Onbegrip Kraay jr.: Sorry hoor, maar dit kan je toch niet met geel afdoen?!

    Onbegrip Kraay jr.: "Sorry hoor, maar dit kan je toch niet met geel afdoen?!"

    Gepubliceerd: zaterdag 6 oktober 2018 om 13:31za 06-10-2018 om 13:31

    Hans Kraay jr. kan geen begrip opbrengen voor de beslissing van Bas Nijhuis om Dries Wuytens geen rode kaart te geven tegen Go Ahead Eagles. De verdediger van Sparta ging zijn boekje te buiten en schoffelde een speler van Go Ahead vol onderuit. Nijhuis gaf slechts geel.

    "Sorry hoor, maar dit kan je toch niet met geel afdoen?!", zegt Kraay jr. verbijsterd bij FOX Sports. "Als hij een fractie van een seconde later zijn voet optilt, breekt hij echt alles. Er staat een vierde man..Van de 8800 mensen hebben 8400 het gezien. Als hij het dan niet met rood bestraft moet je toch geholpen worden, of niet? Dit is toch van de zotte? Als dit geen rood is hoef je nooit meer rood te geven."

    De topper tussen Go Ahead en Sparta in de Keuken Kampioen Divisie eindigde in 2-2. Go Ahead stond na 59 minuten met 2-0 voor, maar door een goal van Royston Drenthe en een treffer van Lars Veldwijk in blessuretijd werd het gelijk.

    Plaats een reactie

    heur es +780
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:33
    Nijhuis is met alles bezig behalve met fluiten.
    Vi, Orpheus Apeldoorn, lezing daar.

    En de KNVB accepteerd het maar.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:36
    Haha daarom fluit hij nu toch dit soort kk potjes.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 13:36]
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:37
    KK ?? Sorry hoor maar doe eens normaal man!!
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:38
    Kk=keuken kampioen.

    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:39
    Aaah op die manier.. sorry

    Maak er dan kkc van keuken kampioen competitie
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 13:40]
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:40
    Waarom zou ik het veranderen? Het zegt meer over jou dan over mij dat jij meteen aan enge ziektes moet denken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:41
    Dat ik mij kapot erger aan mensen die het K woord gebruiken!! Niks meer niks minder!!
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:42
    En dat je blijkbaar primair een nare opmerking verwacht van mensen hier op het internet.... why?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:43
    En maar doordrammen Why??
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:43
    Als je er niet over wilt praten zeg dat dan gewoon.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:45
    Jij wilt heel graag discussiëren ook al heb jij je gelijk al gehad. Fijn weekend knul
    Vind ik leuk
    Nuance +9492
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:02
    Voebtal is een meisje
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11182
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:54
    Laten gaan joh.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:16
    Niet zo negatief joh. Nergens voor nodig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:54
    het 'k' woord...dat is ookal een discussie hier in Zuid-Afrika waar ik woon.
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:16
    De opvolger van het a woord...
    Vind ik leuk
    Marco B. +269
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:56
    Goeie reactie!
    Vind ik leuk
    Dani82 +2259
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:29
    Jezus man.... snap je dat niet?
    Wat beeld jij je in dan als iemand typt: ED? Of CL?
    Komen er dan ook ziektes in jou op?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:37
    Dat moet hij zelf weten wat hij in zijn vrije tijd doet. Maar hij moet nu eens ophouden met zijn eigen regels te volgen. Na 22 minuten floot hij voor de eerste keer. Hij keek opdat moment naar zijn horloge en sprak lachwekkend met een eagles speler en wees vervolgens nog een keer op zijn klokkie. Ik weet niet waar hij mee bezig is in de wedstrijd maar zeer zeker niet met het juist leiden van de wedstrijd. Wat een drama was die vent zeg.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:14
    Er komt steeds meer een andere uitleg vd regels.
    Ik word daar gek van, al die uitzonderingen om niet de regels te volgen, zo kan je elke uitslag manipuleren he?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:38
    Haha daarom fluit hij nu toch dit soort 1e devisie potjes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:17
    Je vergeet zichzelf.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:33
    Volledig mee eens
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:33
    Groot gelijk Hans, Nijhuis maakt het weer al te bont, slechte scheids.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:34
    De pot verwijt de ketel. Mister schop maar raak. Ga fijn sbs programma's presenteren hansie...tell sell bijvoorbeeld.

    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:37
    Ervaringsdeskundige.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:03
    Hansie kreeg dan ook vaak genoeg een kaartje. Wat het overigens met deze actie te maken heeft snap ik niet zo, dit is natuurlijk gewoon donkerrood.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24231
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:05
    Ja, en dan kom je bij de tuchtcommissie, met een beetje Advocaat. Krijg je te horen: dit gaan we seponeren, deden we met Van Persie ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:34
    Ja hoor, Hans Kraay heeft hier ervaring mee met eens een keer een schorsing van 16 wedstrijden of zo.
    Vind ik leuk
    pico323 +6675
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:36
    knap hoor Nijhuis. Stop aub snel met fluiten. en Kuipers ook, die naaide geisteren nac echt wel. en dat moeten onze beste scheidsrechters zijn.
    lachen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:37
    Nijhuis is een psychopaat!!
    Vind ik leuk
    Muscles +964
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:54
    Volledig eens en telkens weer Nijhuis die als narcist zichzelf centraal stelt......
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1301
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:56
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 15:21]
    Vind ik leuk
    rexxo +2652
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:07
    Je wilt je punt maken met heel veel scheldwoorden?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:16
    Toch grappig. Ene Robin van P. kreeg voor hetzelfde vergrijp rood en is vrijgesproken. Die rode kaart vond iedereen belachelijk....
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:20
    Kraay heeft gewoon gelijk. Wuytens gaat er gewoon met gestrekt been in. En dus rood. Maar ja, de regels constant handhaven is tegenwoordig ook niet meer de norm. En omdat ie al geel had kan de KNVB er ook niks meer aan doen. Zou eigenlijk wel moeten, dat bij een duidelijke rode kaart als iemand dan gewoon geel krijgt de KNVB die kaart moet kunnen opwaarderen
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3047
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:26
    Beste Rolf, laat ik voorop stellen dat er rood bij had gemoeten met 5 wedstrijden schorsing...…
    Als de KNVB de regels hiervoor zou willen veranderen moet je consequent zijn en alle foutieve beslissingen moeten corrigeren...je zou dan ook uitslagen moeten veranderen...kijk naar de onvoorstelbare strafschop die NAC tegen kreeg.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:21
    Als hij zo door gaat fluit hij straks spakenburg -ijselmeervogels
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:15
    Het is jammer dat VP niet de mogelijkheid heeft om foto's te plaatsen...
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:16
    Is echt een leuk programma dat van FOX, zijn goed bezig daar en Hans bereidt zich prima voor, die blijkt geen jasje nodig te hebben om mijn aandacht te hebben, prima FOX.
    Maar met zulke clubs in de KKD is het ook veel interessanter dan de ED.
    Daar gebeurt alleen onderin iets.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1202
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:25
    Nijhuis is gewoon een slechte scheidsrechter met een groot ego probleem. Laat hem inderdaad maar gewoon een seizoen KKD-potjes fluiten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:08
    Beste voetbal fans .
    Laten we het onder elkaar eens leuk houden hier schelden en verwensingen waarom .
    Disscussies hebben hier op VP is prima maar laten we er een leuke site van maken
    De voorkeur voor je eigen club is prima .
    Maar laten we elkaar ook een beetje respecteren .
    Wilde ik toch even kwijt .
    Hoop echt dat we er met elkaar wat aan doen .
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:17
    Kraaij kreeg ook weleens een kaartje, maar als er toen de VAR was geweest had hij geen carrière gehad...
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1919
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:41
    Nijhuis kan beter stoppen met fluiten, hij doet maar wat, mafketel.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24231
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:01
    Dit ga je krijgen als Robin van Persie rood krijgt kwijtgescholden. Je krijgt hooguit geel of geheel niets.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:04
    Nijhuis loopt naast zijn schoenen. Fluit gewoon slecht de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:26
    Kraaij is zeker vergeten dat meneer zelf ook als een beest in kwam ...en nou lopen zeiken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:06
    En al die strafschoppen die Twente krijgt Kraaij? En het feit dat wij dankzij de FAR in deze kutdivisie spelen? En was die van van Persie ook niet gewoon terecht met rood bestraft maar door een al jaren niet serieus te nemen KNVB weer geseponeerd? En je eigen tijd vergeten klaplul?
    Vind ik leuk
    Pur Sang +409
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:39
    Hans vertelt altijd goeie dingen als het gaat om wedstrijden in de Eerste Divisie. Jammer dat zijn kennis over de Eredivisie te wensen over laat...
    Vind ik leuk
    Napier +61
    zondag 7 oktober 2018 om 12:10
    Ja, het is makkelijk lullen van Kraay, nadat hij waarschijnlijk 6 herhalingen gezien heeft en dat alles ook nog in slow-motion en vanuit verschillende hoeken. Kijk, de var had dit gezien, maar om Nijhuis hiermee af te branden slaat nergens op. Van mij mogen die zogenoemde analisten wel een toontje lager zingen.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:23
    Kraay Jr. kan het weten. Was vroeger zelf ook grossier in rode kaarten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws