Kieft trapt op de rem: Het is niet dat hier het nieuwe wereldwonder staat ofzo

    Kieft trapt op de rem: "Het is niet dat hier het nieuwe wereldwonder staat ofzo"

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 19:43ma 24-09-2018 om 19:43

    De titelstrijd is gespeeld, stelt Aad de Mos. De Eredivisie is pas zes wedstrijden onderweg, maar Ajax gaat de achterstand van vijf punten op PSV niet meer inhalen, verwacht de analist.

    "Ga het maar inhalen. Ze gaan het niet meer inhalen, denk ik", zei De Mos zondagavond bij Rondo van Ziggo Sport. De Mos is benieuwd naar wat er in het hoofd van de trainer Van Bommel omgaat. "Als je in het hoofd kijkt van die Van Bommel, dan denk je toch: hoe denkt die vent? Zo zat ik op de bank ook."

    De Mos brengt de spelerscarrière van Van Bommel ter sprake. "Hij heeft zelf aanvallend voetbal gespeeld bij Barcelona en Bayern München, maar hij zat ook bij Milan. Die combinatie zit er toch wel in. Dat voerden ze perfect uit", aldus De Mos. 

    Van Bommel krijgt veel complimenten, maar dat vindt Wim Kieft 'een beetje overdreven'. "Ik vind het allemaal wel een beetje overdreven hoor. Cocu is ook jarenlang kampioen geworden en die spelers hebben ook een bepaalde inbreng, dus het is niet dat hier het nieuwe wereldwonder staat ofzo."

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Poll

    Kan Ajax de achterstand nog goedmaken?

    (4926 stemmen)

    Plaats een reactie

    Il Gordo +11200
    maandag 24 september 2018 om 19:34
    Ah, gelukkig wordt-ie er dit keer niet "moe van".
    Vind ik leuk
    Snapje? +7665
    maandag 24 september 2018 om 19:58
    Uitspraak van de Mos gaan we in de kleedkamer ophangen! Sorry PSV nu zijn we niet meer te houden! 不不不不不不不
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11200
    maandag 24 september 2018 om 20:02
    :-)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:18
    Waar speel je dan?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    maandag 24 september 2018 om 19:35
    Jezus man. 6 potjes achter de rug.

    Psv gaat ook nog zat punten morsen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8103
    maandag 24 september 2018 om 19:41
    Wij hebben alleen problemen met Fey uit en soms met Ajax uit. De rest wordt gewonnen........denk ik
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:43
    Dat zijn dan 6 punten die jullie morsen en ajax wint alles. Dus jij geloofd ook in ons aller ajax
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8103
    maandag 24 september 2018 om 21:02
    Nee want ik heb eerder vandaag al gezegd dat jullie niet winnen van Fortuna.....en zo kan ik nog wel een aantal clubs opnoemen waar puntenverlies voor de hand ligt. Dus helaas voor jou.....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    maandag 24 september 2018 om 19:45
    Nee, dat gaat niet gebeuren, Ajax wel.
    Het heeft nooit gepast, het zal nooit passen en het zit niet goed met ten Hag, daarom......helaas.
    Ten Hag kan het niveau niet aan en de wedstrijd tegen PSV bewees dat overduidelijk, dus: "Ten Hag gewogen, maar te licht bevonden".
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 19:46]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:49
    ja man , ik vind het geweldig omdat ik nu de Amsterdamse trolletjes ff met de neus op de feitjes kan drukken
    maar de competitie is nog lang niet gespeeld , er is gisteren misschien een klein tikje uitgedeeld , maar meer ook niet
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:53
    Gefeliciteerd Millwall!

    Dik verdiende overwinning en we zien jullie snel weer bij ons!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:25
    thnx , sportief van je
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:29
    Youre welcome! We hebben vaker goede gesprekken gehad, heb een nieuw account omdat mijn oude verweiderd is ofzo. Leuk dagje gehad gisteren? met genoeg alcohol lijkt me haha.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:34
    ik weet nog heel weinig van de afloop van gisterenavond
    ik kreeg vanmiddag een appje van een maat van mij
    met zijn rekeningnummer en de mededeling dat ik daar het geld van de uitwedstrijd tegen de Spurs op kan overmaken
    ik heb dus gisterenavond een reis naar Londen geboekt , en ik weet er dus niks meer van ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:42
    Hahaha dan kan ik wel inschatten wat voor avondje het is geweest! Dat zijn de beste avonden!

    Uit Spurs pfff dat is wel echt heel dik! Voor mij zou dat een droom zijn die uitkomt gek! Paar gasten die ik ken gaan ook die kant op!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:17
    ja ik was van plan om met een maat van mij met de auto te gaan
    maar nu gaan we met een hele bus , maandag vertrekken en woensdag weer naar huis
    als ik in jouw schoenen stond , ging ik naar Benfica
    Lissabon is echt geweldig , geloof mij maar
    ik ben daar een jaar of 7 geleden ook geweest
    echt mooi daar
    of M羹nchen is ook een leuke stad om heen te gaan
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:34
    Ja echt dik ik hoopte al dat wij bij Spurs kwamen maar helaas. Dus ben wel een beetje jaloers op jullie haha.

    Ja wij gaan uit naar Benfica, reis is al geboekt en zitten 3 dagen daar. Ben er zelf nog nooit geweest maar hoor er inderdaad veel goede verhalen over!
    Bayern was inderdaad ook een optie maar we zijn al 2 keer in Duitsland geweest.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:34
    Lissabon is voor mij de mooiste en leukste stad waar ik met PSV ben geweest denk ik
    echt gezellig daar
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:34
    Voor mij was dat Stuttgart...
    Namen nog een klein prijsje mee, ook nog...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    maandag 24 september 2018 om 20:11
    Gisteren viel de beslissing......helaas.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:21
    Sure
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    maandag 24 september 2018 om 20:24
    Het gaat niet over die 5 punten nu, maar de manier waarop Ajax overklast is door PSV.
    De kracht achter PSV is van Bommel de zwakte bij Ajax is ten Hag en dat blijft zo want ze kunnen niet midden in de Europese competitie ten Hag laten gaan......
    Ergo, daaaag kampioenschap, lullig maar waar.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:37
    Overdrijven is ook een vak.
    Trainers maken nu eenmaal fouten. Bosz blunderde ook in de EL maar daar had je ook deels het geluk aan je zijde. Voor hetzelfde lag Ajax er toen al tegen Schalke uit. Dus een andere trainer neerzetten heeft ook geen zin.
    Van Bommel heeft ook al 2 keer mazzel gehad dat psv in de laatste minuut wint van Pec en Fortuna.

    Dus om nu te zeggen dat Ten Hag er meteen uit moet is wel erg kort door de bocht. Hij heeft CL gehaald met Ajax en daarom verdient hij wel wat meer krediet. Je kan beter nu is hard op je bek gaan dan in maart of april want dan is het te laat. Het is nog lang niet gespeeld.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    dinsdag 25 september 2018 om 07:31
    Als je het niet ziet dan houdt het op.
    Ten Hag is te licht voor Ajax en je zal de rest van het drama nog gaan zien en dan praat je wel anders.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 24 september 2018 om 22:05
    Wedstrijd was een momentopname, Ajax had een offday, PSV steeg boven zichzelf uit. Als Ajax hun normale niveau had gehaald was het minimaal een gelijkspel geworden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:19
    Tuurlijk! Blijf dat maar denken, Ajax is gewoon een ongebalanceerd elftal met 2 grote talenten en omhooggeschreven middelmaat dat nog vaak genoeg punten gaat verliezen. daardoor.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 25 september 2018 om 10:59
    Droom lekker verder, kijk maar wie er in maart/april bovenaan staat! Zeker niet PSV!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:26
    Jullie weten niet eens meer hoe dat voelt, bovenaan staan. Dat is ondertussen is alweer een paar jaar geleden..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 25 september 2018 om 15:28
    Jij weet dus niet meer wat sex is? Want dat is gezien je reacties ook al jaren geleden...
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 09:13
    Ik weet niet of je mij nou aan het versieren bent maar ik heb geen interesse, ik ben gelukkig met mijn eigen vriendin....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    woensdag 26 september 2018 om 10:39
    Haha mocht je willen Kansloze
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 20:00
    Feyenoord doet gewoon volop mee, lekker rustig in de luwte. 1x verlies & 1x gelijk en weg voorsprong van PSV
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:29
    dat klopt helemaal
    maar op basis van wat , denk jij dat Feyenoord al hun wedstrijden gaat winnen
    niet op basis van het vertoonde spel denk ik
    bijna elke overwinning is nou niet echt een overtuigende overwinning tot nu toe
    PSV heeft tegen Fortuna en PEC ook geluk gehad , maar de rest van de wedstrijden hebben ze overtuigend gewonnen , met veel doelpunten
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    maandag 24 september 2018 om 20:01
    Wel staat nu al vast dat PSV als enige ED-club op 98 punten kan komen ;)
    Vind ik leuk
    035 +6417
    maandag 24 september 2018 om 20:09
    KAN
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 20:10
    102
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    maandag 24 september 2018 om 20:33
    102 is niet nodig ;)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 20:38
    100 is mooi.
    Willem II - PSV 5-5.
    Rest winst PSV.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:11
    Psv speelt Europees en gaat daar ook wel voor de 3e plaats willen gaan. Na zo een midweekse wedstrijd gaan ze wel wat punten verspelen en dan heb je ook nog de beker. Het spel van psv is vooral op kracht en inzet. Dat hou je niet een heel seizoen vol.

    Feyenoord heeft de focus volledig op de competitie dus ik zie hun wel stiekem meedoen. Zeker nu ze geen Europees spelen dit jaar.

    En Ajax gaat echt wel leren uit deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    MN223 +1185
    maandag 24 september 2018 om 21:54
    De laatste keren dat we dat verhaaltje hoorden verloor PSV in de rest van het seizoen nog hooguit 8 punten. Bedankt dus voor deze geruststellende woorden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 12:54
    wie weet , laten we nog wel eens een puntje liggen, maar 020 nog wel meer. we staan in april toch alweer met de schaal. RoadTo25
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 24 september 2018 om 19:37
    Dankjewel voor de tip Aad. Ik ga goed verdienen met mijn toto. Is die club toch nog ergens goed voor.
    Als ik verlies compenseer jij me natuurlijk..?
    Vind ik leuk
    Old Star +7494
    maandag 24 september 2018 om 19:37
    Man man. Nog 28 wedstrijden te spelen en de 5 punten kunnen niet meer overbrugt worden?
    T maakt mij heen ene sier uit, AZ word t toch op zeker niet, maar dit is echt compleet gezwets in de ruimte...
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:49
    Met dit elftal worden het 15 punten, gewoon in de transferperiode heel slecht ingekocht.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    maandag 24 september 2018 om 20:19
    Het gaat slechts gedeeltelijk om die 5 punten, het belangrijkste is de manier waar op ! Dat is veelzeggend.
    Als Ajax nu gelijk was opgegaan en PSV scoort in het laatste minuutje 1-0, dan heb je gelijk, dan zijn het "gewoon": 5 punten.
    Maar nu, Ajax is overklast op alle fronten, van Bommel is bovendien superieur aan ten Hag en dat maakt Ajax kansloos dit seizoen.
    Ze kunnen ten Hag niet weg doen nu, want ze zitten in de Euro competitie, ergo ; je kan het kampioenschap wel vergeten voor de 5e keer op rij onder de bezielende leiding van v.d. Sar en Co.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 24 september 2018 om 22:06
    Nogmaals: een wedstrijd is een momentopname.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    dinsdag 25 september 2018 om 07:28
    Je mag er welk etiket dan ook opplakken.
    Dit was van Bommel tegen ten Hag en ten Hag gaat af, net zo goed als dat hij tactisch werd afgemaakt door Cocu eerder met PSV.
    Hij heeft nu 5 verliespunten verzameld in 6 wedstrijden !
    De eerste wedstrijd ( het visite kaartje ha ha ! ) was een mislukking want hij stelde 4 mindere spelers op......stom, nu
    maakt hij een flater met zijn verdediging.
    Dus 5 verliespunten zijn direct verwijtbaar en aantoonbaar aan ten Hag .
    De man zakt volkomen door het ijs en weet totaal niet waar hij mee bezig is, kan ook niet anders met een ervaring van 3 jaar als hoofdcoach in de ED bij de meest lullige clubjes van Europa. Hij kan nog niet in de schaduw van van Bommel staan,
    iedereen weet en ziet dat nu en Overmars / v.d. Sar hebben een groot probleem.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 25 september 2018 om 10:58
    Is Van Bommel niet die trainer die 4-3-3 ging spelen tegen Barcelona?不
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    dinsdag 25 september 2018 om 16:21
    Ja, van Bommel heeft dat ook uitgelegd.
    In de eerste plaats: Barca heeft een selectie die 880 miljoen ! duurder is dan de selectie van PSV.
    Dus een 6-5-5 systeem was misschien nog het beste geweest in Nou Camp.....
    Van Bommel stelde: we zijn pas 3 maanden bezig en het is al moeilijk genoeg er 1 systeem in te slijpen, we kunnen op moment niet anders dan 4.3.3. en daar doen we het dan maar mee.
    Kijk dat is eerlijk, logica en realistisch.
    Links om rechts om had je verloren daar en van Bommel kennende gaat er aan gewerkt worden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 25 september 2018 om 16:42
    De CL is geen plek om te bouwen aan een team, daar moet je per direct presteren en als dat beter lukt met 4-4-2 of 3-5-2 dan gebruik je dat systeem, simpel.

    Beter 2-0 verliezen dan 4-0 toch?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    dinsdag 25 september 2018 om 18:58
    Je moet luisteren naar wat van Bommel vertelde.
    Hij zei: "we beheersen 1 systeem nu en daar moeten we het mee doen".
    Dus, hij zei dat niet letterlijk;
    Gezien het grote kwaliteitsverschil verliest PSV toch wel daar in Nou Camp.
    Of ze dan met 2-0 verloren hadden weet niemand, maar is niet relevant, PSV wil graag tweede worden
    en dat lukt ze wel met 4-3-3.
    Toch denk ik dat er bij PSV hard gewerkt wordt aan een alternatief systeem voor zware uitwedstrijden, want 4-0 verliezen is niet leuk, maar nogmaals van Bommel was heel eerlijk en gaf heel reel aan waar ze staan na slechts 3 maanden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 25 september 2018 om 19:00
    Van Bommel kan wel meer zeggen, Van Bommel heeft dinsdag gefaald, net zoals Ten Hag zondag heeft gefaald.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    dinsdag 25 september 2018 om 19:08
    Ha, ha, als je dat graag zo wil zien, prima.
    De realiteit echter:

    1)PSV verloor met 4-0 tegen een ploeg met een marktwaarde die 880 miljoen hoger ligt dan de marktwaarde van de PSV selectie.
    2) Ajax verloor kansloos tegen PSV met 3-0 met een marktwaarde van 225 miljoen tegen PSV met een marktwaarde van slechts 132 miljoen.....
    Kijk dat is pas echt falen ha ha ha, en niet 1 keer maar gedurende de laatste 4 jaar en het 5e jaar van falen met de meeste poen op zak is in de maak....! nou jij weer ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    MN223 +1185
    dinsdag 25 september 2018 om 07:46
    Klopt, maar jullie zitten nu al 4 seizoenen op rij naar momentopnames te kijken, en in het vijfde seizoen zijn er ook alweer genoeg geweest.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:38
    Nou, deel die schaal dan maar uit! 8 maanden herfst/winter/lente/zomerstop.Heb weer zin in t volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    maandag 24 september 2018 om 19:40
    5 punten en hoeveel wedstrijden te gaan?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:42
    Van wie gaat PSV dan nog verliezen? Ajax zou wel effe kampioen worden. Ze hadden zoveel ge簿nvesteerd...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:45
    Van niemand.Dus dan kunnen we toch net zo goed stoppen? Nog ff een play off tussen Feyenoord, Ajax en Heracles en klaar is kees.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 19:48
    Willem II uit?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 24 september 2018 om 22:07
    Willem 2 uit, Ajax uit, SC Heerenveen uit, gelijkspel tegen FC Groningen...

    Wint Ajax thuis van PSV, hoeft Ajax in de overige 27 wedstrijden nog maar 2 punten goed te maken.
    Vind ik leuk
    Foden +4648
    maandag 24 september 2018 om 19:45
    Nou dan hoeven de rest van de wedstrijden niet meer gespeeld te worden. Zijn er maar 28.
    Vind ik leuk
    SuperScc +948
    maandag 24 september 2018 om 19:46
    De eerste wedstrijden van het seizoen was toch bagger van PSV. Met de hakken over de sloot?

    Straks twee gelijke spelen en dan maar weer eens zien..
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:46
    de eerste 2 wedstrijden van Ajax was ook bagger
    een gelijkspel en een overwinning met de hakken over de sloot
    ook de laatste wedstrijd van Ajax was bagger
    dus wat is nu precies je punt ??
    Vind ik leuk
    SuperScc +948
    woensdag 26 september 2018 om 21:25
    Dat je nu bovenaan kunt staan, maar voor hetzelfde speel je straks 2 keer op rij gelijk en dan is iedereen weer mega negatief. Het is nu niet zo dat PSV al vanaf de eerste wedstrijd de pannen van het dak speelt. Al spring ik persoonlijk alweer een gat in de lucht als er weer helemaal niks in Amsterdam wordt gewonnen.. :D.. :P..
    Vind ik leuk
    Mr. O +1092
    maandag 24 september 2018 om 19:47
    Moet zeggen dat Kieft echt de koning is van Het Koninkrijk Der Bagatellianen. Die man maakt alles kleiner dan dat het werkelijk is. Ik vind van Bommel als ajacied al iemand die zorgt voor een soort extra man op het veld aan de zijde van psv. Voetballen vond ik hem net geen echte wereldtop, maar het-spelletje-lezend, zeer zeker wel. Psv heeft goud in handen. Ook hij gaat fouten maken, maar ik heb zon vermoeden dat hij boeken vol heeft staan met methoden die zijn coaches toepasten, omdat hij wist dat hij trainer wilde worden.

    Deze man gaat PSV dit jaar voor 50% kampioen maken en dat is weinig trainers gegeven.
    Ik blijf Ajax als qua individuen iets beter inschatten, maar we weten allemaal wat het belangrijkste is in een teamsport . Laat het aub in ieder geval een beetje spannend worden
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    maandag 24 september 2018 om 19:49
    Ajax haalt het misschien niet meer in, Feijenoord of Heracles wel???
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    maandag 24 september 2018 om 19:50
    De Mos draaft door. Ajax gaat sowieso thuis winnen en waarschijnlijk 2x van Feyenoord winnen. Dat moet ik PSV nog maar zien doen, 2x winnen van Feyenoord.
    Gelukkig is daar de nuchtere Kieft voor de nuance.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    dinsdag 25 september 2018 om 09:01
    Feijenoord stelt niets voor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:58
    Ajax ging PSV in Eindhoven toch ook afdrogen? We moesten zelfs blij zijn als Ajax maar met 4-0 zou winnen. Ajax had namelijk op elke positie betere spelers, alleen Lozano kon mee bij Ajax maar dan wel als reserve. Hoe anders was de werkelijkheid....
    Vind ik leuk
    pinkelman +4143
    maandag 24 september 2018 om 19:52
    Ach nu is Ten Hag aan de beurt en straks mogelijk weer van Bommel.
    Voetbal is een golfbeweging, dan komt die en dan komt de ander weer bovendrijven.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    maandag 24 september 2018 om 19:54
    Debuterende coach. De eerste zes competitiewedstrijden gewonnen. Dat is best wel knap. Ik kan zo niet een andere coach opnoemen die dat is gelukt in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10508
    dinsdag 25 september 2018 om 09:03
    Dat is nog tot daar aan toe, hij heeft in no time een geheel ander voetbal systeem er in gekregen en het werkt feilloos. ( in de ED ha ha )
    Vind ik leuk
    Kuip +8482
    maandag 24 september 2018 om 19:57
    A. Ajax wordt uiteindelijk gewoon kampioen. Die hebben het beste elftal.
    B. Van Bommel gaat een toptrainer worden en Cocu is en was een Jan Doedel die er geen pepernoot van kan.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:57
    Kan je de competitie wel inkorten als het , zo snel klaar zou zijn is de lol er snel af .
    Nee Mossie zo werkt het niet .
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2503
    maandag 24 september 2018 om 20:00
    Deze overwinning is dan ook niet bepaald het werk van v Bommel, eerder het gepruts van ten Hag.
    En PSV heeft idd al een kampioensploeg.
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    maandag 24 september 2018 om 20:04
    Voor Ajax valt Sinterklaas dit jaar niet op 5 maar op 2 december.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 20:04
    Zal raar lopen als dit beslist is. Ik denk het nog niet.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 24 september 2018 om 20:22
    Aad vergeet dat Overmars nog een transferperiode heeft in de winter. Dan verwacht ik voor 40 miljoen dat Milik en Tete terug gaan komen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:32
    De Mos moet zich niet zo vaak laten pijpen door PSV jeugdspelertjes in de bossen van de Herdgang, waar hij zo vaak rondhangt

    Wordt wel een walgelijk figuur zo
    Vind ik leuk
    Futjebal +2312
    maandag 24 september 2018 om 21:20
    Iemand ,die jij niet eens kent, een walgelijk figuur noemen en dan zelf zo'n reactie plaatsen. Als het is om lollig over te komen dan is je dat niet echt gelukt
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:11
    Paus de Mos heeft niet altijd gelijk
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2017
    maandag 24 september 2018 om 21:40
    Ja

    Next match focus PSV Team
    Vind ik leuk
    Sniper +0
    maandag 24 september 2018 om 22:32
    Geef die mos aub een baan bij AH vakken vullen ofzo
    Als men deze vent 羹berhaupt gelooft wat hij zegt
    6 wedstrijden achter de rug man man man
    Nee psv laat geen punten meer liggen...
    Ik zag sinterklaas met de kerstman langs rijden
    Ze gingen naar het sprookjes bos
    Want er was iemand die sprookjes vertelde ... Aad de M.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7550
    maandag 24 september 2018 om 22:52
    Willem Kieft spreek de waarheid!!!
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    dinsdag 25 september 2018 om 18:44
    Waarom?
    Na het verdedigende van Cocu genieten deze spelers enorm onder Bommel, ik denk dat dit nog wel even doorgaat. En Ajax krijgt Utrecht nog en ADO.
    Vind ik leuk
    Nah +3
    dinsdag 25 september 2018 om 00:24
    Haal die De Mos toch uit de media. Die neus zegt genoeg drank maakt meer stuk dan he lief is
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    dinsdag 25 september 2018 om 17:17
    Nu moet je hopen dat PSV morst, maar Ajax zal zelf ook morsen.
    Met Frenkie en Matthijs dan weet je dat er fouten gemaakt worden.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +460
    dinsdag 25 september 2018 om 00:36
    Wat een grap zijn 6 wedstrijden onderweg psv heefd van Ajax gewonnen en Aadje zegt al dat ze kampioen worden een gat met 5 punten is niet meer te overbruggen不 Psv gaat echt nog wel een misstap maken
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    dinsdag 25 september 2018 om 06:31
    Wat een mafkees hahahahaha
    Kijken wat er gebeurd als straks eens misgaat en de magie van v bommel niet meer werkt.... let maar op. Dan komt opa op de bank
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 07:08]
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    dinsdag 25 september 2018 om 17:16
    PSV is in de breedte veel sterker dan Ajax.
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    dinsdag 25 september 2018 om 18:02
    hahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    renemar +590
    dinsdag 25 september 2018 om 09:21
    Wat een onzin. Net als vorig seizoen thuis winnen. Denkt die dronkenlap nu echt serieus dat twee punten niet goed te maken is? Zeker vergeten hoe psv in Zwolle en Sittard won.
    Wat een onbenul.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    dinsdag 25 september 2018 om 17:16
    Het zwakke Groningen kreeg ook kansen tegen Ajax en je weet dat Ajax toen ook niet overtuigde.
    Vind ik leuk
    renemar +590
    dinsdag 25 september 2018 om 18:32
    Serieus? Vrijwel elke ploeg krijgt in iedere wedstrijd kansen. Had psv ook tegen Barca. Als je zegt dat Groningen een punt had verdiend ben je rijp voor een dwangbuis.
    Het gaat erom dat psv volkomen ten onrechte won in Zwolle en Sittard. AJAX won gewoon verdiend van Groningen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    dinsdag 25 september 2018 om 18:41
    Ajax had geen idee tegen Groningen, het bleef heel lang 0-0.
    En Groningen is 1 vd zwakste teams. Zet een man op Ziyech en 2 op Tadic en er is geen enkele aanvoer. Dan komt Donny niet in stelling en Huntelaar niet. Maar bij PSV zijn er wel 6 die het afmaken.
    Vind ik leuk
    renemar +590
    woensdag 26 september 2018 om 08:08
    Heb ik gezien in Zwolle en Sittard. Thuis tegen Willem 2 waren ze ook onderliggend tot de 1-0 (o.a. bal tegen paal). AJAX heeft tot nu toe 4 (van de 6) clubs uit het huidige linkerrijtje gehad. En psv?
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    woensdag 26 september 2018 om 18:46
    Ja daar heb je een punt, we gaan het zien.
    Maar ik denk ook dat het komt omdat iedereen eigenlijk al dacht dat Ajax kampioen was, dat ik zo geniet van PSV dat het voorlopig lachwekkend maakt, 5 pts is een redelijk gaatje.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1087
    dinsdag 25 september 2018 om 15:05
    Het is niet de eerste keer dat afkoopsom aadje zeer dom uit de hoek komt..
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    dinsdag 25 september 2018 om 17:14
    Ik zou niet weten welke club PSV punten afsnoept,
    dus kans is groot dat Ajax verloren is.
    Ik weet wel dat PSV ook een paar keer vlak voor tijd won.
    Maar als Ajax het tegen Groningen al zo moeilijk heeft.

    Bommel zal geen wereldwonder zijn, want spelers maken het spel,
    niet een trainer. Maar hij heeft wel een positieve invloed op ze.
    Want het plezier straalt er van af. En Pereiro en Bergwijn staan
    eindelijk op de plek waar pijn kunnen doen. Daar had Cocu altijd weinig kijk op. Waar Cocu vaak dacht in angst, daar ziet Bommel kansen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:28
    Moeten ze wel snel van die trainer af.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws