Ronaldo schiet frustraties van zich af en leidt Juventus naar zege nummer acht

    Ronaldo schiet frustraties van zich af en leidt Juventus naar zege nummer acht

    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:05

    Juventus is na acht speelronden nog altijd foutloos in de Serie A. De Oude Dame won zaterdagavond op bezoek bij Udinese: 0-2.

    Bij Juventus had de veelbesproken Cristiano Ronaldo een basisplaats. De Portugees is bijna dagelijks in het nieuws vanwege het vermeende verkrachtingsschandaal. Tegen Udinese schoot Ronaldo de frustraties van zich af. Nadat Rodrigo Bentancur van een meter of vijf de 0-1 binnenkopte, was Ronaldo een aantal minuten later verantwoordelijk voor de 0-2. De Portugees verschalkte de Udinese-doelman met een hard schot in de verre hoek. Het gebeurde allemaal in de eerste helft.

    Gescoord werd er niet meer en dus wint Juventus ook het achtste duel van de competitie. De Oude Dame staat dus op 24 punten en heeft een positief doelsaldo van +13. Juventus speelt over twee weken een thuisduel met Genoa. Drie dagen later is Manchester United de tegenstander in de Champions League. 

    Lees meer over:Serie AJuventusUdinese

    Plaats een reactie

    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:06
    Ronaldo kon weer eens een klein gaatje vinden om te scoren.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18877
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:07
    Daar is Cristianus heel bedreven in...
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    Hahahaha. Wat een naam. Cristianus 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:25
    Hmm ja ja , je kent iemand niet, ziet m in een discotheek, gaat naar zijn prive gedeelte , de hele nacht tegen hem opdansen en opgijlen, daarna na 1 nacht mee naar zn hotel kamer en daarweer mee naar een prive kamer , en dan zeggen ik ben verkracht , rot een end op, eerst was het een makkelijke slet en daarna een hoer , omdat ze geld aanneemt, wat moet Ronaldo doen elke meid die met m meegaat een conrract laten tekeben dat zij sex wil? Mischien wilde ze uiteindelijk niet anal, maar voor de rest wilde ze het toch echt wél zelf, vieze wijven dit soort zooi, ze zouden haar 10 jaar moeten geven voor smaad en uitlokke
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4670
    zondag 7 oktober 2018 om 08:06
    Mss wilde ze niet anaal maar de rest wel...
    Dan is dat plots ok? Ook tijdens de sex kan je iemand verkrachten. Als ze halverwege stop zeggen en jij doet verder dan is dat nog steeds verkrachting.
    Waarmee ik niet zeg dat dat zo gebeurt is maar jouw uitleg is ONZIN.

    Ik stel mij vooral vragen bij de eerdere som. Zij ontving ooit geld en moest een NDA tekenen. Waarom? Als het toch maar over een date ging? Of was dat omdat ze toen ook dreigde met een verkrachtingszaak? Zo nee? Waarom dan wel? Zo ja? Hoe komt het dat Ronaldo volledig uit de lucht komt vallen? Want dan wist hij van die aantijging.

    Nu persoonlijk heb ik moeite om het te geloven.
    Maar jouw bericht is absolute onzin. Je weet helemaal niets van de zaak, maar zij is een hoer en hij de held. Je wil zelfs tien jaar cel voor haar. Waanzin.
    Als nu moest aangetoond worden dat ze alles uit de duim gezogen heeft dan zou zo een strafmaat kunnen. Maar wij weten hier niks van. Dus die strafmaat nu eisen is hetzelfde doen waar je de ander van beschuldigt.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:35
    Dat je vol ingaat op die 10 jaar zegt voor mij genoeg, als zij geen anaal wilde oke, dat begrijp ik, maar dan moet ze ook maar vertellen dat het alleen daar omgaat. tijdens de sex ineens stoproepen en dan zeggen ik ben verkracht , dan kan iedereen maar zeggen dat i verkracht is, waar is de lijn dan van het bewijzen van verkrachting, want dna en mogelijk sperma gaan ze dan altijd wel vinden ... ik vind je idd een goedkope slet als je na een paar uur in een club met een man gelijk zn hotelkamer induikt ,als je er daarna geld voor aanneemt vind ik je een hoer, en als je je dan ergens verkracht voelt doe je gelijk aangifte en pak je geen geld aam, om 10 jaar later als het geld op is ineens nog meer geld eruit wilt halen, vies vies wijf

    Ik weet niet of jij het doorhebt, maar de laatste maanden kan iedereen maar roepen dat i 15 jaar geleden op zn billen getikt is , er zijn genoeg vrouwen die dit gebruiken uit wraak, jaloezi etc... zonder 100% overtuigend bewijs, moeten ze hier niet eens aan beginnen, ik heb enkele zaken gevolgd ook de Amerikaanse, het enige bewijs was dat hij zn macht uitoefende en ze onder een bepaalde druk met m naar bed gingen, dus niet door geweld of een pistool , nee een bepaalde druk... rot een end op,... zou het niet zo zijn dat deze meiden dachten , ik ga lekker met m naar bed dan maak ik kans op een rol in een film .. helaas hebben ze die rol niet gekregen en nemen ze nu wraak...
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 13:43]
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4670
    zondag 7 oktober 2018 om 14:31
    Ik denk dat jij de documentatie eens moet doornemen.
    Het geld aannemen was om te zwijgen. Als dat je definitie van een hoer is dan zijn er veel. En eerste nacht bed in tja dan is Ronaldo ook een slet.
    En als je documentatie zou doornemen dan zou je weten dat ze geen tien jaar gewacht heeft. Ze heeft diezelfde nacht daar al melding van gemaakt.
    Er is een papier opgesteld dat ze niet mocht zeggen wat die nacht gebeurd is en er stond geld tegen over. Bij een gewoon afspraakje gebeurt dat niet.
    Zij heeft dit aanvaard omdat ze zegt schrik gehad te hebben voor de fans van Ronaldo. Als je dan naar jouw reactie kijkt dan kan ik ze daarin wel volgen.

    En ze heeft melding gemaakt dat het enkel daarover ging. Dat jij alles maar voor de helft leest dat is haar probleem niet.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 18:48
    Dus ze vond geld belangrijker en nu met smoesjes komen ik was bang... geld aangenomen, dan nu ook je muil houden...
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4670
    zondag 7 oktober 2018 om 19:05
    Dat is nu eens de grootste zever ooit.
    Door mensen als jij is haar reactie te begrijpen. En zij hoeft haar mond niet te houden. Mensen die geen weet hebben van de situatie. Die kunnen beter hun bek houden.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 00:10
    Hah heb het gevoel dat jii ook vaak anal verkracht bent door cr7
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4670
    maandag 8 oktober 2018 om 00:16
    Dan is niet enkel je verstand ver te zoeken. Je gevoel daar klopt ook niets van. En met zo een praat afkomen is omdat je geen argumenten hebt.
    Kan ook op de man spelen. Maar tot dat niveau ga ik mij niet verlagen.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 06:08
    Ik heb je genoeg argumenten gegeven, alleen jij wilt ze nier zien, dan moet ik wel afzakkken naar een ander niveau..
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:53
    He maat , zie wat ik bedoel, nu zijn er ineens nog meer vrouwen verkracht, vrouwen lijken wel schapen , 1 vrouw over de dam ... jonge veel jaloerze geldwolven , of is nu ineens elke vrouw door Ronaldo verkracht, als je verkracht bent , direct aangifte en ook niet terugtrekken voor een paar centen en ook geen smoesjes ik was bang voor zijn fans
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3685
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:07
    Dan ontkennen dat jij dat niet bent NT
    Vind ik leuk
    035 +5582
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:17
    Waar heb jij het nu over Bien?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:22
    Hij zegt dat ik N.T ben. Dusik zeg tegen hem als je graag wilt dat ik N.T ben ga ik mij ook zo gedragen. En toen was hij stil.
    Vind ik leuk
    035 +5582
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:25
    Jij lijkt wel een beetje op hem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:32
    Iedereen heeft een dubbelganger zegt men. Wie zal het zeggen.
    Vind ik leuk
    Degier +424
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    Ik weet niet of het waar is, maar na negen jaar lijkt me dat je sowieso geen sterke zaak hebt.
    Vind ik leuk
    firewire2 +290
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:17
    volgens mij heeft Ronaldo zichzelf al door de email in de vingers gesneden, ontkennen heeft geen enkele zin meer helaas, het einde van Cristiano is in zicht.....
    Vind ik leuk
    Degier +424
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:22
    Ik heb geen toegang tot de mailbox van Ronaldo, of van de dame in kwestie. Maar mocht daar belastend bewijs in staan en er kan bewezen worden dat die daadwerkelijk door hem verzonden is, dan moet en zal hij er ook gewoon voor gestraft worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:25
    Hmm ja ja , je kent iemand niet, ziet m in een discotheek, gaat naar zijn prive gedeelte , de hele nacht tegen hem opdansen en opgijlen, daarna na 1 nacht mee naar zn hotel kamer en daarweer mee naar een prive kamer , en dan zeggen ik ben verkracht , rot een end op, eerst was het een makkelijke slet en daarna een hoer , omdat ze geld aanneemt, wat moet Ronaldo doen elke meid die met m meegaat een conrract laten tekeben dat zij sex wil? Mischien wilde ze uiteindelijk niet anal, maar voor de rest wilde ze het toch echt wél zelf, vieze wijven dit soort zooi, ze zouden haar 10 jaar moeten geven voor smaad en uitlokke
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13828
    zondag 7 oktober 2018 om 01:21
    Ik vind dit mannelijke uitspraken.
    Maar neem aan dat jij erbij was.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:11
    Laten we zo,n grootheid niet afbranden voor het tegendeel is bewezen .
    Lijkt mij een smerig spelletje van die ho..
    Vind ik leuk
    popiejopie +2624
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:23
    Die ho houd der mond aardig dicht. het zijn juist andere mensen die er werk van maken.
    Vind ik leuk
    Marco S +4404
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:19
    Wat een schot van ver, kracht. ig hoor..
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1319
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:40
    Hij knalt hm gewoon droog binnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:45
    Sommige vinden hun eige precies wel grappig.. misleiden door de media. Nu stoere praat verkope en lachen met cr. Morge lezen ze dat alles niet waar is. Dan hoorde ze nimeer.. niemand kent het juiste verhaal. Dus wrm zoveel kutreacties... klein kindere.... ben juvesup, maar dit heeft totaal niks met met men mening te make. Gwn het niveau vn dit forum. Sommige wete meer dan cr zelf..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3685
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:08
    Als iemand provoceert dan gaan ze wel huilen maar zelf wel kinderachtige gedrag vertonen hier
    Vind ik leuk
    035 +5582
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:21
    Klopt en jij doet daar aan mee. Let it go!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:24
    Tege mij?
    Vind ik leuk
    035 +5582