Ziyech: 'Ik heb een goede band met de club en de mensen met wie we werken'

Ziyech: 'Ik heb een goede band met de club en de mensen met wie we werken'

Gepubliceerd: vrijdag 5 oktober 2018 om 19:24vr 05-10-2018 om 19:24

Hakim Ziyech heeft er absoluut geen spijt van dat hij bij Ajax is gebleven. De spelmaker had afgelopen zomer een vertrekwens in Amsterdam, AS Roma was concreet, maar een transfer bleef uit.

"Ik heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken", zegt Ziyech bij Inside Ajax. "Maar uiteindelijk mocht het niet zo zijn en ben ik toch blij dat ik hier nog speel. Dat komt door veel dingen. Ik ben gelukkig, voel me vrij en zit lekker in mijn vel. De club en de mensen met wie we hier werken, daar heb ik een goede band mee. Dat maakt het werk extra leuk."

Nadat een transfer uitbleef, tekende Ziyech een verbeterd contract bij Ajax. Hij was dit seizoen in zeven Eredivisie-duels goed voor drie doelpunten en twee assists. Dinsdag maakte de 25-jarige Marokkaan een ijzersterke indruk in het Champions League-duel met Bayern München.

Plaats een reactie

vrijdag 5 oktober 2018 om 19:29
Prima bezig, als hij zo door blijft gaan dan maakt hij komende zomer wel een mooie transfer.
Vind ik leuk
Op afstand +1405
vrijdag 5 oktober 2018 om 19:29
👍👍👍😁😁
Vind ik leuk
vrijdag 5 oktober 2018 om 19:29
Wat een klasbak. Dinsdag liet hij weer zien dat er maar 1 de beste kan zijn en dat is ZIYECH.
Vind ik leuk
Dezeun +6240
vrijdag 5 oktober 2018 om 19:39
Dat ene jaar zonder prijs kan er ook nog wel bij
Vind ik leuk
De Liefhebber +12918
vrijdag 5 oktober 2018 om 19:59
ach ja, de eredivisie.....Da's toch die Mickey Mouse competitie voornamelijk op plastic?? We are hunting for big game!!
Vind ik leuk
Sjaakhaak +3124
vrijdag 5 oktober 2018 om 19:41
Respect voor Ziyech dat hij ondanks zijn vertrekwens niets geforceerd heeft om perse van club te veranderen. En zie hier het resultaat, na dit seizoen alsnog bij een Europese topclub.
Vind ik leuk
Mari +13228
vrijdag 5 oktober 2018 om 20:01
Valencia?
Nou ben ik benieuwd of je hem snapt. Kan haast niet.
Een aanwijzing (NH, initialen van)
Vind ik leuk
Tfoe +3834
vrijdag 5 oktober 2018 om 21:55
Wat bedoel je?
Vind ik leuk
Mari +13228
vrijdag 5 oktober 2018 om 22:23
Sjaak haak moet het weten
Vind ik leuk
Tfoe +3834
vrijdag 5 oktober 2018 om 23:00
weet jij waar Turkse Nederlander is op vp?
Vind ik leuk
rexxo +16307
vrijdag 5 oktober 2018 om 20:04
En zijn band met de financieel directeur is sinds zijn opwaardering ook prima volgens mij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws