In het kort: PSV - Ajax breekt FOX-record, oud-captain Kameroen stopt door Seedorf

In het kort: PSV - Ajax breekt FOX-record, oud-captain Kameroen stopt door Seedorf

Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 15:04ma 24-09-2018 om 15:04

Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

PSV en Ajax breken FOX-record
De topper tussen PSV en Ajax heeft zondag op FOX Sports meer dan één miljoen kijkers getrokken. De teller stokte op 1.076.000 kijkers. Dit is 15.000 kijkers meer dan het vorige record, dat op 15 april tijdens PSV - Ajax werd gevestigd: 1.061.000 kijkers. De wedstrijd was op zowel FOX Sports 1 (909.000 kijkers) en FOX Sports 3 (132.000 kijkers) live te zien. Daarnaast keken 35.000 mensen via de FOX Sports app.
 
De Graafschap accepteert schorsing Serrarens
Fabian Serrarens heeft van de KNVB te horen gekregen dat hij voor drie wedstrijden is geschorst. De aanvaller kreeg in de slotfase van de wedstrijd tegen Heracles Almelo (4-0 nederlaag, red.) een rode kaart voor een flinke charge op Lerin Duarte. De Graafschap gaat niet in beroep tegen de schorsing. Serrarens mist hierdoor de bekerwedstijd tegen VVSB en ontbreekt ook tegen Willem II en sc Heerenveen. Op 21 oktober kan hij zijn rentree maken tegen Fortuna Sittard.
 

Oud-captain Moukandjo stopt door Seedorf
Benjamin Moukandjo kan zich niet vinden in het beleid van Clarence Seedorf en Patrick Kluivert bij Kameroen en stelt zich niet langer beschikbaar voor de nationale ploeg. Seedorf en Kluivert roepen geen spelers uit de Chinese competitie op. Dit is bij de 29-jarige Moukandjo in het verkeerde keelgat geschoten. De speler van Beijing Renhe spreekt over een gebrek aan respect. "Het is geen goed argument om spelers niet op te roepen vanwege een zogenaamd gebrek aan weerstand. Mijn huidige vorm had eerst door de bondscoach moeten worden beoordeeld."

Plaats een reactie

maandag 24 september 2018 om 15:06
Burgzorg>Thomassen.
Vind ik leuk
Snapje? +8060
maandag 24 september 2018 om 15:38
Ajax trekt al jaren de meeste kijkers, leuk voor psv dat ze meeproviteren
Vind ik leuk
Deck010 +9204
maandag 24 september 2018 om 15:44
Er zijn nog nooit zoveel papieren zakdoekjes verkocht in Amsterdam. Overigens ook niet in Eindhoven, maar dat was niet voor de tranen ben ik bang.
Vind ik leuk
Snapje? +8060
maandag 24 september 2018 om 15:45
Hoop dat er ooit een dag aanbreekt dat wij kunnen profiteren van de geweldige prestaties van psv kunnen ze eindelijk wat terug doen.
Vind ik leuk
tannat +16383
maandag 24 september 2018 om 16:42
Heerlijk dat iedereen opnieuw heeft kunnen zien dat ajax slechts een slappe speelbal is van PSV
Vind ik leuk
Snapje? +8060
maandag 24 september 2018 om 16:45
Jij durft het niet eens te verdedigen. Europa's slappe speelbal woehahaaahahaha.
Vind ik leuk
tannat +16383
maandag 24 september 2018 om 16:55
Het verschil van PSV met Barca was idd even groot als met Ajax maar dan omgekeerd
hahahaha
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:56]
Vind ik leuk
tannat +16383
maandag 24 september 2018 om 17:02
Hey snapje, waarom deden die mannen van 17 miljoen niet mee?
Ik heb ze niet gezien namelijk
hahahahaha
Vind ik leuk
Dezeun +6041
maandag 24 september 2018 om 18:22
Proviteren serieus
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
maandag 24 september 2018 om 15:06
Heb ook zelden zoveel zin in een ED pot gehad als deze. Maar toen de Ligt geblesseerd bleek, werd de motivatie al wat minder.
Toen bleek dat PSV goed ging voetballen was de lust geheel verdwenen...
Vind ik leuk
dhrwobo +40104
maandag 24 september 2018 om 15:12
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch enigszins gespannen was. Door alle aankopen van Ajax verwacht je toch dat zij de boventoon zouden voeren en de vraag was wat de nederlaag tegen Barca zou doen met het moraal van PSV. Dat het uiteindelijk zo mooi is uitgepakt voor ons, had ik alleen maar durven dromen. En ik geniet nog het meeste van de werklust, onze jongens willen echt voor elkaar door het vuur gaan. Fantastisch.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8376
maandag 24 september 2018 om 15:20
Dat zag je ook al tegen ADO en Willem II, vanaf de eerste minuut druk zetten en blijven gaan...garantie voor succes!
Vind ik leuk
murmur27 +1603
maandag 24 september 2018 om 15:36
Grappig, ik had hetzelfde.
Zou het besmettelijk kunnen zijn?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:24
Wordt tijd dat Ajax zijn rechten verkoopt aan ziggo foxsports is super slecht
Vind ik leuk
pos +9304
maandag 24 september 2018 om 15:37
Ja wat vind je er slecht aan ? Zijn ze te kritisch ?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:45
Commentators zijbn slecht uitzondering evert ter Napel
Vind ik leuk
Corse996 +1644
maandag 24 september 2018 om 15:51
Neem aan dat je een grap maakt.
Vind ik leuk
Couto76 +957
maandag 24 september 2018 om 16:03
Rare en domme zet van Seedorf. Hij is zelf notabene trainer in China geweest. En die Moukandjo is één van de betere spelers van Kameroen en die heeft hij daar niet voor het uitzoeken.
Vind ik leuk
abraksas +1884
maandag 24 september 2018 om 16:41
Maar misschien roept ie juist daarom geen spelers uit de Chineese competitie op? Omdat hij daar gewerkt heeft kan hij het natuurlijk wel beter inschatten dan iemand die daar nog nooit gewerkt heeft en waarschijnlijk ook nog nooit een wedstrijd gezien heeft.
Vind ik leuk
"Mimi" +23571
maandag 24 september 2018 om 16:54
Maar we spreken toch over Kameroen? Het is niet zo dat Kameroenezen zo geweldig vertegenwoordigd zijn in de Europese competities. Een Kameroenees die presteert in China verdient gewoon gezien te worden
Vind ik leuk
Karakter1 +1325
maandag 24 september 2018 om 16:04
Ik heb geen Fox Sports dus misschien kan iemand mij bijpraten hierover: waarom wordt één wedstrijd op twee kanalen uitgezonden? Zitten op beide kanalen verschillende commentatoren? Heeft het met de beeldsnelheid te maken? Vragen, vragen..
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 16:55
Volgens mij hebben ze dan gewoon geen invulling voor die zender (was 16.45 wedstrijd dus er was ook geen andere ED wedstrijd). Dus ipv maar niks uit te zenden doen ze dat dan denk ik. Kan ook niks anders zinnigs bedenken hierover.
Vind ik leuk
HanV +5101
maandag 24 september 2018 om 16:56
Ze hadden geen keuze, ze moesten deze wedstrijd wel kiezen, want er was maar een Nederlandse wedstrijd op dat moment.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws