Roma rekent af met crisis: Lazio met ruime cijfers verslagen in stadsderby

    Roma rekent af met crisis: Lazio met ruime cijfers verslagen in stadsderby

    zaterdag 29 september 2018 om 16:56

    AS Roma heeft de altijd beladen Derby della Capitale gewonnen. De ploeg van coach Eusebio Di Francesco was in Stadio Olimpico met 3-1 te sterk voor de grote rivaal SS Lazio. Justin Kluivert en Rick Karsdorp kwamen niet van de bank.

    Roma begon teleurstellend aan het seizoen, maar toonde woensdag tegen Frosinone (4-0) al beterschap. Toch was de openingsfase in de derby voor Lazio, maar de thuisploeg kwam daar schadevrij doorheen. Edin Dzeko en Javier Pastore zorgden vervolgens voor het eerste gevaar namens Roma, waarna Lorenzo Pellegrini op slag van rust de ban brak. Hij scoorde fraai met de hak, nadat Stephan El Shaarawy de Lazio-defensie dwars had gezeten.

    Het antwoord van Lazio volgde in de 67e minuut. Ciro Immobile profiteerde van een fout van Federico Fazio, die de bal heel simpel verspeelde. Aleksandar Kolarov maakte dat snel weer ongedaan door een vrije trap binnen te schieten, waarna Fazio zijn eigen fout nog rechtzette door in de slotfase de 3-1 binnen te koppen. Roma klimt voorlopig naar de vijfde plek met elf punten, Lazio heeft één punt meer en staat vierde.

    Lees meer over:Serie AAS RomaSS Lazio

    Plaats een reactie

    Siemjo +298
    zaterdag 29 september 2018 om 17:00
    Kluivert houd de bank goed warm, hij komt er niet van af
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 17:13
    Ach hij kijkt 1x op zijn bankrekening en het is weer goed!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6794
    zaterdag 29 september 2018 om 17:24
    Railo is er toch maar mooi in geslaagd om een bankgarantie voor Justin af te dwingen.
    Vind ik leuk
    barry m +350
    zaterdag 29 september 2018 om 18:21
    ik ben ook beschikbaar voor een plaats op de bank, maar ik vind het niet erg als ik op de tribune moet gaan zitten.

    als het op het eind van de maand maar klopt.
    of niet kluivert jr?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    zaterdag 29 september 2018 om 17:00
    Lekker hoor en echt verdiend. Nu nog even Napoli winnen en we doen weer mee daar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 17:00
    Denk dat Lazio het vertrek van De Vrij heel erg onderschat heeft
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1522
    zaterdag 29 september 2018 om 17:00
    De vrienden van cilissen. Koeman opletten linksbuiten op de bank, rechtsback en de keeper zat linksachter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 17:01
    Offtopic.

    Dit gaat helemaal niet goed.
    United verloren, Barcelona met 0 - 1 achter, mijn hemel wat is er aan de hand?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21582
    zaterdag 29 september 2018 om 17:02
    United is toch geen verrassing?
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 17:04
    Nee dat niet, maar wel de manier waarop.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21582
    zaterdag 29 september 2018 om 17:11
    Alleen maar bergafwaarts
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 17:12
    Maar ik vind het veel erger dat Barcelona met 0 - 1 achter staat, maar gelukkig komt Messi er de 2e helft in dus misschien kan hij het tij keren.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21582
    zaterdag 29 september 2018 om 17:22
    Dat vind ik dan weer een stuk opmerkelijker inderdaad, maar die draaien het wel om :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 17:31
    Ma 56 minuten nog geen Messi, dus dit wordt weer een nederlaag, wat een Kut van een trainer zeg.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21582
    zaterdag 29 september 2018 om 17:57
    Je hebt er soms van die mensen bij die het gewoon niet willen snappen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 18:00
    Maar weet je, ook al verliezen al mijn favoriete buitenlandse clubs, het belangrijkste voor mij is dat Feyenoord morgen tegen Vitesse wint.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21582
    zaterdag 29 september 2018 om 18:07
    Toch nog gelijk.

    Eigen club voor altijd nummer 1 ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 19:44
    ;-)

    Update.
    Dit kan geen toeval zijn, ook mijn favoriete club Liverpool gaat verliezen van Chelsea.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 29 september 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21582
    zaterdag 29 september 2018 om 19:55
    Je moet nu gaan oppassen ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 20:03
    Dit kan toch geen toeval meer zijn?

    Update.
    YES! 1 - 1.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 29 september 2018 om 20:15]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21993
    zaterdag 29 september 2018 om 17:23
    Komt omdat PSV heeft laten zien dat ze aan te pakken zijn ;)
    Vind ik leuk
    Bocajuun +517
    zaterdag 29 september 2018 om 17:12
    Feyenoord fan...
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 17:30
    En??????
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    zaterdag 29 september 2018 om 18:50
    Beide Trainers zijn de oorzaak.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +517
    zaterdag 29 september 2018 om 17:11
    Klasse Kluivert!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    zaterdag 29 september 2018 om 17:17
    Zo zie je maar, ff trainen met Kluivert en het gaat stukken beter.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31902
    zaterdag 29 september 2018 om 17:20
    Kluivert komt nergens meer van af 😂
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6794
    zaterdag 29 september 2018 om 17:20
    Justin Kluivert is, op verzoek van Koeman, alweer gespaard voor het Nederlands elftal ;)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21993
    zaterdag 29 september 2018 om 17:23
    3-1 noem ik geen ruime cijfers
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zaterdag 29 september 2018 om 17:34
    3-0 wel:-D
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21993
    zaterdag 29 september 2018 om 17:36
    Mwah. Vanaf 4-0 wordt het echt een vernedering (mits niet geflatteerd)
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zaterdag 29 september 2018 om 18:51
    Ik vind lazio het grootste klote team van de wereld. En hun supporters erbij. Ik walg er echt van.
    Vind ik leuk
    zaterdag 29 september 2018 om 19:03
    Laat het een les zijn voor jonge gasten uit de eredivisie!!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2661
    zaterdag 29 september 2018 om 19:32
    Kluivert heeft tenminste weer aardig wat ervaring op de bank opgedaan. Stel je voor dat ze hadden verloren, dan was die ervaring toch een stuk minder geweest.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws