Sjaak Swart wekt ergernis: 'Laat ze maar lullen! Ajax had zich moeten aanpassen'

    Sjaak Swart wekt ergernis: 'Laat ze maar lullen! Ajax had zich moeten aanpassen'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 18:41di 25-09-2018 om 18:41

    Jan Poortvliet was onder de indruk van PSV tijdens de Eredivisie-topper met Ajax die met 3-0 werd gewonnen. De negentienvoudig Oranje-international heeft wel meer dan genoeg van de kritiek uit Amsterdamse hoek.

    "Het was top en gewoon op de manier zoals het moest gebeuren. Wat een teamspirit, wat een sfeer en wat een uitblinkers", zegt Poortvliet tegen PSV Inside. "Maar ik erger me wel groen en geel aan al die mensen en een deel van de zogenaamde analisten die roepen dat het geluk is", vervolgt de trainer, die daarmee verwijst naar onder meer de uitspraken van Sjaak Swart in Alles op Swart.

    "Dit was gewoon afgedwongen en hier zit niets geen factor geluk bij", stelt Poortvliet. "Maar laat ze maar lekker lullen! Deze keer had Ajax zich aan moeten passen aan PSV. Ajax heeft mooie dingen laten zien afgelopen weken maar PSV heeft hun kwetsbare kanten goed blootgelegd. Het is lulkoek wat ze zeggen, net zoals dat PSV zich tegen Barcelona had moeten aanpassen."

    "PSV heeft daar gespeeld hoe je moet spelen en ze hebben tegelijkertijd geleerd wat volgende keer beter moet", oordeelt Poortvliet. "Ajax is gewoon afgetroefd op teamspirit. Als PSV anders had gespeeld tegen Barcelona en ook verloren zou hebben hadden ze weer wat anders gevonden om over te klagen."

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Plaats een reactie

    Foden +4676
    dinsdag 25 september 2018 om 18:46
    Klopt helemaal. PSV is de gedoodverfde kampioen dit jaar en speelt het mooiste voetbal van de wereld. Niets kan ze nog tegenhouden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 18:49
    En toen ging de wekker inderdaad😂
    Wat kan deze man lullen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31510
    dinsdag 25 september 2018 om 18:50
    Gelukkig kraamt Sjaak nooit onzin uit.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 18:58
    Me geen woorden in de mond leggen a.u.b. Ik erger me ook vaak groen en geel aan Sjakie met zijn gekleurde mening.

    Ajax heeft Sjakie, PSV heeft de gebroeders Kerkhof. Van Hanegem hoort soms daar ook tussen, maar die heeft ook regelmatig nog wat zinnigs te vertellen. Vandaar dat ik hem niet noem.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7575
    dinsdag 25 september 2018 om 19:02
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    dinsdag 25 september 2018 om 19:14
    Het zit diep hè, die vernedering van afgelopen weekend na al dat arrogante geblaat. Hahahaha
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    dinsdag 25 september 2018 om 19:30
    Valt bij mij in ieder geval reuze mee hoor
    .Heb er nog goed vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:24
    Kijk dat is de enige juiste reactie, maar dat gaar er bij mensen als snapje niet in.
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    woensdag 26 september 2018 om 06:56
    Was jij een van die trollen met dat arrogante geblaat dan?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    woensdag 26 september 2018 om 12:16
    Nee,zal altijd kunnen redeneren.
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    woensdag 26 september 2018 om 12:23
    Dan was mijn reactie niet voor jou bedoeld.
    Vind ik leuk
    Guust +5792
    dinsdag 25 september 2018 om 20:15
    Er waren er velen die riepen dat dit PSV kon winnen van Barcelona, na afloop zeggen dezelfde mensen dat dat geen afgang is, en nu zeggen over Ajacieden die voor een wedstrijd roepen dat het arrogant is, volgens mij ben jij het spoor een beetje bijster. Je bent een troll die niets anders doet dan zuigen en op alles van Ajax reageren. Man wat een obsessie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:26
    Even een verwijzing naar artikelen waarin mensen riepen dat PSV wel even zou winnen van Barcelona graag.
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    woensdag 26 september 2018 om 06:41
    "Kon winnen" is heel wat anders dan "zou gaan winnen" zoals jouw ajax trol vriendjes hier roepen over de wedstrijd tegen PSV.
    Vind ik leuk
    Guust +5792
    woensdag 26 september 2018 om 21:38
    Zijn inderdaad veel trollen die dat riepen, maar gebeurd aan beide kanten, waarom dan altijd over Ajacieden zeuren. Dat is namelijk wat jij altijd doet. Kijk eens niet door je PSV brilletje, de PSV trollen spreek je namelijk nooit aan, altijd maar zeuren en zuigen, je bent niets beter dan de Ajax trollen.
    Vind ik leuk
    :O +5085
    dinsdag 25 september 2018 om 20:43
    Het zit dieper dan dat ze hier toegeven. Man ik woon er middenin. Als ik mijn Ajax vrienden spreek dan zie ik hoe diep dat verlies erin zit. Wat nog dieper zit is dat we ze tijdens de kampioenswedstrijd tot op het bot vernederd hebben en ze als erehaag moesten fungeren. Man oh man wat zijn ze gekrenkt. Dit komt nooit meer goed.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    dinsdag 25 september 2018 om 21:00


    Man 1 slechte wedstrijd en alles zou verloren zijn?

    Jullie proberen het groter te maken dan het is.

    Vorig jaar verloren jullie tegen jullie buren met 5-0 . En wat riepen jullie ? Kan gebeuren snel herstellen.

    Er is echt niets aan de hand. Tuurlijk moeten ze dit verwerken. Maar om te roepen dat het over is? Is echt in mijn optiek heel erg dom.

    Maar blijf maar in die waan. Ik kan er alleen om lachen en jou Ajax supporters ook hoor.

    Ze nemen je in de maling en je trapt er in... hahaha

    We willen jullie zo groooot maken dat jullie denken dat je er nu al bent. Dan is de teleurstelling groter. Want wij winnen in Amsterdam en hoppa gat is maar 2 punten.
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    dinsdag 25 september 2018 om 21:36
    Als je weet dat je een slechte wedstrijd kan spelen moet je van te voren niet zo'n grote muil opzetten dat je wel ff gaat winnen bij PSV.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    dinsdag 25 september 2018 om 22:09
    Hahahahaha net zoals jullie vorig jaar dat jullie dachten effe in de arena te winnen?
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1154
    dinsdag 25 september 2018 om 22:19
    dan spreek je toch gewoon voortaan de mensen aan die zo'n grote mond hebben in plaats van willekeurige ajacieden daarop aan te spreken, meneertje tannat
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    dinsdag 25 september 2018 om 22:24
    28 wedstrijden te gaan, na 6 wedstrijdjes roepen dat het gespeelt is???? En dan is ajax arrogant???????
    Vind ik leuk
    Tweey +2142
    dinsdag 25 september 2018 om 22:53
    Klopt, neuzen hebben geen team, geen diepgang en geen verdedigend vermogen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    woensdag 26 september 2018 om 00:02
    Nouu,mijn neus is diep zat dus hoe bedoel je?geen diepgang
    Vind ik leuk
    Cavriana +44
    woensdag 26 september 2018 om 01:31
    Omdat in de toekomst te voorkomen
    zeg ik profiteer van je vermogen! koop de beste dragende spelers bij Psv weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:53
    De beste spelers van PSV willen juist
    hogerop, waarom zouden ze dan een stap terug doen en naar Ajax gaan?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6498
    dinsdag 25 september 2018 om 22:32
    Dat PSV vorig seizoen onderuit ging bij Willem 2 konden ze gewoon hebben. Stonden nog behoorlijk wat punten voor en hadden zelf alles nog in de hand. Een keer verliezen kan altijd.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    woensdag 26 september 2018 om 04:45
    Dus?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6498
    woensdag 26 september 2018 om 06:57
    Wat?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:17
    richard37

    Het is nogal een verschil of deze uitspraken komen van supporters die maar 1 kleur kennen en dat is de kleur van hun club. Of dat het al jaren lang een gebruik is dat de spelers van Ajax deze uitspraken doen. Altijd proberen ze op schone wijze een koude oorlog te creëren. Dit gaat al jaren mank, daar reageren veel mensen op en dat lijkt mij logisch. Er is in Nederland geen enkele club die zo ver boven de anderen staat, dat er voor het seizoen alleen maar gesproken wordt over wie 2e wordt omdat al bekend is wie 1e wordt. In Nederland kan iedereen van iedereen winnen of verliezen, dus laat die spelers zich eens bescheidener opstellen en trek je niet teveel aan van die supporters die Oost Indisch kleuren blind zijn!
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 25 september 2018 om 19:40
    Als een club wint dan wil iedereen er bij horen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:28
    Nee Cookee ik blijf mijn cluppie altijd trouw.
    Maar heb wel respect voor PSV hoe ze AJAX hebben aangepakt.
    Dat kan je niet ontkennen toch .
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    woensdag 26 september 2018 om 18:22
    Zeker niet, ik heb genoten van dit PSV, niet dat ik het Ajax misgun, maar ze walsten eroverheen.
    Het was net een thee-party, waar Ajax zijn kostbare servies op het tafeltje zette... toen PSV met een Leopard-tank Binnenreed.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 21:21
    Topper Cookee
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    dinsdag 25 september 2018 om 19:42
    Ik ben onder de indruk van jouw argumenten ;)
    Vind ik leuk
    slapss +3953
    dinsdag 25 september 2018 om 19:53
    Drrrrrrrriiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee NUHUL!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:30
    Hou vast pik.....!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    dinsdag 25 september 2018 om 21:16
    Sneu is een synoniem voor zielig :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:25
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    dinsdag 25 september 2018 om 19:31
    De tweeling heeft het ook over Ajax.
    Diverse columns gezien hier op VP.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:33
    Dan heeft VP die aangepast.
    De tweeling heeft het over PSV en PSV en nog eens PSV. Gewoon eigelijk precies als Sjakie die heeft het ook altijd over PSV
    Vind ik leuk
    :O +5085
    dinsdag 25 september 2018 om 20:45
    Sjakie is geobsedeerd van PSV
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1276
    dinsdag 25 september 2018 om 20:29
    De tweeling praat nooit negatief over Ajax en ze hebben het vaak over PSV zelf sjakie praat wel vaak negatief en neerbuigend over de tegenstander daar zit het verschil in. De kerkhofjes wekken geen ergenis wat die zeggen haast geen rare dingen of arrogante dingen die zijn altijd gewoon optimistisch over PSV. En als je eerlijk bent weet je dat het zo is bij sjakie lijkt het altijd afgunst want niks of niemand is beter als Ajax kom op man een beetje realistisch blijven zou die man wel sieren.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    dinsdag 25 september 2018 om 22:19
    Dat is ook zo.Maar dat is gewoon Sjakie.
    Dat zal niet veranderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:39
    Het ligt ook niet aan Sjakie. Die heeft gewoon een mening én blinde clubliefde. Het eerste mag en het tweede is best schattig.

    Het is de media die deze mensen een platform geven waar je naar moet kijken. Die hebben geen behoefte aan een genuanceerde mening met goed onderbouwde argumenten. Die zoeken naar krachtige one-liners waarmee je kunt scoren in de zoektocht naar meer reclame inkomsten.
    Vind ik leuk
    Gordito +803
    dinsdag 25 september 2018 om 19:29
    Ik heb de gebroeders nooit Ajax horen afkraken. Wat Swart doet is de waarheid 100% verdraaien.
    Vind ik leuk
    Smash +3430
    dinsdag 25 september 2018 om 20:07
    En dan het irritante van Swart, dat Dumfries en Lozano rood hadden moeten hebben, omdat ze bewust hun elleboog gebruikten (in een duel notabene). Onana zijn elleboog vond hij niet slim, maar ook niet erg. Tuurlijk meneer Swart!
    Vind ik leuk
    Echt? +3859
    dinsdag 25 september 2018 om 23:50
    Sjakie is gewoon niet helemaal goed. Iedereen kan wel geïrriteerd op hem reageren, maar je kan het hem niet kwalijk nemen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5671
    dinsdag 25 september 2018 om 19:37
    Daar hebben we sinds vanmorgen Rob Jacobs voor in de plaats...(v hanegem)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31510
    dinsdag 25 september 2018 om 20:06
    Geen woorden in je mond leggen.... snap je het zelf nog?

    Met je eeuwige gezever steekt Sjaak Swart bleekjes bij jou af!
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1829
    dinsdag 25 september 2018 om 19:59
    En wat te denken van Cheat Codes.....
    Vind ik leuk
    :O +5085
    dinsdag 25 september 2018 om 20:47
    Hij is de ergste cheater van allemaal
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 09:15
    Shit loades is Sjaak Swart! Ik weet het zeker gezien zijn antwoorden
    Vind ik leuk
    Hulsink +506
    dinsdag 25 september 2018 om 20:49
    Barry Engels gewoon het woord nooit veranderen in vaak!
    Vind ik leuk
    Hulsink +506
    dinsdag 25 september 2018 om 20:50
    Nooit veranderen in Vaak.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1309
    woensdag 26 september 2018 om 06:29
    Als ze zelfs bij de Ajax zender de NOS zeggen dat Ajax echt slecht was dan is hun Club Ajax tóch ECHT slecht geweest.
    Vind ik leuk
    Foden +4676
    dinsdag 25 september 2018 om 18:50
    Ik sluit niet uit dat PSV de Champions League kan winnen
    Vind ik leuk
    zwollie +8377
    dinsdag 25 september 2018 om 19:23
    Ik sluit niet uit, dat Excelsior Maassluis de KNVB beker wint.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:53
    Maar gelijk heeft ie
    Vind ik leuk
    :O +5085
    dinsdag 25 september 2018 om 20:40
    Klopt hij kan idd lullen. Groot verschil met Sjakie want die kan slap lullen.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1309
    dinsdag 25 september 2018 om 20:56
    CC En jij nog veel meer.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    dinsdag 25 september 2018 om 18:51
    De vier stellingen van Foden:
    1. eens
    2. eens
    3. niet van de wereld, wel van Nederland
    4. eens
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46472
    dinsdag 25 september 2018 om 18:53
    Wat overdreven hè.
    Maar PSV is sterker dan Ajax. Dan is het logisch en verstandig dat je je als Ajax zijnde aanpast aan PSV.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 18:54]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5671
    dinsdag 25 september 2018 om 18:56
    Ik denk dat de ligt niet tegen PSV durfde te spelen, daarom heeft hij zgn een blessure. 🤡
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    dinsdag 25 september 2018 om 19:46
    🤡
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 18:56
    PSV is sterker dan Ajax😂 Drink er nog een paar. Afgelopen zondag was PSV sterker dan Ajax, maar een wedstrijd is een momentopname.

    Dus volgens jou redenatie is Feyenoord sterker dan PSV?
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    dinsdag 25 september 2018 om 19:02
    3-0😂😂😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 19:03
    Dat is de uitslag in maart in de Arena inderdaad, net als vorig seizoen😀
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8350
    dinsdag 25 september 2018 om 19:12
    Geen probleem hoor, als we aan het eind de schaal omhoog houden.

    Een beetje nederigheid zou je passen na je kansloze geblaat afgelopen week. Maar goed zelfreflectie is niet een van de selectiecriteria in Amsterdam volgens mij..
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5440
    dinsdag 25 september 2018 om 19:13
    Dat is een momentopname. Jouw eigen woorden. Het is maar 1 wedstrijd. Het gaat om een heel seizoen.

    Kampioenen in eindhoven de afgelopen jaren. Dat is geen momentopname maar realiteit

    BAM
    Vind ik leuk
    Entombed +1209
    dinsdag 25 september 2018 om 19:22
    Cheat... we gaan het later dit seizoen zien. En ik sluit dan niet uit dat PSV verliest. Het pijnlijke was het kinderlijke gemak van afgelopen zondag waarmee PSV de klus klaarde. Ze hadden de bal niet eens nodig om Ajax in zijn mand te houden.

    Maar in Amsterdam is alles anders. Want daar wint PSV niet zomaar. En het verschil is dat PSV dat weet en dat Ajax 'wel eventjes de puntjes in Eindhoven zou gaan ophalen.' Is een misvatting geweest.

    Een misvatting die jij regelmatig hebt geuit de afgelopen weken. PSV en maak deze misvatting zeker niet in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5440
    dinsdag 25 september 2018 om 19:11
    Ik zal het nog even verduidelijken.

    De afgelopen jaren zijn we sterker dan Ajax
    Vind ik leuk
    Legion73 +166
    dinsdag 25 september 2018 om 20:41
    Laat Feyenoord erbuiten knul,anders krijg je met mij asn de stok
    Vind ik leuk
    4everfcu +3514
    dinsdag 25 september 2018 om 19:10
    in nederland zie ik ook niemand die ze tegen zou houden dus idd de gedoodverfde kampioen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:51
    Als ajax kan inspelen op de kracht van psv. Door verdedigend meer fysiek en kopkracht neer te zetten met dubbelen controleurs moet het voetbal voorin en op mid met frenkie wel de doorslag geven en winst behaald kunnen worden niet een overklassende 3-0 maar wel winst. Maar ten hag had het even niet gezien dat ze op de omschakeling spelen en meer op fysiek. De spirit en de directheid van spelen en omschakelen hebben ze goed uitgevoerd en zo ajax hun zwakte helemaal bloot weten te leggen. Respect voor je tegenstander en een beetje aanpassen mag wel! Bij Utrecht kon ten hag dit maar nu niet, is vasthouden aan de laatste weken. Tegen een club als psv met dit fysiek is het geen schande even wat aan te passen. Je had er op zijn minst een mooie pot van kunnen maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:52
    Mooiste voetbal van de wereld gaat wel een beetje heel erg ver hoor. Barça, Real, PSG, Lyon, AZ, Juve, om maar wat te noemen....;-)
    Vind ik leuk
    Markieee +1001
    dinsdag 25 september 2018 om 20:07
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +231
    dinsdag 25 september 2018 om 20:16
    Natuurlijk is PSV niet de gedoodverfde kampioen dit jaar. Feit is, als AJAX het niet wordt, dan is dat gigantisch falen. Als PSV het wel wordt, is het super knap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:50
    mooiste voetbal?
    wacht is af nog 28 wedstrijden
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 23:25
    Je bent tegen een deur opgelopen?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7863
    dinsdag 25 september 2018 om 18:47
    Wat was het een heerlijke overwinning.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 18:49
    Deze man heeft alles niet op een rijtje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:51
    3-0 billekoek
    succes in de strijd om de 2e plaats .....
    Vind ik leuk
    4everfcu +3514
    dinsdag 25 september 2018 om 19:12
    jij ook niet.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2849
    dinsdag 25 september 2018 om 19:18
    Rot voor je.
    Vind ik leuk
    Marco S +5661
    dinsdag 25 september 2018 om 18:57
    Ik vind sjaak wel leuk maar psv wint terecht en op eigen kracht. Ziyech was toch de beste voetballer ooit? Hij heeft geen reet laten zien wederom als het moet..
    Vind ik leuk
    Copi +75
    dinsdag 25 september 2018 om 18:57
    PSV word kampioen laat ze het maar geloven daar in dat dorp. Ajax lacht als laatste. Een wedstrijd wint PSV terecht en die gladiolen in Eindhoven denken dat ze er zijn. Noot wedstrijden gewonnen daarvoor maar dat vergeet men.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:12
    Mag ik je herrinerren dat psv de enigste club is met een positief balans behoudt tegenover ajax en dus vaker van ajax heeft gewonnen dan verloren
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8350
    dinsdag 25 september 2018 om 19:17
    Jullie waren in juli al kampioen volgens de Amsterdamse gladiolen... na AEK zou de volgende ronde slechts formaliteit zijn en PSV rijp voor de Amsterdamse wals... die wals bleek een lekke bakfiets met Haggie aan het stuur en 11 mietjes in de bak...

    Wij denken helemaal niet dat we er zijn. Vijf punten is lekker, maar er zijn nog 28 potjes te gaan... dus ga lekker uithuilen. Mag je het tegen Te Werve nog een keer proberen zonder De Ligt.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    dinsdag 25 september 2018 om 19:52
    Het wordt hopelijk een Copi van vorig jaar: PSV kampioen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:36
    welk Ajax lafaardje met een nieuwe account na zondag , zou dit zijn ??
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    dinsdag 25 september 2018 om 23:42
    Geen idee...
    Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2689
    dinsdag 25 september 2018 om 18:58
    Tja sommige willen graag in een illusie leven dat ajax de beste is maar al jaren afgetroefd wordt word door PSV.

    Maar ajax heeft het natuurlijk veel moeilijker want iedereen is tegen hun en doen een schepje bovenop als ze tegen hun spelen en ajax speelt natuurlijk heel anders voetbal dan iedereen. Wake-up daar en neem een voorbeeld aan PSV..
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    dinsdag 25 september 2018 om 19:54
    Nee joh😀
    Geen voorbeeld aan PSV nemen!

    Laat iedereen maar lekker tegen Arrodam blijven 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:00
    Ajax kennende zal nooit aanpassen aan de tegenstander
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:12
    Amen
    Vind ik leuk
    Cruise +40
    dinsdag 25 september 2018 om 19:16
    Goh wat een onderlinge kift weer tussen 040 en 020 terwijl het toch ook wat vriendelijker zou kunnen zonder elkaar steeds weer zwart te maken en vliegen af te vangen maar ook eens de kwaliteiten en prestaties van de tegenstander te erkennen; ik was enkele jaren geleden via een familielid op bezoek in de woning van een kleinzoon van Frits Philips , wonende iets ten Noorden van Amsterdam, die natuurlijk terecht trots is door wat mede door zijn opa in Eindhoven is neergezet. Toch lag er op het niet al te kleine erf een voetbal met uitgerekend het Ajax logo. Ik zij nog vloekt dat niet maar zijn oudste zoon die op een Amsterdamse school zit en als puber wat recalcitrant gedrag toont was ondanks dat hijuit een extreem PSV familiebolwerk komt meer gecharmeerd van de Amsterdamse club en zo kan het dus ook !
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:31
    Was die bal al lek toen je hem zag of pas daarna
    Vind ik leuk
    JoeyC +2849
    dinsdag 25 september 2018 om 19:17
    Sjakiemero een analist noemen 😂
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    dinsdag 25 september 2018 om 19:20
    Welke analisten hebben over geluk gesproken. We waren kansloos en hebben terecht verloren. Dat was helemaal geen geluk helaas
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:25
    Sjakie is Nederlands beste walking voetballer maar het normale voetbal gaat voor hem iets te snel vandaar dat steeds in de jaren 70 is blijven hangen. Respect voor dit Ajax ic(l)oo(w)n 🤡
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:27
    Gros van de reageerders hier en een hoop "analisten" kunnen gewoon niet objectief zijn. Iedere voetbal liefhebber kon zien hoe PSV opermachtig was op alle fronten. Is natuurlijk ook moeilijk,, roepen dat je de ebste bent maar het uiteindelijk niet waarnaakt. Je kan er van alles bijhalen en smoezen verzinnen maar feit blijft. Ajax is gewoon afgetroeft!!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    dinsdag 25 september 2018 om 19:45
    Afgetroefd is wat anders dan de beste zijn he?
    Je kunt de beste zijn en toch afgetroefd worden.
    Nu is dat deze keer niet van toepassing.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    dinsdag 25 september 2018 om 19:45
    Ik weet niet of Ajax zich had moeten aanpassen.

    Met de Ligt erin en Frenkie op het middenveld had het misschien anders gelopen (maar dat weet niemand). Ten Hag had De Ligt door een andere CV moeten laten vervangen en niet door Frenkie. Dat was tactisch ontzettend dom. We hebben in de wedstrijd teveel momenten gezien waaruit dat bleek.

    PSV is trouwens gewoon een heel sterk team en de eerste actie liet gelijk zien dat ze goed alert waren. Ze weten dat Ajax graag vroeg scored en zie hoe ze op de aftraap reageerden. PSV heeft het perfect gedaan, daar valt niks of af te dingen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2900
    dinsdag 25 september 2018 om 20:07
    Echt lulkoek dit weer
    Vind ik leuk
    repeP +1318
    dinsdag 25 september 2018 om 20:29
    Kom op zeg, ergeren aan Sjaak Swart? Is een clubman in hart en nieren, gelijk de broers van de Kerkhof. Laat die mensen lekker bevooroordeeld blijven. Is hun goed recht.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    dinsdag 25 september 2018 om 20:33
    👍🏻 Teamspirit teamgeest PSV Team 👍🏻
    Vind ik leuk
    SjeH +305
    dinsdag 25 september 2018 om 20:45
    Waarom mag deze man nog op een podium staan?
    Het maakt niet uit hoe ze verslagen worden, ze zijn in zijn ogen altijd beter.
    Hij heeft een geweldige staat van dienst, maar maakt hemzelf en Ajax nu wekelijks belachelijk met zijn waardeloze uitspraken.
    Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één iemand is (zelfs een Ajaxsupporter) die deze man nog serieus neemt.
    En dat is toch best wel zonde voor een man met zo"n geschiedenis en geweldige staat van dienst.
    Nu zal later iedereen zich hem herinneren als oude seniele opa die wekelijks over elke club onzin uitkraamt behalve Ajax.
    Want het is PSV, De KNVB, De Scheidsrechters, De grasmat, Het Weer, Het kunstgras, De Kleedkamers en rest zijn schuld dat zijn Ajax al 4 jaar lang geen prijs meer pakt.
    Maar dat ligt hem uiteraard niet aan zijn aller Ajax, want die ploeg speelt al eeuwen de sterren van de hemel!!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    woensdag 26 september 2018 om 14:03
    Hup ajax 😂
    Vind ik leuk
    Axim +834
    dinsdag 25 september 2018 om 20:52
    hahahah Ajax heeft 90 minuten voetballes gehad , ze werden als kleine jongetjes afgeserveerd.De "grote" namen niet gezien !!! PSV was oppermachtig!
    Vind ik leuk
    peewee +57
    dinsdag 25 september 2018 om 21:28
    Deze wedstrijd was absoluut geen graadmeter aangezien Ajax door afwezigheid van DeLigt en het doorschuiven van Frenkie naar diens positie nooit in zijn normale opbouw kon komen! Ben benieuwd of PSV dit ook in de Johan Cruyff Arena klaarspeelt want daar zal Ajax in zijn volle kracht voetballen!!!
    Vind ik leuk
    Axim +834
    woensdag 26 september 2018 om 07:02
    kom op zeg , het missen van 1 speler en dan zo van de leg zijn....en de taktiek was een beetje voorbarig vanTen Hag , absoluut niet geschikt voor Ajax !!
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2501
    dinsdag 25 september 2018 om 22:25
    Is natuurlijk niets aan gelogen.. goed en eerlijk artikel!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:47
    Tot de 1-0 was er niets aan de hand voor Ajax maar door zwak keepers werk (welke keeper gaat met zijn been naar de bal als een schot van de 16 meter lijn komt) en een paar minuten later krijg je door het ontbreken van echte verdedigers de 2-0 om de oren dan loop je al achter de feiten aan een is het makkelijk voetballen voor PSV.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 06:48]
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +287
    woensdag 26 september 2018 om 10:31
    Die oude fossiel moeten ze echt een keer aanspreken met zijn domme reacties brengt hij ook ajax in diskrediet
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    woensdag 26 september 2018 om 14:05
    Geeft aan de van de Sar een marionet is 😂 Geen ruggegraat

    Flikker die Tenhagagh nu buiten
    Actie 👍🏻
    Vind ik leuk
    Peterfc +2226
    donderdag 27 september 2018 om 12:26
    Poortvliet komt nergens aan de bak vanwege een alcohol probleem.
    Geen podium meer geven zo'n man.
    Hij is vanwege de drank per definitie niet meer serieus te nemen


    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws