PSV-aankoop neemt 'wraak' op Ajax na 8-0 nederlaag: Rollen omgedraaid

    PSV-aankoop neemt 'wraak' op Ajax na 8-0 nederlaag: "Rollen omgedraaid"

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 17:13ma 24-09-2018 om 17:13

    Angelino geniet met volle teugen van zijn eerste maanden in het rood-wit van PSV. De Spaanse linksback voelt zich als een vis in het water in Eindhoven. Zondagmiddag was Angelino één van de uitblinkers tijdens de indrukwekkenden thuiszege op Ajax (3-0). 

    "De trainer en de hele staf heeft me sinds het begin van dit seizoen het vertrouwen gegeven. Ik mag en kan mezelf laten zien. Vandaag maakte ik op een gegeven moment wat foutjes,  maar een deel van het team rent dan direct terug en lost het op. Elke keer als we de bal verliezen, willen we hem meteen terug", aldus de linkspoot in gesprek met het Eindhovens Dagblad

    Vorig seizoen droeg Angelino nog het shirt van NAC Breda. In het Rat Verlegh werden hij en zijn collega's toen met 8-0 vernederd door Ajax. "Het is mooi dat de rollen nu omgedraaid zijn. Dat ik nu bij PSV speel, heb ik ook aan de fans en mensen die bij NAC werken te danken."

    "Zij gaven me steeds het vertrouwen, op een moment dat nog niet duidelijk is welke kant mijn carrière uit zou gaan. Dat zal ik nooit vergeten. Nu voel ik hier hetzelfde. Dit publiek tijdens PSV-Ajax was echt fantastisch."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    maandag 24 september 2018 om 17:15
    Het IQ van een vis want echt slim is die Angelino niet (niveau van de Kerkhof).
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    Wemberly +202
    maandag 24 september 2018 om 17:17
    Kijk, zelfkennis!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:19
    Nog een vis zo te lezen.
    Vind ik leuk
    De Cock +131
    maandag 24 september 2018 om 17:23
    Ken je niet tegen je verlies Amsterdammertje.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 24 september 2018 om 17:26
    Touché.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6538
    maandag 24 september 2018 om 17:28
    Je bent zelf toch ook een vis??

    Een bed-rog
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:52
    hey Ajaxtrolletje
    ik wil 1 ding tegen je zeggen , na al je domme getrol van de afgelopen weken
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    looser !!!!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:56
    Looser is met 1 "O", vraag morgen maar aan de meester
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:04
    doet pijn hé die billekoek van gisteren , vraag maar een zakdoekje aan mama voor de traantjes
    en ook voor maasbert de trol
    hahahahahahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    maandag 24 september 2018 om 19:02
    Boerenbedrog heeft het IQ van een poffertje en komt niet verder dan te wijzen naar anderen. Is van het niveau Huilie-Huilie-Sjakie....
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    maandag 24 september 2018 om 17:21
    zo liepen er gisteren een heel legio uit Amsterdam op het veld
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46785
    maandag 24 september 2018 om 17:23
    Je bent natuurlijk een bekende trol in nieuwe schaapskleren.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    maandag 24 september 2018 om 17:28
    Jij niet dan?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:53
    Cheat codesssssssss!!!!!!!!!!
    Hoe vond je PSV tegen de AEK van Nederland?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    maandag 24 september 2018 om 22:13
    De AEK van Nederland suggereert dat Ajax kampioen is geworden ;-)

