We weten nu hoe we de Amsterdammers morgen pijn moeten doen''

"We weten nu hoe we de Amsterdammers morgen pijn moeten doen''

Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 16:42di 25-09-2018 om 16:42

De spelers van het Rijswijkse Ter Werve kijken uit naar de bekerontmoeting met Ajax van woensdagavond. Secretaris Timo van Dijk lacht na de afsluitende training van Ter Werve. "We weten nu hoe we de Amsterdammers morgen pijn moeten doen", doelt hij op de 3-0 zege van PSV van zondagmiddag. 

In Rijswijk vinden ze het fantastisch dat een kleine club als Ter Werve de kans krijgt om tegen het grote Ajax te spelen. Niet vriendschappelijk, nee, voor het 'echie'. Toch blijft Van Dijk in gesprek met het Algemeen Dagblad realistisch. "Wij gaan genieten van een hele bijzondere dag. Niemand rekent op een stunt."

Wie van een gokje houdt en verwacht dat Ter Werve wel degelijk voor een stuntje kan zorgen, kan een lekker zakcentje tegemoet zien, weet Van Dijk. "Ik geloof dat je bij de Toto al 23 keer je inzet terugkrijgt als je Ter Werve vooraf als winnaar tipt en nog gelijk krijgt ook."

Lees ook: Ook bekerduel komt te vroeg voor De Ligt; Ten Hag gunt bankzitter speeltijd

Lees meer over:KNVB bekerAjax

Plaats een reactie

#Keizerout +42583
dinsdag 25 september 2018 om 16:43
Ik vind 23 keer je inzet nog wel meevallen.
Vind ik leuk
Bruurke +979
dinsdag 25 september 2018 om 16:45
Ze zullen naar het niveau van het moment kijken denk ik. ;)
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
dinsdag 25 september 2018 om 16:50
Alle ballen op Daley!!!
Vind ik leuk
#Keizerout +42583
dinsdag 25 september 2018 om 16:51
Ja, daar was ik wel een beetje bang voor :p
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
dinsdag 25 september 2018 om 16:43
Minimaal 0-7, de andere Haagse amateurclub heeft het tegen PSV al voor gedaan hoe dat moest.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
elmagico070 +23777
dinsdag 25 september 2018 om 17:09
Er gaat je een recente kansloze 3-0 aan je neus voorbij, dat was dan het bierelftal😂

Je blijft maar je reacties wijzigen hé troll.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 18:42
Cheat Codes,
Waarom reageer je niet op vieze Ajacied die aan kleine jongetjes zit te plukken.
www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/75866/-grensoverschrijdend-gedrag-door-clublid-ajax-.html.amp
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 23:50
Kleine jongetjes zijn toch schattig.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8386
dinsdag 25 september 2018 om 16:44
Kijk vol met zelfvertrouwen.....
Vind ik leuk
Shelbourne +5880
dinsdag 25 september 2018 om 16:48
Naar verluid hebben de amateurs een spits van 1,97 meter
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
dinsdag 25 september 2018 om 16:52
Gelukkig is De Ligt weer fit. Met De Ligt hadden we nu bovenaan gestaan.
Vind ik leuk
Shelbourne +5880
dinsdag 25 september 2018 om 16:59
Misschien kan je een voorstel doen aan de KNVB om twee ranglijsten te hanteren. Een reguliere ranglijst Eredivisie en een reguliere ranglijst Eredivisie maar dan als toevoeging inclusief Matthijs de Ligt
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
dinsdag 25 september 2018 om 17:11
De Lig(h)t-variant.....
Vind ik leuk
Topdrie +3545
dinsdag 25 september 2018 om 17:07
Zelfs met de Ligt erbij zou Ajax hebben verloren. PSV was veel gretiger, feller en agressiever. Daar had de Ligt echt geen verandering in gebracht 😉
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 18:15
Ajax was met de ligt nog steeds een maatje te ligt!
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 23:51
Licht.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1905
dinsdag 25 september 2018 om 17:30
Ik vraag me weleens af, hebben opportunisten zoals jij zelf weleens tegen een balletje getrapt. Ajax is op alle fronten afgetroefd door PSV. Het is geen team, maar een elftal met goede spelers, zonder balans, geen gif in het spel.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 18:47
Ja natuurlijk Sjakie.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 23:52
Sjakie obsessie? Je haalt m wel erg vaak aan.
Vind ik leuk
MeAgain +7076
woensdag 26 september 2018 om 06:54
Haha, meen je dat nou? Is Ajax afhankelijk van een 18 jarig jongetje?
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 16:50
Erik! Ophangen in de kleedkamer die teksten!!
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
dinsdag 25 september 2018 om 17:10
Ik denk dat een aantal de tekst niet kunnen lezen....
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 16:52
Met zo'n achterhoede maken ze nog kans ook
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 16:52
Als ze maar niet de hele tijd theatraal op de grond gaan liggen dan is de winst gegund
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
dinsdag 25 september 2018 om 17:10
Ik vind dit een theatrale post...
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 17:29
Ik had niets anders van jou verwacht
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
dinsdag 25 september 2018 om 17:37
Dank je!

Ik verwacht van jou juist wel eens wat betere posts!
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
dinsdag 25 september 2018 om 16:53
Het zou wat zijn...maar nee kan me niet voorstellen dat Ajax van Te Werve verliest. 99,9 keer je inzet lijkt me realistischer.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
dinsdag 25 september 2018 om 16:54
0-10 minimaal
Vind ik leuk
repeP +2097
dinsdag 25 september 2018 om 16:57
Aan optimisme geen gebrek bij Ter Werve zo te lezen. Nu dat waar maken in daden, weet Schöne alles van.
Vind ik leuk
pinkelman +4266
dinsdag 25 september 2018 om 16:59
Bij verlies wacht meteen de strop voor Ten Hag
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 17:00]
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 23:54
Grappig.
Vind ik leuk
mcmodd +26136
dinsdag 25 september 2018 om 17:01
Dat is dan een tegenvaller De Ligt kan nog niet mee doen. Dat kan een zware dobber worden.
Vind ik leuk
Bizzy +23317
dinsdag 25 september 2018 om 17:03
Verwacht revenge van Blind en de Jong.
Vind ik leuk
mcmodd +26136
dinsdag 25 september 2018 om 18:50
Prima, ik ook.
Vind ik leuk
Bizzy +23317
dinsdag 25 september 2018 om 17:02
30 x je inzet zullen ze bedoelen (Leo Vegas)
Vind ik leuk
AllAdIn +22556
dinsdag 25 september 2018 om 17:04
Hahahaa, prachtig toch?
Leuke humor....., of zal het serieus zijn? ;-D
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
dinsdag 25 september 2018 om 17:08
Gewoon keihard afjagen. Dan gaan ze namelijk weer lopen te janken. En blindje is toch zo traag. Man dat wordt genieten.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 23:56
Heb je stoere Vinnie ook weer. Met zijn stoere plaatje. Internethooligan.
Vind ik leuk
Gerro +8492
dinsdag 25 september 2018 om 17:09
Maar 23 keer je inzet dan zijn die bookmakers ook een stel losers
Vind ik leuk
El Cazador +8680
dinsdag 25 september 2018 om 17:10
Met leedwezen moet ik alle PISVEE azijnzeikers teleurstellen een flow, waarin ze nu zitten, duurt nooit een heel seizoen dat is alleen aan de hele grote ploegen van deze aardbol gegeven. O ene de beker pot doen wij er ff tussen door.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 18:19
Alleen voor het PISVEE krijg je van mij al een duimpje. Knap verzonnen
Vind ik leuk
Enw02 +586
dinsdag 25 september 2018 om 17:11
28 x je inzet.
Vind ik leuk
Mjblinker +871
dinsdag 25 september 2018 om 17:15
Het zou leuk zijn als TH gewoon Neres op doel zet als vliegende keep, die dan ook een hattrick maakt als keepert.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 04:13
Keepert?
Vind ik leuk
MojoRisin +14635
dinsdag 25 september 2018 om 18:56
Leuk en aardig, maar dat wordt zelfs met het 2e team 0-5 of zo..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 18:56]
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
dinsdag 25 september 2018 om 20:52
Ajax het miljoenenschip op ramkoers
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
dinsdag 25 september 2018 om 21:35
ajax had tot afgelopen zondag ook nog niks tegen gehad. En dan BOEM op alle fronten afgetroefd. Misschien nog wat spelers kopen patertje ! Oh nee, hij moet er al uit bij de supporters hahahaha die ziech,enting,links en rechtsback drama’s en dan frenkie los de jong hahahaha . Schone is zijn kussen nog aan het zoeken en Huntelaar deed niet mee. Neres had nog coke in zijn ogen. Ik zou er geen eentje bij psv willen zien . Maar om plaats twee voetballen is ook een prijs . Maar Heracles speeld3n ze thuis al gelijk tegen.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 04:15
Verwarrend verhaal vind je ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 21:36
Ajax heeft niet de wilskracht zoals we bij PSV zagen. Jammer want Ajax is mijn favoriete club. Zullen toch alle fronten aanpassingen moeten doen. Spijtig dat de Matthijs nog niet fit is in de verdediging. Frenkie de Jong past meer op het middenveld Speelt altijd naar voren en kan dan beter de spitsen bedienen. Zou dan Wöber in de verdediging zetten als Matthijs nog niet fit is. Bij Blind en Tagliafico. Zijech en Tadic met Dolberg of Huntelaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws