'Meest Van Bommelachtige' speler van PSV: 'Geil zijn om de nul te houden'

    'Meest Van Bommelachtige' speler van PSV: 'Geil zijn om de nul te houden'

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 20:26ma 24-09-2018 om 20:26

    Denzel Dumfries was zondagmiddag één van de grote uitblinkers bij PSV, dat rivaal Ajax met een duidelijke 3-0 nederlaag terug naar Amsterdam stuurde. De rechtsback ging voorop in de strijd en had tegenstander David Neres volledig in zijn zak.

    Eén moment in de tweede helft was exemplarisch voor de wedstrijd die Dumfries speelde. Op het moment dat de wedstrijd allang beslist was, haalde de Rotterdammer een bal van de lijn om zich vervolgens met ziel en zaligheid voor de rebound van Carel Eiting te gooien. "Dat is het karakter van dit team: met zijn allen aanvallen, maar ook met zijn allen de goal verdedigen", vertelt Dumfries aan De Volkskrant, dat de rechtsback typeert als 'de meest Van Bommelesque speler van dit PSV'. "We moeten geil zijn om de bal uit dat doel te houden. Als dat twee keer achter elkaar lukt, is dat een heerlijk gevoel. Dat is voor een verdediger het mooiste dat er is."

    De rechtsback speelde pas zijn eerste Eredivisie-topper ooit, maar hoopt dat er nog veel zullen volgen. "Dit soort wedstrijden geniet ik van. Er bovenop zitten, verbaal en fysiek. Dat was wat de trainer van ons wilde: strijd." Volgens Dumfries zaten deze eigenschappen al op jonge leeftijd in zijn karakter. "Vroeger was ik al dat jongetje dat verder ging in dat opzicht dan anderen. Ik kon nog geen tien keer hooghouden, ik moest vooropgaan in de strijd."

    Lees ook: Van Bommel hing Schöne-teksten op in PSV-kleedkamer: 'Zou iedere trainer doen'

    Poll

    Is PSV nu topfavoriet voor de landstitel?

    (2942 stemmen)

    Plaats een reactie

    SirUltionem +2869
    maandag 24 september 2018 om 20:28
    diepvries
    Vind ik leuk
    Koeroe +12511
    maandag 24 september 2018 om 20:30
    Lache man
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2869
    maandag 24 september 2018 om 20:31
    dumbfries dan
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 20:31
    Het uit de 16 jagen van Ziyech door Viergever en Angeliño vatte de wedstrijd perfect samen.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7693
    maandag 24 september 2018 om 20:38
    Hij loste alles prima met zijn handen op.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 20:40
    Ten Hag? Of Onana??
    Eric was verbaal aanwezig.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7693
    maandag 24 september 2018 om 22:08
    Zie foto 😜
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 22:10
    Wedstrijd niet live gezien, foto ook niet gezien.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7693
    maandag 24 september 2018 om 22:23
    Ok man, beterschap!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:41
    Ik heb scheidsrechters voor minder geel zien geven.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 20:46
    Vraag maar aan Luuk de Jong, ipv strafschop kreeg hij geel (zie Groningen-AZ)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:48
    Luuk moet niet janken
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:55
    Denk niet dat Luuk jankt , heeft gisteren een makkelijk potje gespeeld doelpuntje mee gepakt en klaar
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1291
    maandag 24 september 2018 om 21:18
    Ik heb voor de overtreding van dolberg op schwaab ook vaak een rooie kaart gegeven zien worden..
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    maandag 24 september 2018 om 21:48
    Scheids had medelijden met Ajax en hielt ze de handen boven het hoofd. Het zou ook wat zijn als er weer twee jongetjes van Ajax met rood van het veld gestuurd werden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 24 september 2018 om 21:59
    Hielt?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 22:24
    Weer wakker? Hoe ging je toets vanmorgen? 😉😗
    Vind ik leuk
    SanKev +859
    dinsdag 25 september 2018 om 00:41
    De reactie van Angelino daarna was werkelijk prachtig
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:51
    Het was gewoon een tactisch falen van ten Hag. PSV verliest in Amsterdam ook hoor knulletje . PSV kwam vorig jaar nie5 eens de middellijn over of was je dat alweer vergeten.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5422
    dinsdag 25 september 2018 om 11:18
    Haha. PSV had vorig jaar in de eerste helft in Amsterdam twee 100% kansen die met schandalige overtredingen werden afgestopt, zonder dat ervoor gefloten werd. Schöne kreeg slechts geel voor een tweebenige tackle van achter, buiten het veld, zonder bal in de buurt. Ajax had vorig jaar bij rust met 8 man moeten staan. Waarschijnlijk had PSV dan al voorgestaan uit de verdiende penalty.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:42
    Ach man man schei toch uit. PSV werd werkelijk gewoon onder de voet gelopen. Er was na de wedstrijd niks meer van over. Wees ff realistisch.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    maandag 24 september 2018 om 21:24
    Pure jaloezie......heerlijk ga door!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:43
    Is het nu de bedoeling dat we iets doen, zoals applaudiseren. Als dat zo is, wil ik dat best doen. Ik begin en de rest van de VoetbalPrimeur zal ongetwijfeld volgen. Maar dé vraag is natuurlijk. Is er ook maar een hond bij gebaat? Ik persoonlijk neig naar de nee.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 20:28
    Denzel was super.
    Vind ik leuk
    Kubo86 +27
    maandag 24 september 2018 om 22:54
    Net als viergever en angelino 😎👍
    Vind ik leuk
    Butsbal +14918
    maandag 24 september 2018 om 20:28
    Geeft niks, kan ik nou nog nie
    Vind ik leuk
    Echt? +4017
    maandag 24 september 2018 om 20:29
    Op karakter win je meer dan op techniek.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:39
    Daarom dat Barcelona op halve kracht Psv met 4-0 oprolde.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:49
    Het zit diep he
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:57
    Wat zit diep? Dat Boca gisteren met 0-2 verliest van River Plate?
    Voetbal is maar een spelletje, als je je echt zo druk maakt om een spelletje dan kan je beter iets anders in het leven zoeken.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:12
    Waren loop je er dan zo op te geilen dat Barca van PSV wint in een topic over PSV-Ajax? Verder met je eens overigens.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:26
    kun je nagaan
    zelfs het derde team van barca , rolt Ajax nog op zoals ze gisteren speelden
    Vind ik leuk
    Bruurke +578
    maandag 24 september 2018 om 21:43
    Barca was op dit weekend omdat ze gewoon 100% hebben gegeven tegen Psv. Psv heeft op 65% gespeeld tegen Barca en dat was dom.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    maandag 24 september 2018 om 21:50
    Wat een geluk dat Ajax barca ontloopt, want dan kregen jullie wel een flinke dreun.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 24 september 2018 om 22:00
    Zo’n dreun als 4-0?😂 Kom op man, elke Nederlandse club krijgt een flinke dreun van Barcelona. Kijk maar naar je eigen clubje.
    Vind ik leuk
    Kubo86 +27
    maandag 24 september 2018 om 22:57
    Juist cheat codes, ze praten allemaal of elk andere club wel zou winnen van barça 😅
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 24 september 2018 om 23:12
    Klopt, gelul. Elke NL’e club zou verliezen van Barca.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    dinsdag 25 september 2018 om 09:18
    Het spel van Barca ligt ajax denk ik beter dan het spel van psv. Maar dan nog lijkt het uitzonderlijk als je daar punten tegen haalt, zoals ajax in recente verleden met 2-1.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 25 september 2018 om 10:59
    Klopt.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    dinsdag 25 september 2018 om 13:39
    Ik zie ajax ook tegen Bayern een resultaat halen.
    Deze wedstrijd is een incident en ik zet mijn geld niet op een van de traditionele top drie, maar daar zal het wel tussen gaan.
    Vind ik leuk
    SB +385
    maandag 24 september 2018 om 20:29
    Hij is bloedeerlijk over zijn techniek en weet waar zijn kwaliteiten liggen. Veel positieve energie die steeds meer vorm krijgt. Met angelino hebben we 2 goede backs in huis.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 22:00
    Dumfries speelde een goede wedstrijd, maar ik heb hem dit seizoen ook een aantal keer onwijs slecht zien spelen.
    Vind ik leuk
    FACT +2334
    maandag 24 september 2018 om 20:30
    Dumfries, SUPER11!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41925
    maandag 24 september 2018 om 20:30
    Dumfries werd 10 minuten helemaal scheel gespeeld door neres. Daarna was ie geweldig natuurlijk.

    Geinig al dit geouwehoer zonder enige nuance en goeie analyse.
    Net als vele PSV fans (niet allen) het grote bewijs dat een provincieclubje won van het grote Ajax. Zag je de spelers zegevieren? Alsof ze een grote stunt hadden neergezet.
    En dat plus vele supporters (nee; niet allen!) hier zegt alles over de daadwerkelijke verhoudingen in het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 20:36
    Is niet relevant, noch de volledige waarheid Arie, waarbij het verkleinen van club en het koppelen aan een provincie je relaas van alle nuance en relevantie ontdoet. Was gewoon overwinning op een vd directe concurrenten, dus belangrijk dus vreugde. Past geen arrogant denigreren bij. Maar goed ieder zijn wereld.
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1699
    maandag 24 september 2018 om 21:19
    Arie heeft gelijk. Dat half ned blij is dat psv Ajax verslaat,ga je niet zo feesten.volg psv sinds de jaren 80,heb ze nooit zien juichen/feesten na een wedstrijd tegen Ajax. Gullit Nielsen lerby Gerets gijp arnessen en noem maar op.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 24 september 2018 om 22:22
    PSV-Feyenoord 2014-2015, december. 4-3 Memphis in dying seconds. Feest gedurende meer dan half uur in stadion, was veel groter feest van supporters en spelers dan gisteren. Het ging toen en ook gisteren om een directe concurrent en mentaal belangrijke wedstrijd. Maakt niet uit tegen wie dus. Was in december 2017 vice versa in Amsterdam, opluchting en blijdschap ivm aansluiting richting PSV.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    woensdag 26 september 2018 om 22:05
    PSV-Feyenoord niet gezien in december 2014. Dat was veel groter feest. vd Gijp is altijd te lui geweest om te juichen. De anderen waren te stenisch daarvoor.
    Vind ik leuk
    Echt? +4017
    maandag 24 september 2018 om 20:36
    Arrogantie afstraffen voelt gewoon erg goed, daar moet je niet meer achter zoeken.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:37
    Er valt in de Eredivisie niet van een grotere club te winnen dan Ajax (voor PSV). Dus logisch dat ze daarna blij zijn en feest vieren. Daar is toch totaal niks geks aan? Dus snap niet helemaal wat je bedoeld?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    dinsdag 25 september 2018 om 09:21
    Geldt voor ajax-feyenoord-psv. Dat zijn de topploegen in nederland en daarin zijn 3 punten veelal 6 punten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17322
    maandag 24 september 2018 om 20:39
    Probeer het maar goed te praten, maar arrogantie keihard afstraffen is gewoon altijd mooi. Zoek de problemen bij jezelf en ga niet de mensen die plezier beleven aan het alweer faliekant op hun bek gaan van wat omhooggevallen Amsterdammers afvallen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:40
    ArieBombarie,
    De daadwerkelijke verhoudingen in het Nederlandse voetbal zijn al wat langer duidelijk.
    Ajax hobbelt al een 70/80 speelronden onafgebroken achter PSV aan.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:54
    Dat klopt dus niet, 40 competitie wedstrijden geleden werd Ajax namelijk tweede en PSV derde met 5 punten achterstand op Ajax, wanneer je dan denkt een sneer uit te delen, zorg er dan voor dat je informatie klopt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    035 +6420
    maandag 24 september 2018 om 21:07
    Oeps!
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15895
    maandag 24 september 2018 om 21:11
    En de rest werd PSV 2x kampioen....
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:31
    Dan nog klopt dat domme gezwets van die Pacte des Cygnes niet, en daar reageerde ik op, zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2892
    maandag 24 september 2018 om 22:21
    40 of 70 of 80 who cares! Hij bedoelt te zeggen al heel lang. En dat mag Ajax zichzelf ook aanrekenen. En dan zou Arie zijn toon best wat mogen matigen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 22:44
    80 is nog al een verschil, overigens lult Pacte des Cygnes wel vaker domme dingen die van geen kant kloppen, zal wel door zijn leeftijd komen, dat ie vaak dingen door elkaar haalt. Overigens werd PSV dat jaar ervoor kampioen omdat Ajax het vergat af te maken tegen De Graafschap, dus Ajax liep die competitie ook niet steeds achter PSV aan, zoals ik al aangaf, de ouderdom daar worden de meeste wat vergeetachtig door, daar zal Pacte des Cygnes wel last van hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:40
    Agent: "meneer, u reed 50 in een 30km zone"
    Man: "nee hoor, het was 40"
    Agent: "40 of 70 of 80, who cares? Weet u wat? Ik schrijf 80 en laat het maar voorkomen."

    Feiten zijn belangrijk. En AFC etc. heeft gelijk: als je het doet, doe het dan goed.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2892
    woensdag 26 september 2018 om 08:27
    Ok. Feiten. Prima
    PSV - Ajax 3-0
    April 2018 Kampioenschap tegen directe concurrent is binnen.
    September 2018
    PSV - Ajax 3-0
    PSV pakt Ajax opnieuw na gebruikelijke grootspraak uit Amsterdam.

    Ajax al 4 jaar geen titel en ook dit seizoen staat het al 5 punten achter.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:49
    Leuk, en als PSV fan geniet ik daar ook van.

    Maar je begint nu over iets anders.
    De reactie betrof jouw bagatellisering van AFC's "Dat klopt dus niet, 40 competitie wedstrijden geleden...(etc)".

    Vind ik leuk
    phritzzz +2892
    woensdag 26 september 2018 om 09:02
    Mijn reactie betrof de laatdunkende manier waarop Ariebombarie de overwinning van PSV bagatelliseerde. Vandaar dat ik viel over de reactie van AfcA die mi te veel inzoemde op details terwijl Pacte de Signe reageerde op Ariebombarie. Wel de draad blijven volgen hè Tottenham fan ;)
    Vind ik leuk
    Max Delius +2756
    maandag 24 september 2018 om 20:42
    Kijk, de eerste Ajax supporters komen weer uit hun kelders, na een dag opvallend stil te zijn geweest… en beginnen meteen weer hoog van de toren te blazen en hun sportieve tegenstanders denigrerend neer te zetten als provincieclubje…
    Je club is gisteren vernederd en heeft de afgelopen vier jaar geen prijs gewonnen; een beetje bescheidenheid, terughoudendheid en vooral sportsmanship zou je sieren
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    035 +6420
    maandag 24 september 2018 om 21:09
    Wat jou zou sieren is om mensen geen ratten te noemen. Nergens voor nodig Max.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2756
    maandag 24 september 2018 om 21:17
    Een zeer specifieke groep in Nederland noemt Feyenoorders kakkerlakken. Rat of kakkerlak, wat maakt het uit?
    Vind ik leuk
    035 +6420
    maandag 24 september 2018 om 21:20
    Wat het uitmaakt is het fatsoen. Ik neem aan dat jij dat begrijpt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:25
    Wow, heel mature! Hij scheldt dus ik scheld ook.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:24
    Misschien zouden een aantal mensen van verschillende clubs zich niet zo kinderachtig moeten gedragen. Je wijst naar Ajacieden, maar PSVers doen hier ook net zo hard aan mee. Vervolgens heb je het zelf zeer denigrerend over ratten en ga je om sportsmanship lopen praten? Begin je stukje tekst even wat netter voordat je het woord sportsmanship gebruikt...
    Vind ik leuk
    035 +6420
    maandag 24 september 2018 om 21:38
    Precies.
    Vind ik leuk
    Shit codes +399
    maandag 24 september 2018 om 20:57
    Wij vieren de winsten altijd zo uitbundig. Teamspirit noemen ze dat.
    AriCalimeri!
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    maandag 24 september 2018 om 21:09
    Nou Arie, deze zege op jullie arrogante A’dammertjes was zoet, maar staat in schril contrast met onze kampioenswedstrijd in de vorige ontmoeting. Wat moet ‘t pijn doen om in nog geen 5 maanden tijd 2x zo worden afgetroefd door een “provincieclubje” uit het zuiden van het land.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    maandag 24 september 2018 om 21:31
    Moet je nagaan Arie hoe groot de haat naar jou grote Ajax is. Je moet je alleen even afvragen hoe dit komt?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:56
    Ik vraag me vooral af wat er mis is met iemand die haat kan voelen voor iets als een voetbalclub. Of spelers of supporters die hij persoonlijk niet eens kent.

    Je kunt het met iemand oneens zijn. Grondig oneens zelfs. Maar haat?

    De idealist in mij denkt aan een songtekst:
    So we're different colours
    And we're different creeds
    And different people have different needs
    It's obvious you hate me
    Though I've done nothing wrong
    I never even met you
    So what could I have done

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:59
    Lul niet zo slap man, de 2de keer binnen een jaar dat je met 3-0 van PSV op je lazer krijgt, derde jaar op rij dat je niet wint dus ff pas op de plaats. Weer nadat Ajax spelers zoveel praatjes hadden, Mazraoui na Kiev "als we zo spelen rollen we iedereen op" (Standard, Austria, leuk), Schöne na Aek, "na dit weekend staan we bovenaan",(die leert het nooit), men was even vergeten dat PSV ook "gewoon" een CL club is en zeker een maatje groter dan de clubs waar Ajax tot nu toe in dit seizoen tegen gespeeld heeft, dacht je dat je tegen Bayern, Benfica, Spurs en meer teams met sterke spitsen zo kunt spelen? Men onderschat Luuk de Jong maar vergeet dat hij al flink wat Internationale wedstrijden gespeeld heeft tegen sterke teams. Kortom, slecht voorbereid, verkeerde tactiek en instelling(de eerste 2 zijn voor de coach).
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +520
    dinsdag 25 september 2018 om 07:54
    Heeft iedereen toch 1e keer tegen nerds dan moet je zijn speelwijze nog onder controle krijgen en dat kreeg hij na 10 minuten volledig....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 20:31
    Die doet het echt heel erg goed, heeft zich snel aangepast.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    035 +6420
    maandag 24 september 2018 om 20:31
    De meesten worden "geil" om te scoren. 😁
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 20:32
    Doe je thuis of in de kroeg ook als je geil bent.
    Vind ik leuk
    035 +6420
    maandag 24 september 2018 om 21:42
    Niet door dat als je geil bent en "scoort" dat dit iets anders is dan een doelpunt maken?? 😁😁😁
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 22:01
    Uiteindelijk maak je ze beide af. ;-)
    Vind ik leuk
    Tictac +100
    maandag 24 september 2018 om 20:41
    Koeman ziet Dumfries nog niet eens staan. Hij gaat eerst informeren naar een Marokkaanse Nederlander of Nederlandse Marokkaan met een dubbel paspoort. Die speelt natuurlijk wel bij Ajax. Ik denk dat Dumfries misschien wel de beste Nederlandse vleugelverdediger is sinds Gio.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    maandag 24 september 2018 om 20:50
    Koeman heeft deze wedstrijd niet eens gezien. Had belangrijkere zaken aan zijn hoofd. Maar geen probleem, het programma van PSV is druk genoeg. Geen interesse in Oranje.
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    maandag 24 september 2018 om 23:15
    Ach..laat koeman lekker aanmodderen joh....hij kan de volgende wedstrijd niet om bergwijn heen.....zelfs cillissen...die bij de afgelopen wedstrijd niet voluit ging bij de winnende van frankrijk...valt nauwlijks te handhaven. Dumfries ipv tete???...waarom niet....
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    035 +6420
    maandag 24 september 2018 om 21:44
    Wie bedoel jij dan?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    maandag 24 september 2018 om 20:55
    Vergeleken met Dumfries beweegt Blind als een ballerina ;)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11648
    maandag 24 september 2018 om 22:35
    "We moeten geil zijn om de bal uit dat doel te houden" ik weet het niet en wil het ook niet weten waaraan hij denkt tijdens het voetballen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15565
    maandag 24 september 2018 om 22:59
    Typerende foto, hierna volgde het moment met de slaande beweging naar Neres. Makkelie sliep net als Nijhuis (VAR), ook bij de momenten van Onana en Lozano.
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    maandag 24 september 2018 om 23:11
    Ff serieus hm....heel voetbalminnend amsterdam, en vooral pers praat over Frenkie...wat een geweldige speler is natuurlijk....Maar dan deze gast...doet me denken aan zo'n beer van een franse verdediger..hoe heet ie ook alweer....Hij heeft alles....snel...fysiek sterk....vooral gedreven....En dan die kop, zo van ...Over my dead body.....Gooit zich voor een bal....soms wat onstuimig, maar he...liever dat dan een brave hendrik. Als je zo je eerste topper speelt....Echt mooi...)
    Vind ik leuk
    Clutchy +856
    dinsdag 25 september 2018 om 07:22
    Die mogol kan echt niet van iemand afblijven net zoals die trainer van hem die alleen maar aan de vierde man loopt te frunniken viezerik
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +520
    dinsdag 25 september 2018 om 07:54
    Is maar goed dat brengt vertrokken is want dumfries zou deze strijd toch echt winnen op mentaliteit..
    .
    Vind ik leuk
    Axim +835
    dinsdag 25 september 2018 om 10:01
    zie je ....hahahaha zaterdag was ajax nog de favoriet em oepssssssssss nu is het weer PSV hahahahahaha
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1495
    woensdag 26 september 2018 om 11:00
    Ik had een beetje mijn twijfels, maar die Dumfries doet het tot nu toe zeer behoorlijk. Hij mag af en toe iets slimmer zijn in zijn positie spel en opbouw, maar zijn felheid en verdedigende kwaliteiten zijn zeer goed.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws