zoeken bij wat je hebt bij 2. Er wordt gepocht dat het allemaal wereld talenten zijn dus gooi ze dan maar voor de leeuwen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    Verratti +1991
    zondag 23 september 2018 om 22:13
    Heb je een punt. Als je bluf wilt uitstralen zou je de Jong op het middenveld zetten en in het centrum met een andere verdediger moeten starten. Een zoveelste jeugdtalent bij een 3-0 achterstand in laten vallen lijkt wel bluf (en is mogelijk leuk voor de statistieken), maar is gewoon armoede. Een handdoek in de ring werpen (terwijl er de hele wedstrijd van Ajax-zijde niet gevochten is)
    Vind ik leuk
    Gewoonzo +188
    zondag 23 september 2018 om 21:59
    Ze hebben er tenminste de knaken voor, sloeber
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 22:00]
    Vind ik leuk
    stratumseind +165521
    zondag 23 september 2018 om 23:15
    Blind en de messias als centrale duo ..... dat paulus daar nog trainer is is mij een raadsel
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 03:55
    Gelijk heb je Daley. Dit kan wel eens goed uitpakken voor Ajax. Een belangrijke les, hoe het niet moet. Beter nu op je bek, dan later.
    Maar goed, weet je ook wat weer eens wat verliezen is...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 08:47
    Ze hebben te veel bla bla bij ajax juist deze wedstrijd had je moeten winnen maar ze lopen er bij of dat ze Barcelona zijn je hebt nog niks gepresenteerd wat een watjes zodra het regent kunnen ze niks meer ik schaam me als Amsterdammer voor me club en een dikke pleum voor psv zoals ze ajax met beide benen terug op aarde hebben gezet en dat na een afstraffing in Barcelona !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Blind: "Ik wil ook niet dat dit gelijk weer een kop wordt in de kranten"