'Als Sánchez niet verbetert, zou ik hem proberen te slijten als United'

    'Als Sánchez niet verbetert, zou ik hem proberen te slijten als United'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 08:10di 25-09-2018 om 08:10

    Alexis Sánchez is geen schim van de speler die hij bij Arsenal was. De voormalig Engelse internationals Ian Wright en Chris Sutton denken dat het tijdperk van de Chileen bij Manchester United wel eens sneller voorbij kan zijn dan verwacht.

    Sánchez maakte in januari in een spelersruil met Henrikh Mkhitaryan de overstap naar Old Trafford, waar hij de lieve som van 435 duizend euro per week verdient. "Als ik een zakenman was, zou ik de rest van het seizoen kijken hoe het gaat en hem daarna proberen te slijten", zegt Wright tegen de BBC. "Dat komt door zijn salaris."

    "Als ik United was en ik had geld voor hem betaald, dan zou ik nu denken: hoe kunnen we dat terugkrijgen? Sánchez zal salaris moeten inleveren als hij bij een andere club tekent. Niemand zal zo veel voor hem willen betalen als je ziet hoe hij nu speelt." Na vijf Premier League-optredens dit seizoen staat de teller van de 29-jarige aanvaller op één assist.

    "Hij rechtvaardigt geen plaats in het team als je weet dat Anthony Martial en Marcus Rashford wachten op een kans", aldus Wright. "Hij zal zijn vorm snel moeten vinden." Daar is Sutton het mee eens. Hij ziet een gebrek aan vertrouwen. "Hij probeert het, maar het lukt niet. Het lijkt alsof hij het gewicht van de wereld op zijn schouders draagt."

    "Bij Arsenal speelde hij vrij en met een glimlach. Dat zie ik nu niet", besluit Sutton.

    Poll

    Past Sanchez bij United?

    (3068 stemmen)

    Plaats een reactie

    LIO7 +1265
    dinsdag 25 september 2018 om 08:17
    Vitesse zoekt nog een vervanger voor Beerens ;)
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3325
    dinsdag 25 september 2018 om 10:21
    Wil Vitesse er niet op vooruit gaan? ;)
    Vind ik leuk
    myrthewit +1658
    dinsdag 25 september 2018 om 08:19
    Manchester United met Mourinho is een voetbalkerkhof geworden. Veel goede spelers worden gehaald en zijn daarna geen schim meer van wat ze waren. Als ik voetballer was zou ik deze club mijden.....
    Vind ik leuk
    Johnnie +854
    dinsdag 25 september 2018 om 08:44
    In mijn optiek halen ze alleen maar overbetaalde spelers, welke toppers waren. Van speler op hun retour, zal je nooit beter worden.
    Vind ik leuk
    Futre +3116
    dinsdag 25 september 2018 om 08:51
    Ook voor €435.000 per week?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:55
    Net als pogba. Stukken minder dan bij juve
    Vind ik leuk
    Foden +4656
    dinsdag 25 september 2018 om 08:19
    Mourinho is een lul
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    Futre +3116
    dinsdag 25 september 2018 om 08:52
    Een fadolul.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6707
    dinsdag 25 september 2018 om 08:26
    Als je mij 435 duizend euro per week geeft stop ik ook met werken.
    Vind ik leuk
    Futre +3116
    dinsdag 25 september 2018 om 08:51
    Ik niet. Dan word ik full time beffer.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1775
    dinsdag 25 september 2018 om 09:35
    Vindt je opblaaspop dat wel goed? Ik ken namelijk geen enkele vrouw die de hele dag een kerel met z'n smoel tussen d'r benen wil. Ziet er namelijk een beetje vreemd uit als ze dan over straat loopt.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6528
    dinsdag 25 september 2018 om 10:32
    Hij zegt toch niet bij 1 vrouw
    Vind ik leuk
    Futre +3116
    dinsdag 25 september 2018 om 10:45
    Precies.
    Vind ik leuk
    Echt? +3907
    vrijdag 28 september 2018 om 12:26
    Kan je mijn moeder ook een keer doen? In het verpleeghuis hebben ze niet altijd genoeg tijd om alles te wassen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    dinsdag 25 september 2018 om 08:28
    Ruilen tegen larsson 😂
    Vind ik leuk
    Johnnie +854
    dinsdag 25 september 2018 om 08:35
    United blinkt de laatste jaren nog maar uit in 1 ding. Het halen van veel te duren, vaak op hun retour zijnde, voetballers.

    Doodzonde voor een club met zon geschiedenis en zon status tot voor (relatief) kort geleden.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2477
    dinsdag 25 september 2018 om 09:01
    Past niet bij Mourinho. Net als al die andere spelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:18
    Dat hij er op dit moment niks van bakt ligt echt niet aan hem. Want hij is zeker niet de enige die ondermaats presteert. Mourinho speelt nu eenmaal heel verdedigend voetbal, en dat kan maar het is zacht gezegt een beetje apart als je zoveel kwaliteit in je selectie hebt. Zet Guardiola maar voor die groep neer en ze worden dit jaar nog kampioen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:58
    Guardiola us ook een mierenneuker. Die gaat ook niet trainer worden bij Fortuna. Als je een goeie trainer bent laat je het ook zien op een lager niveau. Peppie koopt ook alles wat los en vast zit
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    dinsdag 25 september 2018 om 12:36
    Die kwaliteit ligt alleen op het middenveld en in de aanval. Als je vol op de aanval gaat heb je achterin een twee keer zo grote gatenkaas. Beetje zoals liverpool vorig seizoen. Mourinho kwam toch hoger dan klopp vorig seizoen. Wellicht is het spel van klopp leuker om naar te kijken, maar voor mourinho kom resultaat altijd op de eerste plaats. Dat mag je leuk of niet leuk vinden, maar als je de vinger wilt wijzen dan zou ik die in de eerste plaats richting woodward doen, die zag de nood er niet van in om fatsoenlijke verdedigers te kopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:54
    Ben jij erbij geweest dat hij geen fatsoenlijke verdediger heeft gekocht want wat je nu schrijft is niet nagetrokken.

    Media roddels zijn meestal niet nagetrokken🤔
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 september 2018 om 10:14
    Klopt ben ik het mee eens. De verdediging van United moet echt gerenoveerd worden. Smalling is niet goed genoeg voor het hoogste niveau laat staan Phil Jones. Met Bailly en Lindelof hebben ze wel 2 goeie verdedigers. Alleen stelt ie ze nooit op. Met Valencia en Shaw heb je ook geen wereld backs dus het probleem zit wel zeker in de verdediging ja. Maja dan hoor ik dat ze 70 miljoen wilde betalen voor Harry Mcquire van Leicester City, hoe je zijn naam ook spelt. Dat zegt al genoeg m
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    vrijdag 28 september 2018 om 16:21
    bailly en lindelof hebben de potentie maar die hebben nog een lange weg te gaan. Bailly begon heel sterk, maar dit seizoen is hij behoorlijk onstabiel. Shaw en Dalot zijn in potentie ook hele sterke backs, maar dat kost ook tijd. Er moet denk ik in ieder geval 1 ervaren centrale verdediger bij komen die wat stabiliteit brengt. Van dijk was perfect geweest, maar een Alderweireld zou ook mooi zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 10:19
    Aldeweireld zou een top aankoop zijn. Dan nog 2 goeie sterke backs zoals Alex Sandro bijvoorbeeld van Juve. Dat zou perfect zijn. Maar ik denk niet dat hij een stap naar United ziet zitten. Maar als ze dat gedaan hebben is hun verdediging een heel stuk stabieler.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +471
    dinsdag 25 september 2018 om 10:06
    Snapte de hele overstap ook niet.. allemaal ingegeven door geld en nog eens geld! Sanchez past totaal niet bij United.
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    dinsdag 25 september 2018 om 12:40
    Sanchez was als kind al fan van united. er zijn fotos van hem als kind met posters van united op zijn kamer, maar natuurlijk helpt een flinke bankrekening boost ook wel met zo’n keus. (Geef hem eens ongelijk)
    Ik denk ook dat als je 29 bent en je hebt zijn kwaliteiten dat je graag nog een keer een kans wilt maken op grote prijzen en laten we eerlijk zijn, die ga je bij arsenal al helemaal niet pakken.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +471
    dinsdag 25 september 2018 om 21:57
    Deels eens hoor.. en als je vroeger fan was dan snap ik de keuze enigszins. Echter kon hij ook naar city en daarmee zou hij wel om de prijzen strijden! Je hebt als mens toch ook een eigen idee over wat voor spel bij je past en wie de manager is! Naja, hoop dat zijn vorm nog komt
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    dinsdag 25 september 2018 om 23:52
    Zo verdedigend als united nu speelt is zelfs voor mourinho niet normaal, dus dat zal wel te maken hebben met dat hij zijn verdediging niet vertrouwd. Hij kreeg laatst ook de vraag of hij wist wie zijn beste verdedigings duo was en zijn antwoord kwam er op neer dat ie geen flauw idee had. Hopelijk gaat woodward eindelijk fatsoenlijke centrale verdedigers kopen, misschien dat ze dan gelijk wat meer aan durven te vallen. Daar zal sanchez ook van profiteren.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    030_Joep +280
    dinsdag 25 september 2018 om 10:20
    Niet heel gek dat hij niet presteert als je kijkt naar het systeem van United. Dat is 3x niks voor Sanchez.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws