'De laatste keer dat ik PSV trof, wonnen we met 5-0. Had ook niemand verwacht'

    'De laatste keer dat ik PSV trof, wonnen we met 5-0. Had ook niemand verwacht'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 11:59di 25-09-2018 om 11:59

    Excelsior Maassluis kijkt reikhalzend uit naar de bekerwedstrijd tegen PSV. De nummer acht van de Tweede Divisie, die dit jaar zijn honderdjarige jubileum viert, hoopt stiekem op een stuntje tegen de Eredivisie-koploper en regerend landskampioen.

    Aanvaller Daan Blij kan niet wachten totdat het woensdagavond 18.30 uur is. "Dit is een wedstrijd en een affiche waar je als amateurclub alleen maar op kan hopen", laat de oud-speler van Feyenoord en Excelsior weten aan het Algemeen Dagblad. "Ik hoop dat we lang de nul kunnen houden en dat er dan iets magisch gebeurt. Er zijn weleens eerder sprookjes uitgekomen, dus wie weet."

    Trainer Dogan Corneille (foto) denkt niet dat PSV met zijn sterkste opstelling zal spelen, maar verwacht desondanks een zware dobber. "Welke spelers ze ook opstellen, het is allemaal ver boven tweede-divisieniveau." Corneille put echter hoop uit zijn laatste confrontatie met de Eindhovenaren. "Dat was met Willem II (Corneille was vorig seizoen assistent-trainer in Tilburg, red.) en die wedstrijd wonnen we met 5-0. Dat had ook niemand verwacht en dromen mag."

    Plaats een reactie

    Deck010 +8243
    dinsdag 25 september 2018 om 12:07
    Helaas Dogan, Marco Borsato zong het al; de meeste dromen zijn bedrog.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +455
    dinsdag 25 september 2018 om 12:07
    Dromen mag. Als het maar geen nachtmerrie wordt.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 12:14
    Dat was toch heerlijk zeg! 5-0 winst tegen PiSVee. Waarschijnlijk gaat het nooit meer gebeuren maar die pakken ze ons iig nooit meer af :)
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    dinsdag 25 september 2018 om 12:15
    Last van je toetsenbord?
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 12:18
    Last van mij?
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    dinsdag 25 september 2018 om 12:24
    Last is een groot woord. Maar PiSVee, kom op...hoe oud ben je? Beetje kinderachtig.
    Vind ik leuk
    Entombed +1215
    dinsdag 25 september 2018 om 12:44
    Ach je weet meteen van alles over dit persoon. Zoals een gebrek aan fatsoen en originaliteit. Toekomst als grijs figuur ligt in het verschiet. Daarnaast is een eigen en gefundeerde mening niet van dit persoon te verwachten. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat kost me te veel tijd en moeite.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 15:39
    Als het echt te veel tijd en moeite kostte was je er nooit aan begonnen. Maar je wil persee toch even reageren...zegt ook wel weer genoeg over jou dan toch :) Kijk hoe los je gaat om een reactie die niet eens onfatsoenlijk is. Behalve dan dat ik jullie clubje een beetje pest. Sorry dat ik op je kleine boeren piemeltje ben gaan staan...Ik hoop echt zo dat jullie 2e worden. Kusje!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:58
    Spreek je ook je "kinderachtige" mede psvers aan als ze 020 of neuzen gebruiken?
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    dinsdag 25 september 2018 om 16:57
    Net zo kinderachtig als je het mij vraagt, maar dat laat ik dan liever over aan de desbetreffende supporters.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:01
    Zal ik dat dan doen, staan we gelijk haha
    Vind ik leuk
    Entombed +1215
    woensdag 26 september 2018 om 12:11
    Is ook net zo kinderachtig.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:32
    Kinderachtig dat het gezegd moet worden ja. Of is het teveel gevraagd om elkaar nog enigszins normaal aan te spreken?
    Vind ik leuk
    Entombed +1215
    woensdag 26 september 2018 om 15:38
    Tja... weet je, als je mensen behandelt zoals je zelf behandeld wilt worden, kun je er eigenlijk nooit naast zitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 18:29
    Dan zijn we het eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:28
    Wie niet?
    Vind ik leuk
    Always PSV +12743
    dinsdag 25 september 2018 om 13:36
    Ga ff een lollies halen bij mammie, heb je verdient na zo'n geweldige reactie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:27
    Ach weer een randdebiel hier.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 14:27
    Prachtig dit...al die op hun tenen getrapte boertjes. Zo snel over de pis. Je zou bijna denken dat dit een topic over Ajax is zeg, dan zijn jullie ook altijd zo fel en boos. Jullie reacties zijn namelijk nog veel kinderachtiger, randddebieliger en triester dan mijn slechtste reactie op VP ooit. Blijkbaar is die 5-0 nog steeds pijnlijk ofzo. Een tip voor jullie: Misschien een minder 'grote' club supporteren dan krijg je ook niet zoveel grapjes te verwerken. Want blijkbaar kunnen mensen die PiSVee supporteren weinig aan. Oops...deed ik het nou weer...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:03
    Hou je bek man. Ga ergens anders leuteren.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 19:13
    Heerlijk dat je mijn reactie op deze manier alleen maar meer waar maakt. Ik heb er dan ook niks meer aan toe te voegen! (Dat betekend dan dat ik mn bek hou...maar niet omdat jij dat wil hoor:))
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:01
    Mooi man. Ga een vriendin zoeken en doe wat met je leven.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 22:07
    Hoe heet die van jou? Dan leen ik die ff. Wil vast van dr zuurpruim af 🙂
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:33
    Dat je überhaupt nog pisvee durft neer te zetten na de 3-0 nederlaag in Eindhoven voor Ajax
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 15:42
    Waarom zou ik dat niet meer moeten durven dan? Ik ben niet voor Ajax hoor...Zijn jullie nu opeens superieur ofzo? En dan zeggen dat ajaxieden een grote muil en dikke nek hebben. Mooi dat jullie nu laten zien dat jullie net zo triest zijn als jullie hun vinden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:27
    als je het woord Pisvee gebruikt , ben je pas echt triest
    vlug je luier laten verschonen door mama , speen in je bek , en slapie slapie doen
    truste knulletje
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 21:45
    Sow! Jij hebt ook een hoop opgekropte woede hé. Ik blaas liever bellen!! Mag dat ook? (Hoop trouwens niet dat ik em voor je moet uitleggen, want door deze reactie begin ik toch wat aan je hersencapaciteit te twijfelen) Truste!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:51
    volgend jaar speel jij met je bellenblaasclubje , tegen mijn club op the new Den
    hahaha en kijk je eigen reactie's ff na kneus
    boertjes en pisvee
    stoer hoor vanaf je zolderkamertje
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 22:09
    Sorry, mensen die geen leestekens gebruiken ga ik echt niet m’n moeite aan verspillen. En ik heb geen zolder, ook geen kelder trouwens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:10
    nee dat klopt , in een psychiatrische inrichting heb je alleen een kamertje ....
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 23:13
    Kut voor je dat je daar zit maar ik snap het wel!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    dinsdag 25 september 2018 om 15:40
    Zeg ga jij eens even Ajax haten net als de rest hier.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 15:45
    Volgende keer weer ok ;) Maar die gasten uit TLbuiscity moeten niet zo zielig doen over een grapje.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    dinsdag 25 september 2018 om 15:46
    Echte supporters zijn sowieso nog steeds feest aan het vieren.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 15:48
    Maar mag een grapje niet meer dan? Ik snap niet dat mensen er zo met het gestrekte been in gaan alleen om een grapje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:59
    Wat je zegt.. PSV'ers denken op het moment dat zij alles mogen zeggen maar oh wee als er iets terug wordt gezegd. Gewoon negeren is het beste.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    dinsdag 25 september 2018 om 18:38
    Ja maar jij bent voor Ajax. Jij mag deze week niks zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:28
    Ben je toch echt te laat mee met deze opmerking. Zal kijken wat ik voor je kan doen meneer stiffmeister.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    dinsdag 25 september 2018 om 18:30
    Zal mij persoonlijk verrotten wie er wat zegt. Gisteren werd een met miljoenen gerenoveerd cluppie compleet overhoop gespeeld door een stel piraten. Dat vind ik pas een grap waar ik om kan lachen.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    dinsdag 25 september 2018 om 19:15
    Klopt, maar jullie heb daarom ook genoeg geïnvesteerd hoor!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    dinsdag 25 september 2018 om 20:20
    ;-) die Guti is gehaald voor het tweede
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    dinsdag 25 september 2018 om 12:14
    PSV zal spelers als Isimat, Ramselaar en andere bankzitters opstellen. Voor eredivisieteams zijn dit de wedstrijden waar je alleen maar gezichtverlies kunt lijden. Normaal gesproken moet PSV hier met minstens 0-4 winnen, ongeacht wie er opgesteld wordt van de eerste selectie, maar inderdaad: hoe langer het 0-0 blijft, hoe lastiger het wordt. Scherp beginnen en snel een goal maken is het devies.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6193
    dinsdag 25 september 2018 om 12:23
    Lekker als Guti, Ramselaar en Malen een keer mogen starten. Ga je niet op achteruit.
    Vind ik leuk
    Pinokkio2 +87
    dinsdag 25 september 2018 om 12:25
    Gewoon een lange hoekige verdediger op de Luuk de Jong zetten dan heb je voor een belangrijk deel de angel uit PSV...
    Vind ik leuk
    aartstyle +1692
    dinsdag 25 september 2018 om 12:38
    Het ligt volledig in de lijn der verwachting dat PSV hier een wanprestatie gaat neerzetten. Na een top resultaat en heel veel positieve kritieken gaat het vaak de wedstrijd daarna voor geen meter. Het is aan van Bommel om de mannen op de rails te houden.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    dinsdag 25 september 2018 om 12:40
    Eerlijk is eerlijk, PSV en de KNVB beker is geen happy huwelijk, kort samengevat meestal geen instelling zoals ed of cl.
    Niet goed te praten maar wel feitelijk in de laatste decennium.

    Tegen amateurs, niks mis mee, kun je eigenlijk altijd maar verliezen gezien je minimaal met 0-10 moet winnen voor de buitenwacht.

    Hopelijk voor de club een leuke start van het 100 jaar jubileum.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    dinsdag 25 september 2018 om 13:03
    Ik verwacht echt dat PSV gaat winnen, dit redden de amateurs niet.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21378
    dinsdag 25 september 2018 om 13:04
    Gewoon het elftal van afgelopen zondag de wei in sturen. Met godswil winnen we de dubbel. Experimenten laten we over aan de mensen uit Zeist.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    dinsdag 25 september 2018 om 13:07
    Ik denk dat wanneer Van Bommel met 5-0 verliest van Willem 2 of zo. Dat er echt dooien vallen in het kleedhok.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:28
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    FSCeara +8714