Tweede bekerblamage op rij voor uitgejouwd NAC: buurman RKC wint Brabantse derby

    Tweede bekerblamage op rij voor uitgejouwd NAC: buurman RKC wint Brabantse derby

    dinsdag 25 september 2018 om 20:20

    NAC Breda heeft zich in de KNVB Beker niet kunnen herstellen na de vier Eredivisie-nederlagen op rij die het heeft moeten slikken. De Bredanaars verloren de Brabantse derby van RKC Waalwijk en liggen uit de beker.

    In de eerste helft leek er nog weinig aan de hand voor NAC. De ploeg van trainer Mitchell van der Gaag was tot twee keer toe dichtbij en voorsprong. Mitchell te Vrede raakte echter de paal en Gervane Kastaneer trof de lat. De openingstreffer viel op slag van rust aan de andere kant: Nikki Baggerman pikte een te korte terugspeelbal van Fabian Sporkslede op en passeerde Benjamin van Leer: 1-0.

    Direct na rust sloegen de Waalwijkers nog een keer toe. Dylan Seys mocht een vrije trap nemen en verraste Van Leer door deze onder de muur door te schieten. NAC probeerde uit alle macht om de achterstand goed te maken, maar de nummer twaalf van de Keuken Kampioen Divisie liet zich niet meer verrassen en was zelfs meerdere malen dichtbij de 3-0. Giovanni Korte raakte in de slotminuut voor de derde keer het aluminium, maar kon de eer namens NAC niet meer redden..

    Na afloop werden de spelers van NAC getrakteerd op een 'schaam je kapot' vanuit het uitvak. De Bredanaars hebben zich in Waalwijk niet kunnen revancheren voor de bekerblamage van vorig seizoen, toen de amateurs van Achilles '29 te sterk waren.

    Plaats een reactie

    Dezeun +4565
    dinsdag 25 september 2018 om 20:22
    Auw dat doet pijn
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 20:22
    NAC gaat het helaas echt lastig krijgen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    ja_daarom +257
    dinsdag 25 september 2018 om 20:22
    NAC is ook wel erg slecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:23
    Hoe groot kan een gifbeker zijn? Wat een treurnis zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:29
    Sterkte pik! Komt wel weer goed, mooie supporters zijn jullie in ieder geval!
    Vind ik leuk
    Thobar +4303
    dinsdag 25 september 2018 om 20:31
    En hij moet helemaal leeg.
    Natuurlijk pech voor NAC dat ze in de beker zeg maar een derby moeten spelen, dat zijn toch wedstrijden op zich ongeacht de ranglijst. RKC was extra gemotiveerd, wist dat NAC kwetsbaar was en daarom te pakken. Die kans hebben ze dus gepakt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8725
    dinsdag 25 september 2018 om 20:40
    Sterkte dit jaar maar ben bang dat het een heel lang jaar gaat worden !
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:41
    Haha een gifbeker, mensen weten werkelijk waar niet echt wat een gifbeker is. Deze situatie waar NAC zich In bevind is een ware pis beker. Herstel....Dat wat de club en supporters van FC Twente hebben meegemaakt, dat is pas een GIF BEKER! Gr. uit het Oosten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:45
    Nee, dat is oorzaak en gevolg. De boel oplichten en vervolgens door de bergen puinhoop het niet meer kunnen op kunnen lossen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8158
    dinsdag 25 september 2018 om 21:51
    Hehehe..
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:11
    Wat een onzin. Wij hebben precies hetzelfde als jullie meegemaakt, alleen bij jullie is het karma voor het financiele gezeik bij ons was het puur sportief
    Vind ik leuk
    Shamrock +16
    dinsdag 25 september 2018 om 20:23
    Leuk dat onze Waalwijkse neefjes gewonnen hebben van onze Bredase zusjes. Kan niet wachten tot 21 oktober 🤣🤣
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    dinsdag 25 september 2018 om 20:23
    Wat heeft naq eigenlijk een lelijk shirt....
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:24
    Krijg je weer de hele week te lezen hoe ziek de spelers, trainers en bestuursleden allemaal wel niet zijn van de situatie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:28
    Niet zeiken joh, beter dan alleen maar Frenkie de Jong berichten
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:31
    Al komen er 50 van dergelijke artikelen, mijn punt was meer dat de supporters van NAC wel eens iets van die betrokkenheid terug willen zien op het veld zo langzamerhand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:19
    Die betrokkenheid bij NAC is masr eenzijdig. Wij kunnen willen wat we willen. Als een van onze steunpilaren het al op heeft gegeven, zullen wij er nog maar weinig van zien
    Vind ik leuk
    HanV +4280
    woensdag 26 september 2018 om 12:50
    Dat valt deze week toch wat tegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:24
    Kan gebeuren gelijk door naar het sprookjesbos met de seletie straf voor nac.
    Vind ik leuk
    repeP +1255
    dinsdag 25 september 2018 om 20:27
    Zag je vanmiddag al aankomen. Vertrouwen bij NAC is zo broos terwijl RKC tegen Jong AZ reeds veerkracht toonde.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1699
    dinsdag 25 september 2018 om 20:27
    De gifbeker moet leeg in Breda. Troosteloze sfeer en hele matige wedstrijd. Bekervoetbal alweer ten einde. Misschien maar goed ook want NAC kan zich nu richten op de strijd tegen degradatie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11243
    dinsdag 25 september 2018 om 20:28
    'En Nikki, hoe speelde NAC?'
    Ach, ze waren weer bagger, man'.
    Vind ik leuk
    Redouan +313
    dinsdag 25 september 2018 om 20:29
    Ik denk niet dat mitchel te vrede is
    Vind ik leuk
    PSV noord +984
    dinsdag 25 september 2018 om 20:36
    Ik denk het wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:30
    Bedankt RKC! Kan wel genieten van de stress bij onze zusjes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:30
    Ik zei het vanmorgen nog tegen een collega, dit gaat RKC winnen omdat NAC het helemaal kwijt is, we konden er allebei om lachen. Eigenlijk best wel bizar, het gevoel hebben dat NAC na 6 competitie en 1 beker wedstrijd al gedegradeerd is
    Vind ik leuk
    Bruurke +295
    dinsdag 25 september 2018 om 20:31
    De parel van het zuiden is toch zeker niet geel zwart maar rood wit blauw. Al staat het in Volendam 1-1 🤨
    Vind ik leuk
    Shamrock +16
    dinsdag 25 september 2018 om 20:50
    1-2 Sol
    Vind ik leuk
    Bruurke +295
    dinsdag 25 september 2018 om 21:33
    Ik zag het! Niet best maar ja!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:12
    De parel van het zuiden is toch echt geel-zwart. 4e club qua Nederland qua supporters.
    Vind ik leuk
    Bruurke +295
    dinsdag 25 september 2018 om 22:34
    Dat ze er trots op zijn 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:25
    Tuurlijk ben je daar trots op als club? Waar ben jij trots op bij w2? Dat jullie TD een goede spits halen? Daar doe je als supporters weinig aan. Feit blijft dat jullie wekelijks nog een boel lege plekken hebben op de tribunes
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 16:35
    Vergeet dat kerkhofsfeertje van die afgedankte hunnebedden niet
    Vind ik leuk
    Alibaba +448
    dinsdag 25 september 2018 om 20:36
    Tja, sta er niet meer van te kijken. We zijn niet meer en niet minder dan een middenmotor uit de KKD. Het wordt een lang en zwaar seizoen met deze selectie.

    Smulders eruit! Degraderen en opnieuw beginnen.
    Vind ik leuk
    Max vh +48
    dinsdag 25 september 2018 om 20:43
    Vrees er ook voor, ben het gewend hoor dat NAC een matige selectie heeft maar dit😑. Ga al mijn hele leven naar NAC maar zo slecht was het nooit.
    Vind ik leuk
    Alibaba +448
    dinsdag 25 september 2018 om 20:48
    Dit is verreweg de slechtste selectie ooit. Kom een jaartje of 31 bij Nac en heb een hoop spelers zien komen en gaan. Maar dit........

    In de winterstop alle jeugdspelers terughalen uit Helmond en lekker ervaring op laten doen voor volgend seizoen in de KKD.

    Slechter dan dit zooitje kan niet.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31517
    dinsdag 25 september 2018 om 20:39
    Nac is zo slecht :)))
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1604
    dinsdag 25 september 2018 om 20:45
    Leuk ploegje rkc kan weleens gaam verassen
    Vind ik leuk
    Alibaba +448
    dinsdag 25 september 2018 om 20:49
    Tegen Nac lijkt iedereen een leuk ploegje :-)))
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1604
    dinsdag 25 september 2018 om 20:50
    Vind rkc ook aardig voetballen in de kkdivisie gaan best hoog eindigen denk ik
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    dinsdag 25 september 2018 om 20:57
    Het klinkt raar, maar vind het leuk om die competitie meer te volgen. Kijk het nu wekelijks.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1604
    woensdag 26 september 2018 om 07:32
    Klopt, alleen de jong elftallen zouden er niet in moeten zitten vind ik
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    woensdag 26 september 2018 om 08:39
    Ja eens .
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26311
    dinsdag 25 september 2018 om 20:50
    Pijnlijke nederlaag tegen een kleine buurman..
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:52
    Van der gaag wegsturen en gewoon alex pastoor nemen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    dinsdag 25 september 2018 om 20:56
    En jij denkt serieus waar dat het aan de trainer ligt?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8158
    dinsdag 25 september 2018 om 21:53
    Ja, want Mitchell van der Gaag heeft het bij andere clubs ook al slecht gedaan. En dat lag niet aan Van der Gaag...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:53
    Auw. Ik zie ons donderdag ook nog wel falen tegen een keukenkampioen ploegje. Zou een schande ziijn maar de klad zit er goed in.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +440
    dinsdag 25 september 2018 om 20:54
    Gaat een lang seizoen worden naar nac! Man man wat een slecht elftal
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    dinsdag 25 september 2018 om 20:55
    Het beleid neukt NAC van achter!
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +209
    dinsdag 25 september 2018 om 21:05
    Ik zou de wedstrijd van het weekeinde maar uitstellen !!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 21:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 16:36
    Baaldag aanvragen😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:06
    Ai Ai die trainer vliegt er uit en als Nac nacompetitie moet spelen dan...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:27
    Ja en weet je wat het zure is; van der gaag kan er weinig aan doen. Heeft gewoon een prutsselectie.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8158
    dinsdag 25 september 2018 om 21:54
    Sterker, nog een paar van deze zaaduitslagen en Mitchell neemt ontslag.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5578
    dinsdag 25 september 2018 om 21:20
    Balen! Hopelijk gaat t snel beter met NAC
    Vind ik leuk
    wil +1065
    dinsdag 25 september 2018 om 22:10
    Het ligt niet aan de trainer. Hij heeft gewoon slecht materiaal op het veld staan.
    Vind ik leuk
    Dafkuh +47
    woensdag 26 september 2018 om 00:12
    Nondetju wat balen voor nac zeg.....hadden ze maar net zoveel honger/dorst als hun supporters haha
    Vind ik leuk
    wil +1065
    woensdag 26 september 2018 om 01:26
    Wie gaat er nu met zijn benen open staan bij een vrije trap waardoor het tweede doelpunt ontstond.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 10:14
    Dan heb je niet goed gekeken, Te Vrede sprong als enige in de muur op en de bal ging juist onder hem door.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 11:26
    Zal Van der Gaag dan de eerste trainer gaan worden die vertrekken moet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tweede bekerblamage op rij voor uitgejouwd NAC: buurman RKC wint Brabantse derby