PSV laat ook VVV kansloos en heeft achtste competitiezege op rij binnen

    PSV laat ook VVV kansloos en heeft achtste competitiezege op rij binnen

    Gepubliceerd: zaterdag 6 oktober 2018 om 21:34za 06-10-2018 om 21:34

    Acht wedstrijden, acht zeges, 24 punten en een doelsaldo van +27: de feilloze competitiestart van PSV gaat maar door. Zaterdagavond werd VVV-Venlo in Eindhoven aan de zegekar gebonden. PSV won met 4-0. 

    Zonder zich bovenmatig te hoeven inspannen deed PSV het prima tegen VVV - tóch één van de revelaties van het nog prille Eredivisie-seizoen, met elf punten uit zeven duels. In de eerste helft gaf de ploeg van trainer Mark van Bommel één grote kans weg. Ralf Seuntjens faalde oog in oog met Jeroen Zoet. Aan de andere kant van het veld haalde Hirving Lozano na 33 minuten wél de trekker over. De assist van Gastón Pereiro was heerlijk.  

    Ook in het tweede bedrijf had PSV eigenlijk geen kind aan VVV. Met name Steven Bergwijn was constant dreigend en gevaarlijk. De achterhoede van VVV had z'n handen vol aan de Oranje-international. Jerold Promes kwam goed weg met geel toen hij snoeihard doorging op de benen van Lozano. Tot onbegrip van vele toeschouwers én tv-kijkers weigerde arbiter Siemen Mulder naar de kleedkamer te sturen. 

    Aanvoerder Luuk de Jong zorgde na ruim een uur voor de beslissing. Uitblinker Bergwijn leverde het voorbereidende werk en De Jong kon daarna simpel binnentikken. Invaller Erick Gutiérrez tekende in de absolute slotfase met een lage schuiver voor de 3-0 en uit penalty (overtreding Chris Kum op Jorrit Hendrix) tekende Lozano daarna voor de eindstand. 

    Door de overwinning heeft PSV nu zoals gezegd 24 punten - de maximale score na acht competitierondes. Ajax, Feyenoord en Heracles Almelo (allen zestien punten) komen zondag in actie.  

    Poll

    Wordt PSV kampioen?

    (6947 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:36
    24 uit 8 : in dit tempo moeten we een beroep doen op de goedheilig man.
    Misschien dat hij zo vriendelijk wil zijn om de schaal mee te nemen als hij toch die kant op gaat.....
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:39
    Haalt hij die dan bij jou op?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:43
    ik wil die plichtpleging wel op me nemen......
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:45
    Als jij nog gelooft in Sinterklaas dan kan ik jouw reacties wat makkelijker een plekje geven. Was al bang dat je niet spoorde. :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:49
    tuurlijk geloof ik maar ja da wil niet zeggen dat ik spoor.....
    Vind ik leuk
    Tyson89 +3332
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:53
    Hoor net Sinterklaas zingen. Tudududududuuuu Stevie Berrugwijn!
    Vind ik leuk
    ficusje +2383
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:11
    Worden dik kampioen,maar cl is over.is toch een bron van inkomsten,en daar doet psv never aan mee,ajax wel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:29
    ??
    volgens mij moeten we nog 4 potjes en de bron van inkomsten is al binnen .

    Een eventueel nieuw kampioenschap zorgt er ook automatisch weer voor dat die bron van inkomsten er dan volgend jaar ook weer komt.


    Maar hoe typisch :een ajacied die weer eens over geld begint
    Vind ik leuk
    HJR +8240
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:39
    Haha dat is waar ja. Net zoals het typisch dat hier boven een aantal Psv supporters weer over Ajax beginnen ;). Jij trouwens niet hoor, nou ja klein beetje dan, want wie zegt dat die meneer van de ficus voor Ajax is? Laat maar ik lees me laatste nog eens hard op :)
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +126
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:58
    de Sint zong: zie de schaal schijnt door de bomen.. Ajax staakt uw wild geraas.. t heerlijk seizoentje is gekomen, t seizoentje van PSV 😉😁
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12021
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:23
    Gaat lekker zo. Dik verdiend
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:07
    Op de parkeerplaats
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:39
    Nee, de schaal heeft hij gewoon na afgelopen seizoen in Eindhoven gelaten. Die man is niet gek om ieder jaar dubbele arbeid te verrichten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:41
    Welke mand?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2946
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:39
    Het tij gaat nog keren
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:54
    Psv wordt met twee vingers in de neus kampioen en Ajax gaat het gewoon niet redden
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    0%_PSV +13
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:41
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1153
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:42
    anders maak je even een nieuw account aan.
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:43
    3-0😂😂😂
    Vind ik leuk
    0%_PSV +13
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:45
    1-2😂😂😂
    Vind ik leuk
    Jur74 +9125
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:13
    Lachen om het verlies van een Nederlandse club terwijl de punten hard nodig zijn. Dat heb je echt het iq van een botervloot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:44
    Hee daar is Pietje2015! Droeftoeter
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15304
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:48
    Nee hoor ik ben hier.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:25
    pietje waar blijft je analyse over het var momentje over die overtreding op lozano ?

    Jij als sportiviteitsgoeroe en verafschuwer van fysieke duels zal daar vast wel een mening over hebben.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15304
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:29
    Ik zal je eerlijk zeggen dat ik helemaal niets van de wedstrijd gezien heb.

    Na psv - Inter ben ik helemaal genezen van psv.

    Was het een echte overtreding op lozano? Kan hij nog lopen of was hij weer op zoek naar een been om te vallen.
    Nee nogmaals niets van gezien dus ik je hierbij niet helpen.

    P.s. Normaliter laten ze hier wel een filmpje zien als het echt twijfelachtig was. Zie jij het filmpje?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 22:31]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:30
    de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:50
    De kenners op tv vonden het allemaal rood. ik vond het persoonlijk een stevige overtreding en geel de juiste kleur!
    4-0 prima uitslag en niet zeiken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:13
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15304
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:15
    Gerapporteerd
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:16
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 23:24]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:33
    Dit was toch een schoolvoorbeeld van mannelijk voetbal :-)...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:35
    was het ook maar daar gaat het mij niet om
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:41
    Gelukkig, bietje contact moet kunnen.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2184
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:49
    het mooie vind ik gewoon dat je in plaats van ajaxfan of "ons aller ajax" je naam hebt in 0%PSV dat betekent ook gewoon dat je een grote hekel aan psv hebt dan dat je voor je eigen clubje bent. Snap ik ook wel, als onze mooie psv elke keer weer die schaal voor je neus weghaalt.
    Vind ik leuk
    Degier +532
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:03
    Volgens mij is 0%PSV niemand minder dan Sjakie Swart. Die reageert ook altijd erg kinderachtig.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2184
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:10
    Sjakie is een legende.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:51
    @0%, Waarom heb jij alweer een nieuw account? Twee weken geleden had je nog een grote mond en vervolgens was je zelf dagen uit de lucht.....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:46
    Woont die niet bij jou in de buurt 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:50
    hier om den hoek
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 21:49
    Om de hoek bij mij is den Dommelsch... ruilen voor de sint?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 7 oktober 2018 om 21:50
    klinkt verleidelijk maar ik kom hier niks tekort dus helaas moet ik je aanbod af slaan
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:56
    De goedheilig man kan met zijn bootje niet in Eindhoven komen, dus reken er maar niet op Strat.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:56
    moet ie da laatste stuk maar op de platte kar dan.....
    Vind ik leuk
    Romario9 +12002
    zondag 7 oktober 2018 om 00:48
    Ik heb ‘m toch wel eens zien aankomen op het kanaal in Eindhoven hoor.
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    zondag 7 oktober 2018 om 03:10
    Dat is een nepper, dat weet toch iedereen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5440
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:23
    Kampioen zonder puntverlies. Het is mogelijk.

    Ik wil wel een deal maken. Psv mag alles winnen maar dan mogen ze alleen de 3 punten in venlo laten.

    Die hebben ze dan toch niet meer nodig 😀
    Vind ik leuk
    benny-boys +1309
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:45
    Kom er net van af. Geweldige Wedstrijd.

    PSV 8 PUNTEN LOS.

    Strafschop met de VAR.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    zondag 7 oktober 2018 om 00:26
    Als de zwarte Pieten straks maar geen kat in de zak meebrengen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 7 oktober 2018 om 00:27
    ik zal ze eerst allemaal controleren hier voordat ze de boot op stappen...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13025
    zondag 7 oktober 2018 om 01:56
    Ja als je niets te doen hebt zorg je dat je bovenaan staat...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 03:37
    Stoere bink hoor, Straatje. Tegen een VVV thuis lukt het PSV wel, maar Inter in eigen huis oprollen of een gelijk spel eruit halen, was teveel gevraagd en sta je droeving op de vierde plaats in je poultje, terwijl wij na 2 wedstrijden nog boven aan staan.
    Gelukkig zijn wij met 3-0 tegen jullie op de bek gegaan, anders hadden wij nooit daar overtuigend de 1-1 over de streep getrokken.
    Maar goed, en zo sukkelt PSV door, en zou wel weer kampioen worden, maar puur omdat de rest geen reet voorsteld...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 7 oktober 2018 om 04:02
    Goede analyse van je clubje
    Vind ik leuk
    markie +1197
    zondag 7 oktober 2018 om 07:59
    Jij hebt echt niks anders te doen he. Zit je de hele tijd op f5 te drukken om als eerst op een topic te kunnen reageren?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 7 oktober 2018 om 09:31
    Nou vooruit markje omdat jij het bent:
    f5
    f5
    f5
    f5
    f5
    f5
    f5
    f5
    f5

    zo beter?
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    maandag 8 oktober 2018 om 10:20
    Cadeautjes worden er dit jaar niet meer gegeven
    Vind ik leuk
    grunnfan +324
    maandag 8 oktober 2018 om 15:06
    27 uit 9 Emmen komt op bezoek.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:36
    Dubbele doelsaldo en 8 punten los op het team dat Bayern zgn van de mat heeft gespeeld.............PROOST
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1177
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:38
    En dan nog van een extreem zwak barca en inter verliezen...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28525
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40
    Nog niet half zo zwak als bayern kennelijk
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1177
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:42
    Een zwak spelend Bayern is nog altijd beter dan een zwak spelend inter...
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:46
    Vond jij Inter zwak? Weinig voetbalverstand dan
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1177
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:46
    Vond jij Inter sterk? Weinig voetbalverstand dan
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:54
    Ja ik vond Inter sterk. Zal je reactie een like geven omdat je de moeite hebt genomen wat te typen. Sommigen krabbelen zich terug in hun holletje als ze het niet meer weten maar je kunt natuurlijk ook net zoals jou onzin verkondigen
    Vind ik leuk
    Arbee +2291
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:59
    Inter niet, Zoet wel
    Vind ik leuk
    markie +1197
    zondag 7 oktober 2018 om 08:01
    Dat heeft met de tegenstand te maken
    Vind ik leuk
    Zomaarwat +223
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:03
    Bayern verliest op het moment van iedereen behalve van Ajax. Wat zegt dat dan over Ajax?
    Vind ik leuk
    HJR +8240
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:46
    Ik snap sowieso niet waarom in een psv-vvv bericht het over Ajax gaat. Nog erger ook nog over Inter, Barcelona en zelfs Bayern
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1153
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:41
    extreem zwak barca? serieus?
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1177
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:46
    Barca was enorm slecht, als psv wat meer inzet en lef getoond had, dan hadden ze Barca helemaal van de mat af gespeeld want het zag er niet uit daar in Camp Nou...
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1153
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:48
    gedeeltelijk mee eens ja, het enige waar het aan ontbrak was een doelpunt. als die was gevallen dan had ik het nog wel willen zien. maar extreem zwak is misschien een beetje overdreven?
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1177
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:26
    Ja misschien was barca niet extreem zwak maar Barca maakt alles behalve een overtuigende indruk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:48
    Klopt messi, suarez, icardi, niangolan. Zeer matige spelers
    Vind ik leuk
    fr1963 +3324
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:28
    Messi-psv 3-0. Die zorgde in zijn eentje voor deze hoge uitslag. Ongekende klasse, door niemand te evenaren ook...nog niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:42
    Momenteel gaat het niet goed met Bayern. Ze zijn Ajax van Duitsland.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11702
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:47
    Ga nou niet Ajax hun Europese prestaties devalueren, zij doen het gewoon beter dan jullie op Europees gebied, ze hebben meer punten binnen gehaald. Hoef je niet de calimero voor uit te hangen.
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:54
    Dank je wel voor dit antwoord. Precies zoals jij zegt. Toppie!!
    Vind ik leuk
    GPSV +608
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:36
    10 10 10
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40
    Dat was het geworden als ze nog 10 minuten doorgingen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    GPSV +608
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:42
    Ik heb het over minimaal 10 overwinningen in 10 speelrondes haha.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:47
    In dat geval 34 34 34 ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:39
    Knappe overwinning, na een CL ronde.
    Vind ik leuk
    Emnu +4825
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:47
    Tja, als je Europees weer ns laat lopen...
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:38
    Dat deed PSV vorig seizoen. Dit seizoen bepaald niet toch?
    Vind ik leuk
    Emnu +4825
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:43
    In Brabant noemen ze het lekker mee doen, de rest van Europa lacht erom.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 22:43]
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:50
    Mwah, denk dat dat wel mee zal vallen. Zullen weinig mensen zijn die op voorhand dachten dat PSV niet zou verliezen van Barcelona. En tegen Inter Milan voorzag ik weliswaar verlies voor PSV maar dat had ook echt wel anders kunnen lopen. Zoveel beter was Inter nu ook weer niet. Ja, het had een paar spelers die zich meer onderscheidden dan de spelers die dat bij PSV normaliter doen.
    Vind ik leuk
    Emnu +4825
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:54
    En jij denkt dat de gemiddelde Engelsman, Duitser oid ook maar enig idee heeft hoe er gespeeld is, of dat ze dat wat boeit?

    Die kijken naar de standen, zien PSV hopeloos onderaan bungelen en zullen ofwel het ter kennis nemen, ofwel er smalend om lachen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:39
    Zou niet weten wie dit PSV gaat kloppen in de eredivisie
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40
    Ik wel. :-))
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:56
    Je hebt gelijk ...... Feyenoord
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:57
    Kijk..... dat is humor. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:59
    Geen humor, wie bedoel jij dan :)
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:13
    Ik vind jouw reactie humor.
    Vind ik leuk
    Degier +532
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:42
    Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar die was inderdaad indrukwekkend te noemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:44
    Ajax!! Want in Eindhoven deed de Ligt niet mee dat scheelt heel veel!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:55
    Dat li(g)t niet aan 1 speler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:58
    Die heeft vorig jaar idd ook het verschil gemaakt. Oh nee ook 3-0
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:15
    Zwaktebod. Dus zonder de ligt stelt Ajax niets voor moet ik hieruit begrijpen? Een middelmatig team dus.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 22:16]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:39
    En de Eindhovense sneltrein dendert voort!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:41
    El EGV
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:43
    Mickey Mouse League is niet belangrijk, Champions League wel!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:47
    Dat jullie geen rol van betekenis spelen in de Eredivisie maakt het nog niet zo dat de Eredivisie niet belangrijk is..
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:59
    Je moet in de competitie presteren om uberhaupt CL te spelen. Dus lijkt me altijd het belangrijkst
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:39
    90 minuten lang gedacht dat het een speeltuin was voor PSV. Het leek zo ontzettend makkelijk te gaan allemaal
    Vind ik leuk
    alaaf +1616
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40
    De beste club van Nederland!!
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1153
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40
    wat was rosario weer sterk zeg. geen balverlies, echt geen. waar de 1e goal uit viel is natuurlijk heel hoog niveau. stevie was ongrijpbaar en dan komt guti er gwoon nog in die de bal achteloos binnenschuift.
    dan heb ik het nog niet eens over angelino. man wat een elftal!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:41
    Leek Ajax thuis wel. Net zo makkelijk weer. Fiesta mexicana
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:42
    0 punten in de Champions League en Ajax wel bovenaan!!
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:49
    Ja geniet er maar van. Maak er snel een fotootje van, want de volgende wedstrijd staan ze misschien wel 3e. En kijk ook even op teletekst 819. Kan me de laatste keer dat ajax daar bovenaan stond niet eens herinneren
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:56
    Wat jij je kunt herinneren kan ook aan jouw geheugen liggen, toch?
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:01
    vraag me af of de ajacieden die dag willen herinneren
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:16
    Waarom niet?
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:17
    Graafschap. Begint er al wat te dagen? Haha
    Vind ik leuk
    035 +6350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:22
    Als je slechte momenten kunt herinneren, leer je de goede moenten te waarderen. Zomaar een wijsheid die spontaan bij mij opkomt. 😊
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:23
    In mijn geval is het andersom, maar mooie wijsheid 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:47
    Trek jezelf niet teveel af op die pagina. De balans wordt pas opgemaakt na 34 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:05
    Gelukkig heb ik een lieve vriendin die ervoor zorgt dat ik gewoon naar die pagina kan blijven kijken. Verveelt nooit!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:55
    Bartje hoe gaat het met je xbox?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:02
    Goed kerel! Hoe gaat het met jou na woensdag? 0 punten uit twee wedstrijden? Daar maken ze in Eindhoven geen punt van😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:09
    precies we gaan gewoon door , pilske erbij nu we toch bezig zijn.
    Het leven is veel te mooi om net als jij hier de azijnzeiker uit te hangen
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:17
    Onana is veel beter dan Zoet! Heeft hij dinsdag weer bewezen! En Ziyech liet het dinsdag wel zien in tegenstelling tot Lozano, dat zei de heer Derksen gisteren ook !
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:20
    ohhh als meneer derksen het zegt ....ja dan.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:29
    is dat de zelfde heer Derksen die zei dat Ziyech alleen met zich zelf bezig was en niet lekker in de groep lag?
    Vind ik leuk
    kees ee +637
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:09
    . . en in de competitie een straatlengte achter !!?, . . verschil van sterkte tegenstanders in de cl poule ??
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:18
    Bayern München is vergelijkbaar met Barcelona! En beter dan Inter en de Spurs!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:41
    Bergwijn de uitblinker ja... Maar rosario ook weer vandaag hoor! Goede strakke passing meestal vooruit en duelkracht ook nog. Heerlijk hoe hij bezig is dit seizoen
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1153
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:45
    ja helemaal mee eens. eigelijk ongelooflijk hoe hij zich in dit elftal speelt. uit het niets maar o sterk presteren
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:14
    Jij zag het dus ook? Rosario was balvast. Veroverde veel ballen, maar bovenal heel veel steekpasses vooruit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:41
    Ajax wordt gewoon kampioen. In Eindhoven speelde de beste verdediger van de Eredivisie niet mee, bleek dinsdag maar weer eens!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:43
    En deed die verdediger wel mee in de eerste wedstrijd tegen Heracles, Bartje? En nog wat Bartje, denk jij dat Ajax de CL gaat winnen. Ik lees hier maar wat meer reacties van jou onder deze PSV-topic. Het zijn maar een paar kleine vraagjes, hè Bartje.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 21:49]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8940
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:44
    In wedstrijden zoals deze heb je geen verdediging nodig.

    Zou trouwens ook niet weten wie ons nog kan stoppen:-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9261
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:51
    Oh oh oh veel psvers beginnen arrogante trekjes te vertonen...komen nog genoeg moeilijke uitwedstrijden voor jullie aan. Laat ik het daar maar bij laten.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:08
    Eentje in 0-10 en de ander in 020. Komt goed.
    Vind ik leuk
    Realistfan +125
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:45
    Bayern vandaag weer verloren, zo zwak zijn ze.
    Vond het geen goed voetbal vandaag, ondanks de 4-0 winst. We speelde beetje nonchalant. Maar vvv had weinig in te brengen.
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:36
    Begint er op te lijken dat Bayern zowaar echt in een crisis is komen te verkeren. Al hebben ze vaker van Gladbach verloren, ook in seizoenen waarin ze alsnog kampioen werden.
    Vind ik leuk
    Degier +532
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:45
    Dat roept Schone nou ook al 4 jaar. Tot nu toe vind ik PSV een sterkere indruk in de competitie maken dan Ajax.
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:35
    Terwijl Schöne jarenlang het toonbeeld was van een bescheiden en beschaafde voetballer. Waar is het mis gegaan met hem?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:49
    Jij hebt het er toch maar wat moeilijk mee dat PSV het zo goed doet in de Eredivisie. Geobsedeerd mannetje...
    Vind ik leuk
    KvhZ +1321
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:50
    Je bedoelt die verdediger die in het kampioensduel van afgelopen seizoen wel meedeed?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:18
    Zonder de ligt is Ajax een middelmatig team.
    Vind ik leuk
    GOAL! +443
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:05
    Kan jij niet gewoon op een ander forum gaan kwaken? Bij voorbaat dank
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:08
    Onana is veel beter dan die waardeloze Zoet. En Ziyech is veel beter dan Lozano!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:44
    Score had ik bijna goed eb het was een makkelijke overwinning.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:48
    Nog sterker aan kop wie houd ze tegen .
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:54
    Ajax natuurlijk! Kut Utrechter
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:34
    Moeten nog voor de winterstop naar de Kuip voor hun reguliere verliespartijtje daar.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1774
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:49
    We denderen door. Weer 3 punten voor the boys! En weer met oogstrelend voetbal. Wat zijn we toch verguld!
    Vind ik leuk
    Garnaal +340
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:50
    als Psv’er schets ik volgend beeld voor dit seizoen. Ajax overwintert in de CL en schopt het tot kwartfinale CL waar het er nipt uit vliegt tegen PSG. Psv haalt europees de winter niet maar is wel weer kampioen van Nederland. Nac vliegt uit de eredivisie en van Persie wordt volgend jaar 42. Zo, daar mag je het mee doen. Knap trouwens van v Gerwen, met 5-4 van Peter Wright winnen!
    Vind ik leuk
    SjakieNYC +129
    zondag 7 oktober 2018 om 01:17
    Doe ik het voor als Ajax fan
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:52
    Compliment hoor. Het gaat allemaal zo makkelijk.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12002
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:52
    Gaat lekker met het doelsaldo. Die “prutser” ook weer netjes de 0 gehouden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:52
    Erick Gutierrez statistics: 2 goals and 1 assist with only 57 minutes in the LEAGUE. Impressive
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:58
    👍🏻 Goe bezig PSV Team 👍🏻
    Vind ik leuk
    Clutchy +845
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:00
    Was absoluut geen penal maarja
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:12
    Knap dat ze het in de competitie zo goed blijven doen na 2x kansloos afgedroogd te zijn in de cl
    Vind ik leuk
    alaaf +1616
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:25
    In de competitie hebben ze dan ook geen tegenstand
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:41
    Dat ligt aan het ontbreken van elke vorm van tegenstand in de competitie
    Vind ik leuk
    Football +12
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:17
    Had die Kum geen rood moeten hebben voor dat penalty moment? Hij ging er behoorlijk hard in. Het was op zijn minst geel en hij had al geel. Maar ik vond het direct rood.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:18
    Ik moet zeggen , het is een genot om naar de aanstaande landskampioen te kijken.
    Geen club in Nederland die daar aan kan tippen.

    Zelfs FC Utrecht niet niet.
    Vind ik leuk
    Tebannet +147
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:26
    Moet nageven zeer goed. En wat scoren ze iedere wedstrijd veel.
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:33
    Veel te vroeg om nu reeds over kampioenschap te praten. Denk dat niemand in de selectie van PSV dat doet. Dat heeft van Bommel er echt wel in gehamerd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:41
    Super voor Dumfries die gaat er voor .
    Veel succes .
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:42
    Lol. Onze Eindhovense vrienden worden al net zo arrogant als de Amsterdammers. VVV begon geweldig helaas net pech. Europees is PSV ook maatje te klein. Wonder dat ze 8 uit 8 hebben. Lucky PSV
    Vind ik leuk
    Surinamer +15
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:42
    En nu wachten tot die struikelen. Hardlopers zijn doodlopers btw. 8 wedstrijden ongeslagen zegt ook veel over de NLse competitie, want Europees baken ze er niks van.
    Trots zijn ze wel zo te zien.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2236
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:52
    Netjes psv... Eigenlijk alleen fortuna en ons pec hadden punten kunnen pakken tegen psv tot nu toe
    Vind ik leuk
    kees ee +637
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:03
    . . alweer een paar uur billen knijpen in de hoofdstad regio, inclusief hilversum !?, . . wat jij joep ??
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5350
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:32
    Gefeliciteerd alle psv ers wat een ongelooflijke start zeg!

    Ontzettend veel respect voor deze ongelooflijke prestatie met veel doelpunten en leuk voetbal.

    Nu nog europees in vorm komen en punten pakken.

    Hopelijk zakt het later nog wat in elkaar en kan Ajax eindelijk voor de titel.gaan maar, voorlopig heeft psv alle kaarten in handen.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 03:19
    Je bent niet goed wijs, Ruud1987. Tegen een VVV, waar gaat het over? Thuis tegen Inter kon PSV geen vuist maken. Maar goed, in de land der blinden is een oog koning.











    En je raad het al, de volgende competitie wedstrijd speelt PSV WEER thuis...
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 03:21]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4924
    zondag 7 oktober 2018 om 00:26
    Bijzonder gemakkelijke en ruime zege. Had het lastiger verwacht, VVV oogt ook dit jaar als een hele degelijke ploeg. Weliswaar iets aan kwaliteit ingeleverd met het vertrek van Leemans, van Crooij en Thy. Maar na een stroef begin VVV bij de strot gepakt en nooit los gelaten. Vooral het druk zetten bij balverlies ging goed waardoor VVV amper van de eigen helft af kwam. Angeliño was weer eens op dreef, echt aanwinst. Speelt alsof hij al jaren meedoet. Beetje een mix tussen Willems en Arias. Daarnaast was Bergwijn weer enorm sterk, dat is echt genieten om die jongen te zien spelen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4342
    zondag 7 oktober 2018 om 00:44
    Ik hoop wel dat Ajax bij kan blijven, anders is onze competitie net zo saai als die van Schotland!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 00:50
    psv heeft een zeer sterke en brede selectie en veel spelers spelen zeer goed en de rest van de selectie trekt zich aan op bergwijn ,lozano,hendrix,dumfries,angelino,de jong ,zelfs viergever en guti veel inzet 90 min lang en dan is er nog ramos en thomas nog als die hersteld zijn genieten van mijn club

    is anders dan vorig jaar waar je moest vrezen voor fouten van isimat,arias,brenet,luckassen brachten ook niks extra
    Vind ik leuk
    Ben +143
    zondag 7 oktober 2018 om 00:51
    Matige wedstrijd met psv als minst matige ploeg....
    Vind ik leuk
    Nbl +630
    zondag 7 oktober 2018 om 00:53
    8 wedstrijden gespeeld en nou al roepen PSV wordt kampioen 😂😂 echt hè .gaan het zien .
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 03:16
    PSV geeft die 5 puntjes echt niet meer weg, want de rest is toch puur armoe...
    Vind ik leuk
    Nbl +630
    zondag 7 oktober 2018 om 11:43
    Dat is helemaal waar .helaas
    Vind ik leuk
    Nbl +630
    zondag 7 oktober 2018 om 01:02
    VVV thuis altijd lastig . eredivisie is dit jaar wel echt slecht . Mis toch wel Twente Roda Sparta NEC met alle respect naar de andere hoor maar niveau is wel sterk gedaald .
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15304
    zondag 7 oktober 2018 om 01:06
    Hardlopers zijn doodlopers.
    Is misschien 1 puntje teveel gevraagd in de CL.
    Goh wat deed Feyenoord het toch slecht in de CL '17/'18
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 01:06]
    Vind ik leuk
    JoeyC +2849
    zondag 7 oktober 2018 om 03:12
    Geen Ajaciedjes die klagen over die handsbal of over de twee rode kaarten die VVV had moeten krijgen? Verrassend zeg!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 07:27
    Calimero, geniet van je overwinning
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 03:14
    Tja, thuis tegen een VVV kunnen ze het wel, maar Inter oprollen, ho maar...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 09:01
    Zo makkelijk scoren dit.
    Wat zit het je diep dat PSV zo makkelijk bovenaan staat en jullie voor de tweede keer op rij met 2 vingers in de neus met 3-0 van de mat tikt.

    Enige wat jullie nu nog kunnen vinden is de 0 punten in de CL in een poule waarin elke tegenstander beter is dan jullie Europa Leaque poultje. Op een Bayern in vorm na maar daar wint op dit moment iedereen van.

    Maar wel gemeend respect voor de prestatie van Ajax Europees. Bayern in welke vorm dan ook weerstand bieden is klasse.
    Maar wees alsjeblieft blij met die punten...want dat en geld op de bank is het enige waar je in Amsterdam trots op kunt zijn. Prijzen winnen ligt net wat lastiger.
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zondag 7 oktober 2018 om 09:59
    psv heeft een veel makkelijker programma gehad dan Ajax. maar dat zien ze niet in dat dorp.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zondag 7 oktober 2018 om 10:42
    Ja met als een van de makkelijkste thuiswedstrijden tegen ajax 3-0 ! De 3-0 was trouwens met rust al bereikt dus vvv deed het zelfs nog beter. Al had ajax daar ook zijn handen aan vol . Maar ben benieuwd wie er tweede wordt want ajax moet nog naar Heracles he !
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zondag 7 oktober 2018 om 11:20
    geniet er nog van. zolang als het kan.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zondag 7 oktober 2018 om 10:40
    Fantastisch hoe ze speelden. Wat een talent zit er in deze selectie. Schwaabie was eruit en hup Sainsbury staat er meteen. Grote klasse . En die eerste goal is buitenaards gewoon, wat een aanval met CHUCKY THA BOMB als eindstation. Wat een weelde in oktober kan het al niet meer misgaan met ONS PSV
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zondag 7 oktober 2018 om 12:24
    topelftal dat hebben we gezien tegen Inter.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zondag 7 oktober 2018 om 12:26
    Te groot voor Nederland en te klein voor de grote jongens . Maar ook daar waren we gelijk aan inter alleen had je de scheids tegen. Kan gebeuren maar ben blijer met de eredivisie . Volgens mij zouden dat er wel meer willen Hahahah
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws