Van die Vente weet ik eigenlijk weinig. Ik weet niet eens hoe hij eruitziet

    "Van die Vente weet ik eigenlijk weinig. Ik weet niet eens hoe hij eruitziet"

    woensdag 26 september 2018 om 13:07

    Gemert-verdediger Bram Jacobs hoopt van harte dat hij tijdens het bekerduel met Feyenoord van deze week het duel kan aangaan met Robin van Persie. Donderdag staat de onderlinge clash tussen beide teams op het programma. 

    "Het zou vet zijn om tegen Van Persie te spelen. Een van de beste Nederlandse voetballers ooit. Een met een WK-finale achter zijn naam", aldus Jacobs in gesprek met de Gelderlander. 

    "Ik denk alleen niet dat hij tegen ons meedoet. Hij heeft zondag tegen FC Utrecht al de hele wedstrijd gespeeld", vervolgt de stopper van hoofdklasser Gemert. Jacobs (28) vermoedt dat hij Nicolai Jörgensen of wellicht Dylan Vente tegenover zich krijgt.

    "Ik verwacht dat ze Van Persie sparen en ik tegen Nicolai Jörgensen sta. Of anders tegenover Dylan Vente. Van die Vente weet ik eigenlijk weinig. Ik weet niet eens hoe hij eruitziet. Maar ook dat zal vast een leuke speler zijn."

    Plaats een reactie

    woensdag 26 september 2018 om 13:12
    A4'tje in de kleedkamer op Vente's plek?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    Balls +190
    woensdag 26 september 2018 om 18:18
    Moet dat tegen Gemert? Met alles respect...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31578
    woensdag 26 september 2018 om 13:12
    Vente. Jeetje, was vergeten dat we die nog hebben. 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:39
    toch vond ik Vente voor de JC echt sterk spelen toen ie erin kwam
    nog niet beter dan van Persie , maar voor zo'n jong mannetje is ie toch best goed ??
    Vind ik leuk
    Obl93 +2260
    woensdag 26 september 2018 om 14:06
    Na deze uitspraken hoop ik toch zo dat Vente er een hattrick in schiet😂
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 19:41
    ik hoop dat ie dat bewaart voor de klassieker ;-)
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2121
    woensdag 26 september 2018 om 18:04
    Heeft enkele basisplaatsen gehad. Een groot talent waar we hopelijk nog wel van kunnen genieten.
    Vind ik leuk
    Arvin +3659
    woensdag 26 september 2018 om 13:13
    Ik weet niet eens hoe hij eruitziet. Maar ook dat zal vast een leuke speler zijn.

    Goede wedstrijd voorbereiding 😂.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7307
    woensdag 26 september 2018 om 13:14
    Waarschijnlijk ziet hij hem ook tijdens de wedstrijd alleen maar van de achterkant.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9174
    woensdag 26 september 2018 om 14:18
    Zolang Vente met de rug naar de goal staat is dat geen probleem ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:13
    BIJLOW GESELECTEERD bijOranje wat een lachertje zeg. De keeper die alle smet zijn voeten doet. Man man man , wat een selectiebeleid weer. BIJLOW kan bij Feyenoord nog niet eens normaal keepen
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    woensdag 26 september 2018 om 13:15
    zou vermeer in het afgelopen jaar zo slecht geworden zijn dat die nog slechter is dan bijlow?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7307
    woensdag 26 september 2018 om 13:15
    Hahahahaha en dat zegt iemand die wekelijks staat te juichen voor Onane. Liever een keeper die alles met zijn voeten doet als een keeper die alles met handen en voeten mist.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    woensdag 26 september 2018 om 13:24
    Bijlow gaat wel afvallen denk ik, maar heel logisch/goed om zulke gasten met het echte werk in aanraking te laten komen.

    Goede keeper, die komt er wel.

    Fouten maken mag!
    Een aantal VP-ers maakt elke dag een fout..... door in te loggen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7307
    woensdag 26 september 2018 om 13:26
    Ik vind het een logische vervanger voor Padt.
    Ik hoop alleen dat Bijlow met de auto komt en niet zo stom is om de trein te pakken.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    woensdag 26 september 2018 om 13:32
    Is ook gewoon logisch....


    Vind ik leuk
    Youri99 +9028
    woensdag 26 september 2018 om 15:01
    Je weet dat Onana dit seizoen het vaakst de 0 heeft gehouden?
    Vind ik leuk
    Arvin +3659
    woensdag 26 september 2018 om 13:16
    Iets zegt me dat jij vindt dat Flappie geselecteerd had moeten worden 😂.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:14
    Vente jaagt heel die verdediging de appelmoes in.
    Nee grapje. Maar ik ben wel benieuwd naar het niveau van Gemert.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    Guzzi +470
    woensdag 26 september 2018 om 13:14
    Na morgen vergeet je hem nooit meer.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11261
    woensdag 26 september 2018 om 13:24
    Ga je ook niet achter komen, als hij je 90 min lang zijn hakken laat zien...
    Vind ik leuk
    Deck010 +7307
    woensdag 26 september 2018 om 13:28
    Speciaal voor Bram Jacobs is VP zo vriendelijk geweest om een foto van Vente in het topic te zetten. Klasse VP !
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 16:18
    Blindsy, Vente gaat toch niet 90 minuten lang met zijn schoenen in zijn handen lopen?
    Vind ik leuk
    repeP +1279
    woensdag 26 september 2018 om 13:26
    Dylan Vente is lastig voor klassieke centrumverdedigers, omdat hij zo verduveld beweeglijk is en daarmee niet zelden gaten trekt voor medespelers.

    In de wedstrijden waarin Vente speelde afgelopen seizoen was het echt opvallend hoe vaak er werd gescoord door Feyenoord. Soms door Vente maar veel vaker door medespelers die dankbaar gebruik maakten van de gaten die hij met zijn loopacties trok.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5117
    woensdag 26 september 2018 om 13:36
    was wel voornamelijk tegen mindere tegenstanders. Ik lees wat je schrijft wel vaker, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal wat aangedikt vind. Zo goed vind ik hem eigenlijk niet. Hij heeft zeker talent en inzicht, maar ik vind dat het onder de feyenoorders wel wat wordt overtrokken.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:46
    Ik vind het persoonlijk niet heel overdreven. Ik volg hem al jaren en je ziet de grote potentie. Dan mag je best blij zijn dat hij (toen op zijn 18de al) regelmatig scoorde en assists gaf.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5117
    woensdag 26 september 2018 om 14:43
    Ik hoop dat het allemaal klopt. Zou mooi zijn om ook eens wat meer te zien doorbreken dan verdedigers of matige middenvelders.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5117
    woensdag 26 september 2018 om 13:35
    Ik mag aannemen dat Jorgensen gaat starten en wordt gewisseld als ie op is.
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 26 september 2018 om 13:58
    Ze spelen volgens mij op kunstgras, dus ik denk (hoop) niet dat Jorgensen speelt. Verwacht toch Vente en dat moet toch kunnen tegen Gemert.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5117
    woensdag 26 september 2018 om 14:44
    o, dat wist ik niet. Dan zou het idd goed zijn om Vente te laten starten.
    Moet zeker kunnen, maar het zou een mooi moment zijn om Jorgensen weer minuten te laten maken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2301