'Bom gebarsten tussen Mourinho en Pogba: aanvoerdersband Fransman afgepakt'

    'Bom gebarsten tussen Mourinho en Pogba: aanvoerdersband Fransman afgepakt'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 19:18di 25-09-2018 om 19:18

    Het is helemaal mis tussen manager José Mourinho en Paul Pogba bij Manchester United. Dat melden diverse goed ingevoerde Engelse media dinsdagavond, waaronder The Manchester Evening News en de BBC.

    Mourinho is woedend over de kritiek van Pogba na het gelijkspel tegen Wolverhampton Wanderers (1-1) afgelopen weekend. De Fransman hekelde de defensieve speelwijze van United op het eigen Old Trafford. De Portugees heeft Pogba per direct de aanvoerdersband afgenomen en hem verteld dat hij die nooit meer zal dragen zolang hij aan het roer staat bij de club.

    Mourinho lichtte dinsdag tijdens de training ook de selectie van United in. Zijn beslissing brengt de toekomst van de 25-jarige middenvelder bij United verder in gevaar. Hij werd afgelopen zomer al nadrukkelijk gelinkt aan FC Barcelona en Juventus. Tevens vertelde Manchester City-manager Pep Guardiola in april al dat zaakwaarnemer Mino Raiola Pogba bij hem had aangeboden.

    De relatie tussen Pogba en Mourinho is al sinds eind januari fragiel te noemen, nadat de manager zijn sterspeler slachtofferde in de topper tegen Tottenham Hotspur. Drie dagen later tegen Huddersfield werd Pogba helemaal gepasseerd.

    Plaats een reactie

    Arvin +5625
    dinsdag 25 september 2018 om 19:22
    Mourinho out. Alsjeblieft zeg.
    Vind ik leuk
    Markieee +1008
    dinsdag 25 september 2018 om 20:03
    Is te duur. Helaas helaas, maar ze zijn vrij machteloos...
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 15:22
    @Arvin

    Dat melden diverse goed ingevoerde Engelse media zegt genoeg en het is nog eens niet nagetrokken.

    Dubbeldekker busje komt zo deze winter maanden😆
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:22
    Pogba is net een kleuter en Mourinho niet de juiste man voor Utd...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:28
    Het enige goede wat Mourinho gedaan heeft is blind laten gaan nu zit Ajax ermee
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6228
    dinsdag 25 september 2018 om 19:48
    Lekker goedkoop scoren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    dinsdag 25 september 2018 om 22:00
    Ach, het is ook weleens leuk dat het hele land blij is met een speler van Ajax. Wij zijn blij met hem, en zij nu door een momentopname ook. Ook weleens leuk. Normaal vinden wij iemand kut, of de rest van Nederland vindt hem kut.
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 15:24
    AJAX WC eend helpt bij het doortrekken van WC roddels
    Vind ik leuk
    Always PSV +12545
    dinsdag 25 september 2018 om 19:40
    Waarom is Pogba een kleuter? Thuis moet je alles winnen als ManU zijnde en al zeker tegen de Wolves. Pogba is dat schijtbakkenvoetbal van Mourinho beu. Met Mourinho wordt het never nooit niks bij ManU.
    Vind ik leuk
    bits +5470
    dinsdag 25 september 2018 om 19:52
    Wolves heeft gewoon een goed elftal hoor. Dat ze tegen City en united gelijk spelen is geen toeval. Verder heeft Pogba natuurlijk helemaal gelijk.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12545
    dinsdag 25 september 2018 om 21:09
    Ik wil de Wolves niet tekort doen hoor, maar een ManU hoort daar thuis gewoon van te winnen. Selectie van ManU is in mijn ogen veel sterker.
    Vind ik leuk
    Laliga +2234
    dinsdag 25 september 2018 om 22:55
    Klopt al moet je dan ook zo eerlijk zijn als pogba zijnde dat frankrijk niet veel anders doet. Maar dat zal die natuurlijk niet erg vinden aangezien ze wereldkampioen zijn geworden ;) verder is het indd verschrikkelijk dat zo een grote club met zoveel mogelijkheden dit op de mat legt..
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 15:31
    @Always PSV

    Je bent nog eens geen fan van MU en kijkt nog eens niet naar hun wedstrijden en mijn vraag waar haal je in je uit de mouw verzonnen roddels.Niet van het volgen van een club waar je geen fan van bent dus bij deze trek ik de WC door en maak het schoon met AJAX WC eend.Dan nog likes krijgen daarvoor.....piep....piep...piep... kan daar geen hoogte van krijgen.

    Groeten van apostelvoetbalpaus
    Vind ik leuk
    Always PSV +12545
    donderdag 27 september 2018 om 17:49
    Mijn voorkeur in Engeland ligt bij ManU en Liverpool, fan dat nuet. Roemrijke clubs. Het beleid bij ManU is de laatste jaren niet best, slecht aankoopbeleid en aanstelling trainers.
    Terugkomend op je reacties, lachwekkend gewoon.
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 16:16
    @Always PSV

    Effe de leugen temmen!

    Hier zit hele grote waarheid in want als iemand een andere beschuldigd wijzen 3 vingers naar ons zelf en het ergste komt nog dat de duim wijst naar God.

    Thuis ben je zelfs zo behandeld dat jij een kleuter bent.Ze hoeven het maar 1 keer of meer te zeggen deze woorden dan gebruik je het tegen een ander😆

    Hoe raad ik dit nu he grote vriend van mijn want dasr gebruik ik nooit en glaze bol voor.drie keer raden

    Groeten van apostelvoetbalpaus😆
    Vind ik leuk
    Echt? +3908
    dinsdag 25 september 2018 om 21:34
    Wel een hele grote kleuter dan🤔
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:22
    Ira?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34273
    dinsdag 25 september 2018 om 19:24
    Ontsla die lul nou toch eens.

    Mourinho is net zo irritant als de error op vp.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    dinsdag 25 september 2018 om 19:27
    Ze willen eerst met Zidane rond komen, zodra dat lukt krijgt Mourinho de zak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:28
    De zak met geld mee 😉
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    dinsdag 25 september 2018 om 19:30
    Mourinho wint altijd, ook als hij verliest........
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:33
    Is gewoon een vuile klootzak.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    dinsdag 25 september 2018 om 19:53
    Maar wel een slimme klootzak.........
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:54
    Dat zijn klootzakken meestal 😂
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    dinsdag 25 september 2018 om 19:55
    Precies !
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    dinsdag 25 september 2018 om 22:01
    Volgens mij bedoel je Dagobert Duck
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    woensdag 26 september 2018 om 07:26
    Volgens mij moeten zulke types eens afstand en rust nemen van dat idiote geld circus, een jaar of twee, daarna gewoon terug naar de basis, weer gewoon gaan doen dan komen de prestaties wel terug.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    woensdag 26 september 2018 om 08:07
    Is Mourinho te gejaagd denk je?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    woensdag 26 september 2018 om 08:34
    Die mensen ( wereldberoemde artiesten bijv ) leven zo'n absurd a sociaal bestaan, feitelijk onmenselijk, dat ze de realiteit uit het oog verliezen.
    Heel veel stress voor een langere periode veroorzaakt allerlei psychische en lichamelijke klachten en kwalen.
    Mourinho was eens heel goed maar zakt steeds verder weg.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 08:34]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    woensdag 26 september 2018 om 08:36
    Dat zou best kunnen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    woensdag 26 september 2018 om 08:46
    Hij doet zo gek dat hij de spelers van zich vervreemdt, dat begon al toen hij de club arts bij Chelsea voor Hoer of i.d. uitmaakte.
    Daarna is het nooit meer goedgekomen tussen de spelers en Mourinho, die spelers wilde gewoon niet meer.
    Nu gaat hij op allerlei spelers afgeven en ontstaat er een vergelijkbare situatie nu ook bij MU.
    Zonder support van je "key" spelers ben je nergens als Trainer, hij graaft weer zijn eigen graf.
    Afstand nemen geeft duidelijkheid, dan ga je de dingen beter overzien, dat moet Mourinho maar eens gaan doen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    woensdag 26 september 2018 om 08:50
    Ja, Mourinho zou wel beter moeten weten dan dit.
    Misschien moet je hem even mailen :p
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    woensdag 26 september 2018 om 09:10
    Dan krijg ik een mail terug dat ie z'n kont er mee heeft afgeveegd net.......( dat is zo z'n stemming vermoed ik ha ha )
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    woensdag 26 september 2018 om 12:23
    Haha, en het dan heel kwaad eerst uitprinten zodat ie dat kan doen.
    Toch wel een eer dat je hem zo raakt dan :p
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    woensdag 26 september 2018 om 17:07
    Nou, probeer jij het maar, ik durf niet.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:27
    Heb het nu al effe niet meer gehad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:27
    EROR 500
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:29
    Niet zn grote mond over onze error inmiddels is deze niet meer weg te denken wat zullen we het gaan missen
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:25
    Pogba heeft zeker gelijk, al laat hij het in zijn ManU tijd ook echt totaal niet zien... Bij Juve echt een fantastische voetballer...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    dinsdag 25 september 2018 om 19:29
    Hij wil het niet laten zien, bewust of onbewust, speelt met de pest in z'n lijf, werkt nooit .
    Was bij Chelsea ook zo, maar toen gold dat voor de hele ploeg !
    ( na dat Mourinho zijn clubarts voor hoer of i.d. had uitgemaakt )
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:27
    Ik vind sowieso dat een aanvoerder een constante factor moet zijn, bij United weet je nooit welke Pogba er voor de dag komt, de ene keer is het een over het veld sjokkende 2 die geregeld knullig balverlies lijdt, een week later kan het ook een 8,5 zijn die heerst op het middenveld en bij 2 goals is betrokken; overall is het niet goed genoeg wat hij laat zien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2555
    dinsdag 25 september 2018 om 19:28
    Die Raiola speelt het spelletje ook wel slim hoor... net 46 miljoen gepakt op de transfer van Pogba of 3 jaartjes geleden.. speler beetje opjutten tegen een trainer, speler wil weer weg.. speler aanbieden en de volgende 40 miljoen staan er al weer aan te komen bij de volgende transfer... zo zal het strakjes ook wel gaan met Kluivertje alleen met minder euri..... tja.. wie is nu slim?
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 25 september 2018 om 20:13
    Ach als ManUtd speelt naar de grootsheid van de club, dan is er geen reden voor Pogba om weg te willen maar als je Mourinho haalt dan is er geen sprake van voetbalvermaak maar puur resultaat bejag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:22
    Op mij komt hij over als een zeer sportieve man met veel zelfspot, maar misschien is dat een wat vertekend beeld.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2555
    dinsdag 25 september 2018 om 21:00
    Hij en Van Gaal hebben dezelfde grootheidswaanzin en narcistische trekjes... succes is ze naar hun kop gestegen.. beiden worden daardoor niet meer serieus genomen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    dinsdag 25 september 2018 om 22:03
    Jij zal hem vaker hebben gezien, maar Mourinho lijkt zichzelf wel heel serieus te nemen voor iemand met zelfspot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:05
    ;)
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    woensdag 26 september 2018 om 18:19
    Kei... wat als hij nou zelfspot OP zelfspot heeft.
    Zo iets als -1 + -1=
    Ik vermoed dat soms ook wel eens bij Louis, dat hij met opzet alles naar zichzelf toedraait, dat hij in zijn hoofd niet meer bijkomt van het lachen.
    Ze lijken een beetje op Sheldon in de BigBangTheory.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    donderdag 27 september 2018 om 00:56
    Het klinkt leuk, maar ik ben bang van niet Cook.
    Van Gaal in ieder geval niet. Bij dat interview met hem kreeg ik het idee dat hij gewoon niet in de voetbalwereld past.
    Hij heeft toevallig kwaliteiten die hem een goede trainer maken, maar al die gekke journalisten heeft hij niks mee.
    Ze doen hun werk slecht en verstoren zijn proces.

    De acteur die Sheldon speelt is trouwens veel ouder dan de rest, hoorde ik een keer. Kun je verder niks mee, maar toch.
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    donderdag 27 september 2018 om 17:07
    Ja, hij is heel een-dimensionaal. Heeft ook geen twijfels. Dus hij moet wel heel verbaasd zijn dat hij soms verliest.
    Het is mijn type niet, dat kan gebeuren.

    Oh, nee kan er niet veel mee, maar dat geeft niet.
    Het autistisch karakter is wel interessant, ik denk dat veel mensen, misschien ook Louis iig trekjes van autisme hebben en ik vast ook, kan bijna niet anders.
    Het is wel leuk die karakters die niet de normale hollywood perfectie hebben, ze hebben angsten en ook krachten en worstelen met het begrijpen van elkaar. Net de echte wereld.
    Nederland komt niet verder dan de Hetero-macho, de softe-homo en de lieve vrouw. Maar goed, ze hebben aan die kant vd vijver veel meer mensen die meeschrijven en hier moet alles op een koopje dus... moeten onze plek weten.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33141
    donderdag 27 september 2018 om 18:44
    Ik denk dat hij wel twijfelt. Alleen als trainer twijfel uiten brengt nooit voordelen en soms nadelen met zich mee. Dus is er geen winst te behalen in het delen van twijfels. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat iemand nooit twijfelt.

    Oh, ongetwijfeld. Autisme is gewoon de naam voor het voldoen aan een aantal symptomen. Iedereen zonder autisme kan ze in mindere mate waarschijnlijk hebben.

    Ja klopt. Het is jammer dat mensen dat niet kunnen/mogen/durven laten zien.
    Hollywood komt ook niet heel ver vind ik.
    Ik heb vrij veel Hollywood films gezien en welgeteld één Bollywood film. De Bollywoodfilm had minder special effects. Op ieder mogelijk ander vlak was de Bollywoodfilm beter dan alle Hollywoodfilms. Met afstand ook. Verhaallijn, maatschappelijke relevantie, plottwists, en ik heb iedere bestaande emotie in verschillende maten gevoeld. Hollywood kan de pestpleuris krijgen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    woensdag 26 september 2018 om 18:16
    Haha... ik vermoed dat jij ook veel humor hebt.
    Dat is geen vertekend beeld, dat is het papier achterste voren. :)

    Hij wil overal het middelpunt zijn net als Louis, die is zijn voorbeeld. Ik heb liever dat iedereen praat over de klasse van spelers ipv over de trainer.
    Hoe doet Giggsy het als trainer eigenlijk, is er kans op dat ze die terughalen of is er een grootse assistent? Of Keane.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:28
    Als die wet erdoor komt dat spelers in Engeland hun eigen zaakwaarnemer moeten betalen snap ik best dat hij zijn spelers naar een andere competitie wil verplaatsen. Hoe je het ook draait, alles gaat om geld tegenwoordig
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    woensdag 26 september 2018 om 18:33
    Ja, maar het onze keuze om er dan toch naar te kijken.
    Om eerlijk te zijn mis ik MotD steeds vaker.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4941
    dinsdag 25 september 2018 om 19:30
    Is toch ook geen aanvoerder?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:35
    Was vice-aanvoerder en dit seizoen al drie keer aanvoerder geweest, maar dat is nu dus verleden tijd.. Als hij speelt, is Valencia de aanvoerder.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    1313 +375
    dinsdag 25 september 2018 om 19:38
    Pogba heeft hier gewoon gelijk in. Een aanvoerder mag immers toch zijn mening gewoon geven. Het voetbal onder Mourinho is gewoon niet om aan te gluren. Die vent moet zijn ego aan de kant zetten, dit lijkt helemaal nergens meer op. Hoop dat United hem snel de laan zal uit sturen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3911
    dinsdag 25 september 2018 om 19:43
    Eens kijken hoe groot de invloed van Mino Raiola nu is in Manchester. Dit is natuurlijk koren op zijn molen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    dinsdag 25 september 2018 om 19:50
    Ik zou als Pogba zijnde alleen maar meer kritiek gaan geven. Ze gaan hem toch niet ontslaan. En als Mourinho hem niet meer opstelt gaat de transfer waarde omlaag en staan de clubs in de rij.
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    dinsdag 25 september 2018 om 20:23
    Denk je echt dat clubs als barcelona hem nog willen als hij iedere week de manager voor lul zet tegen de pers? Niemand wil een onrust stoker in zijn team hebben lijkt me.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    dinsdag 25 september 2018 om 22:58
    Hij heeft toch gelijk. Als hij nou alles uit zijn duim zoog, maar je ziet dat toch zelf ook?
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    dinsdag 25 september 2018 om 23:56
    Ik heb er een wat andere mening over dan de meeste hier, maar of hij gelijk heeft is niet echt relevant. Als speler mag je van mij wel eens je mening laten horen, maar zijn kont tegen de krib aangooien gaat weer te ver. Uiteindelijk bepaald de manager hoe er gespeeld word en als speler moet je dat toch zien te accepteren.

    Misschien had hij wat meer huiswerk moeten doen over wat voor coach mourinho is voordat hij zo’n groot contract tekende.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    dinsdag 25 september 2018 om 19:53
    Ze hadden beter met Van Gaal door kunnen gaan.
    Vind ik leuk
    Romarioo +246
    dinsdag 25 september 2018 om 19:54
    Pak hem aan mourinio
    Verwende kwal dat ie is
    Kritiek op team of trainer doe je binnenkamers
    Vind ik leuk
    rinirat +2915
    dinsdag 25 september 2018 om 20:04
    Einde van Mourinho wordt dat
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2016
    dinsdag 25 september 2018 om 20:07
    :õ(
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 25 september 2018 om 20:11
    Zou Mourinho haatdragend zijn, wat denken jullie?
    Best sneu als iemand zichzelf zo serieus neemt.
    Vind ik leuk
    Gerro +7375
    dinsdag 25 september 2018 om 20:13
    Eindelijk een speler die tegen hem op staat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:20
    Mourinho moet lekker Bondscoach worden van Antartica
    heeft niemand meer last van `m!!!!
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    dinsdag 25 september 2018 om 20:25
    Hahah wat een haat op mourinho hier zeg
    Vind ik leuk
    Leeds United +1108
    dinsdag 25 september 2018 om 20:28
    Fergusson stond erom bekend dat in geval van onenigheid tussen 2 personen, allebei die personen op ontslag konden rekenen. Dat zal nu wel niet anders zijn. Zowel “the not so special one” als Pogba mogen waarschijnlijk naar iets anders op zoek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:32
    Mourinho naar Ajax!

    Alles beter dan ten hag
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:56
    Mourinho wil graag de kerst thuis vieren. Nog even door kloten en het gaat lukken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:21
    Er moet eens een flinke sliding op Mourinho , gemaakt worden krijg hij misschien ze charme van vroeger terug .
    Nu wordt hij een vervelend mannetje .
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1912
    dinsdag 25 september 2018 om 23:05
    Van achteren op z'n achillespees, en dan zo hard dat die afscheurt.
    Vind ik leuk
    City boy +383
    dinsdag 25 september 2018 om 22:00
    Ik mag pogba helemaal niet maar ik mag mourinho nog minder plus hij heeft gwn gelijk hij hoort dit gwn te kunnen vinden
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1912
    dinsdag 25 september 2018 om 23:04
    Gewoon Mourinho een paar klappen op z'n muil geven om een vertrek even te forceren.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    dinsdag 25 september 2018 om 23:16
    Ik zou ze beiden eruit flikkeren.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:59
    . De Portugees heeft Pogba per direct de aanvoerdersband afgenomen en hem verteld dat hij die nooit meer zal dragen zolang hij aan het roer staat bij de club.









    dat duurt dus niet lang...
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1843
    woensdag 26 september 2018 om 08:38
    Hoe lang wachten ze nog in Manchester eer ze die dwaze Mourinho er uit gooien. Wat is dat een slechte trainer. Het is de Portugese Eric ten Hag
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws