PSV-aankoop neemt 'wraak' op Ajax na 8-0 nederlaag: Rollen omgedraaid

PSV-aankoop neemt 'wraak' op Ajax na 8-0 nederlaag: "Rollen omgedraaid"

Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 17:13ma 24-09-2018 om 17:13

Angelino geniet met volle teugen van zijn eerste maanden in het rood-wit van PSV. De Spaanse linksback voelt zich als een vis in het water in Eindhoven. Zondagmiddag was Angelino één van de uitblinkers tijdens de indrukwekkenden thuiszege op Ajax (3-0). 

"De trainer en de hele staf heeft me sinds het begin van dit seizoen het vertrouwen gegeven. Ik mag en kan mezelf laten zien. Vandaag maakte ik op een gegeven moment wat foutjes,  maar een deel van het team rent dan direct terug en lost het op. Elke keer als we de bal verliezen, willen we hem meteen terug", aldus de linkspoot in gesprek met het Eindhovens Dagblad

Vorig seizoen droeg Angelino nog het shirt van NAC Breda. In het Rat Verlegh werden hij en zijn collega's toen met 8-0 vernederd door Ajax. "Het is mooi dat de rollen nu omgedraaid zijn. Dat ik nu bij PSV speel, heb ik ook aan de fans en mensen die bij NAC werken te danken."

"Zij gaven me steeds het vertrouwen, op een moment dat nog niet duidelijk is welke kant mijn carrière uit zou gaan. Dat zal ik nooit vergeten. Nu voel ik hier hetzelfde. Dit publiek tijdens PSV-Ajax was echt fantastisch."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

maandag 24 september 2018 om 17:15
Het IQ van een vis want echt slim is die Angelino niet (niveau van de Kerkhof).
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:17]
Vind ik leuk
Wemberly +409
maandag 24 september 2018 om 17:17
Kijk, zelfkennis!
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 17:19
Nog een vis zo te lezen.
Vind ik leuk
De Cock +131
maandag 24 september 2018 om 17:23
Ken je niet tegen je verlies Amsterdammertje.
Vind ik leuk
:O +5177
maandag 24 september 2018 om 17:26
Touché.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 17:28
Je bent zelf toch ook een vis??

Een bed-rog
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 17:52
hey Ajaxtrolletje
ik wil 1 ding tegen je zeggen , na al je domme getrol van de afgelopen weken
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
looser !!!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 17:56
Looser is met 1 "O", vraag morgen maar aan de meester
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 18:04
doet pijn hé die billekoek van gisteren , vraag maar een zakdoekje aan mama voor de traantjes
en ook voor maasbert de trol
hahahahahahahahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
100%PSV +3252
maandag 24 september 2018 om 19:02
Boerenbedrog heeft het IQ van een poffertje en komt niet verder dan te wijzen naar anderen. Is van het niveau Huilie-Huilie-Sjakie....
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
maandag 24 september 2018 om 17:21
zo liepen er gisteren een heel legio uit Amsterdam op het veld
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 17:24
Als hij me zijn, in jouw ogen, lage iq dezelfde prijzen haalt bij PSV als Willy van der Kerkhof. Dan wachten ons mooie tijden. Dan maar een beetje Boeren domheid en veel prijzen ipv die slimheid in het westen en geen prijzen.
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
maandag 24 september 2018 om 17:34
Je zou willen dat je net zo succesvol was in het zakenleven als W vd Kerkhof. Triest figuur.
Vind ik leuk
Stranger +6271
maandag 24 september 2018 om 17:59
Nou ik niet😂😂😂
Vind ik leuk
tannat +16381
maandag 24 september 2018 om 17:35
in elk geval hoger dan jouw IQ.
En kan sowieso beter voetballen.
Vind ik leuk
volharding +1194
maandag 24 september 2018 om 17:56
Zo'n beetje jou niveau dan!
Vind ik leuk
100%PSV +3252
maandag 24 september 2018 om 18:59
Maar wel als winnaar van het veld stappen tegen het zichzelf overschattende A’damse clubje....
Vind ik leuk
Nuance +10427
maandag 24 september 2018 om 19:43
Ja en wat waren Willy en Rene goed. Net als deze back trouwens.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
maandag 24 september 2018 om 20:27
Dit is de Eindhovense grote back tov de Amsterdamse grote bek.
Vind ik leuk
ay42 +1448
dinsdag 25 september 2018 om 01:09
Wat ga je nou over zijn IQ lullen man.. Weet je toevallig wat zijn IQ precies is? Trieste gast
Vind ik leuk
repeP +2087
maandag 24 september 2018 om 17:18
Ajax was overdreven euforisch na die 3-0 winst op AEK maar nu lijkt menige PSV-er hetzelfde te overkomen na deze 3-0 winst op Ajax.
Vind ik leuk
La Luz +591
maandag 24 september 2018 om 17:23
ach, zou jij niet overdreven euforisch zijn als Feyenoord met 3-0 zou winnen van Ajax? ;-)
Vind ik leuk
repeP +2087
maandag 24 september 2018 om 17:32
Met 3-0? Mwah, zou een Hans Venneker wel weer eens willen zien spelen in die eerste wedstrijd van Cruijff in de Kuip 😜
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 21:43]
Vind ik leuk
Jeroen77 +537
maandag 24 september 2018 om 17:48
5x
Vind ik leuk
Stranger +6271
maandag 24 september 2018 om 18:01
Ik niet , want de week erop krijgen we dan weer op ons Duvel van Emmen of zi'n club😂
Ik ben al lang genoeg supporter om te weten dat het allemaal van korte duur is😜
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
maandag 24 september 2018 om 17:23
net als Feyenoord gisteren met die fobduik van Berghuis!
Vind ik leuk
yabba1000 +1314
maandag 24 september 2018 om 17:24
klopt ook wel ja, en ook wel terecht. en dan zal bommel de boel weer op scherp zetten.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2260
maandag 24 september 2018 om 22:37
FINALLY!!
Ieman die dat ook ziet, wat een verademing!
Vind ik leuk
HansKlok +376
maandag 24 september 2018 om 17:26
Alle PSVers denken al dat ze kampioen zijn hier op VP. Iets met wie het laatst lacht...
Vind ik leuk
La Luz +591
maandag 24 september 2018 om 17:28
Hansie, wil jij mij niet over 1 kam scheren aub, dank je.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 17:30
En mij ook niet svp
Vind ik leuk
HansKlok +376
maandag 24 september 2018 om 18:03
Ik kan niks beloven.
Vind ik leuk
Leedz +7447
maandag 24 september 2018 om 17:28
Precies, de rollen zijn dit jaar hopelijk omgedraaid...

Ajax won vorig seizoen eerst thuis van PSV met 3-0 en daarna won PSV thuis met 3-0 om vervolgens dit seizoen weer 3-0 thuis te winnen en hopelijk wordt het plaatje dan rond en wint Ajax weer 3-0 thuis van PSV in de belangrijke fase van de competitie
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
maandag 24 september 2018 om 17:42
Ze mogen van mij thuis best winnen van Psv. Die staan dan toch al met 17 punten verschil voor
Vind ik leuk
Leedz +7447
maandag 24 september 2018 om 17:44
Zo lekker arrogant hoor, maar dat mogen PSV supporters uiteraard wel zijn in tegen stelling tot
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
maandag 24 september 2018 om 17:48
Hey hey mijn eerste club is VVV he.

Beste seizoensstart ooit en dat ondanks een verliespartij tegen ajax wat gewoon een mega lachertje was
Vind ik leuk
Leedz +7447
maandag 24 september 2018 om 17:55
Ohh hey wacht, dan begrijp ik dus nog beter... lekker Ajax bashen over de rug van PSV-ers
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 18:00
en jullie staan maar 2 punten achter op Ajax , dadelijk halen jullie ze nog in ;-)
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
maandag 24 september 2018 om 18:36
De komende 4 wedstrijden tegen excelsior ado en emmen. Dat moeten minimaal 7 punten zijn.

Uit tegen psv tel ik even niet mee want daar weten we de uitslag al van.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 18:56
zeg nooit nooit
PSV gaat echt nog wel punten verliezen , en dat kan ook gewoon tegen VVV zijn
jullie hebben het Ajax ook gewoon moeilijk gemaakt , dus dan kun je het PSV ook gewoon moeilijk maken
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 17:59
de rollen zijn toch iets anders hoor
PSV stond 10 punten voor op Ajax toen ze een terechte oorwassing kregen van Ajax vorig jaar , en stond daarna nog steeds bovenaan
Ajax stond 2 punten achter op PSV , toen ze gisteren een oorwassing kregen
Vind ik leuk
MeAgain +7061
maandag 24 september 2018 om 18:12
Ajax heeft het niet meer in eigen hand, ook al wint het in eigen huis van PSV.
PSV gaat niet veel punten verspelen en in de arena wint PSV meestal.
Maar het is natuurlijk nog niet gespeeld al is de eerst tik al wel uitgedeeld.
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
maandag 24 september 2018 om 17:44
Hansklok probeer jij maar een schaal te googelen
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:45]
Vind ik leuk
HansKlok +376
maandag 24 september 2018 om 18:48
Pas maar op of ik doe een verdwijn truc op je.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 20:01
Bubba wil ook een trucje op je doen...
Vind ik leuk
MeAgain +7061
maandag 24 september 2018 om 18:09
6 wedstrijd terug dachten de Ajacieden al dat ze kampioen waren. Tot op heden hebben ze het nog niet de indruk kunnen maken dat ze kampioen gaan worden.
Gelukkig gaat het Europees wat beter.
Vind ik leuk
HansKlok +376
maandag 24 september 2018 om 18:51
Nee ze hebben idd geen indruk gemaakt om kampioen te worden, heb je helemaal gelijk in. Elke wedstrijd die ze tot nu toe hebben gespeeld was kut.

Eerste wedstrijd verloren van dit seizoen en één wedstrijd gelijk en je bent gelijk geen titelkandidaat. Wat een logica...
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 18:51]
Vind ik leuk
MeAgain +7061
maandag 24 september 2018 om 19:02
Van de 6 wedstrijden 4 weten te winnen. Nee gaat super zo. Mooi zo doorgaan.
Tegen vvv was ook een geweldige gala voorstelling. Met dank aan de VAR drie kado punten. Echt top.
Vind ik leuk
HansKlok +376
maandag 24 september 2018 om 19:47
Zoals ik al eerder zei wie het laatst lacht... Alsof PSV nooit geluk heeft Calimero.
Vind ik leuk
MeAgain +7061
maandag 24 september 2018 om 21:53
Doet wel zeer he?

Calimero? Weet je wel wat dat is?

Je weet toch dat psv vaak op het laatst nog lacht?
Vind ik leuk
stratumseind +191506
maandag 24 september 2018 om 17:31
Onzen Don Angelino had Michael Hakim Jackson in het broekzakje.

Hij ging met de minuut bleker te zien onze bellende Marokkaan
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:33]
Vind ik leuk
KoiFreak +273
maandag 24 september 2018 om 17:33
Dat is pas de zesde wedstrijd van de 34!
Als Ajax komende 28 wedstrijden alles winnen dan is dit niet meer waarde!
Te veel leunen op je stoel zitten na 3-0 gewonnen tegen Ajax is de grootste fout!
Hij speelde gisteren goed maar volgende week kan hij de ezel zijn..
😉
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
maandag 24 september 2018 om 17:44
Simpele rekensom. Dan komen ze nog 2 punten tekort voor het kampioenschap
Vind ik leuk
Ruud1987 +5611
maandag 24 september 2018 om 17:40
Ik probeer al deeen hele.dag PSV te feliciteren met de overwinning op ons maar krijg elke keer error 500
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 17:47
Bedankt Ruud

En die Error 500 slaat op het aantal fouten van Ten Hag...
Vind ik leuk
Ruud1987 +5611
maandag 24 september 2018 om 17:59
Zo lang is die er nog niet, 500 fouten is wat overdreven.

Maar dat ie de wedstrijd tegen psv fout heeft aangepakt is zeker waar ja.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 18:00
Jij ziet de trainingen niet hè....
Vind ik leuk
Dr_HeverLee +1648
maandag 24 september 2018 om 17:45
www.voetbalprimeur.nl is currently unable to handle this request.
HTTP ERROR 500
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 18:08
Veel mensen zeuren over het verdedigen van Angeliño, maar hij verdedigt uitstekend! Gewoon niet iedereen napraten, eerst een wedstrijd zien, dan pas oordelen.
Vind ik leuk
Kuip +9693
maandag 24 september 2018 om 18:24
Heerlijke voetballer. Wat een verschil met vorig seizoen toen de hopeloze Brenet daar stond als linksback.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
maandag 24 september 2018 om 19:13
Hij was en is goed, Angelino. Had niet verwacht dat hij er zo snel zou staan en een van de betere zijn. Hij is echt mega belangrijk voor PSV.
Vind ik leuk
MeAgain +7061
maandag 24 september 2018 om 21:57
En dumfries dan. Zie hem nog de eerste minuten met PSV in Europa. Wat was hij slordig en Zenuwachtig. Maar na die eerste helft zie je hem elke wedstrijd beter en sterker worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
maandag 24 september 2018 om 22:00
Ja zeker, dat mag ook worden gezegd. En ook vrij snel en nu stabiel.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 21:41
❌❌❌
Vind ik leuk
Gerro +8461
maandag 24 september 2018 om 21:55
Iedereen wil winnen van Ajax maar de meeste willen niet echt winnen van psv en da's jammer. Als de andere ploegen dezelfde drive tegen psv zouden hebben als tegen Ajax dan zou het een stuk lastiger worden worden voor ze.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 22:03
Wanneer stoppen Ajax fans nou met dromen. Ajax is de beste club van Nederland niet meer. Wat een arrogantie! Vreselijk
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 16:17
Volgens de teleurgestelde Ajacieden op deze site heeft psv dus eigenlijk een kutelftal. Kun je nagaan wat een baggerploeg je hebt als je daardoor wordt afgeslacht.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws