Amateurs kijken uit naar Ajax: 'Haagse bluf: wat heeft Ajax hier te halen dan?'

    Amateurs kijken uit naar Ajax: 'Haagse bluf: wat heeft Ajax hier te halen dan?'

    maandag 24 september 2018 om 23:30

    De amateurs van Te Werve kijken reikhalzend uit naar de bekerconfrontatie tegen Ajax. De tweedeklasser uit Rijswijk hoopt stiekem dat de Amsterdammers aangeslagen uit de met 3-0 verloren uitwedstrijd tegen PSV zijn gekomen.

    Trainer Huib van Oostrom Soede haalt de woorden van PSV-collega Mark van Bommel aan. "Wij hebben geen plan B, want dat is alleen maar verdedigen en terugzakken. Als je een goed plan hebt, moet je dat ook tweehonderd procent goed uitvoeren, zelfs tegen Ajax. Misschien valt er wat te halen in de standaardsituaties", laat hij weten aan FOX Sports."Dit is once in a lifetime en je moet gewoon alles geven."

    Van Oostrom Soedde hoopt op Haagse bluf bij zijn spelers. "De meesten bij ons zijn Haagse jongens en ik ben een Haagse trainer. Dan moeten wij zoiets uitstralen van: wat heeft Ajax hier te halen dan?" De trainer deelt alvast zijn tactische plannen. "De eerste vijf minuten zullen wij ons eigen spelletje spelen, heel aanvallend. Overrompelen? Jawel, beetje Haagse bluf, waarom niet?", lacht Van Oostrom Soede.

    Te Werve en Ajax zullen woensdagavond om 20.45 uur aftrappen. De bekerwedstrijd wordt vanwege veiligheidsredenen in Noordwijk gespeeld.

    Lees meer over:KNVB bekerAjax

    Poll

    Maakt Te Werve kans op een stunt tegen Ajax?

    (753 stemmen)

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +8195
    maandag 24 september 2018 om 23:33
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:52]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:37
    Ge het oew grote bakkes weer terug gevonden, zie ik wel weer...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 24 september 2018 om 23:38
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:53]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8282
    maandag 24 september 2018 om 23:41
    Zo zie je maar weer, Georgie!

    Onkruid vergaat niet!

    😂😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:47
    As ik 'm opentrek is VP veul te klein maar as dien dorpsgek dèh doet krijgt-ie vrijspel van alle kanten...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8282
    maandag 24 september 2018 om 23:53
    Aaghja... je moet die Ajax mods niet te veel op hun teentjes lopen, Georgie!

    💪
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:56
    Je kent ze.
    Ben wel een beetje klaar met VP...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8282
    dinsdag 25 september 2018 om 00:01
    Neejoh, het begint net leuk te worden!

    😎
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 00:01]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    maandag 24 september 2018 om 23:42
    Hahaha hij is er weer hoor.
    Gisteren pak slaag gehad en nergens te bekennen, maar hij is er weer om grootse voorspellingen te doen.
    Vind ik leuk
    markie +536
    dinsdag 25 september 2018 om 07:35
    Kan je ook normaal ergens op reageren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 08:01
    Nee, voor inhoudelijk reacties zit ik op VZ(VoetbalZone)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8282
    dinsdag 25 september 2018 om 08:29
    😂😂😂

    Wat n baas!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:12
    Handtekeningen na de wedstrijd...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:39
    Hij leeft, en gaat weer op de zelfde toer als welleer
    Vind ik leuk
    Jur74 +8828
    maandag 24 september 2018 om 23:40
    Zo, na 3 kwartier van het kastje naar de muur gestuurd in Eindhoven en we horen je vervolgens 24 uur niet om vervolgens weer een grote mond te hebben.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 24 september 2018 om 23:40
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:53]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8282
    maandag 24 september 2018 om 23:41
    Zelfs?

    Hahah... man man man!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 23:42]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1654
    maandag 24 september 2018 om 23:48
    Durfde je gisteren geen commentaar te leveren? Eigenlijk best laf.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 00:01
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:53]
    Vind ik leuk
    Jur74 +8828
    dinsdag 25 september 2018 om 09:38
    Heb dan ballen in je broek en laat al je reacties staan.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:40
    Het wordt van kwaad tot erger op de site met randdebielen zoals jij bezig bent. Ruzie zoeken, schelden, en de site doet niks. Treurigheid ten top op VP!
    Vind ik leuk
    markie +536
    dinsdag 25 september 2018 om 07:36
    Fijn om te lezen dat er steeds meer dit ook even willen melden
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:52
    Wordt aan gewerkt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 25 september 2018 om 21:31
    Ook aan de error 500 foutmelding?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:34
    Dat zou erg mooi zijn. De lol is aan het verdwijnen doordat soort gasten.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 25 september 2018 om 21:46
    Kijk eens naar Cheat Codes? Hij heeft al zijn grove reacties verwijderd en heeft melding gemaakt van andere leden zodat hij niet opgemerkt wordt met zijn vieze reacties!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:40
    Ik ken niet zoveel haagse tokkies maar als Midden-Noord daar eentje van is dan lijkt me zo weinig mis met dat soort mensjes
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3652
    dinsdag 25 september 2018 om 00:39
    Haha ik dacht dat je overleden was, dus je leeft nog.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 00:39]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 25 september 2018 om 01:05
    Was onder narcose die lafbek. Wat een grappenmaker is dat ook zeg.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 01:21
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 01:21
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:56]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 25 september 2018 om 07:40
    Je bent de kluts kwijt jochie. Verdwijn nu maar ke bent jezelf alleen maar nog meer voor lul aan het zetten. Er komt niks zinnigs meer uit en je moet jezelf heel tijd corrigeren. Adios.
    Vind ik leuk
    Emnu +2800
    dinsdag 25 september 2018 om 10:07
    Den Haag, 3e stad van Nederland, is blij als ze een keer Play Offs halen, en dan andere clubs bekritiseren.

    Als er een club al decennia onderpresteert, is t ADO wel.

    Maar hoh, eigenlijk hoor ik jou daar nooit over.

    Alleen over je liefde voor PSV en je haat voor Ajax.

    Maar ja, als je zelf niets hebt, ga je je snel verkneukelen over de misère van de grootste.

    Leedvermaak is overigens de allerlaagste vorm van vermaak, maar dat terzijde.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 25 september 2018 om 10:58
    Met zo'n begroting is het een schande om met 3-0 te verliezen van dé directe titelkandidaat. Zo'n enorme nederlaag gaan wij echt niet meer incasseren. Zeker niet tegen een van onze concurrenten in de strijd om de play offs.

    En leedvermaak daar zijn de meeste Ajacieden hier op VP een meester in en waarom zie ik jou daar nooit over beginnen?
    Vind ik leuk
    Emnu +2800
    dinsdag 25 september 2018 om 11:09
    Dat Ajax een wanprestatie heeft geleverd, moge duidelijk zijn.

    Tja, jammer maar helaas, heb er verder geen seconde van wakker gelegen, t blijft maar n spelletje.

    Fwiw, een tijd terug heb ik bluf zelf ook behoorlijk aangepakt, ik kijk bij posters niet zozeer naar hun clubvoorker maar meer hoe ze daarmee omgaan.

    Dat veel hagenezen een bloedhekel hebben aan Ajax is niet meer dan een voetnoot, dat doen ze in Rotterdam, Utrecht en weet ik waar niet meer ook.
    Xenofobie op z’n allerkleinst, zelfs binnen je eigen land.

    Als n voetbalclub al zo veel negatieve emotie oproept, maak ik me toch ernstig zorgen hoe er met serieuze tegenslag wordt omgegaan.

    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:08
    Laat Cheat met rust, hij heeft PDD-NOS!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 25 september 2018 om 13:26
    Vooral een gevolg van het niet goed verwerken van informatie en prikkels. Arme stakker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:14
    Jij begrijpt het!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3652
    dinsdag 25 september 2018 om 01:36
    Haha inderdaad 😁🤣😅
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    maandag 24 september 2018 om 23:37
    Pas maar op Ten Hag hangt deze uitspraken op in de kleedkamer!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:40
    Nee, zo slim is ten Hagen niet. Je ziet dat deze ploeg gokt op dode spel situaties. Dan haalt ten Hagen waarschijnlijk alle spelers boven de 1.80 uit het veld.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8282
    maandag 24 september 2018 om 23:44
    🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    FSCeara +8755
    maandag 24 september 2018 om 23:41
    komende zaterdag word het gat nog wat groter en schuift Feyenoord een plekje omhoog.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:01
    Ik wil daar wel geld op zetten dat je daar de fout mee ingaat, Sittard gaat geen punten halen tegen Ajax, ook al spelen jullie thuis. Overigens ben jij eigenlijk net als veel Ajacieden vaak arrogant met voorspellingen, jij wist toen ook 100% met zekerheid te zeggen dat geen land Brazilie van de wereldtitel zou afhouden ;-)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8755
    dinsdag 25 september 2018 om 12:04
    jongen, lees mijn eerdere berichten over zaterdag dan weet je dat ik grapje maakte. ik heb zelfs gezegd dat Ajax als ze gewoon spelen zonder keeper kunnen spelen. mochten we onverhoopt een punt pakken dan is dat de bonus van dit jaar. Brazilië heeft op het wk teleurgesteld en was 100 % overtuigd dat die het WK gingen winnen.
    succes zaterdag lig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:14
    Hoho dat meen je toch niet echt.
    Dus mijn Cluppie zakt weer dan 2a3 plaatsen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    maandag 24 september 2018 om 23:41
    We gaan niet 2x in één week van amateurs verliezen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    maandag 24 september 2018 om 23:48
    🤣🤣🤣👍
    Humor die ik waardeer.👍
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 23:48]
    Vind ik leuk
    Eendracht +15744
    dinsdag 25 september 2018 om 00:10
    Die is wel leuk!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8755
    dinsdag 25 september 2018 om 12:05
    misschien wel 3 keer, maar dan moet er echt iets gedaan worden aan degene die de poppetjes op de juiste plaats moet zetten.
    succes de rest van het jaar !
    komt allemaal wel goed, geen zorgen ;)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:41
    0-16 na 0-9 ruststand.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    maandag 24 september 2018 om 23:45
    Speelt de broer van schone daar?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91560
    dinsdag 25 september 2018 om 00:27
    Natuurlijk Haagse Bluf, niks te verliezen!
    Wat wil je als amateurclub.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 01:07
    De andere Haagse amateurclub heeft het even voor gedaan hoe het moest😂 0-7
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 25 september 2018 om 16:26
    Moet je deze post ook niet weghalen? Manmanman wat ben jij kansloos bezig zeg.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 16:43
    Pas jij nou maar op in de KNVB Beker, voor je het weet lig je er uit.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 25 september 2018 om 17:11
    Maar waarom verwijder je al je reacties?
    Vind ik leuk
    repeP +1274
    dinsdag 25 september 2018 om 00:29
    Gaan afgedroogd worden door een getergd Ajax. Ten Hag stelt echt wel zijn sterkste elf op om het klusje zo snel mogelijk te klaren.
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 25 september 2018 om 01:15
    Sterkste 11? Lijkt me stug.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +707
    dinsdag 25 september 2018 om 00:56
    Dat worden dus dubbele cijfers. Wat denkt die vent nou wel niet...
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 25 september 2018 om 01:17
    Toch mooi die amateurpraat. Ten Hag heeft er grote posters van gemaakt om Blind en co op te peppen. Het gaat wel om zijn hagje, daar weet Keizer alles van.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:18]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166386
    dinsdag 25 september 2018 om 05:32
    Te werve heeft een goeie kans , zo moeilijk is het niet om van ze te winnen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 07:15]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20801
    dinsdag 25 september 2018 om 05:51
    De man heeft humor :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 05:59
    laat die knvb lekker gaan, joh. je bent al druk genoeg met de CL en competitie zelf...
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    dinsdag 25 september 2018 om 06:26
    Wat een mafkees
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:40
    Ik denk wel dat Ajax kans maakt tegen te Werve.
    Daley Suleymani Blind zal zich tegen te Werve wel vast willen bewijzen...
    Vind ik leuk
    BariAFCA +228
    dinsdag 25 september 2018 om 08:40
    Prachtig toch om zo’n interview te geven. Zullen helemaal weggespeeld gaan worden, maar he wat maakt het uit?! Genieten man van een pot tegen zo’n grote club.
    Vind ik leuk
    renemar +518
    dinsdag 25 september 2018 om 09:25
    Stand na die 5 minuten? 0-3.
    Vind ik leuk
    Korm +35574
    dinsdag 25 september 2018 om 11:08
    Al komt ajax met een C elftal dan winnen ze nog makkelijk
    Vind ik leuk
    ELD070 +704
    dinsdag 25 september 2018 om 11:19
    Prachtig, Te Werve is mijn oude cluppie. Die Haagse bluf hielp niet vaak bij ons, ben wel eens 34-0 afgedroogd. Schrik er soms nog steeds van wakker.
    Vind ik leuk
    Bals +400
    dinsdag 25 september 2018 om 12:32
    Onana niet de betrouwbare sluitpost gebleken die de harten van de fans veroverde..... De wereldster is helaas voor het Haagse publiek geblesseerd
    Een leuke linksback (en twee aardige verdedigers bij Jong) een cohort aan zich zelf overschattende middenvelders, geen aanspeelpunt met balcontrole in de spits en individualisten op de vleugels. De omstandigheden vragen om een nieuwe samenstelling zolang de wereldster geblesseerd is.
    Onana, Schuurs, Blind, Tagliafico, Bakker, Van de Beek (De Wit), Eiting (Mazraoui), De Jong (Neres), Ziyech, Dolberg (Sierhuis), Tadic.
    Haagse bluf is best lekker....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws