FIFA 19: alle ratings van PSV, Ajax en Feyenoord, Ajacied is de beste

FIFA 19: alle ratings van PSV, Ajax en Feyenoord, Ajacied is de beste

Gepubliceerd: woensdag 26 september 2018 om 14:15wo 26-09-2018 om 14:15

Het is zover: FIFA 19 wordt deze week gelanceerd. In de aanloop naar de officiële release zetten wij de ratings van de traditionele top-drie (PSV, Ajax en Feyenoord) op een rij.

Check hier de ratings van alle PSV-spelers

Check hier de ratings van alle Ajax-spelers

Check hier de ratings van alle Feyenoord-spelers

Plaats een reactie

Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 14:19
HAKIM! Beste speler van de Eredivisie natuurlijk.

Opvallend (en terecht): van de beste 10 Eredivisiespelers op FIFA 18 zijn er 6 van Ajax.

WZAWZDB
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:20]
Vind ik leuk
ruud wubbers +21115
woensdag 26 september 2018 om 14:23
In de echte wereld zit het gelukkig net een beetje anders.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 14:31
Inderdaad. Zo is bergwijn beter dan Neres maar die krijgt gewoon een hogere rating.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 14:45
Het is maar een spelletje. Die rating zegt geen reet.
Vind ik leuk
AllAdIn +22404
woensdag 26 september 2018 om 16:56
Dat VP de ratings van een fucking game plaatst, echt diep triest!
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 16:58
Hetzelfde verhaal met die e-sport rommel. Niet best.
Vind ik leuk
AllAdIn +22404
woensdag 26 september 2018 om 17:00
Ook dat nog ja!
Of is dit een kindersite?
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 14:54
HAHAHAHAAHHAHSSHSHS bergwijn beter dan neres, je spoort niet
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
woensdag 26 september 2018 om 16:09
Heb je zondag toch gezien (In de grote mensenwereld)!
WZPWZDB
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 16:25
WZPWZDB origineel....
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
woensdag 26 september 2018 om 16:30
Moet je hier een account voor aanmaken? Kan je er niet tegen dat wij de beste zijn?
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 16:34
Kijk naar de beide prijzen kasten en verzin dan een zelf iets. En kopieer niet een leus die in Amsterdam al jaren wordt gebruikt.
Vind ik leuk
Analisten +61
woensdag 26 september 2018 om 16:48
gaan we het over de prijzen kast hebben? laten we kijken naar deze eeuw. daar overrompeld psv ajax gwn. En ajax kan niet eens zijn eigen schaal winnen (johan cruijf schaal) feyenoord wel! Goed bezig feyenoord en psv. Laat die ajacieden maar denken dat ze de beste zijn.
Vind ik leuk
Freddyst +444
donderdag 27 september 2018 om 06:10
Maar 1 groot verschil blijft dan over, de vorige eeuw is voorbij daar blijft Ajax de beste. Deze eeuw duurt nog lang en ik verwacht niet dat het anders zal zijn dat Ajax meer keer kampioen word.
Vind ik leuk
SirUltionem +3205
donderdag 27 september 2018 om 16:55
mogen ze wel een inhaalslag maken, op dit moment bouwen ze namelijk een redelijke achterstand op..
Vind ik leuk
Analisten +61
donderdag 27 september 2018 om 17:04
Ik denk dat psv ze in 30 jaar heeft in gehaalt. Ajax heeft wel meer geld maar bij Ajax staan er 6 ego's op het veld die hogerop willen en alleen maar hun eigen hachje proberen te redden. Bij Psv staan er 11 spelers die samenwerken en het leuk met elkaar hebben. Als dit zo door gaat haalt psv ajax in.
Vind ik leuk
Analisten +61
woensdag 26 september 2018 om 16:51
maar dat is ook het enige waar die amsterdammers trots op zijn prijzen die ze 30 jaar geleden behaalt hebben
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
woensdag 26 september 2018 om 19:52
Kan de data op jullie prijzen moeilijk lezen door al dat stof....
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 16:11
heb een counteren psv gezien dat geluk had dat de beste speler ( de ligt )van de eredivisie niet mee deed bij ajax en niet tegen luuk de jong kon spelen!! hoop dat de loting Ajax PSV word in de KNVB beker
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
donderdag 27 september 2018 om 17:16
Ha,ha weer zo'n zielige gefrusteerde reactie. Geef nou maar gewoon toe dat wij veeeeel beter zijn dan jullie. Ik hoop ook op een loting tegen Ajax, dan hebben jullie echt Helemaal Niets!
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 14:59
Bergwijn en Neres zijn gelijkwaardig (mits ze op hun beste positie spelen).
Vind ik leuk
Bizzy +23306
woensdag 26 september 2018 om 15:12
Neres ontwikkelt zich nauwelijks in tegenstelling tot Bergwijn. Steven heeft hem ingehaald. Op de flanken en in de 16 meter ken ik geen gevaarlijkere speler dan Bergwijn. Bij tijd en wijle zelfs beter dan Lozano.
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 15:31]
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 15:49
Wat ik al zei: als ze op de juiste positie spelen. Dat Neres zich niet verder ontwikkelt komt omdat hij niet op zijn juiste positie speelt.

Vorig jaar op rechtsbuiten had hij ongeveer gelijkwaardige statistieken als Lozano.
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 15:49]
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 15:50
Laten we in ieder geval hopen dat ze zich alle 3 door blijven ontwikkelen, de drie beste buitenspelers van de Eredivisie.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 16:38
Ik wist niet dat jij bij Ajax werkte? Wel een mooie job!
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 17:05
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Freddyst +444
donderdag 27 september 2018 om 06:12
Zal mij ook wel een rapport opleveren, maar wat een lage opmerking klootzak.
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
woensdag 26 september 2018 om 19:53
Ik vind daar wel wat inzitten ouwe cheater....vind bergwijn wel wat doelgerichter....
Vind ik leuk
Markieee +1058
woensdag 26 september 2018 om 16:25
Waaaaaat. De Bergwijn Kluivert discussie oké. Maar Neres is toch wchr wel beter dan Bergwijn..
Vind ik leuk
Echt? +5256
woensdag 26 september 2018 om 19:34
Neres beter dan Bergwijn😲 Serieus? Ben jij net zo stoned als Neres er uit ziet?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 27 september 2018 om 10:21
Goeie grap, nou ff serieus
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 16:04
hazewindhond van psv beter dan godenzoon NERES ?
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 14:44
Niet als je naar geldbedragen kijkt dan horen eigenlijk 8 spelers bij de top 10
Alleen bergwijn en Lozano komen er dan tussen te staan
Vind ik leuk
ruud wubbers +21115
woensdag 26 september 2018 om 14:45
Geldbedragen in fifa zijn net zo veelzeggend als die op transfermarkt.com, helemaal niet dus.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 14:48
De realiteit is dus echt anders. En zeker de bedragen wat ajax al gekregen heeft. Als je dat dan afzet tegen de bedragen die feyenoord en psv binnen halen, is dat natuurlijk een wereld van verschil. We zijn niet voor niets de rijkste club van de Benelux
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 15:02]
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 15:06
Dit is een topic over de ratings en jij begint ineens over geldbedragen.. Van correlatie tussen ratings en geldbedragen is geen sprake als je 20 miljoen voor Blind neerlegt.

Roepen dat je de rijkste club bent is even triest als rappers die videoclips maken over hoeveel geld zij hebben.
Vind ik leuk
Analisten +61
woensdag 26 september 2018 om 16:54
Nouja als je de rijkste club van de benelux bent waar blijven al die prijzen dan?
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 26 september 2018 om 16:58
Mooi dan heb je toch ook nog een prijs binnen gehaald.
Proficiat.
Maar misschien zijn er nog wel wat meer van die prijzen voor jullie.;-)
Vind ik leuk
Echt? +5256
woensdag 26 september 2018 om 19:35
Wow, de hele Benelux, je moet groot durven denken!!
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 19:42
Er staat gewoon de Benelux, kan nergens de hele Benelux vinden
Vind ik leuk
Echt? +5256
woensdag 26 september 2018 om 23:42
Je kan de Benelux niet vinden?!?! Ook niet de halve?
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 14:50
Individueel gezien klopt het wel gewoon. Daar verandert één nederlaag niks aan.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21115
woensdag 26 september 2018 om 14:53
Je eindigt met dat ajax het beste is, en dat is in de echte wereld niet het geval, dat is zondag weer eens aangetoond.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 14:56
Op dit moment niet nee, aan het einde van het seizoen wel. Mark my words.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21115
woensdag 26 september 2018 om 14:58
Dat zeggen Ajacieden nou al weer 4.5 jaar, ik zie geen reden waarom ze nu opeens wel gelijk krijgen.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 15:01
Je kan niet ontkennen dat Ajax afgelopen zomer zeer goed heeft ingekocht, we zijn er zeker op vooruit gegaan.

Overigens kan ik jouw opmerking ook wel begrijpen, maar goed. We gaan het wel zien.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21115
woensdag 26 september 2018 om 15:06
Zeer goed ingekocht? 4 spelers gehaald waarvan ik er 2 nog niet gezien heb.
Ze hebben veel kwaliteit weten te behouden deze zomer, dat is belangrijker dan die 2 aankopen.
Ik ben overigens wel blij dat Ajax eindelijk eens de hand van de knip heeft gehaald.
Vind ik leuk
Analisten +61
woensdag 26 september 2018 om 16:59
Je kan ook niet ontkennen dat ajax de beste spelers probeert in te kopen en die maar op het veld neer gooien. Psv koopt in en laat ze als een team spelen. Bij ajax zijn het 6 ego's die alleen maar naar het buitenland willen.
Vind ik leuk
Echt? +5256
donderdag 27 september 2018 om 10:36
Daley Blind kan er helemaal niks van, die is nog geen €18000 waard, wat bedoel je met goed ingekocht...
Vind ik leuk
Echt? +5256
donderdag 27 september 2018 om 10:33
Als je maar lang genoeg vol houdt zul je uiteindelijk wel een keer gelijk krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 16:01
Ik heb het eerder gezegd, er komt meer dan alleen kwaliteit bij kijken om kampioen te worden, alles moet meezitten, blessures, schorsingen, vormverlies, individuele prestaties, chemie, tactiek enz. Als dat allemaal goed is komt het meest ongrijpbare nog erbij en dat is de factor geluk, valt een bal net wel over de lijn of niet, die scheids die nog een minuut extra geeft,gouden wissel enz. Dan heb je kans om kampioen te worden, door het telkens maar te roepen en vervolgens niet thuis te geven als het moet?
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 26 september 2018 om 17:04
Klinkt goed,alleen geluk dwing je in veel gevallen ook af. Zie PSV vorig en dit seizoen tot nu toe . Die overwinningen in de laatste minuten komt gewoon doordat ze erin geloven en ervoor gaan.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 18:18
Klopt
Vind ik leuk
R2 +5210
woensdag 26 september 2018 om 16:09
Zelfs na afgelopen weekend nog afsluiten met wzawzb.. mijn god zeg..
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 16:41
Hahahaha ja! Want de statistieken worden op basis van een enkele wedstrijd gebaseerd. Zondag was Ajax kut inderdaad. Kan gebeuren toch? Girona heeft toch tegen Barca gelijk gespeeld? Maakt dat Girona beter dan PSV? Goed verhaal man!
Vind ik leuk
Analisten +61
woensdag 26 september 2018 om 17:00
Nouja ik wil niet veel zeggen maar ik denk dat van Bommel minstens 3x beter is dan cocu dus de komende 2 jaren verwacht ik dat ze wel kampioen worden + Dat er heel veel jeugd spelers bij komen
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 17:05
We leven gelukkig in een vrij land dus jij mag dat denken
Vind ik leuk
Analisten +61
woensdag 26 september 2018 om 17:08
wat denk jij dan? dat 6 ego's bij ajax kampioen gaan worden?
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 17:22
Zes ego’s? Man waar heb je het over? Praat je mee met de massa en heb je de rest van de wedstrijden niet gezien? Dit is echt weer zo’n mening op basis van een wedstrijd. Het seizoen duurt nog 28 wedstrijden en als jij op 6 wedstrijden denkt te kunnen bepalen dat PSV de aankomende 2 seizoenen kampioen wordt vind ik je wel heel naïef.
Vind ik leuk
markie +2367
woensdag 26 september 2018 om 20:29
Cocu dan weer 3x sympathieker
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 18:24
Welke statistieken, dat PSV van alle clubs de laatste 4 jaar de minste verliespartijen had(zelfs in het jaar dat Feyenoord kampioen werd verloor Psv maar 2 x)bedoel je die statistieken, Oh je bedoelt de prijzenkast en bankrekening, jaa, die zijn het grootst, dus? Daarom mag je 5x op rij geen titel halen? Daarbij komt dat de meeste gasten hier op VP de echte glorie jaren van Ajax en Psv niet eens zelf meegemaakt hebben, tja, zulke statistieken?
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 18:41
Heb je die Eindhovense brulaap weer.. De statistieken van dit seizoen. Dan kan je weer gaan roeptoeteren over vier jaar niks, maar volgens een oud Eindhovens gezegde moet je niet naar het verleden kijken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 18:41]
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 19:23
Ten eerste scheld ik niemand uit, ten tweede kom ik uit Heemskerk, heb daarna 15 jaar in Amsterdam gewoond en nu bijna 7 jaar in Purmerend, PSV is al 42 jaar mijn club, je gebruikt een termen die je niet snapt of slecht uitlegt, welke statistieken heb je het over? Meeste goals, behaalde punten over een periode, minste goals tegen, elk jaar minimaal 3 spelers die dubbele cijfers halen, welke statistieken? Zyech speelt leuk als het "mindere teams" zijn, in de top wedstrijden geeft hij niet thuis, net als op het WK, waar of niet? Ik werk in Haarlem met hardcore Ajacieden(gasten die overal naar toe gaan waar Ajax speelt) die altijd in het stadion zitten en Zyech echt niet de beste vinden, hij is niet te coachen zeggen ze,. Maar jij weet het natuurlijk beter, toch?
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 19:34
Iedereen in Nederland roept dat Ziyech de beste speler in de eredivisie is en jij luistert naar een aantal hardcore Ajax collega’s van je? Ik denk, zoals heel veel mensen in Nederland dat Ajax individueel de beste spelers heeft. Dat denk ik nog steeds. Zo’n wedstrijd in Eindhoven doet daar niks aan af. Die statistieken heb ik het over.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 27 september 2018 om 10:35
Er zijn ook mensen die denken dat PSV individueel beter is dus blijkt dat je er niks aan hebt om dat te denken. Jij praat over statistieken wat mensen denken maar dat betekent niet automatisch dat het ook waar is. Kijken we even naar de ranglijst dan wordt het een duidelijk verhaal. De statistieken van het puntenaantal bijvoorbeeld of doelsaldo. Hopelijk kan je er wat mee
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 15:41
Ja joh, wen seizoen duurt namelijk 6 wedstrijden...
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 27 september 2018 om 22:45
Dat zal best maar de statistieken zeggen dat PSV op dit moment de beste is. Wat jij of "heel veel mensen in het land" waar je zo graag mee schermt ook denken. En dat jij dat weg probeert te praten zegt alleen maar dat je het niet kan hebben. Jullie waren duidelijk de mindere, Simpel
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 12:52
Waar is hij in de echte topwedstrijden (daar reken ik Standard en Sturm Graz echt niet onder, dat is middenmoot) kijkdue statistieken maar eens na over Zyech. Iedereen die Ajax fan is bedoel je zeker, de meeste mensen Feyenoorders of PSVers zullen iets anders denken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 12:53]
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 15:39
Ik heb het over onafhankelijke journalisten...
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 27 september 2018 om 22:52
Als jij gelukkig wordt van wat "onafhankelijke journalisten" denken ben ik hartstikke blij voor je. Voor mij is het lastiger. Ik wil dat mijn club boven aan staat en dat gebeurt bijna nooit.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 16:44
.
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 16:46]
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
woensdag 26 september 2018 om 20:24
Fifa snapt het wel, want Blind krijgt de slechtste rating van Ajax
Vind ik leuk
Cappie +7667
woensdag 26 september 2018 om 14:29
Wauw! Gefeliciteerd!!
Vind ik leuk
MarkvB +32
woensdag 26 september 2018 om 14:30
Dat je dit gaat uitzoeken geeft al aan dat je niet veel hebt om trots op te zijn.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 14:59
Dat stond in een artikel op een andere site, kneus.
Vind ik leuk
MarkvB +32
woensdag 26 september 2018 om 15:16
Oke nu snap ik je vreugde. Veel plezier met fifa
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 14:46
Gelukkig is t maar een spelletje
Vind ik leuk
tannat +16381
woensdag 26 september 2018 om 15:03
Aandoenlijk: Deze dappere trol gaat onvermoeibaar door, ok na de vernederende oorwassing....
Heerlijk om er na te genieten van die 3-0
Vind ik leuk
stratumseind +191501
woensdag 26 september 2018 om 15:03
krijgen jullie nu ook een digitale kampioensschaal?
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 15:48
Gelukkig ishet maar fifa 19,ik las gisteren (dat zijn echte feiten) dat Zyech in 9 toppers(tegen Feyenoord en Psv) 0x gescoord heeft en 2 assist gegeven, mooie cijfers voor een "topspeler", niet voor niets haakte Roma af en ook afgelopen zondag(net als in de kampioenswedstrijd) zagen we Hakim niet, zat ie dan toch met z'n gedachten bij Sesamstraat.
Vind ik leuk
R2 +5210
woensdag 26 september 2018 om 16:08
Nu nog prijzen winnen..
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 17:04
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
woensdag 26 september 2018 om 17:43
dat heb ik zondag gezien de beste ha ha ha
op FiFA ja
kutspel
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 17:47
Dat hebben we gezien afgelopen zondag shit codes Whahahaha
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 18:36
Moet je je voorstellen dat je zo hopeloos op zoek bent naar bevestiging dat je echt echt echt de beste bent dat je bij fucking fifa ratings gaat uitzoeken hoeveel spelers van je club bij de beste 10 zitten, en dat dan vervolgens ook nog op een website als bewijslast gaat plaatsen. Typerend.
Vind ik leuk
Echt? +5256
woensdag 26 september 2018 om 19:31
Ontzettende kleuter😂😂😂
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 19:45
Nu nog in het echie..
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
woensdag 26 september 2018 om 19:50
Top....dan kan de FIFA nog ergens mee cheaten.....zijn ze nog ergens de beste....top....bij games en de dames zijn jullie de absolute nr 1!
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 14:21
Wanneer komt de Kuip nou eens in FIFA?
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 14:22
Dat is echt een schande dat die er nog steeds niet in zit.
Vind ik leuk
Kingme +628
woensdag 26 september 2018 om 14:25
Volgens mij is het geen reclame om een steiger in zo een dik spel te zien !
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 26 september 2018 om 14:33
Doe je zelf een lol en zoek even op in welk stadion de meeste Europese finales zijn gespeeld.
Was in een tijd dat een stadion voetbal moest ademen en niet een verzamelplaats voor bobo's en sponsors moest zijn of gekocht kon worden bij de UEFA.
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
woensdag 26 september 2018 om 15:31
@ RtdDub Dat voetbal ademen doet de Kuip al jaren niet meer...
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 14:37
Dat lelijke ding van PSV zullen ze er in ieder geval nooit in stoppen
Vind ik leuk
Korm +39425
woensdag 26 september 2018 om 14:41
Philipsstadion, ook een mooi stadion :)
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
woensdag 26 september 2018 om 17:05
Vind je dat echt? Serieuze vraag.
Vind ik leuk
Korm +39425
donderdag 27 september 2018 om 08:47
JA! van Binnenuit vind ik het mooi, dicht op het veld.
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
woensdag 26 september 2018 om 14:32
Hoezo? Die wordt toch afgebroken.....
Vind ik leuk
Orphen89 +3121
woensdag 26 september 2018 om 14:30
Edit VP: Dank, is aangepast!
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:38]
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 26 september 2018 om 14:30
Mooi.

Next.
Vind ik leuk
#TenHagOut +488
woensdag 26 september 2018 om 14:33
Ziyech laat me niet lachen. Heeft niets laten zien afgelopen weekend! Verkoop die mocro aan Telstar en haal eens een goeie speler op die tenminste vol gas wil gaan voor Ajax!

Mijn hele week is al verziekt!
Vind ik leuk
Foebele +53581
woensdag 26 september 2018 om 14:43
Logisch dat Ajax stuk betere ratings heeft, we hebben ook gewoon meer individuele kwaliteiten. Als team hebben we zondag echter niet thuis gegeven, geen inzet, geen beleving, geen samenspel, geen passie.

Ben dan ook blij om voorlopig even helemaal niets te horen van mijn club, gewoon allemaal even bekhouden, nederig zijn en 100x harder werken dan tot nu toe gedaan is, want het was Heracles thuis, precies dezelfde gebrek aan inzet.
Vind ik leuk
JoeyC +3653
woensdag 26 september 2018 om 14:59
De FIFA games hebben nooit bekend gestaan om het realisme. Al is het de laatste jaren wel verbeterd, met echt voetbal heeft het nog steeds weinig te maken.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6824
woensdag 26 september 2018 om 15:01
En terecht.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 15:11
Valt iemand ook op dat Zoet een stuk beter bevonden wordt dan Onana?
Altijd al gezegd maar onze Amsterdamse vrienden op dit forum willen het niet geloven dat ze een grabbelaar in de goal hebben. Hier (en de wedstrijd van zondag) is het bewijs.
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 15:11]
Vind ik leuk
bergjordy +103
woensdag 26 september 2018 om 15:35
Met een computerspel zijn ze goed, in de realiteit veel minder 😂
Vind ik leuk
Leskas +3
woensdag 26 september 2018 om 15:59
Speelt er iemand nu al FIFA op PS4?
Vind ik leuk
0260165 +703
woensdag 26 september 2018 om 16:02
Ik heb een vraagje over FUT, weet vast wel iemand hier. Als je Chemistry styles gebruikt zoals havik, handschoen, sniper etc. Worden dan de vaardigheden die niet worden geboost verlaagd? Dit heeft Evert mij geloof ik ooit wijs gemaakt in een eerdere FIFA en daarom gebruik ik altijd de basis teamgeeststijl....
Vind ik leuk
Analisten +61
woensdag 26 september 2018 om 16:46
Poh ajax goede rating zeg! Berghuis 79? hij doet helemaal niks bij feyenoord Sommige spelers bij psv verdienen hoger en ajax iets te overrated. FIFA BACK TO REALITY
Vind ik leuk
Boi +560
woensdag 26 september 2018 om 17:02
WÁT een onzin deze cijfers... Blind 79? Misschien net 73 met veel geluk in de huidige vorm. En over 73 gesproken, Dumfries en Angelino beiden 73? Het zou omgekeerd moeten zijn? Blind 73 en de backs van PSV beiden 79. Of toch minstens 77? Dit slaat nergens op joh! En Neres? Die is toch ÉCHT niet beter dan Bergwijn? Waar blijkt dat uit dan?! Maar ook bij Feyenoord zijn verschillende foutjes gemaakt... zo vindt ik Haps te laag ingeschat, net hetzelfde als Vermeer en Vilhena. Dat zijn alle 3 echt goede voetballers, maar te laag ingeschat. En Berghuis veel te hoog...
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 17:03]
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 18:28
Er is maar 1 club in Holland waar AROGANTIE BIJ PAST en die komt uit 020!!! Dat hoort bij hun. Dat haalt NIEMAND ERUIT. WEN ER MAAR GEWOON AAN.
Vind ik leuk
woensdag 26 september 2018 om 18:34
Nou zit ik dat VP een beetje te volgen maar wat een stelletje idioten hier, iedere topic hetzelfde gelul van Ajacieden met een momenteel te grote mond, Feyenoorders die heel bescheiden beweren te zijn met een net zo'n grote mond, en datzelfde geld voor de PSV supporters die kunnen roepen wat ze willen maar nooit de status van Ajax of Feyenoord zullen bereiken als club....
Lezen jullie wel eens terug wat jullie uitkramen? Iedere topic weer.....
Vind ik leuk
karnisse +395