    AEK is kampioen namelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 22:20
    Dacht al, waar blijft die opmerking nou?
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1291
    maandag 24 september 2018 om 19:58
    Bekende trol? Eerder een bekende drol hier!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:24
    Als hij me zijn, in jouw ogen, lage iq dezelfde prijzen haalt bij PSV als Willy van der Kerkhof. Dan wachten ons mooie tijden. Dan maar een beetje Boeren domheid en veel prijzen ipv die slimheid in het westen en geen prijzen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3172
    maandag 24 september 2018 om 17:34
    Je zou willen dat je net zo succesvol was in het zakenleven als W vd Kerkhof. Triest figuur.
    Vind ik leuk
    Stranger +5579
    maandag 24 september 2018 om 17:59
    Nou ik niet😂😂😂
    Vind ik leuk
    tannat +13973
    maandag 24 september 2018 om 17:35
    in elk geval hoger dan jouw IQ.
    En kan sowieso beter voetballen.
    Vind ik leuk
    volharding +814
    maandag 24 september 2018 om 17:56
    Zo'n beetje jou niveau dan!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4697
    maandag 24 september 2018 om 18:42
    Je kent m??
    Vind ik leuk
    cheeks +3895
    maandag 24 september 2018 om 18:45
    Zou hij willen. De vd Kerkhofjes zijn succesvolle zakenmensen. M.n. Willie staat of stond aan het roer bij een groot bedrijf nml CSU.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    maandag 24 september 2018 om 18:59
    Maar wel als winnaar van het veld stappen tegen het zichzelf overschattende A’damse clubje....
    Vind ik leuk
    Nuance +9495
    maandag 24 september 2018 om 19:43
    Ja en wat waren Willy en Rene goed. Net als deze back trouwens.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14916
    maandag 24 september 2018 om 20:27
    Dit is de Eindhovense grote back tov de Amsterdamse grote bek.
    Vind ik leuk
    ay42 +943
    dinsdag 25 september 2018 om 01:09
    Wat ga je nou over zijn IQ lullen man.. Weet je toevallig wat zijn IQ precies is? Trieste gast
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    maandag 24 september 2018 om 17:18
    Ajax was overdreven euforisch na die 3-0 winst op AEK maar nu lijkt menige PSV-er hetzelfde te overkomen na deze 3-0 winst op Ajax.
    Vind ik leuk
    La Luz +587
    maandag 24 september 2018 om 17:23
    ach, zou jij niet overdreven euforisch zijn als Feyenoord met 3-0 zou winnen van Ajax? ;-)
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    maandag 24 september 2018 om 17:32
    Met 3-0? Mwah, zou een Hans Venneker wel weer eens willen zien spelen in die eerste wedstrijd van Cruijff in de Kuip 😜
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 21:43]
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +543
    maandag 24 september 2018 om 17:48
    5x
    Vind ik leuk
    Stranger +5579
    maandag 24 september 2018 om 18:01
    Ik niet , want de week erop krijgen we dan weer op ons Duvel van Emmen of zi'n club😂
    Ik ben al lang genoeg supporter om te weten dat het allemaal van korte duur is😜
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    maandag 24 september 2018 om 17:23
    net als Feyenoord gisteren met die fobduik van Berghuis!
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1158
    maandag 24 september 2018 om 17:24
    klopt ook wel ja, en ook wel terecht. en dan zal bommel de boel weer op scherp zetten.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2038
    maandag 24 september 2018 om 22:37
    FINALLY!!
    Ieman die dat ook ziet, wat een verademing!
    Vind ik leuk
    HansKlok +298
    maandag 24 september 2018 om 17:26
    Alle PSVers denken al dat ze kampioen zijn hier op VP. Iets met wie het laatst lacht...
    Vind ik leuk
    La Luz +587
    maandag 24 september 2018 om 17:28
    Hansie, wil jij mij niet over 1 kam scheren aub, dank je.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6538
    maandag 24 september 2018 om 17:30
    En mij ook niet svp
    Vind ik leuk
    HansKlok +298
    maandag 24 september 2018 om 18:03
    Ik kan niks beloven.
    Vind ik leuk
    Leedz +7061
    maandag 24 september 2018 om 17:28
    Precies, de rollen zijn dit jaar hopelijk omgedraaid...

    Ajax won vorig seizoen eerst thuis van PSV met 3-0 en daarna won PSV thuis met 3-0 om vervolgens dit seizoen weer 3-0 thuis te winnen en hopelijk wordt het plaatje dan rond en wint Ajax weer 3-0 thuis van PSV in de belangrijke fase van de competitie
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5525
    maandag 24 september 2018 om 17:42
    Ze mogen van mij thuis best winnen van Psv. Die staan dan toch al met 17 punten verschil voor
    Vind ik leuk
    Leedz +7061
    maandag 24 september 2018 om 17:44
    Zo lekker arrogant hoor, maar dat mogen PSV supporters uiteraard wel zijn in tegen stelling tot
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5525
    maandag 24 september 2018 om 17:48
    Hey hey mijn eerste club is VVV he.

    Beste seizoensstart ooit en dat ondanks een verliespartij tegen ajax wat gewoon een mega lachertje was
    Vind ik leuk
    Leedz +7061
    maandag 24 september 2018 om 17:55
    Ohh hey wacht, dan begrijp ik dus nog beter... lekker Ajax bashen over de rug van PSV-ers
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:00
    en jullie staan maar 2 punten achter op Ajax , dadelijk halen jullie ze nog in ;-)
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5525
    maandag 24 september 2018 om 18:36
    De komende 4 wedstrijden tegen excelsior ado en emmen. Dat moeten minimaal 7 punten zijn.

    Uit tegen psv tel ik even niet mee want daar weten we de uitslag al van.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:56
    zeg nooit nooit
    PSV gaat echt nog wel punten verliezen , en dat kan ook gewoon tegen VVV zijn
    jullie hebben het Ajax ook gewoon moeilijk gemaakt , dus dan kun je het PSV ook gewoon moeilijk maken
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:59
    de rollen zijn toch iets anders hoor
    PSV stond 10 punten voor op Ajax toen ze een terechte oorwassing kregen van Ajax vorig jaar , en stond daarna nog steeds bovenaan
    Ajax stond 2 punten achter op PSV , toen ze gisteren een oorwassing kregen
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    maandag 24 september 2018 om 18:12
    Ajax heeft het niet meer in eigen hand, ook al wint het in eigen huis van PSV.
    PSV gaat niet veel punten verspelen en in de arena wint PSV meestal.
    Maar het is natuurlijk nog niet gespeeld al is de eerst tik al wel uitgedeeld.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    maandag 24 september 2018 om 17:44
    Hansklok probeer jij maar een schaal te googelen
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    HansKlok +298
    maandag 24 september 2018 om 18:48
    Pas maar op of ik doe een verdwijn truc op je.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:01
    Bubba wil ook een trucje op je doen...
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    maandag 24 september 2018 om 18:09
    6 wedstrijd terug dachten de Ajacieden al dat ze kampioen waren. Tot op heden hebben ze het nog niet de indruk kunnen maken dat ze kampioen gaan worden.
    Gelukkig gaat het Europees wat beter.
    Vind ik leuk
    HansKlok +298
    maandag 24 september 2018 om 18:51
    Nee ze hebben idd geen indruk gemaakt om kampioen te worden, heb je helemaal gelijk in. Elke wedstrijd die ze tot nu toe hebben gespeeld was kut.

    Eerste wedstrijd verloren van dit seizoen en één wedstrijd gelijk en je bent gelijk geen titelkandidaat. Wat een logica...
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    maandag 24 september 2018 om 19:02
    Van de 6 wedstrijden 4 weten te winnen. Nee gaat super zo. Mooi zo doorgaan.
    Tegen vvv was ook een geweldige gala voorstelling. Met dank aan de VAR drie kado punten. Echt top.
    Vind ik leuk
    HansKlok +298
    maandag 24 september 2018 om 19:47
    Zoals ik al eerder zei wie het laatst lacht... Alsof PSV nooit geluk heeft Calimero.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    maandag 24 september 2018 om 21:53
    Doet wel zeer he?

    Calimero? Weet je wel wat dat is?

    Je weet toch dat psv vaak op het laatst nog lacht?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    maandag 24 september 2018 om 17:31
    Onzen Don Angelino had Michael Hakim Jackson in het broekzakje.

    Hij ging met de minuut bleker te zien onze bellende Marokkaan
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    KoiFreak +272
    maandag 24 september 2018 om 17:33
    Dat is pas de zesde wedstrijd van de 34!
    Als Ajax komende 28 wedstrijden alles winnen dan is dit niet meer waarde!
    Te veel leunen op je stoel zitten na 3-0 gewonnen tegen Ajax is de grootste fout!
    Hij speelde gisteren goed maar volgende week kan hij de ezel zijn..
    😉
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5525
    maandag 24 september 2018 om 17:44
    Simpele rekensom. Dan komen ze nog 2 punten tekort voor het kampioenschap
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5350
    maandag 24 september 2018 om 17:40
    Ik probeer al deeen hele.dag PSV te feliciteren met de overwinning op ons maar krijg elke keer error 500
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6538
    maandag 24 september 2018 om 17:47
    Bedankt Ruud

    En die Error 500 slaat op het aantal fouten van Ten Hag...
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5350
    maandag 24 september 2018 om 17:59
    Zo lang is die er nog niet, 500 fouten is wat overdreven.

    Maar dat ie de wedstrijd tegen psv fout heeft aangepakt is zeker waar ja.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6538
    maandag 24 september 2018 om 18:00
    Jij ziet de trainingen niet hè....
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1635
    maandag 24 september 2018 om 17:45
    www.voetbalprimeur.nl is currently unable to handle this request.
    HTTP ERROR 500
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1307
    maandag 24 september 2018 om 17:47
    PSV is van een andere orde in Nederland. Gisteren waren ze zo superieur, dat je dacht dat ze tegen een derde divisionist speelden. Ajax is best of the rest en moet zich richten op plek 2.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5350
    maandag 24 september 2018 om 18:23
    Auw! Ik hoop dat je geen gelijk krijgt, maar het zou zomaar weer kunnen dat PSV kampioen gaat worden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:08
    Veel mensen zeuren over het verdedigen van Angeliño, maar hij verdedigt uitstekend! Gewoon niet iedereen napraten, eerst een wedstrijd zien, dan pas oordelen.
    Vind ik leuk
    Kuip +8509
    maandag 24 september 2018 om 18:24
    Heerlijke voetballer. Wat een verschil met vorig seizoen toen de hopeloze Brenet daar stond als linksback.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 24 september 2018 om 19:13
    Hij was en is goed, Angelino. Had niet verwacht dat hij er zo snel zou staan en een van de betere zijn. Hij is echt mega belangrijk voor PSV.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    maandag 24 september 2018 om 21:57
    En dumfries dan. Zie hem nog de eerste minuten met PSV in Europa. Wat was hij slordig en Zenuwachtig. Maar na die eerste helft zie je hem elke wedstrijd beter en sterker worden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 24 september 2018 om 22:00
    Ja zeker, dat mag ook worden gezegd. En ook vrij snel en nu stabiel.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:41
    ❌❌❌
    Vind ik leuk
    Gerro +7510
    maandag 24 september 2018 om 21:55
    Iedereen wil winnen van Ajax maar de meeste willen niet echt winnen van psv en da's jammer. Als de andere ploegen dezelfde drive tegen psv zouden hebben als tegen Ajax dan zou het een stuk lastiger worden worden voor ze.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 22:03
    Wanneer stoppen Ajax fans nou met dromen. Ajax is de beste club van Nederland niet meer. Wat een arrogantie! Vreselijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 16:17
    Volgens de teleurgestelde Ajacieden op deze site heeft psv dus eigenlijk een kutelftal. Kun je nagaan wat een baggerploeg je hebt als je daardoor wordt afgeslacht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws