Vertrek Van de Beek bij Ajax bespreekbaar: 'Afspraken met Overmars'

Vertrek Van de Beek bij Ajax bespreekbaar: 'Afspraken met Overmars'

Gepubliceerd: donderdag 4 oktober 2018 om 14:46do 04-10-2018 om 14:46

Onder de huidige omstandigheden is een vertrek van Donny van de Beek bij Ajax bespreekbaar. Chelsea, Liverpool én Manchester United volgen de verrichtingen van de Ajacied op de voet. 

Dat meldt Voetbal International. De Engelse boulevardkrant The Sun meldde eerder al dat Chelsea en Tottenham Hotspur Van de Beek volgen. Zaakwaarnemer Guido Albers bevestigt dat de Ajacied gewild is. "Het klopt dat die interesse er al enige tijd is", vertelt hij aan VI. "Afgelopen zomer was het ook al concreet, maar Donny koos bewust voor een langer verblijf bij Ajax."

Van de Beek is onder trainer Erik Ten Hag niet meer zeker van een basisplek. Dat is tegen de verwachtingen van de speler en zaakwaarnemer ingegaan. "Hij is een jonge speler, die minuten moet maken om zich te blijven ontwikkelen. Ook met het oog op zijn plek als international bij Oranje."

"Als zijn situatie nog veel langer zo blijft, dan is een vertrek voor alle partijen een betere optie. Hier heeft niemand iets aan. Die afspraken zijn inmiddels ook met Marc Overmars gemaakt. Als de situatie zo blijft, is een vertrek bespreekbaar."

Poll

Moet Van de Beek vertrekken?

(14491 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 4 oktober 2018 om 14:47
Prima voetballer, maar goed genoeg voor de top? Ik vraag het me af
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 14:49
Vind hem zeker goed genoeg. T is maar dat wij Rosario en Guti al hebben anders zou ie zeker basis speler zijn bij ons.
Vind ik leuk
Korm +39890
donderdag 4 oktober 2018 om 14:54
we hebben het over de top, niet psv ;)
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:02
Ajax zou dom zijn als ze hem laten gaan, volgend jaar zullen ze hem toch dik nodig hebben lijkt me als Zyjech en de Jong gaan vertrekken. Schone komt ook langzaam tot zijn einde...
Vind ik leuk
AllAdIn +24681
donderdag 4 oktober 2018 om 15:07
Ben bang dat het niet alleen bij Ziyech en Frenkie blijft, en wat je zegt, het einde van Schone is nabij.
Zou stom zijn om vd Beek zo makkelijk van de hand te doen..
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:08
Heb het over het middenveld eh.... :) en Eiting is er nog lang niet klaar voor dat hebben we allemaal wel al gezien.. tegen de kleinere clubs prima maar tegen AEK was hij een van de mindere en tegen PSV zeker
[Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 15:11]
Vind ik leuk
AllAdIn +24681
donderdag 4 oktober 2018 om 15:13
Hahahaa, oké.
Donny sowieso nooit verkopen...

Donny hoort wat mij betreft altijd de voorkeur te krijgen boven Eiting.
[Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 15:15]
Vind ik leuk
JackieChan +391
donderdag 4 oktober 2018 om 15:30
Zeker weten, Donny was in de jeugd ook een veel groter talent dan Eiting.
Vind ik leuk
AllAdIn +24681
donderdag 4 oktober 2018 om 15:39
En Eiting is nu ook nog lang niet zover als dat Donny nu is.
Als Eiting nu beter zou zijn oké, maar dat is hij duidelijk nog niet.
Vind ik leuk
Mari +12424
donderdag 4 oktober 2018 om 15:56
Ander soort voetballer
Vind ik leuk
JackieChan +391
donderdag 4 oktober 2018 om 16:47
Schöne met Eiting op een middenveld en Donny erbuiten laten is gewoon dom.
Vind ik leuk
Mari +12424
donderdag 4 oktober 2018 om 17:11
nee, niet altijd.
Je kan ook te aanvallend willen spelen.
Hierdoor moeten Zyech en Tadic verdedigend veel meer doen, wat ten koste van hun rendement gaat.
Bovendien is Blind geen zekerheid achterin.
Vind ik leuk
Ginovanni +21596
donderdag 4 oktober 2018 om 15:39
Eens!

En buiten dat.....
Donny zou meer speeltijd willen hebben
(terecht / goede instelling), maar pendelt nu tussen de bank en basis.

Chelsea Liverpool, ManU??

Ben bang dat ie dan gaat 'pendelen' tussen bank en tribune...
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:41
Zeker! Zeer goede voetballer met nog zoveel potentie!
Hoop dat dit bericht onder de categorie “broodje aap” valt. Donny moet toch niet zo snel al weg?!
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:46
Zijn zaakwaarnemer wordt geinterviewd dus dat heeft weinig weg van een broodje aap verhaal.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:49
Helemaal waar helaas, moet eerlijk bekennen er overheen te hebben gelezen.
Vind ik leuk
jollyrogers +8322
donderdag 4 oktober 2018 om 16:02
en als zulke clubs echt interesse hebben, staat ie toch in de basis?
Vind ik leuk
Jalapeno +1108
donderdag 4 oktober 2018 om 16:13
Ja, maar die heeft weer andere belangen. Denk ook niet dat Van de Beek zo makkelijk zal opgeven, dus zal het (hoop ik) allemaal wel meevallen.
Vind ik leuk
Ginovanni +21596
donderdag 4 oktober 2018 om 16:06
Nee, alles aan doen om hem te behouden.

Voor mij is hij een (potentiele) basisspeler.

Nu al en sowieso volgend seizoen!!
Vind ik leuk
AllAdIn +24681
donderdag 4 oktober 2018 om 15:45
Ik ben ook bang dat Donny pleite gaat als het voor hem blijft gaan zoals het nu gaat.

Die gast heeft een loopvermogen als een malle, en is gevaarlijk voor de goal en scorend vermogen..
Alleen die tegen Bayern had hij wel in het netje moeten leggen, dat dan weer wel.. hahaha
Vind ik leuk
RBDK +149
donderdag 4 oktober 2018 om 16:21
Spijker op z'n kop... als je speelminuten nodig hebt moet je zeker naar Chelsea ofzo gaan. Van de bank in Amsterdam naar een basisplaats in Londen. Sweet dreams. Die zaakwaarnemers lullen als recht wat krom is. Gelukkig zijn wij er nog om ze wakker te houden.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
donderdag 4 oktober 2018 om 21:39
Laat Donny eerst eens een weekendje met Davy gaan praten voordat hij naar Chelsea of Tottenham gaat.
Vind ik leuk
Spiegel +11086
donderdag 4 oktober 2018 om 16:22
Klopt. Meer wel voor 3 mil per jaar i.p.v. bankzitten voor 1 per jaar.

Waar kan ik tekenen?

Getuigt misschien niet van de meeste sportieve ambitie, maarja voor hem is het wel gewoon werk.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1080
donderdag 4 oktober 2018 om 17:20
Van der beek is ook geen controleur, eiting wel en doet het prima
Vind ik leuk
Exitium +671
donderdag 4 oktober 2018 om 17:35
Donny hoort sowieso standaard te spelen bij Ajax
Vind ik leuk
Bhj +2279
donderdag 4 oktober 2018 om 16:21
Schöne zijn einde is al voorbij. Die moet gewoon op de bank plaatsnemen en Donnie erin, simpel zat.

Die Eiting mag wat mij betreft meteen verkocht worden aan een middenmoter, veel meer zal het toch niet worden.

Die is er nu niet klaar voor en zal er nooit klaar voor zijn. Heeft veel te veel aanleg om dik te worden, die zie ik over 8 jaar nog wel in de amateurs eindigen ook.
Vind ik leuk
Mari +12424
donderdag 4 oktober 2018 om 15:56
Makkelijk?
Poen!! Kom maar op Chelsea
Vind ik leuk
AllAdIn +24681
donderdag 4 oktober 2018 om 16:07
Fuck de poen!
Vind ik leuk
Mari +12424
donderdag 4 oktober 2018 om 16:13
nee hoor, Er moeten altijd vervangers zijn en die zijn er altijd geweest.
Van Basten weg, Bergkamp enz. (uitzondering Cruijff)
Er staat nu toch weer een ander klaar?
Gravenberg en nog veel meer.
Bovendien las ik hier dat Ajax belangstelling heeft voor een jongen die nu in Belgie speelt. Of een Zuid-Amerikaan.
Bovendien als Donny een mooie transfer kan maken gun ik het hem.
(VOLGEND jaar)
Vind ik leuk
Bhj +2279
donderdag 4 oktober 2018 om 16:35
Unuvar, duurt nog max 2 jaar denk ik. Daar gaat de wereld wel even naar kijken. Hopelijk kunnen wij meer dan 3 jaar van hem genieten.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:15
Eens dit zou een grote fout zijn. Snap ook niet waarom deze trainer geen perspectief kan scheppen. Carl E kan best nog even wachten imo.
Vind ik leuk
Korm +39890
donderdag 4 oktober 2018 om 15:39
ja dat denk ik ook :)
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:55
Schone gaat hard achteruit. Kan het CL niveau niet bij lopen. Fantastische voetballer maar geen 20 meer.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:56
Precies wat ik ook dacht volgend jaar is Donnie zeker basis speler lijkt me dus vind ik dit een beetje overdreven van die zaakwaarnemer maar goed.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
donderdag 4 oktober 2018 om 16:05
Precies dit. Hij moet ook gewoon meer spelen, schone moet je alleen nog gebruiken wanneer nodig en Eiting wacht maar ff.
Vind ik leuk
Adje80 +10285
donderdag 4 oktober 2018 om 16:09
Wordt inderdaad een probleem zo. De ligt, taglifico, neres, de Jong, ziyech zie ik sowieso al vertrekken..voor schone en huntelaar het einde van in zicht, wanneer vd beek ook vertrekt wordt het wel heel lastig
Die gasten hebben ook echt geen geduld meer
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 17:24
Ze hebben hem nu al nodig en het is jammer dat ten hag dat niet wil inzien.
Vind ik leuk
pietprecies +11698
donderdag 4 oktober 2018 om 17:59
Inderdaad en vd Beek speelt doorgaans uitstekend, als TH hem opstelt natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:02
Psv is de top in NL.
Vind ik leuk
Korm +39890
donderdag 4 oktober 2018 om 15:41
klopt maar dat bedoeld hij niet, hij bedoeld de top, Denk aan Barca, Manchester, Real, Juve.. dat soort clubs
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:41
Hoe weet jij dat dan
Vind ik leuk
Korm +39890
donderdag 4 oktober 2018 om 15:43
omdat het artikel daar over gaat, clubs als United, chelsea en liverpool ;)
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1530
donderdag 4 oktober 2018 om 18:21
🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
JWK +795
donderdag 4 oktober 2018 om 18:31
😂
Vind ik leuk
Clutchy +1259
donderdag 4 oktober 2018 om 16:14
PSV is pauper slecht een schande voor nl'se voetbal met die verliespartij zo kan een kampioen nooit meer rechtstreeks doorstromen als het zo vernageld word
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 16:16
Had jij meer verwacht van een NLse club in zo een poule ja? Dan is er iets mis met jou.
Vind ik leuk
Clutchy +1259
donderdag 4 oktober 2018 om 16:21
Inter is nou niet echt een top 15-20 club in Europa dus dat was prima te doen zijn en Tottenham indemdito het is gewoon mogelijk hoor om 2de te worden maar PSV is sowieso daarin niet echt goed toen in 2016 had je gewoon 3de kunnen worden maarja...
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 16:32
2016 geef ik je gelijk in maar deze poule is een maatje te groot. Psv heeft t altijd moeilijk tegen italiaanse clubs en er zou niemand van PSV in de basis staan bij tottenham inter of barca. Heel misschien Bergwijn of Lozano. Maar dat was het.
Vind ik leuk
Clutchy +1259
donderdag 4 oktober 2018 om 17:50
Met alle respect dat denk ik ook bij feyenoord echt helemaal niet ja misscien RVP
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1530
donderdag 4 oktober 2018 om 18:23
Van P$V had ik zeker niet meer verwacht. Ajax had dit Inter gepakt.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 18:48
Psv had jullie met 3-0 gepakt, nu al vergeten?
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1530
donderdag 4 oktober 2018 om 18:59
Hebben ze niet. Ajax heeft met 3-0 van zichzelf verloren. P$V is veel minder goed dan in jouw hoofd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 19:15]
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 19:10
Jouw*
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 5 oktober 2018 om 08:22
hahahaha jammer dat je niet gewoon sportief kan zijn
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1530
vrijdag 5 oktober 2018 om 08:47
Ik haat P$V intens
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 5 oktober 2018 om 08:48
is toch een beperking in je leven denk ik dan
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1530
vrijdag 5 oktober 2018 om 09:05
Totaal niet… ik heb geen blauw karakter zoals jij
Vind ik leuk
Cookee +12663
donderdag 4 oktober 2018 om 16:54
Maar is toch een ander type dan die 2.
En dan wat ik gezien vind ik Guti toch een klasse beter.
Donny is technisch niet hoogstaand.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 17:31
Dat was van Ginkel ook niet.
Vind ik leuk
Cookee +12663
donderdag 4 oktober 2018 om 18:21
Nou die kan wel voetballen hoor. Alleen maakte Cocu een controleur van hem.
Vind ik leuk
Xienix +159
donderdag 4 oktober 2018 om 19:54
😂 zou kunnen, Ajax B Team want volgens mij komen Rosario, Bergwijn, Malen, Viergever ook allemaal van Ajax
Vind ik leuk
JanTa48 +8052
donderdag 4 oktober 2018 om 14:56
Gezien zijn leeftijd ervaring zou een club als de Spurs (dat niveau kan hij zeker aan) een prachtige optie zijn.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:00
De Spurs? Een topploeg in Engeland. Klaassen redde het niet bij een middenmotor als Everton. Klaassen is echt wel beter dan van de Beek.
Vind ik leuk
JanTa48 +8052
donderdag 4 oktober 2018 om 15:05
Als je constant daar bij de 1e 4 zit dan ben je in Engeland een topploeg. Ik verheug mij nu al op de duels tussen Sanchez en Luuk, dat word 1 grote jammerpartij.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34294
donderdag 4 oktober 2018 om 15:07
Ik vind hem super voor Ajax...aderlating als ze hem deze winter al laten gaan.
Vind ik leuk
Bhj +2279
donderdag 4 oktober 2018 om 16:18
Nog zeker niet, hij moet nog minimaal 2 tot 3 jaar rijpen bij een club van het niveau Ajax.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
donderdag 4 oktober 2018 om 16:44
En bij de Europese top speelt hij wel wekelijks?
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 18:23
Klaassen 2.0
Vind ik leuk
Nick Ka +141
donderdag 4 oktober 2018 om 14:48
Snap er ook niks van dat ie niet speelt,
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:06
Dat heb je dinsdag gezien. donny was 1 van de minste.
Vind ik leuk
ivdr +126
donderdag 4 oktober 2018 om 14:49
Alsjeblieft niet, hij is naar mijn mening veel beter dan Eiting!
Vind ik leuk
langeGek +1537
donderdag 4 oktober 2018 om 14:50
Stuur dan Ten Hag maar weg. Donny moet blijven.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 16:15
Ach nu die niet speelt wilt die weg om aan spelen te komen
Laat je hem hierzo spelen wil die waarschijnlijk weg omdat die graag hogerop wilt
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 14:51
Iets met eigen jeugd de kans geven...
Vind ik leuk
popiejopie +2960
donderdag 4 oktober 2018 om 15:03
Komt er weer een aan met zijn eigen jeugd gezever.
Vind ik leuk
#Keizerout +45460
donderdag 4 oktober 2018 om 14:52
Laat die Guido Albers lekker de tyfus krijgen met z'n 'jonge speler moet minuten maken met het oog op oranje.'
Vind ik leuk
Dw1708 +250
donderdag 4 oktober 2018 om 14:56
Stoer mannetje
Vind ik leuk
#Keizerout +45460
donderdag 4 oktober 2018 om 15:20
Valt wel mee
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 4 oktober 2018 om 15:04
Altijd interessant te zien met welke optie Albers aan gaat komen waar Donny meer kans heeft op een basisplaats dan bij Ajax. Bij iedere grotere club moet hij ook vechten voor zijn plek.

Donny hoort bij Ajax gewoon in de basis qua kwaliteiten. Maar er staat er sowieso eentje naast met kwaliteiten voor de basis. Nu is hij dat en straks een ander.

Persoonlijk zie ik Donny graag spelen. Enige echte middenvelder met serieuze diepgang.
Vind ik leuk
kcim +3103
donderdag 4 oktober 2018 om 15:27
Ik zie hem ook graag spelen. Qua basis en team samenstelling is hij helaas nummer 12.
Anderzijds krijgt hij met invalbeurten en blessures redelijk veel speeltijd. Hoop dat hij bij Ajax blijft.
Vind ik leuk
#Keizerout +45460
donderdag 4 oktober 2018 om 15:44
Ja, geen denk ik. Chelsea en United gaat niet gebeuren lijkt me.
Dat wordt Europese middenmoot en dan daar op de bank belanden als hij nu gaat denk ik.

Klopt. Ik verbaas me erover dat Schöne blijft staan. Die werd 2 jaar geleden al afgeschreven.

Ik ook, al heb ik het gevoel dat hij qua inzicht wat lager scoort dan de rest,
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 4 oktober 2018 om 17:55
Schöne speelt ook niet echt goed, dus dat is inderdaad apart. Je zou dan zeggen dat hij heel belangrijk moet zijn in het team geheel. Met zijn ervaring.

Maar dan ook, Donny is geen controleur. Hij kan dat wel doen, maar het is niet zijn kracht. Schöne was ook geen controleur, maar kan dat inmiddels wel op basis van ervaring.

Ideaal staat daar straks De Jong naast Blind, in de München opstelling. Dan zit he wel nog met je spits en moet je dus of een centrumspits slachtofferen ten faveure van Tadic en dus ook Van De Beek. Of een aanvallende middenvelder. Waarbij de pech voor vd Beek is dat Ziyech, Neres en Tadic op alle posities voorin wel kunnen spelen. Donny moet gewoon centraal. Dat is dus beperkter.

Een luxeprobleem. Tenzij ze weer met 1 controleur gaan spelen en 2 aanvallende middenvelders.
Vind ik leuk
#Keizerout +45460
donderdag 4 oktober 2018 om 18:41
Ja, zoiets denk ik ook. In ieder geval zagen de laatste drie trainers het in hem zitten. Nou kun je arrogant genoeg zijn om te denken dat je het beter weet dan een Ajax trainer, maar 3 Ajax trainers.. :p
Iemand wees me er laatst op dat Schöne tegenwoordig alleen maar in dienst van de rest speelt en een stuk minder naar voren gaat.

Klopt. Alleen Schöne lijkt me de meest voor de hand liggen om te vervangen.

Mee eens. Ik vind Frenkie voor een controleur trouwens best aanvallend.
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 4 oktober 2018 om 18:52
Maar wel minder aanvallend dan Van de Beek. ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +45460
donderdag 4 oktober 2018 om 18:55
Ja, daar ben ik het wel mee eens.
Donny kwam er onder Bosz volgens mij vaak wel in voor Schöne, als invaller of hele wedstrijd. Of ben ik dan gek?
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 4 oktober 2018 om 19:02
Klopt volgens mij ook. Volgens mij speelde hij vaak als enige controleur. Alleen wel met alleskunner Klaassen in de buurt en volgens mij Sanchez en De Ligt erachter.

Ook dat zal uitmaken. De Ligt en Wöber erachter is anders dan De Ligt en Blind erachter.
Vind ik leuk
#Keizerout +45460
donderdag 4 oktober 2018 om 19:18
Klopt. Al was De Ligt toen wel even iets minder dan nu. Ik zag laatst beelden, hij is wel echt veel feller en daadkrachtiger geworden. Maar dat terzijde.
En we hebben nu Eiting, dus die is daar de vervanger.
Vind ik leuk
kcim +3103
donderdag 4 oktober 2018 om 18:44
In de nederlands competitie tegen het rechter rijtje kan je makkelijk met een controleur spelen.
Zoals ik eerder al zei, van de Beek zal dit seizoen meer dan voldoende kansen krijgen en is hartstikke belangrijk voor Ajax.
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 4 oktober 2018 om 18:52
Klopt helemaal, alleen gaat Ten Hag denk ik niet steeds wisselen per wedstrijd vwb middenveld opstelling (punt naar voren of achteren).
Vind ik leuk
Ruud40 +13211
donderdag 4 oktober 2018 om 16:01
Ik vind hem qua ontwikkeling nog lang niet zo ver als Klaassen (ook al zijn ze niet helemaal vergelijkbaar als speler)

En gezien hoe het met Klaassen ging ben ik bang dat Donny nog lang niet klaar is om te vertrekken of het zou een vergelijkbare competitie \ niveuau (bijv Club Brugge) moeten zijn
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 4 oktober 2018 om 17:57
Ik neem aan dat kamp Van de Beek dat ook wel snapt en dit vooral is om druk op te voeren op Ajax. Hij wil vooral spelen en dat is begrijpelijk.

Van de andere kant, als je bij Ajax op de bank zit kun je dat net zo goed bij een Europese topclub doen. Maar dan moet je nu niet roepen dat speeltijd het doel is.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
donderdag 4 oktober 2018 om 18:50
Precies dat 2cents.
Vind ik leuk
Korm +39890
donderdag 4 oktober 2018 om 14:54
Laat Donny lekker bij ajax blijven, hij gaat zijn kans echt wel krijgen!
Vind ik leuk
Johnnie +887
donderdag 4 oktober 2018 om 14:54
Chelsea, Liverpool én Manchester United geïnteresseerd. Dan moet je als Ajax zijnde toch in gaan zien dat je er blijkbaar naast lijkt te zitten met je beoordeling.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 14:54
Niet verwacht van hem hij zich zo makkelijk uit het veld laat slaan en zulke sterallures zou hebben lekker blijven en je terug knokken .blijkbaar om dit moment toch niet de beste voor op het middenveld .en dan denken dat je het bij die clubs wel red . Haal eerst nou maar is de 34 titel voor je maatje Nouri binnen en ga dan evt verder kijken
Vind ik leuk
Cruijfffan +1280
donderdag 4 oktober 2018 om 14:54
Ja als dit de mentaliteit en manier is dan zou ik hem niet eens willen! Hij moet gewoon bewijzen dat hij beter is dan zijn concurrenten, klaar! Topsport is niet voor zeurpieten, je moet vechten!

Overigens kan ik mij niet voorstellen dat Van der Beek er zo slap instaat, 't zal zijn zaakwaarnemer wel zijn die pingels ziet!
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 14:55
Huh? "Hij moet minuten maken om zich te blijven ontwikkelen". Dan zou hij toch echt goed moeten nadenken of Chelsea, Liverpool of Manutd de goede keuze zou zijn. Heel veel minuten zal hij daar op dit moment toch niet gaan maken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 14:57]
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1731
donderdag 4 oktober 2018 om 14:56
Bij Man U zal Mourinho hem wel als beoogde centrale verdediger zien haha
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 14:56
Hij moet gewoon spelen.
Eiting heeft de tijd nog wel.
Donny is momenteel ook beter.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 14:56
Donny hoort gewoon basis , diepgaande middenvelder met scorend vermogen.
Lasse heb ik heel hoog zitten, maar hij is wel vort een beetje klaar als je het mij vraagt, zeker in topwedstrijden(net als tegen munchen bij de 1-0) komt hij gewoon loopvermogen tekort.

Tadic in de spits en Hakim op de zijkant was overigens ook niet verkeerd, komt er op het middenveld ook weer een plekje vrij in principe.

Donny was tegen Bayern ook gewoon prima, jammer dat hij een behoorlijke kans miste wat eigenlijk niks voor hem is.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 14:58
Als die dan vetrekt kan die beter eerst naar Duitsland gaan of misschien Italië. Meteen naar de top van Engeland lijkt me een hele grote gok.
Kijk naar klaassen..die trok het al niet bij everton.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:01
Tuurlijk niet! Maar gaat toch gebeuren net zoals nog een stuk of tien. MWZAWZDB!
Vind ik leuk
Foebele +53329
donderdag 4 oktober 2018 om 15:02
Wat een onzin, wat een gebrek aan realisme, inzet en mentaliteit.

Die jongen speelt iedere wedstrijd, dus hoezo als zijn situatie niet gauw veranderd? Tuurlijk had hij liever vaste basisspeler geweest, maar hij is momenteel nummer 12, de vaste wissel en een speler die gewoon iedere wedstrijd zijn minuten maakt .

Donny moet beter gaan spelen, hij had die bal af moeten maken in Munchen en niet lopen janken dat een vertrek misschien wel een optie is omdat hij niet alles vanaf het begin speelt.

De mentaliteit van de jeugd is totaal verziekt, want nergens anders gaat hij een betere situatie treffen dan bij Ajax, bij Chelsea zal ie wekelijks op de tribune zitten, dus ik snap niet zo goed wat ie nu wil en vooral wat zijn zaakwaarnemer nu werkelijk denkt.
Vind ik leuk
073fa +48
donderdag 4 oktober 2018 om 15:02
Zou eigenlijk niet moeten vertrekken, maar onder deze omstandigheden is het beter voor hem
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:03
We kunnen ook gaan spelen met 15 man.Geen geduld en knokkracht ..
Valt me tegen! Donny.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 10:06]
Vind ik leuk
Hyena +30511
donderdag 4 oktober 2018 om 15:05
Waarom geven die jonge gasten het tegenwoordig zo belachelijk snel op? Hij is nog steeds hartstikke jong, speelt bij een topclub, heeft al heel wat kansen gekregen en gaat nog zat kansen krijgen.

Ajax moet nog heel veel wedstrijden spelen dit seizoen, Donny gaat nog zat minuten krijgen. Bij een topclub krijg je nu eenmaal te maken met concurrentie. Kan je het niet opbrengen om bij een topclub af en toe op de bank te zitten, zeker op zo'n leeftijd, is het misschien maar beter om een niveautje lager te gaan ballen.

Je kan nu eenmaal niet een man of 15 opstellen en een club op dat niveau heeft simpelweg ook ''basisspelers'' op de bank nodig. Dat zal bij geen enkele andere topclub anders zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 15:07]
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:14
Helemaal mee eens. Ik weet niet waar het mis is gegaan met die naast hun schoenen lopende voetballers. 10 jaar geleden mocht je als 20 jarige bij Ajax je handjes dichtknijpen als je überhaupt je debuut al gemaakt had. Tegenwoordig denken ze allemaal het nieuwe toptalent te zijn.
Vind ik leuk
Aliassmits +321
donderdag 4 oktober 2018 om 15:06
Ik zou naar Manchester united gaan, dan speel je nog minder
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:07
Jammer Donny sinds Nouri niet meer zelfde. Wordt vrees ik een gevalletje Klaasen.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
donderdag 4 oktober 2018 om 15:07
Ik snap Donny wel. Als je dat toch op de bank moet zitten, dan maar voor een Engels salaris.
Vind ik leuk
Rick Blok +26
donderdag 4 oktober 2018 om 15:07
Kennen jullie dat verhaal van Klaassen die naar Engeland ging ? Donny is volgens mij een zelfde soort speler
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 16:19
Oneens,

Klaassen was ouder en belangrijker voor Ajax toen hij ging.

Maar Donny heeft echt wel meer technische vaardigheden als Davy.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:10
"Als zijn situatie nog veel langer zo blijft, dan is een vertrek voor alle partijen een betere optie. Hier heeft niemand iets aan.''

Rot op man, werk de ballen uit je broek en zorg dat je weer in de basis komt. Ik word zo verschrikkelijke moe van die ongelofelijke kutmentaliteit van Nederlandse voetballers. Ik had Donny hoger ingeschat, maar jezelf bewijzen lijkt tegenwoordig niet meer te bestaan hier.
Vind ik leuk
Motley +168
donderdag 4 oktober 2018 om 15:12
Hij verdiend gewoon een basisplaats.bij ajax.hoop dat ten hag het snel.gaat inzien en nog.beter snel vertrekt.dit is geen trainer voor.ajax,maar dat is mijn mening.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:15
Argentinië dat is mooi voor hem.
Die clubs die worden genoemd hebben blijkbaar elke Ajax speler op het lijstje staan inclusief van Leer en Aron Winter.
Vind ik leuk
Peter R +3
donderdag 4 oktober 2018 om 15:16
Zeker hij moet minuten maken op deze leeftijd, dus als je op de bank zit bij Ajax kan je beter naar Man U of Chelsea gaan, daar speel je zeker in de basis hahaha
Donny moet gewoon nog even wat minder buitenspel lopen, iets beter met zijn 100% kansen omgaan en dan komt hij vanzelf op een vaste basis plek.
Helemaal niet erg als je daar een beetje voor moet knokken
Vind ik leuk
Frietbakker +5722
donderdag 4 oktober 2018 om 15:16
Hij wil minuten maken, zaakwaarnemer schermt met interesse van Chelsea, liverpool en Man united… iets klopt er niet
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:18
Chelsea en de Spurs volgen van de Beek 😂😂😂 die is leuk.
Als Klaassen het al niet redt dan haalt van de Beek het helemaal niet. Lekker naar AZ laten gaan.
Vind ik leuk
deir712 +514
donderdag 4 oktober 2018 om 15:18
En dan ga je naar Chelsea .....
Vind ik leuk
Couto76 +1111
donderdag 4 oktober 2018 om 15:20
Van de Beek kan bij Ajax nog veel beter worden, gewoon lekker laten blijven en meer kansen geven!
Vind ik leuk
El Cazador +8905
donderdag 4 oktober 2018 om 15:22
Tuurlijk is alles bespreekbaar, zolang de € op tafel komt.
Vind ik leuk
peewee +202
donderdag 4 oktober 2018 om 15:25
Donny voor Lasse ... dat is toch niet zo moeilijk? Je gaat toch niet je eigen ruiten ingooien door van de Beek te laten vertrekken? Schöne komt echt wel tekort op CL-niveau!
Vind ik leuk
MojoRisin +15047
donderdag 4 oktober 2018 om 15:29
The Sun, I rest my case..
Vind ik leuk
John040 +2499
donderdag 4 oktober 2018 om 15:30
Nou die engelse clubs herrineren zich Klaasen en en huj was toen de abselute ster van Ajax en Van der Beek maar wisselspeler. Dat word een klein prijskaartje vrees ik.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:31
Gaat er weer een talent naar de Klote. Chelsea koopt en verhuurd hem aan Vitesse
Vind ik leuk
rober2704 +841
donderdag 4 oktober 2018 om 15:31
Wellicht is dit een tactische move van Overmars om Ten Hag op deze manier min of meer voor het blok te zetten. Of Ten Hag hanteert Van de Beek als basisspeler of Van de Beek vertrekt binnen afzienbare tijd.
Vind ik leuk
Zomaarwat +241
donderdag 4 oktober 2018 om 15:32
Ik vind het jammer dat Donny geen basisplaats heeft want hij is een geweldige voetballer. Het zal toch wel goed komen want Ten Hag beweert dat hij meer dan 11 basisspelers heeft. Dus als hij er voortaan 13 opstelt, zal Donny waarschijnlijk wel weer aan spelen toe komen.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:32
prima voetballer. maar goed genoeg voor de top ? ik vraag het me niet af!
Vind ik leuk
B.O.B. +397
donderdag 4 oktober 2018 om 15:32
Hoor die zaakwaarnemer:
Hij is een jonge speler, die minuten moet maken om zich te blijven ontwikkelen

Ja vooral naar united of chelsea gaan...kan je lekker minuten maken. Op de bank en tribune.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:34
Ut jochie mot gewoon geduld hebben. Anders verhuur je em toch aan subtopper in Belgié?
Vind ik leuk
Laliga +2745
donderdag 4 oktober 2018 om 15:37
Keerzijde aan deze selectie van ajax is dat ziyech frenkie de ligt neres onana en vd beek volgende zomer wss wel weg willen.. krijg je weer een hele hoop geld natuurlijk maar ben je in staat om kwalitatief erop vooruit te gaan?.. heb er toch een hard hoofd in voor ajax . Neem monaco , verkochten voor 900 miljoen de afgelope 5 jaar (!) maar staan nu bijna onderaan..
Vind ik leuk
Robert8592 +148
donderdag 4 oktober 2018 om 15:40
Het zou wat zijn als we op de bank alleen maar mindere spelers zouden hebben zitten...
Vind ik leuk
NvC +8484
donderdag 4 oktober 2018 om 15:40
Gaat hij nu naar een United, Liverpool en Chelsea dan speelt hij helemaal niet meer. Bij ajax blijven of naar een club waar hij echt een basisplaats krijgt, anders wordt dit een verhaal Davy Klaassen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
donderdag 4 oktober 2018 om 15:48
Donny moet gewoon spelen.
Vind ik leuk
14forever +9057
donderdag 4 oktober 2018 om 15:48
Jeetje, waar is de mentaliteit toch tegenwoordig..
Vind ik leuk
Dutchman +892
donderdag 4 oktober 2018 om 15:52
Hopelijk blijft hij bij ajax dat zal voor beide partijen het beste zijn. Natuurlijk snap ik dat Donny teleurgesteld is dat hij geen vaste basisplaats heeft. Concurrentie is moordend momenteel en dat is op zich goed.

Dat er interesse is vind ik niet zo gek maar het wordt nu gebruikt om wat druk uit te oefenen. Komende zomer heeft Ajax een leegloop. Tot die tijd hoop ik van harte te kunnen genieten van mooie en spannende wedstrijden.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
donderdag 4 oktober 2018 om 15:53
Vertrekken naar zo’n club = exit carrière
Vind ik leuk
Mari +12424
donderdag 4 oktober 2018 om 15:54
Alles is bespreekbaar.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 15:57
Oprotten met die ten hag want door hem raken we zulke goede spelers kwijt!
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
donderdag 4 oktober 2018 om 16:08
Triest zo.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 16:08
Het is een goede speler
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 16:08
NOOIT weg laten gaan! Beter dan Eiting! Box to box speler die Ajax heel hard nodig heeft. Topper in wording..
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 16:08
Ten hag rot op!
Vind ik leuk
ajaxdev +641
donderdag 4 oktober 2018 om 16:11
Zou een knap domme actie zijn als ze donny verkopen. Omgekeerd ook donny moet rustig blijven. Zijn kans komt zo weer.
Vind ik leuk
Bas Bus +154
donderdag 4 oktober 2018 om 16:13
De volgende ajacied int buitenland opt bankje...ij ajax komt ie er nog vanaf....daar niet.
Laat hem Klaassen eerst bellen
Vind ik leuk
marcoma +1
donderdag 4 oktober 2018 om 16:15
Laat ter hag maar oprotten
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
donderdag 4 oktober 2018 om 16:17
Volgens mij willen ze hem verkopen, en dan Jonathan Reis terughalen.
Die geruchten gingen hier in het noorden rond.
Vind ik leuk
Bhj +2279
donderdag 4 oktober 2018 om 16:17
Wat een gelul zeg, 3 wedstrijdjes op de bank en de zaakwaarnemer begint te piepen in de media.

Sjakie en Rob Witsche moeten hier even voor gaan staan en zeggen dat Guido ze waffel moet houden.

Gaat wel weer goed komen, maar Ajax heeft op dit moment gewoon veel goede middenvelders.
Vind ik leuk
Gerro +8870
donderdag 4 oktober 2018 om 16:20
Idd wat een gelul zeg. Ajax heeft op dit moment een sterke selectie en dan speel je niet altijd maar hij heeft tegen Aek een helft gespeeld en tegen Bayern in de basis dus wat wil ie nog meer.
Vind ik leuk
Gerro +8870
donderdag 4 oktober 2018 om 16:17
Denk dat dit klinkklare onzin is. Afgelopen wedstrijd was ie weer basisspeler tegen Bayern wat wil ie nog meer. Laat die kleine wedstrijden voor Donny maar lopen
Vind ik leuk
gerard.. +869
donderdag 4 oktober 2018 om 16:31
laten gaan zal hetzelfde als met Klaassen gebeuren. Middenmoot Duitsland onderin Engeland spanje
Vind ik leuk
Siemjo +303
donderdag 4 oktober 2018 om 16:35
Men moet van de Beek nu al de voorkeur geven boven Schone. Schone komt nu al handelings snelheid te kort en red het volgend seizoen zeker niet meer. Dat wordt dan volgend seizoen Frenkie de Jong weg, v.d. Beek weg, de Ligt weg, Onana weg, Neres weg, Ziyech weg. Er blijft nog weinig over. Alleen de bankrekening groeid flink.
Vind ik leuk
Wilhelmus +517
donderdag 4 oktober 2018 om 16:35
Ik moet hier altijd zo om lachen.. Als v/d Beek bij Ajax niet in de basis staat, dan sta je bij de genoemde clubs toch ook niet in de basis?
Vind ik leuk
peinke +2311
donderdag 4 oktober 2018 om 16:37
Is beter dan Eiting en Schone, al is die positie niet vergelijkbaar. Zou jammer zijn en dom van Ajax om deze jongen te laten gaan, maar begrijp zijn frustratie onder die kwiebus van Ten Hag wel. Geen overhaaste dingen doen, die Ten Hag is na dit seizoen weg en zal v.d. Beek basisspeler zijn.
Vind ik leuk
Tebannet +196
donderdag 4 oktober 2018 om 16:44
Hij moet verdomme spelen.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 16:56
Moet niet naar man united gaan. Zeker niet als ze die kwal van een Mourinho nog langer houden word donny's carrière ook verpest.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 17:01
Prima voetballer die gewoon lekker moet blijven. Zal nog genoeg aan spelen toekomen, veel vaker dan bij een engelse club waar ze 3 gelijkwaardige elftallen op kunnen stellen.
Vind ik leuk
Mistered +590
donderdag 4 oktober 2018 om 17:02
Gaaaaap!
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 17:02
Nooit laten gaan hij heeft teveel waarde voor Ajax
Vind ik leuk
Come on Utreg +29692
donderdag 4 oktober 2018 om 17:09
Donny van de Beek is een leuk talent. Mar als je bij Ajax al op bankie zit en niet onomstreden bent, waarom zou je dat dan wel zijn bij Spurs, Liverpool of ManU?
Vind ik leuk
Ruud1987 +5932
donderdag 4 oktober 2018 om 17:10
Godverdomme, liever ten Hag eruit dan donny!!

Je ziet bij.elke invalbeurt hoe belangrijk hij is en dan een vertrek bespreekbaar maken,.belachelijk!!!
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
donderdag 4 oktober 2018 om 17:18
met deze trainer kan hij beter gaan
Vind ik leuk
repeP +2190
donderdag 4 oktober 2018 om 17:19
Gaat er om waar van de Beek voor kiest, voor voetballen of voor geld.
Vind ik leuk
Yoooouri22 +180
donderdag 4 oktober 2018 om 17:29
Ik vind Klaassen beter dan van de Beek. Geen slimme zet om naar Engeland te gaan..
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 17:32
Als je geen vertrouwen krijg van je trainer moet je weg wezen
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2688
donderdag 4 oktober 2018 om 18:04
Ik zou eerder Blind weg doen, dan Donny!!
Vind ik leuk
rinirat +3520
donderdag 4 oktober 2018 om 18:14
Ik zeg fake nieuws...
Vind ik leuk
Nummertien +4789
donderdag 4 oktober 2018 om 19:28
Alsof hij bij die clubs meer gaat spelen haha onzin vecht gewoon een keer voor je plek
Vind ik leuk
Marco S +6604
donderdag 4 oktober 2018 om 19:38
Kijk dat is Ajax hè.. als b keus kun je altijd nog naar de top van de premier league.. wzawzdb
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 4 oktober 2018 om 19:42
Chelsea Liverpool en united!?? Yeah right, voor een niet eens basis speler van ajax
Vind ik leuk
hoebie60 +212
donderdag 4 oktober 2018 om 20:23
Komt in mijn ogen tekort voor de top, heeft het bij ajax al moeilijk, heeft het geluk dat hij in jc arena populair is.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 20:45
Ajax moet nooooooooit maar dan ook noooooooit Donny laten gaan
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 21:11
Ten hag moet oprotten hij is geen Ajaxsiet !!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 21:11
Ajax moet hem houden er gaan aan het einde van het seizoen toch sowieso een paar spelers vetrekken bij ajax en dan is er zeker een basisplaats voor hem
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 21:37
Jammer ,maar Donny moet aan zichzelf denken. Ten Hag heeft deze situatie gecreëerd. Lijkt trouwens wel op de verhoudingen tussen Peter Bos en enkele selectiespelers van 2 jaar terug.
Vind ik leuk
donderdag 4 oktober 2018 om 22:05
Kunnen we nu aub eens een jaar voetballen zonder transfer gezemel.
Vind ik leuk
vrijdag 5 oktober 2018 om 08:36
Goede speler hoef van mij niet weg
Vind ik leuk
Gerro +8870
vrijdag 5 oktober 2018 om 09:38
Denk dat het allemaal wel meevalt betreft een vertrek zeker als Overmars de vraagprijs bekend maakt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws