LIVE-discussie: FC Groningen hoopt op herhaling van zetten bij ADO Den Haag

    LIVE-discussie: FC Groningen hoopt op herhaling van zetten bij ADO Den Haag

    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:03

    FC Groningen krijgt zaterdagavond opnieuw de kans om de degradatiezone voorlopig te verlaten. De ploeg van Danny Buijs gaat op bezoek bij ADO Den Haag. 

    ADO begint met de verwachte namen aan het thuisduel. In de spits staat Tomas Necid. Hij maakte een week geleden zijn eerste competitiedoelpunt namens ADO, dat gelijkspeelde op bezoek bij sc Heerenveen. De Hagenezen verloren maar een van de laatste zes wedstrijden en staat elfde in de Eredivisie. 

    FC Groningen hoopt het kunststukje van vorig seizoen te herhalen: toen won de ploeg met 0-3 op bezoek bij ADO. Dat was tevens de enige uitzege van het seizoen voor Groningen. Trainer Buijs staat onder druk in het hoge Noorden, nu de prestaties tegenvallen. Groningen bezet de teleurstellende zeventiende plek op de ranglijst. 

    ADO - Groningen begint om 18.30 uur. 

    De opstellingen:
    ADO Den Haag: Groothuizen, Malone, Beugelsdijk, Kanon, Troupée, Kuipers, Immers, El Khayati, Becker, Necid en Hooi.

    FC Groningen: Padt, Te Wierik, Memisevic, Chabot, Handwerker, Van de Looi, Hrustic, Warmerdam, Antuna, Doan, Mendes Moreira.

    Poll

    Wie wint?

    (167 stemmen)

    Plaats een reactie

    Utca 030 +918
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:14
    Succes ADO, 3 punten pakken.3-0
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5043
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:29
    Zijn ze met de trein gekomen uit Groningen?
    Vind ik leuk
    Utca 030 +918
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:36
    Zonder padt
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 18:36]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:20
    Dit wordt een makkie voor ADO Den Haag, en bij een nederlaag vrees ik het ergste als trainer voor Danny Buijs.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2979
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:45
    Het zou Ron Jans dan ook sieren als hij de eer aan zich zelf houdt.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:49
    Dominant ado. Goed om te zien. Wel een erg chaotisch begin met erg veel fouten bij ado. En schrik toch elke keer bij balbezit bij necid dit seizoen.. Weinig techniek. Hoop op een zelfde gang van zaken zoals bij Johnson en dat het dus steeds beter zal gaan.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13457
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:13
    Necid is gewoon echt niet zo'n hele goede voetballer, hij heeft nog nooit van zijn leven iets gedaan waardoor je zou denken dat hij dat wel is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:59
    Necid was bij PEC volgens mij toch best goed als ik me niet vergis.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13457
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:00
    Hij wil nog wel eens een doelpuntje maken, maar ook bij PEC was hij geen goede voetballer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:03
    Was hij geen publiekslieveling bij PEC? Zo leken ze het op tv toch altijd wel overkomen
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13457
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:42
    Er zit een groot verschil tussen publiekslieveling en goede voetballer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:42]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:47
    Hij zal geen lieveling zijn geweest omdat zn haar altijd netjes zat ga il van uit
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:53
    Lijkt me een straf om naar die wedstrijd te moeten kijken.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:59
    Tot nu toe is het dan helaas ook.

    Ado is echt schandalig slordig in balbezit.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:07
    Heel de eredivisie is een straf om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:09
    Over het algemeen zeker weten
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:05
    Lekkah Hooi 1-0
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:09
    Je ziet dat el khyati wel erg belangrijk wordt voor de ploeg. Zal een aderlating worden als die weg gaat. Ben benieuwd hoe ze dat ooit gaan opvangen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:14
    Ik denk niet dat ze dat op kunnen vangen. Hij is eigenlijk gewoon te goed voor ADO.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:16
    Goossens is een prima alternatief. En kayati is niet te goed voor Den Haag.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:18
    Hij past juist goed bij ado. Bij een grotere club zal hij minder uit de verf komen denk ik
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:18
    Goossens is gewoon een stuk minder goed. En vaak geblesseerd ook.
    Dat bedoel ik niet vervelend voor ADO, maar als je kijkt naar hoe goed de rest is, is El Khayati gewoon een stuk beter.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:30
    Heb het even opgezocht.
    El Khayati: 7 goals, 3 assists (inclusief die van vanavond)
    Rest van de hele selectie: 5 goals, 5 assists.
    Hij is gewoon even productief als de rest bij elkaar.
    Dan ben je gewoon net even te goed voor die ploeg.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:48
    Ja en nee. Het gaat er in dit geval om of hij dit ook kan bij andere ploegen of dat het spel van ado hem ligt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:54
    Ik zou niet weten waarom hij dit bij een andere ploeg niet zou kunnen.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:59
    Omdat je dat vaak ziet bij spelers die opvallen bij een relatief kleine ploeg die een stap hoger maken maar dan niet tot hun recht komen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:05
    Je ziet ook wel veel spelers die een stap omhoog maken en het dan wel halen. Dus dat lijkt me niet echt een argument.
    Dat er spelers zijn die een stap hoger aankunnen lijkt me trouwens logisch. Het is moeilijker en dan moet blijken of je dat kunt. Alleen waarom zou El Khayati zo'n speler zijn?
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:15
    Kom op Den Haag Grunn is rijp voor de sloop.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:31
    Come on The Hague
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:40
    Is geel scheids!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:43
    Zal je net zien Den Haag krijgt em weer voor niets
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965