We weten nu hoe we de Amsterdammers morgen pijn moeten doen''

    "We weten nu hoe we de Amsterdammers morgen pijn moeten doen''

    dinsdag 25 september 2018 om 16:42

    De spelers van het Rijswijkse Ter Werve kijken uit naar de bekerontmoeting met Ajax van woensdagavond. Secretaris Timo van Dijk lacht na de afsluitende training van Ter Werve. "We weten nu hoe we de Amsterdammers morgen pijn moeten doen", doelt hij op de 3-0 zege van PSV van zondagmiddag. 

    In Rijswijk vinden ze het fantastisch dat een kleine club als Ter Werve de kans krijgt om tegen het grote Ajax te spelen. Niet vriendschappelijk, nee, voor het 'echie'. Toch blijft Van Dijk in gesprek met het Algemeen Dagblad realistisch. "Wij gaan genieten van een hele bijzondere dag. Niemand rekent op een stunt."

    Wie van een gokje houdt en verwacht dat Ter Werve wel degelijk voor een stuntje kan zorgen, kan een lekker zakcentje tegemoet zien, weet Van Dijk. "Ik geloof dat je bij de Toto al 23 keer je inzet terugkrijgt als je Ter Werve vooraf als winnaar tipt en nog gelijk krijgt ook."

    Lees ook: Ook bekerduel komt te vroeg voor De Ligt; Ten Hag gunt bankzitter speeltijd

    Lees meer over:KNVB bekerAjax

    Plaats een reactie

    #Keizerout +27985
    dinsdag 25 september 2018 om 16:43
    Ik vind 23 keer je inzet nog wel meevallen.
    Vind ik leuk
    Bruurke +266
    dinsdag 25 september 2018 om 16:45
    Ze zullen naar het niveau van het moment kijken denk ik. ;)
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6967
    dinsdag 25 september 2018 om 16:50
    Alle ballen op Daley!!!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27985
    dinsdag 25 september 2018 om 16:51
    Ja, daar was ik wel een beetje bang voor :p
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 16:43
    Minimaal 0-7, de andere Haagse amateurclub heeft het tegen PSV al voor gedaan hoe dat moest.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 25 september 2018 om 17:09
    Er gaat je een recente kansloze 3-0 aan je neus voorbij, dat was dan het bierelftal😂

    Je blijft maar je reacties wijzigen hé troll.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:42
    Cheat Codes,
    Waarom reageer je niet op vieze Ajacied die aan kleine jongetjes zit te plukken.
    www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/75866/-grensoverschrijdend-gedrag-door-clublid-ajax-.html.amp
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1137
    dinsdag 25 september 2018 om 23:50
    Stakker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:50
    Kleine jongetjes zijn toch schattig.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7611
    dinsdag 25 september 2018 om 16:44
    Kijk vol met zelfvertrouwen.....
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4446
    dinsdag 25 september 2018 om 16:48
    Naar verluid hebben de amateurs een spits van 1,97 meter
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 16:52
    Gelukkig is De Ligt weer fit. Met De Ligt hadden we nu bovenaan gestaan.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4446
    dinsdag 25 september 2018 om 16:59
    Misschien kan je een voorstel doen aan de KNVB om twee ranglijsten te hanteren. Een reguliere ranglijst Eredivisie en een reguliere ranglijst Eredivisie maar dan als toevoeging inclusief Matthijs de Ligt
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6906
    dinsdag 25 september 2018 om 17:11
    De Lig(h)t-variant.....
    Vind ik leuk
    Topdrie +2655
    dinsdag 25 september 2018 om 17:07
    Zelfs met de Ligt erbij zou Ajax hebben verloren. PSV was veel gretiger, feller en agressiever. Daar had de Ligt echt geen verandering in gebracht 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:15
    Ajax was met de ligt nog steeds een maatje te ligt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:51
    Licht.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +772
    dinsdag 25 september 2018 om 17:30
    Ik vraag me weleens af, hebben opportunisten zoals jij zelf weleens tegen een balletje getrapt. Ajax is op alle fronten afgetroefd door PSV. Het is geen team, maar een elftal met goede spelers, zonder balans, geen gif in het spel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:47
    Ja natuurlijk Sjakie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:52
    Sjakie obsessie? Je haalt m wel erg vaak aan.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 00:43
    Heb laatste Sjaak op zwart gezien. Het blijft een mooi figuur. Al verbaas ik me ook wel hoe ontzettend gekleurde dingen hij zegt en tussendoor dan weer iets realistisch. Net zoals hij naar kan doen en dan opeens weer een toffe vent is.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 04:06
    Hij is een supporter van de club. Meestal gaat dat niet gepaard met enige objectiviteit. Iets wat jou niet vreemd is.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 11:11
    Bedoel je te zeggen dat objectiviteit mij vreemd is?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:07
    Als ik naar je comments kijk dan is mij dat bekend.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 12:10
    Ik durf de stelling wel aan dat het met mijn objectiviteit stukken beter gesteld is dan bij de gemiddelde forumnist hier.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1137
    woensdag 26 september 2018 om 01:13
    Wel triest en vooral erg dom, dat de rijkste club van Nederland zich afhankelijk maakt van een jongetje van 19 jaar oud.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 26 september 2018 om 01:17
    Ajax is niet afhankelijk van De Ligt, had Wöber op De Jong gezet en je had De Jong 90 minuten niet gezien.

    Alleen Ten Hag ziet dat niet.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 01:40
    Ten Hag out?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 26 september 2018 om 01:42
    Dat is ook weer te opportunistisch.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 04:09
    Nee, Soesa. Daar is het iets te vroeg voor denk je niet. Gio zou ik begrijpen als ik de commentaren lees.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 11:08
    Ik zeg niet dat ik vind dat Ten Hag weg moet. Ik vind daar overigens niet zo veel van. Ik was gewoon benieuwd hoe Cheat Codes daarover dacht. Over Gio had ik het ook al niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:04
    Ach dit is een forum jij bent benieuwd naar de gedachten van CC. Ik ben benieuwd naar jouw gedachten over Gio, omdat jij voor een andere club bent net zoals CC voor een andere club is. Met andere woorden je oprechte interesse naar CC is opmerkelijk.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 12:08
    Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1137
    woensdag 26 september 2018 om 02:10
    Ten Hag is ook Ajax toch. Dat bedoel ik hij legt zo indirect nog meer druk op
    de schouders van De Ligt en Frenkie welteverstaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 04:07
    Wie is dat dan?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6331
    woensdag 26 september 2018 om 06:54
    Haha, meen je dat nou? Is Ajax afhankelijk van een 18 jarig jongetje?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 16:50
    Erik! Ophangen in de kleedkamer die teksten!!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6906
    dinsdag 25 september 2018 om 17:10
    Ik denk dat een aantal de tekst niet kunnen lezen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 16:52
    Met zo'n achterhoede maken ze nog kans ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 16:52
    Als ze maar niet de hele tijd theatraal op de grond gaan liggen dan is de winst gegund
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6906
    dinsdag 25 september 2018 om 17:10
    Ik vind dit een theatrale post...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:29
    Ik had niets anders van jou verwacht
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6906
    dinsdag 25 september 2018 om 17:37
    Dank je!

    Ik verwacht van jou juist wel eens wat betere posts!
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    dinsdag 25 september 2018 om 16:53
    Het zou wat zijn...maar nee kan me niet voorstellen dat Ajax van Te Werve verliest. 99,9 keer je inzet lijkt me realistischer.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 25 september 2018 om 16:54
    0-10 minimaal
    Vind ik leuk
    repeP +1246
    dinsdag 25 september 2018 om 16:57
    Aan optimisme geen gebrek bij Ter Werve zo te lezen. Nu dat waar maken in daden, weet Schöne alles van.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4176
    dinsdag 25 september 2018 om 16:59
    Bij verlies wacht meteen de strop voor Ten Hag
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:54
    Grappig.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 25 september 2018 om 17:01
    Dat is dan een tegenvaller De Ligt kan nog niet mee doen. Dat kan een zware dobber worden.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20708
    dinsdag 25 september 2018 om 17:03
    Verwacht revenge van Blind en de Jong.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 25 september 2018 om 18:50
    Prima, ik ook.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 00:45
    Denk dat Wöber of Schuurs in de basis start.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20708
    woensdag 26 september 2018 om 08:11
    Voor die jongens een goede zaak. Snap niet waarom die Argentijn nu weer in beeld is. Niks mis met Wober toch ? Voor eredivisie begrippen een prima verdediger.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 11:05
    Zou ik ook denken ja.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20708
    dinsdag 25 september 2018 om 17:02
    30 x je inzet zullen ze bedoelen (Leo Vegas)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16362
    dinsdag 25 september 2018 om 17:04
    Hahahaa, prachtig toch?
    Leuke humor....., of zal het serieus zijn? ;-D
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1258
    dinsdag 25 september 2018 om 17:08
    Gewoon keihard afjagen. Dan gaan ze namelijk weer lopen te janken. En blindje is toch zo traag. Man dat wordt genieten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:56
    Heb je stoere Vinnie ook weer. Met zijn stoere plaatje. Internethooligan.
    Vind ik leuk
    Gerro +6476
    dinsdag 25 september 2018 om 17:09
    Maar 23 keer je inzet dan zijn die bookmakers ook een stel losers
    Vind ik leuk
    El Cazador +6063
    dinsdag 25 september 2018 om 17:10
    Met leedwezen moet ik alle PISVEE azijnzeikers teleurstellen een flow, waarin ze nu zitten, duurt nooit een heel seizoen dat is alleen aan de hele grote ploegen van deze aardbol gegeven. O ene de beker pot doen wij er ff tussen door.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:19
    Alleen voor het PISVEE krijg je van mij al een duimpje. Knap verzonnen
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 00:49
    Wat doet jouw autocorrect nou?
    Alle clubs doen de beker er trouwens even tussendoor. Hoe zou het anders moeten?
    Overigens heeft PSV wel eens een half seizoen alles gewonnen. Weet niet of zij daarmee in NL een uniek record hebben.
    Vind ik leuk
    Enw02 +516
    dinsdag 25 september 2018 om 17:11
    28 x je inzet.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +784
    dinsdag 25 september 2018 om 17:15
    Het zou leuk zijn als TH gewoon Neres op doel zet als vliegende keep, die dan ook een hattrick maakt als keepert.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 04:13
    Keepert?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12708
    dinsdag 25 september 2018 om 18:56
    Leuk en aardig, maar dat wordt zelfs met het 2e team 0-5 of zo..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    dinsdag 25 september 2018 om 20:52
    Ajax het miljoenenschip op ramkoers
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9415
    dinsdag 25 september 2018 om 21:35
    ajax had tot afgelopen zondag ook nog niks tegen gehad. En dan BOEM op alle fronten afgetroefd. Misschien nog wat spelers kopen patertje ! Oh nee, hij moet er al uit bij de supporters hahahaha die ziech,enting,links en rechtsback drama’s en dan frenkie los de jong hahahaha . Schone is zijn kussen nog aan het zoeken en Huntelaar deed niet mee. Neres had nog coke in zijn ogen. Ik zou er geen eentje bij psv willen zien . Maar om plaats twee voetballen is ook een prijs . Maar Heracles speeld3n ze thuis al gelijk tegen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 04:15
    Verwarrend verhaal vind je ook niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:36
    Ajax heeft niet de wilskracht zoals we bij PSV zagen. Jammer want Ajax is mijn favoriete club. Zullen toch alle fronten aanpassingen moeten doen. Spijtig dat de Matthijs nog niet fit is in de verdediging. Frenkie de Jong past meer op het middenveld Speelt altijd naar voren en kan dan beter de spitsen bedienen. Zou dan Wöber in de verdediging zetten als Matthijs nog niet fit is. Bij Blind en Tagliafico. Zijech en Tadic met Dolberg of Huntelaar.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    woensdag 26 september 2018 om 00:51
    Jij verwacht dat Ten Hag A-ploeg gebruikt?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "We weten nu hoe we de Amsterdammers morgen pijn moeten doen''