De Eredivisie-flops: veel Ajacieden, 'gênante' Berghuis en tweetal van NAC

    De Eredivisie-flops: veel Ajacieden, 'gênante' Berghuis en tweetal van NAC

    maandag 24 september 2018 om 11:00

    Speelronde zes in de Eredivisie stond uiteraard in het teken van de clash tussen PSV en Ajax. De kraker-op-papier eindigde in een debacle voor de gasten. Tal van Ajacieden speelden onherkenbaar zwak in het Philips Stadion. Logisch dus dat ons wekelijkse floplijstje een ongebruikelijk hoog Amsterdams gehalte heeft. Ook Steven Berghuis moet er na zijn amateurtoneel geloven. 

    André Onana (Ajax)
    Nee, het was in Eindhoven niet de dag van Onana. Normaal zo betrouwbaar, nu wankel onder de lat. De eerste treffer van PSV hád-ie misschien moeten pakken en ook bij 3-0 van Hirving Lozano zag Onana er niet goed uit. 

    Hidde Jurjus (De Graafschap) 
    Kunnen we inmiddels stellen dat het niet het seizoen is van Jurjus? Bij zijn oude cluppie hoopte de goalie zijn reputatie weer op te krikken na een rampjaar met Roda. Bij De Graafschap gaat het vooralsnog echter van kwaad tot erger. Ook tegen Heracles Almelo (4-0 nederlaag) blunderde Jurjus er op los. 


    Deyovaisio Zeefuik (FC Groningen) 
    Een hele matige eerste helft tegen AZ, met als klap op de vuurpijl zijn rode kaart vlak voor de pauze. Zeefuik kreeg na inmenging van de videoscheids direct rood. Dat was terecht, want de Groningen-back ging snoeihard door op het been van Oussama Idrissi. 

    Daley Blind (Ajax) 
    Ajacied nummer twee in dit lijstje. De volledige defensie uit Amsterdam schutterde in het Philip Stadion, met Blind als dieptepunt. Hij werd aan alle kanten voorbij gelopen door Steven Bergwijn, Hirving Lozano en Gastón Pereiro en had het bovendien ontzettend lastig met uitblinker Luuk de Jong. 

    Arno Verschueren (NAC Breda) 
    Speelde net als vrijwel ál zijn collega's een draak van een wedstrijd tegen VVV-Venlo. Verschueren viel in negatieve zin extra op door in de eerste helft op oliedomme wijze een penalty te veroorzaken. VVV won uiteindelijk met 3-0 en duwde NAC daarmee nóg dieper in een crisis. 

    Lasse Schöne (Ajax) 
    Zwakke schakel op het middenveld van Ajax, dat in de eerste 45 minuten in Eindhoven compleet werd weggeblazen door een superieur PSV. Ten Hag verloste Schöne in de rust uit zijn lijden. 


    Carel Eiting (Ajax)
    Of het nóg slechter kon dan de 45 minuten van Schöne? Jazeker. Eiting had het woensdag tegen AEK Athene al niet makkelijk en tegen kampioen PSV leverde de controleur een regelrechte wanprestatie. Werkelijk alles ging mis. De voorlopige conclusie is hard: hij is nog niet klaar voor de Nederlandse top. 

    Mikhail Rosheuvel (NAC Breda) 
    Eerlijk gezegd had hier ook de naam van Paolo Fernandes, Mitchell te Vrede, Fabian Sporkslede, Gianluca Nijholt of Menno Koch kunnen staan. Goalie Benjamin van Leer was namelijk de enige NAC-speler die in Venlo een voldoende kon noteren. Rosheuvel grossierde 90 minuten lang in slechte voorzetten en kansloze acties. 

    Steven Berghuis (Feyenoord) 
    Natuurlijk móeten we Berghuis wel aan de schandpaal nagelen na zijn belachelijke schwalbe tijdens het thuisduel met FC Utrecht. De vleugelaanvaller stelde zich verschrikkelijk aan nadat Willem Janssen een hand in zijn nek had gelegd. Na de wedstrijd ging Berghuis diep door het stof - dat dan weer wel. 


    Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) 
    In de eerste helft van het topaffiche in Eindhoven liep Huntelaar er voor spek en bonen bij. De 35-jarige spits kwam er geen moment aan te pas tegen Nick Viergever en Daniel Schwaab. Net als Schöne werd ook Huntelaar in de rust gewisseld. 

    Cyriel Dessers (FC Utrecht)
    Utrecht-trainer Dick Advocaat liet eerder deze week weten dat Dessers in De Kuip de kans ging krijgen om zich te bewijzen. Onder Jean-Paul de Jong hield de Belgische spits vooral de bank warm. Na zondagmiddag heeft Advocaat mogelijk geconcludeerd dat zijn voorganger het goed zag. Dessers liet werkelijk niets zien. 

    Wie vond jij dé flop van speelronde zes? Deel het in de comments! 

    Plaats een reactie

    Senn +7371
    maandag 24 september 2018 om 11:00
    Cheap code snapje?
    Waar ben je????
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 11:01]
    Vind ik leuk
    Harmmm +79
    maandag 24 september 2018 om 11:03
    Cheap Codes ook de flop van het weekend!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:15
    Haha, die kan zo dit elftal in.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11103
    maandag 24 september 2018 om 11:21
    Ik mis er nog een stuk of 3 van Ajax in dit lijstje, ghehehe
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:01
    Je mag er gerust 11 van maken, was om te janken
    Vind ik leuk
    Always PSV +11103
    maandag 24 september 2018 om 12:10
    Ook goed.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:56
    12,je vergeet ten Hag
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:24
    Ja inderdaad, met stip op nr 1
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:24
    Die veranderen weer van account;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    maandag 24 september 2018 om 11:00
    De grootste flop dit weekend was onze trainer!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:03
    Jij zegt het, ik dacht het, Frenkie is voor schut gezet door ten Hag...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 11:10
    klopt.
    Ik zal het nog eens en voor de laatste keer proberen uit te leggen en misschien leest jullie trainer mee.
    Het eerste dat een verdediger moet kunnen is verdedigen. mocht hij dat kunnen dan kan je hem proberen uit te leggen dat zodra hij de bal heeft die te geven aan iemand die het spel verdeelt.
    middenvelders ( zeker aanvallende ) zijn geen verdedigers. Frenkie de Jong word nu neergezet als degene die blunders maakte maar die jongen heeft de fysiek niet om als verdediger te spelen en hoort op het middenveld en anders niet.Zeker met hoge ballen ook een lange spits had je altijd voor Schuurs moeten kiezen en een echte verdediger als Wober ernaast. Blind is veel te langzaam om achterin te spelen als je vaak 1 op 1 komt en met ruimte in de rug speelt.Die hoort eigenlijk ook op het middenveld maar daar heb je al veel spelers die beduidend beter zijn dus onnodige aankoop.
    Bij jullie moeten ze eens leren dat je niet spelers op alle posities kan zetten zoals het uitkomt, dat is misplaatst denken.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    maandag 24 september 2018 om 11:14
    Jij snapt, ik snap het, de rest van Nederland snapt het, alleen Ten Hag snapt het niet.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4761
    maandag 24 september 2018 om 11:17
    Nouja, toen ik aan het begin zei dat Ajax maar 1 goeie verdediger en 1 echte buitenspeler heeft, werd ik nog weggelachen. Toen gister bleek dat Ajax inderdaad maar 1 verdediger en 1 aanvallende speelwijze heeft, zag ineens iedereen het aankomen..
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    maandag 24 september 2018 om 11:23
    Als je Wober CV had gezet, Frenkie op het middenveld en Neres op rechts, dan had het gewoon goed gestaan. Wat ik niet heb zien aankomen is dat Ten Hag het hele elftal als een dwaze door elkaar gooit.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4761
    maandag 24 september 2018 om 11:38
    Wöber is in mijn ogen ook niet goed en sterk genoeg om een Luuk de Jong af te stoppen. Als ik Overmars was geweest, had ik ipv Schuurs een verdediger gehaald die er wél meteen stond. Die wordt gewoon gemist nu.

    Verder heb je helemaal gelijk. Neres is de enige Ajax-aanvaller met snelheid en diepgang, maar dat haal je eruit als je hem op 10 zet. Daardoor, en doordat Eiting en Schöne toch wat minder zijn dan Frenkie, was het relatief makkelijk verdedigen voor PSV. Al had Ajax misschien nog wat kunnen bereiken met lange ballen op Huntelaar, die zeker wel wat duels kan winnen van Schwaab en Viergever. Maar nee, dat doen ze niet en ze halen hem eraf voor nog maar weer een klein onervaren ventje..

    Het interview van Ten Hag na de wedstrijd vond ik gewoon pijnlijk. Hij heeft er volgens mij écht geen verstand van.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    maandag 24 september 2018 om 11:43
    Dat vind ik ook het ergste van alles. Als hij nou had gezegd dat hij het zo geprobeerd heeft, maar dat het jammerlijk mislukt is, dan had ik er wel vrede mee kunnen hebben. Nu vrees ik voor de rest van het seizoen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 11:19
    probleem bij jullie is dat ze met Ten Hag verkeerde keuze hebben gemaakt maar kan nu niet weer voor andere trainer gaan dat zou echt slecht zijn.
    Ik heb al toen ze Keizer aanstelde gezegd dat er bij Ajax een trainer moet staan waar spelers tegenop kijken en allure heeft, de trainers die er zijn geweest en nu zit hebben dat totaal niet.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:14
    En Blind
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    maandag 24 september 2018 om 11:17
    dat was wel de nummer 1 ja.. Zonde hoor want ajax heeft gewoon een prima team :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    maandag 24 september 2018 om 11:18
    Komt wel goed, ik maak me nog niet veel zorgen, in Amsterdam kunnen we het recht zetten, laatste jaren is het vaak winst Ajax in Amsterdam en winst PSV in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44796
    maandag 24 september 2018 om 11:31
    Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst.
    Wij hebben een andere trainer nu.
    PSV vrat ajax op met huid en haar. Gaat de komende keer weer gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 11:32]
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    maandag 24 september 2018 om 11:49
    Haha, wat een onzin, Ajax thuis is anders dan Ajax uit, dat weet jij zelf ook wel. Wat dat betreft ben jij nog arroganter dan een Ajacied, mocht PSV van Inter gaan verliezen volgende week, wil ik menig PSV'er wel weer eens horen over hoe goed PSV is :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 22:30
    In de beginjaren van de arena won psv daar wel regelmatig. Leek bijna alsof ajax daar uit speelde. Was vast nog heimwee naar de meer. Sluit niet uit dat v bommel daar ook wel eens een bijdrage aan leverde. Gaf die niet een voorzet op een kale klets?
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    maandag 24 september 2018 om 11:32
    Dat is zeker waar. Alleen heb je het niet meer in eigenhand. Veel fouten kan ajax zich ook niet permiteren maar met de teams in de ED zal ajax ook geen misstap maken ;)
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    maandag 24 september 2018 om 12:04
    En de grootste flop van 2018 zijn jullie publiek
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20634
    maandag 24 september 2018 om 11:03
    Ik mis Frenkie, Mazraoui, Tagliafico, Ziyech, Tadic en Neres
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    maandag 24 september 2018 om 11:06
    Zou er ook een top komen voor spelers met de beste acteer talenten? Dan staan Luuk en Berghuis samen met stip op nummer 1 :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20634
    maandag 24 september 2018 om 11:09
    Blij dat Luuk geel.kreeg

    Moet eens afgelopen zijn met dat geönzin,
    Vind ik leuk
    13 +13111
    maandag 24 september 2018 om 11:10
    Juist niet. Luuk zijn acteerprestatie was al niet best, maar Berghuis heeft er duidelijk al helemaal geen talent voor.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    maandag 24 september 2018 om 11:42
    Gelukkig zei Berghuis gisteren wel dat hij voor lul stond. Luuk de Jong daarentegen doet dit al jaren en ik heb hem nog nooit zo iets horen zeggen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    maandag 24 september 2018 om 11:47
    Luuk zal wel weer volgende week komen klagen dat de scheidsrechters in Nederland hem niet genoeg in bescherming nemen, en let maar op dat diezelfde Luuk gaat beweren dat ie echt heel ''hard'' werd geraakt :)
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    maandag 24 september 2018 om 11:50
    Ben er ook bang voor ja. Ik kon gisteren wel lachen om de interviews na Feyenoord Utrecht. Eerst van Persie die helemaal uit zijn stekker ging omdat er gespuugd zou zijn naar hem, en toen Berghuis met zijn imitatie van een stervende zwaan. In ieder geval zijn ze allebei wel mans genoeg om te zeggen dat ze fout zaten.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    maandag 24 september 2018 om 11:52
    Precies, dat siert ze enorm, ook dat Berghuis er later zelf nog om kon lachen ook :)
    Vind ik leuk
    13 +13111
    maandag 24 september 2018 om 11:52
    Ik heb dat interview gezien met Berghuis en hij sloeg zich er vol verve, charmant en met een flinke dosis zelfspot doorheen. Heeft er hopelijk van geleerd 😳
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 11:53]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    maandag 24 september 2018 om 15:13
    Was inderdaad een mooi interview, vooral ook omdat hij zelf al zei dat hij dit waarschijnlijk nog wel een tijdje zou gaan horen van de andere jongens in de kleedkamer.
    Zelfspot haalt een hoop kou uit de lucht. Helaas niet bij die zure mensen zoals een Valentijn Driessen.
    Vind ik leuk
    13 +13111
    maandag 24 september 2018 om 17:01
    Heeft die er vervelend over lopen doen in een column of zo? Van Hanegem heeft in elk geval wel ff kort Onana/De Jong aangekaart. Dat hij geel voor De Jong versus niks voor Onana niet begreep. 😄
    Vind ik leuk
    Chielus +126
    maandag 24 september 2018 om 11:19
    Het is te ligt en inderdaad ietwat overdreven van luuk, maar Onana maakt wel een duidelijke beweging met de elleboog. Moet hij niet doen. Berghuis is natuurlijk helemaal beschamend met zijn reactie.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    maandag 24 september 2018 om 11:19
    Al had Luuk wel een punt!
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    maandag 24 september 2018 om 11:21
    Dat praat zijn overdreven gedrag niet goed :) Onana had van mij rood mogen krijgen, maar van mij mogen dat soort overdreven acties zoals Luuk gisteren deed ook bestraft worden met rood. Die onzin moet een keer stoppen!
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    maandag 24 september 2018 om 11:34
    Daar ben ik het mee eens, ik vind dit ook niet in het voetbal thuis horen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    zapperboy +685
    maandag 24 september 2018 om 11:08
    Iets vergeten KaamonPSV/York.
    ""Ik mis Frenkie, Mazraoui, Tagliafico, Ziyech, Tadic en Neres, ENZ,ENZ,ENZ........ ""
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 11:11
    Frenkie kan je niet aanrekenen dat hij door een trainer die er niets van begrijpt als verdediger moet spelen terwijl hij dat niet is.
    daar mist hij de fysiek voor zeker als hij moet spelen tegen een lange verdediger die makkelijk elk luchtduel zal winnen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20634
    maandag 24 september 2018 om 11:14
    Daar heb je wel gelijk in. De rest echter speelde zwaar ondermaats, maar dat ligt natuurlijk ook aan ons :) Wij waren weer lekker goed
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 11:16
    Jullie speelde als een team. geconcentreerd en overtuigd.
    gefeliciteerd met jullie overwinning al zijn jullie nog ver van Kampioen.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1650
    maandag 24 september 2018 om 11:17
    Ja zo is dat. Belachelijk om fenkie de jong centrale verdediger te zetten om luuk de jong te moeten verdedigen. Slaat nergens op. Terecht afgestraft die ten hag!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 11:23
    Ik heb niets met Ajax en PSV en het is makkelijk om Ajax af te maken na wedstrijd van gister en PSV de hemel in te prijzen maar uiteindelijk is maar 1 ding gebleken en dat is dat Van Bommel weet wat er nodig is om te winnen en Ten Hag het spoor bijster is qua inzicht van spelers. je kan goede spelers hebben maar als je niet weet wat je er mee moet doen als de tegenstander erom vraagt dan pas je niet bij een club als Ajax. Ik denk dat Van Bommel wel eens een grote meneer kan worden, die heeft wat er nodig is om dat te bereiken als trainer. Inzicht , verstand van wat een wedstrijd vraagt en hij heeft zelf als speler alles gewonnen, daar kijken spelers toch anders tegenaan.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    maandag 24 september 2018 om 11:31
    Ik ben het grotendeels met je eens, maar Van Bommel is wel heel erg irritant en dat zal er niet beter op worden als hij succesvol wordt vrees ik.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 11:44
    Dat heeft niets te maken met zijn kwaliteit.was als speler nog veel irritanter.op WK 2010 praatte hij ook zoveel met scheidsrechters maar kon daardoor ahrder spelen zonder kaart te krijgen. Louis is net zo irritant en zo zijn er nog wel meer goede trainers te noemen.uiteindelijk gaat het in topsportnom resultaat
    Vind ik leuk
    Dani82 +1650
    maandag 24 september 2018 om 12:00
    Dat denk ik ook ja! Valt niks tegen die van bommel
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2925
    maandag 24 september 2018 om 11:04
    Weinig consistentie bij VP. Gister kreeg Eiting nog een 5,5. Nu spreekt men van een regelrechte wanprestatie.
    Vind ik leuk
    13 +13111
    maandag 24 september 2018 om 11:10
    Scherp!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:05
    Hummmm, ik dacht net in de topic van "Het Elftal Van De Week" waar VP de Ajacieden had gelaten. Maar ik zie dat ze in deze topic ruimschoots aan de beurt komen. Komt alles toch weer goed.
    Vind ik leuk
    Hero.Axe +13
    maandag 24 september 2018 om 11:09
    Ze hadden er nog wel 3 á 4 van Ajax op dit lijstje kunnen zetten zonder dat iemand er een speld tussen kan krijgen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 11:15
    Die Jurjus kan er echt niets van. Heeft Roda zoveel punten gekost vorig jaar en gaat er op het oude nest gewoon vrolijk mee verder. Niveau zaterdagavond amateurs maar toch niet bij een mooie club als De Graafschap. Dat zijn superboeren en Jurjus gewoon een lompe boer !
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    maandag 24 september 2018 om 11:16
    Eiting en Schone Meer dan terecht!!!!!!
    Vind ik leuk
    Chielus +126
    maandag 24 september 2018 om 11:16
    Onana en heel ajax waren gisteren ver ondermaats, pp tagliafico na dan. Maar grootste flop tot nu toe zijn toch helaas alle spelers van NAC. Net als ajax vrijwel niets gecreëerd.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:17
    Waarom geen H. Ziyech in dit rijte van de grootste flops? Wederom liet deze pseudovedette, en zogenaamd de beste speler van de ED, zich niet zien in een Nederlandse topwedstrijd. Net zoals Ziyech dat vorig seizoen en ook op het afgelopen WK ook zo deed. Leuke speler voor een Franse middenmoter, c'est tout!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:17
    Huntelaar, Schöne en Blind zijn als flop geboren, daar kun je verder weing aan doen..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4445
    maandag 24 september 2018 om 11:17
    André Onana (Ajax)
    Nee, het was in Eindhoven niet de dag van Onana. Normaal zo betrouwbaar

    Hilarisch dit, meer van dit.

    Maar onderhand wel tijd voor diepte analyse van sjakie
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    maandag 24 september 2018 om 11:27
    VP...beter gezegd Ajax hofleverancier boutspelers-:)
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5577
    maandag 24 september 2018 om 11:29
    Goed om te zien dat de Roda spelers er bij anderen ook niks van bakken, het ligt dus niet aan ons
    Vind ik leuk
    Oeke +20
    maandag 24 september 2018 om 11:43
    Dat Makkelie de beste ajacied was zegt alles over dit ajax.
    Vind ik leuk
    Renelas +196
    maandag 24 september 2018 om 11:44
    Ajax heeft nog een hoop te leren, zoals elk jaar. PSV daarentegen bewijst er gewoon te staan als het moet. De 4-0 tegen Barcelona kan je om lachen maar zo slecht deed PSV het ook weer niet, alleen dat er een hoop goals om hun oren vlogen tegen een sterkere tegenstander. Terecht Ajax op z'n plaats gezet, zeg ik ook gewoon als Ajacied. Laten we vooruit kijken nu. Ik heb nog steeds vertrouwen in dit Ajax, maar de landstitel lijkt nog wel ver weg. Zeker als PSV gewoon blijft doen wat het voornamelijk doet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:01
    Misschien de VAR? want Elleboog Onane missen?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:11
    Naast Huntelaar kun je vrouwtje Dolberg ook wel toevoegen aan het lijstje. Die hebben we helemaal niet gezien.
    By the way, Blind speelde als een krant, maar dat doet hij altijd als hij moet verdedigen, al jaren en overal. Maar het exportartikel van VP, Frenkie de Jong was ook waardeloos.
    Maar julliec willen hem morgen natuurlijk weer koppelen aan nog 3 europese topclubs en dan komt slecht nieuws niet goed uit, he?
    Vind ik leuk
    pos +8759
    maandag 24 september 2018 om 12:15
    Denk dat Ben Wijnstekers het helemaal niet eens is met deze lijst.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2259
    maandag 24 september 2018 om 12:33
    De VAR bij PSV - Ajax was de grootste flop. Na VVV - Ajax werd er terecht al veel getwijfeld over de neutraliteit en eerlijkheid van het systeem. Gisteren was de doodsteek voor het systeem zoals het nu is. 2 rode kaarten (Onana en Neres) en 2 penalty’s (Onana en Frenkie De Jong) totaal genegeerd. Enig pluspunt is dat ondanks de partijdige VAR het voetbal wel gewonnen heeft.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +521
    maandag 24 september 2018 om 13:12
    dit heb ik al verteld afgelopen maandag
    maar ze wilden niet naar mij luisteren
    Daley Blind (Ajax)
    Ajacied nummer twee in dit lijstje. De volledige defensie uit Amsterdam schutterde in het Philip Stadion, met Blind als dieptepunt. Hij werd aan alle kanten voorbij gelopen door Steven Bergwijn, Hirving Lozano en Gastón Pereiro en had het bovendien ontzettend lastig met uitblinker Luuk de Jong.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1090
    maandag 24 september 2018 om 15:27
    En Benny gaf ze allemaal een 5,5 of hoger in de telegraaf...

    Net als vorig jaar was van Ginkel veruit de beste ED voetballer echter Ziyech kreeg de prijs ondanks vele vele slechte wedstrijden, het is toch gewoon te zot voor woorden die Telegraaf.
    Vind ik leuk
    frankje +12
    maandag 24 september 2018 om 20:27
    Waarom staat Frenkie de Jong er niet bij?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5577
    dinsdag 25 september 2018 om 12:49
    Yes toch nog een beetje vertegenwoordigd in de eredivisie!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Eredivisie-flops: veel Ajacieden, 'gênante' Berghuis en tweetal van NAC