Vier man van Real Madrid en Ronaldo halen elftal van het jaar: toch geen Rakitic

    Vier man van Real Madrid en Ronaldo halen elftal van het jaar: toch geen Rakitic

    maandag 24 september 2018 om 21:45

    Champions League-winnaar Real Madrid is de hofleverancier van het FIFA-elftal van het jaar. Vier van de elf spelers staan onder contract bij De Koninklijke, terwijl ook de naar Juventus vertrokken Cristiano Ronaldo tot de uitverkorenen behoort.

    David de Gea (Manchester United) is de doelman van het beste elftal ter wereld. Dani Alves (PSG) vormt samen met het Real Madrid-drietal Sergio Ramos, Raphaël Varane en Marcelo de achterhoede. Ook op het middenveld staat een speler van De Koninklijke: Luka Modric heeft een plaatsje gekregen naast Chelsea-controleur N'Golo Kanté. Ronaldo, Lionel Messi (FC Barcelona), Eden Hazard (Chelsea) en Kylian Mbappé (PSG) completeren het elftal.

    Zeven van de elf namen waren eerder op de dag overigens al uitgelekt. Het Spaanse Marca wist te melden dat De Gea, Ramos, Varane, Marcelo, Modric, Messi en Ronaldo in het elftal van het jaar opgenomen zouden worden. De krant noemde ook de naam van Ivan Rakitic, maar de Kroaat van FC Barcelona heeft de schifting niet gehaald.

    Lees meer over:Champions League

    Plaats een reactie

    Bruurke +266
    maandag 24 september 2018 om 21:49
    Als dit toch in 1 team zou spelen, man man heerlijk.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    maandag 24 september 2018 om 21:52
    Daarvoor is het ook het Elftal van het Jaar...
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    maandag 24 september 2018 om 21:52
    Lekker lastig om te voorspellen ook
    Vind ik leuk
    FACT +2365
    maandag 24 september 2018 om 21:53
    Ik mis Brenet!!
    Vind ik leuk
    Micha EL +971
    maandag 24 september 2018 om 21:53
    Varane? Weet nou niet of hij er in hoort. Maar misschien speelt hij te onopvallend maar wel goed. Ik zit te denken wie ik beter vond op die plek...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:54
    Varane heeft de CL en WK gewonnen. Is bij frankrijk de beste CV en bij Real kom je em twee keer tegen als aanvaller. Zou niet weten wie je beter zou vinden.
    Vind ik leuk
    Micha EL +971
    maandag 24 september 2018 om 21:56
    Wat ik dus zei.. te onopvallend... Maar doet zijn werk uitstekend. Je denkt altijd aan ramos bij 'n verdediger van Real... Ik zie ook Dani Alves staan, wat heeft hij dan gepresteerd dit jaar?
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:57
    Ramos is zonder twijfel.de beste CV die valt uiteraard meer op. Vandaar dat je in zijn schaduw staat en bij frankrijk is hij de man achterin.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:53
    Waar sta ik?
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    maandag 24 september 2018 om 22:17
    Onderaan de lijst met slechts 2 likes....
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:54
    Griezmann ligt te huilen in zijn bedje
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    maandag 24 september 2018 om 22:11
    de Gea wat is dit voor klucht?
    Vind ik leuk
    FCvooruit +258
    maandag 24 september 2018 om 22:15
    Als je dan Salah bij de beste 3 zet, zet hem dan minstens ook in de beste 11... Wat een niveau weer
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15681
    maandag 24 september 2018 om 22:29
    Courtois beste keeper er ook niet in. Geen KdB, Alves heeft er ook niks te zoeken.

    Allemaal onzin. Modric beste speler is ook onzin. Slechtse seizoen van hem in jaren. Alleen omdat Kroatië ver kwam op WK.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:41
    Voor het gemak maar even vergeten dat hij wederom een belangrijk aandeel had in de CL zege van Real?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:41
    Slechtste seizoen van hem in jaren, hoe kan je dat nou zeggen, en nog beter, uitleggen?
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15681
    dinsdag 25 september 2018 om 13:09
    Dat hij voorgaande jaren beter was? Jezus zo moeilijk is het niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:38
    Modric speelde afgelopen seizoen het seizoen van zijn leven.
    Je kon wel blind zijn.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15681
    dinsdag 25 september 2018 om 16:06
    Jij ziet ze heftig vliegrn
    Vind ik leuk
    Mr. O +1021
    maandag 24 september 2018 om 22:43
    Ik geloofde mn ogen niet, dacht precies hetzelfde als jou. Dat is toch zwaar hypocriet? Belachelijk gewoon!
    Geen enkele vorm van logica waar te nemen in deze...
    Vind ik leuk
    El torro +299
    maandag 24 september 2018 om 22:34
    Ik mis kees kist
    Vind ik leuk
    ay42 +802
    maandag 24 september 2018 om 23:42
    Wat doet Alves in dit elftal??
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1521
    dinsdag 25 september 2018 om 05:11
    Hoezo zit dan salah bij de laatste 3 en niet hazard of messi of mbappe? En wtf doet dani alves daar nog steeds.
    Vind ik leuk
    MoSalah +49
    dinsdag 25 september 2018 om 08:09
    Leuk corrupte bende daar, cl finale spelen, een geweldig jasr en daan geen een van mijn ploeggenoten
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 11:18
    Het beschamende is dat Kevin de Bruyne niet in het elftal staat. Hij was in mijn ogen de beste middenvelder van europa vorig jaar!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vier man van Real Madrid en Ronaldo halen elftal van het jaar: toch geen Rakitic