Ziyech: 'Ik heb een goede band met de club en de mensen met wie we werken'

    Ziyech: 'Ik heb een goede band met de club en de mensen met wie we werken'

    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:24

    Hakim Ziyech heeft er absoluut geen spijt van dat hij bij Ajax is gebleven. De spelmaker had afgelopen zomer een vertrekwens in Amsterdam, AS Roma was concreet, maar een transfer bleef uit.

    "Ik heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken", zegt Ziyech bij Inside Ajax. "Maar uiteindelijk mocht het niet zo zijn en ben ik toch blij dat ik hier nog speel. Dat komt door veel dingen. Ik ben gelukkig, voel me vrij en zit lekker in mijn vel. De club en de mensen met wie we hier werken, daar heb ik een goede band mee. Dat maakt het werk extra leuk."

    Nadat een transfer uitbleef, tekende Ziyech een verbeterd contract bij Ajax. Hij was dit seizoen in zeven Eredivisie-duels goed voor drie doelpunten en twee assists. Dinsdag maakte de 25-jarige Marokkaan een ijzersterke indruk in het Champions League-duel met Bayern München.

    Plaats een reactie

    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:27

    🤣🤣🤣dat is ook.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    El Chucky +8803
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:29
    Wat is er zo grappig ?.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14177
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:29
    Waarom dan een vertrekwens indienen?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:32
    Lezen gup!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14177
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:35
    Hij zegt ook niet wat dan de juiste clubs zijn.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:37
    Nee tuurlijk niet.
    Clubs met ambitie,kampioenskandidaten, Europees voetbal, geen laagvlieger en structurele middenmoters...
    Nu weet je het...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14177
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:41
    Een Barça of real kan hij wel vergeten.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5865
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:49
    Bij Bayern zou hij niet misstaan haha
    Nee Barca of Real niet maar bij een heleboel clubs uit de top 30 vd wereld wel hoor
    Vind ik leuk
    Mari +9514
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:58
    Dat idee had ik ook, maar als James Rodrigues een transfer naar Real kon verdienen.
    Real is over the hill. Een subtopper in buitenland is heel mooi. Ik zie geen Nederlandse voetballer hoger komen
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1791
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:29
    Behalve de Ligt natuurlijk. En misschien de Jong.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:00
    Ik dacht meer aan Dortmund,, atletico, Liverpool,napoli, ...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14177
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:20
    Kampioenskandidaten zeg je net.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:59
    Ja zijn ze toch?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21626
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:35
    Dat bepaal jij?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 02:31
    Misschien Inter?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:43
    Hij is bij Marokko toch door de mand gevallen,zo goed is hij niet.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:56
    Momentopname.
    Met goede spelers om je heen speel jezelf ook beter .
    Messi bij Mechelen word ook niks.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2745
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:58
    Als of hij naar een top club kan gaan.. Subtop is net haalbaar voor hem en dan komt zijn enge karakter naar boven... De meeste Marokkaanse spelers redden het niet
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    Sanders +4097
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:28
    Ben het met je eens dat zijn karakter tegen werkt, alleen jammer dat je gelijk weer een hele afkomst over één kam scheert.
    Vind ik leuk
    John Garp +1807
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:38
    Een karakter schetsen enkel en alleen op iemands optredens voor pers en misschien soms een afwijkend juichen.

    Flikker toch allemaal dan maar een eind op. Als je niet begrijpt dat dat simpelweg niet kan, lever gelijk dan ook je stem- en voortplantingsrecht in.
    Vind ik leuk
    Sanders +4097
    zaterdag 6 oktober 2018 om 07:55
    Ik heb persoonlijk geen moeite met zijn manieren van doen, maar ik weet wel dat er genoeg mensen zijn die er wel moeite mee hebben. Zou me dus ook niet verbazen als dat botst bij een volgende club. Los van of het een topclub is of niet. Maar wellicht heb je gelijk. Ik zeg dat ook op basis van wat ik zie en je ziet van de buitenkant maar een heel klein stuk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 23:53
    Eng karakter omdat hij naar jouw mening niet de gewenste reacties geeft? Redelijk narrowminded
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 02:32
    Hij zit toch al bij een topclub?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1659
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:09
    Heeft Zoet ook nog steeds een vertrekwens? Dat wordt lang wachten hahaha!
    Vind ik leuk
    Gerro +6756
    vrijdag 5 oktober 2018 om 22:53
    Hij had CL ambities en die waren op dat moment nog niet zeker bij Ajax. Denk dat hij de afspraak had met Ajax dat als plaatsing niet zou lukken hij last minute nog kon vertrekken. Beide partijen plukken daar nu de vruchten van en Roma xal.xich nog eens achter de oren krabben.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:32
    Had je wat?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18086
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:29
    Prima bezig, als hij zo door blijft gaan dan maakt hij komende zomer wel een mooie transfer.
    Vind ik leuk
    Op afstand +700
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:29
    👍👍👍😁😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:29
    Wat een klasbak. Dinsdag liet hij weer zien dat er maar 1 de beste kan zijn en dat is ZIYECH.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:31
    Aardige salaris verhoging zal me ook niet druk maken .
    Volgend jaar maak hij toch de klapper wel .
    Vind ik leuk
    Dezeun +5053
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:39
    Dat ene jaar zonder prijs kan er ook nog wel bij
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:59
    ach ja, de eredivisie.....Da's toch die Mickey Mouse competitie voornamelijk op plastic?? We are hunting for big game!!
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2554
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:41
    Respect voor Ziyech dat hij ondanks zijn vertrekwens niets geforceerd heeft om perse van club te veranderen. En zie hier het resultaat, na dit seizoen alsnog bij een Europese topclub.
    Vind ik leuk
    Mari +9514
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:01
    Valencia?
    Nou ben ik benieuwd of je hem snapt. Kan haast niet.
    Een aanwijzing (NH, initialen van)
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:55
    Wat bedoel je?
    Vind ik leuk
    Mari +9514
    vrijdag 5 oktober 2018 om 22:23
    Sjaak haak moet het weten
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    vrijdag 5 oktober 2018 om 23:00
    weet jij waar Turkse Nederlander is op vp?
    Vind ik leuk
    rexxo +1381
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:04
    En zijn band met de financieel directeur is sinds zijn opwaardering ook prima volgens mij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws