Bankzitter Pasveer: 'Ik heb de trainer voorgesteld eens op '6' te spelen'

Bankzitter Pasveer: 'Ik heb de trainer voorgesteld eens op '6' te spelen'

Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 14:35di 25-09-2018 om 14:35

Remko Pasveer schikt zich voorlopig in zijn reserverol bij Vitesse. De ervaren goalie raakte dit seizoen zijn basisplaats kwijt aan zomeraanwinst Eduardo. In het bekerduel met hoofdklasser Volendam mag Pasveer het deze week laten zien. 

"Als keeper zijn er nauwelijks tot geen invalbeurten", zegt de voormalig doelman van onder meer PSV en Heracles Almelo in gesprek met de Gelderlander"Dus wordt mijn geduld op de proef gesteld. Ik heb de trainer nog voorgesteld eens op '6' te spelen. Maar daar wilde hij niet aan beginnen. Ik moet hiermee omgaan als een professional."

De sfeer is in ieder geval goed in Arnhem. "Dit jaar is er bij Vitesse veel meer plezier dan vorig jaar. De trainingen zijn leuker en de sfeer is positiever. Dat doet mij ook goed. Dan nog is rol als reserve even moeilijk, hoor. Ik ben sportman. Maar ik ben ook realistisch. Edu is eerste keuze. Ik kan het goed met hem vinden. Hij motiveert mij, ik hem."

Plaats een reactie

Bokkum013 +476
dinsdag 25 september 2018 om 14:39
Ligt het aan mij of is dit gewoon een kansloos artikel?!
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 14:45
Nee ligt niet aan jou,dit artikel is Kansloos met een hoofdletter
Vind ik leuk
Bokkum013 +476
dinsdag 25 september 2018 om 14:47
Pfjeuw...Ik ging al aan mezelf twijfelen.
Vind ik leuk
Vak-DD +12030
dinsdag 25 september 2018 om 16:47
Alle artikels van de Gelderlander over Vitesse zijn kansloos.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 14:45
Moet hij naar Ajax gaan dikke kans dat ten hag hem dan een keer links buiten zet ofzo
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 14:46
Of hij voegt hem toe in zijn staf als assistent
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 14:47
Goeie grap ik lig een Scheurder ;)
Vind ik leuk
imho +1671
dinsdag 25 september 2018 om 15:05
teveel haar op zijn kop
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
dinsdag 25 september 2018 om 15:10
en koeman hem daarna selecteert...
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 14:46
Getuigd wel van de goede mentaliteit als je het mij vraagt.

Beetje humor, en willen knokken voor je plek zonder moeilijk doen richting trainer of collega's . Prima Pasveer.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 09:20
Niet mogelijk doen richting trainer of collega’s? Als hij dit meent is het een belediging naar Foor en Serero, dat hij dat ook wel ff zou kunnen doen. Lompe opmerking of leuke grap, één van de twee.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 09:31
Ik neem aan dat t op 6 spelen verhaal een grap was als een keeper zoiets zegt.

Doelde meer op dat hij tweede keeper is en niet gaat lopen mokken.Maar ik lees het dat hij gewoon voor zijn kans wil vechten.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 09:40
Ik vind het wel iets voor Pasveer om het serieus te menen.

Wat betreft hoe hij omgaat met zijn reserverol inderdaad niets op aan te merken. Ook altijd goed gemutst op de training. Ook toen Houwen hem had gepasseerd (wat nog pijnlijker was) ging hij daar goed mee om. Hij heeft natuurlijk ook wel een bak ervaring op dat gebied😉.
Vind ik leuk
voorstopper +1087
dinsdag 25 september 2018 om 14:47
Vitesse? Het ziet er eerder naar uit dat hij bij FC Expeditie Robinson speelt...
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 14:51
Gelukkig geen FC adam zoekt eva VIPS
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 14:55
Weet je wel hoe duur die gilette mach3 is
Vind ik leuk
heur es +861
dinsdag 25 september 2018 om 15:13
Slutsky is een topper, je ziet het plezier.
Onder Fraser en Sturing was het saaaaaaiiii.
Vind ik leuk
fdev86 +783
dinsdag 25 september 2018 om 15:14
Alsof hij al in de 60 is Jezus wat een oude kop !
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
dinsdag 25 september 2018 om 16:32
Cilissen 2
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 16:59
Voor wen keeper kan hij aardig voetballen, maar om nou de concurrentie aan te durven met een professional op die positie is ofwel respectloos naar je teamgenoot, ofwel gebrek aan zelfkennis, ofwel een goeie grap.
Vind ik leuk
Smash +4008
dinsdag 25 september 2018 om 18:22
Dus bij PSV hadden ze het niet verkeerd gezien. Volgens meneer kreeg hij daar te weinig kansen. Ook bij Vitesse slaagt hij er niet meer in een basisplaats te veroveren. Zou zeggen; Handschoenen aan de wilgen!
Vind ik leuk
Smithsonian +41268
dinsdag 25 september 2018 om 19:58
Baggere overschatte keeper.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws