'Eigengereide lul' Nijhuis krijgt volle laag: 'In mijn tijd bij FC Utrecht ook al'

    'Eigengereide lul' Nijhuis krijgt volle laag: 'In mijn tijd bij FC Utrecht ook al'

    zondag 7 oktober 2018 om 11:08

    Ton du Chatinier heeft helemaal niets met Bas Nijhuis. De voormalig trainer van FC Utrecht noemt de veelbesproken scheidsrechter 'een eigengereide lul'. 

    Afgelopen week raakte Nijhuis in opspraak na het competitieduel tussen FC Groningen en FC Utrecht. Zónder overleg met de videoscheidsrechter besloot de arbiter een rode kaart uit te delen aan Simon Gustafson. Later werd die rode kaart geseponeerd.

    "Het is gewoon een eigengereide lul", aldus Du Chatinier bij RTV Utrecht. Hij neemt geen blad voor de mond. "In de tijd dat ik trainer was bij Utrecht ook al. Hij denkt allemaal dat hij het zelf uitgevonden heeft. Hij wil heel veel door laten gaan, maar ze hebben die VAR niet voor niks uitgevonden."

    Ook Gert Kruys stoorde zich aan het gedrag van Nijhuis. "Hij wilde er niks van weten, want hij is Nijhuis en wie kan er nou aan hem twijfelen?"

    Lees ook: Blunderende Nijhuis negeerde VAR: 'Dat slaat eigenlijk nergens op. Dit kan niet'

    Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

    Plaats een reactie

    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 11:09
    1000% procent eens met ton en gertje
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:15
    En meneer de burgermeesterrrrrrrr
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 11:20
    die is het vast en zeker ook met ons eens
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3566
    zondag 7 oktober 2018 om 11:52
    1000% zegt alweer voldoende over jou, want dat is niet mogelijk.
    Vergelijk het met een glas water, hoeveel meer water zit er in als je het met 1000% vult, dan als het 100% vol zit ?
    Niets dus, want 1000% bestaat niet.

    Inhoudelijk heb ik Nijhuis altijd al een idioot gevonden die z'n eigen regels maakte en mij club structureel benadeelde. Dat Derksen hem zo goed vond, zegt dan ook genoeg weer over Derksen.
    Als VAR moet je ook geen sukkel neerzetten, maar Makkelie of Kuijpers, die hoger in de pikorde staan, dan luistert Basje misschien wel naar de VAR.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 11:53
    je moet me ook geen vragen stellen over water...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3566
    zondag 7 oktober 2018 om 12:08
    Haha, ik zou volgende keer 1000‰ gebruiken.
    Is evenveel, maar lijkt meer dan 100%
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2551
    zondag 7 oktober 2018 om 12:39
    Zie het dan als een glas met bier :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 13:23
    kijk met dit soort hulp kan ik tenminste wat mee
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:05
    Ajax wordt toch altijd benadeeld door iedere scheidsrechter? Iedereen is toch altijd tegen Ajax?
    Wat heeft Ajax toch een hoop ‘fans’ die zich als een klein kind gedragen.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +499
    zondag 7 oktober 2018 om 13:37
    Dit heeft toch weer helemaal niks met dit topic te maken? Zielige reactie weer dit
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 15:19
    Lees even het stukje waar ik op reageer. Misschien dat je het dan snapt. Dan kun jij je zielige reactie achterwege laten.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +499
    zondag 7 oktober 2018 om 15:45
    Hij zegt niks met Ajax? Dus alleen omdat er Ajax in zn naam staat moet je over Ajax beginnen? 😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 20:33
    En mij club........

    En de naam ReneAjax niet duidelijk genoeg voor je?

    Begrijpend lezen blijkt voor velen erg lastig.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:20
    Vroeger was Naaiihuis anders jullie held omdat hij lekker mannelijk voetbal toeliet...nu is waarschijnlijk Higler de nieuwe held....
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 11:21
    nee hoor wij hebben geen helden nodig , wij hebben een TEAM
    Vind ik leuk
    RCJ29 +213
    zondag 7 oktober 2018 om 11:32
    TEAM VAR uit Zeist idd
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 11:33
    Rustig mar jullie hebben groningen nog in het vizier, niet opgeven
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2707
    zondag 7 oktober 2018 om 12:15
    nouuuuu, dat wordt nog lastig
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:38
    En als het team het niet zo goed doet geeft jullie trainer gewoon de schuld aan de arbitrage...jullie aanvoerder ook trouwens...
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 11:40
    oke dan
    bedankt voor deze info , dat we er niks mee doen zal je vast niet persoonlijk opnemen toch?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:50
    Is het klaagzondag vandaag ofzo
    Vind ik leuk
    4everfcu +2539
    zondag 7 oktober 2018 om 11:56
    grappig dat dat niet mag na 3 onterechte rode kaarten buitenspelgoals en strafschoppen die je niet krijgt.
    en niemand die beweerd dat utrecht goed draait hoor maar we zijn nou eenmaal geen ajax he die alles mee krijgen net als psv en feyenoord
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:37
    Je reageert op mij maar ik haf het over PSV....nu zijn een aantal Utrecht fans ineens ook PSV fan maar toch..
    Vind ik leuk
    4everfcu +2539
    zondag 7 oktober 2018 om 16:55
    we hebben niet allemaal twee clubs hoor
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 17:12
    Jij misschien niet. Utca 030 is toch behoorlijk fanatiek PSV'er aan het worden...
    Vind ik leuk
    4everfcu +2539
    zondag 7 oktober 2018 om 17:50
    dan zijn er ook veel ajaxsupporters die utrecht fan zijn
    Vind ik leuk
    Wong Ho +238
    zondag 7 oktober 2018 om 13:37
    Psv is de enige club die geen basis 11 heeft maar een basis 12 en die 12de man is de scheidsrechter,maakt verder ook niet uit ,maar het is wel zo
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 13:38
    oke dan , doe je er ook een zakje kroepoek bij?
    Vind ik leuk
    Wong Ho +238
    zondag 7 oktober 2018 om 13:54
    uiteraard ,12 zakkies en mot je dr ook sambal bij? ,kan ook geregeld worden!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 13:54
    lekker , ik hou wel van wat pit erin
    Vind ik leuk
    4everfcu +2539
    zondag 7 oktober 2018 om 17:52
    ajax heeft anders ook niets te klagen hoor over de var er word zelfs gesproken dat de var de nieuwe hoofdsponsor van ajax word
    Vind ik leuk
    Wong Ho +238
    maandag 8 oktober 2018 om 12:19
    stja ,hadden ze die var maar in de kuip in 2002 gehad hé,had jullie een hoop pijn en ergernis gescheeld dan
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:26
    Blommetje, Güzübüyük en Makkelie zijn alle jarenlang jullie held en redder in nood.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:36
    Blom ja, dat hebben we gezien vorig seizoen bij AZ-PSV....alle discutabele beslissingen in het voordeel van Ajax...maar ik heb zo het idee dat je een heel rijtje voorbeelden hebt? Gezellie, zo'n lijstje heb ik ook....hebben we wat te doen tot 16:45.....ik ga zo eerst even een uurtje naar de sportschool hoor...
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 11:37]
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:46
    Güzübüyük en Blommetje hebben jullie dit seizoen respectievelijk tegen Heracles en VVV geholpen. Dat is al heel wat meer dan die vermeende niet gegeven penalty voor NAC vorige week in die wedstrijd die PSV met 2 doelpuntenverschil won en sowieso toch wel gewonnen had.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:56
    Vermeende niet gegeven penalty ook... de tweede gele kaart voor Lozano vergeet je voor het gemak maar weer. Wordt de penal wel gegeven is het 1-1 tegen 10 man van PSV. Op dat moment was Nac met 11 tegen 11 al sterker dus wie zegr dat Malen dan ook had gescoord?!?
    De wedstrijd bij VVV is alleen de afgekeurde goal discutabel. Ondanks dat er contact is had ik hem niet afgekeurd. Maar ik had Utrecht ook geen penalty gegeven voor de "overtreding " op Gustafsson!! De penalty bij VVV voor de overtreding op Huntelaar lijkt me geen issue toch? Als dat geen penalty was dan die van de Jong bij AZ en de al genoemde bij Utrecht er zeker geen! Dan heeft Blom nog een vreselijke doodschop gemist op Frenkie de Jong! Er zijn diy seizoen mensen voor minder het veld uitgestuurd! Al met al niet zo'n goeie wedstrijd van Blom!
    Bij de wedstrijd trgen Heracles doel je waarschijnlijk op het affluiten van de wedstrijd toen Heracles net over de middellijn was en het volgens een aantal al bijna een goal was?? Goed punt...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 14:02
    Blom miste daarnaast ook nog een vergrijp van Vd Ligt in de 16 tegen een VVV-speler wat een zuivere penalty voor VVV was. En inderdaad bedoel in met Güzübüyük zijn eindsignaal. Zowel Ajax, PSV maar ook Feyenoord hebben weleens het geluk dat een scheidsrechter iets over het hoofd ziet of anders bepaalt wat in hun voordeel is. Gisteren had Mulder een rode kaart moeten geven aan Promes en vond ik die penalty die PSV kreeg geen penalty.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 14:16
    Die penalty die jullie gister kregen was idd geen penalty. Maar volgens de theorie van de grote Stratum telt dat niet want dat was de 4-0....
    Het overduidelijk sparen van Lozano en Hendrix heb ik je nog niet over gehoord. De trainer ook niet trouwens....
    Iig zeg je al dat alle clubs voordeel hebben van de arbitrage. Volgens een aantal hier is het toch echt alleen Ajax die altijd voordeel heeft...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 17:22
    Lozano en Hendrikx kwamen nooit in aanmerking voor rood dit seizoen. PSV heeft nog geen enkel bonuspunt gehad door scheidsrechterlijk voordeel.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2168
    zondag 7 oktober 2018 om 12:28
    die wedstrijd heb ik gemist. Dus als ik het goed begrijp speelde AZ tegen PSV en waren alle discutabele beslissingen in het voordeel van Ajax??
    Hoe ging dat? Als er een ploeg gescoord had mocht er dan een andere ploeg in??.....ik snap het niet
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 14:06
    Nee, da's duidelijk....is natuurlijk ook kapot ingewikkeld...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:50
    Niet zo janken. Jullie hebben anders ook niet te klagen gehad de afgelopen jaren. Zoals Stratum al eerder zei: HET LIGT NIET AAN DE SCHEIDS MAAR AAN HET TEAM!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 14:18
    Want wat Stratum zegt is waar....🙄
    VOLGENS JULLIE TRAINER EN AANVOERDER HEBBEN JULLIE WEL VERLOREN VAN INTER DOOR DE ARBITRAGE!! DAT ROEPEN ZE GEWOON OP TV.....MAAR NA NAC UIT HEB IK NIEMAND GEHOORD....
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 18:57
    Higler spaarde vandaag, net zoals Makkelie + VAR, Onana wederom voor een kaart en penalty tegen. Hoezo is Higler een PSV-aanhanger?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:23
    Dat zal dan door de VAR ook gecontroleerd zijn of niet? Daarbij heeft hij vorige week NAC en Ajax bestolen door PSV 2x te bevoordelen! Maar je moet toch wat te zeiken hebben op Ajax na zo'n voetbalshow!! Roep ook nog maar even dat Huntelaar rood had moeten hebben...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:29
    Dat laatste klopt helemaal; natrappen en daarna nog een elleboogstoot uitgeven, is donkerrood. Schrijf Higler maar af als PSV-aanhanger na vanmiddag. Ook Onana werd wederom gespaard door de scheidsrechter van dienst. PS werd die vermeende handsbal ook niet beoordeeld door de VAR?
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 20:01
    Tjongejonge, ben je uitgejankt??
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 20:02
    Wie jankt er hier al 8 dagen over Higler? Jij of ik?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 20:22
    Daar heeft hij het ook wel een beetje naar gemaakt....als je zo overduidelijk de koploper bevoordeeld, NAC de afgrond in drukt en Ajax benadeeld .... Is na Nijhuis en Güzübüjük of zoiets de slechtste scheids van Nederland
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 20:23
    Vergeet Blommetje en Makkelieg niet in dat rijtje.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 20:29
    Blom heeft in de wedstrijd tegen VVV alle belangrijke gebeurtenissen gemist!! Vandaag mistte hij ook weer een penalty...
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    zondag 7 oktober 2018 om 12:27
    Beter een eigengereide lul dan een waardeloze trainer!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 12:30
    Als bas ajax fluit heb je ze beiden dan in die sporthal van jullie
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:43
    Zo kan ie wel weer stratum ouwe droplul!!😂😂
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 13:46
    de dames van vertier zijn dol op drop
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 20:02
    Da's logisch dat je er voor moet betalen....
    Vind ik leuk
    stratumseind +166551
    zondag 7 oktober 2018 om 20:06
    met liefde zelfs, want dan weet ik zeker dat ze de veter laten hangen nadien...
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    KvhZ +554
    zondag 7 oktober 2018 om 11:10
    Terechte kritiek na zo’n eigenzinnige handeling
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:18
    Ze zouden juist allemaal zo moeten fluiten, sommige scheidsrechters fluiten voor Jan lul
    Vind ik leuk
    KvhZ +554
    zondag 7 oktober 2018 om 11:20
    Daar ben ik het wel mee eens, maar als je de VAR negeert, dan ben je gewoon een eigenwijze pipo
    Vind ik leuk
    satesaus +798
    zondag 7 oktober 2018 om 12:14
    Raar dat ze dan niets melden over die zeer onterechte pingel van vrijdag.... o ja, dat was hun voordeel....
    Vind ik leuk
    stock3 +767
    zondag 7 oktober 2018 om 12:25
    Volgens mij gaat dit over Nijhuis en niet over FC Utrecht in het algemeen!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    zondag 7 oktober 2018 om 12:48
    Alsof we jou hebben gehoord over Nijhuis daarvoor.
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zondag 7 oktober 2018 om 11:11
    Helemaal eens met deze heren. Buiten dat het een vreselijke scheidsrechter is is hij ook nog eens partijdig, eigenwijs en arrogant.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:17
    Zou hij stiekem Ajacied zijn?
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zondag 7 oktober 2018 om 11:23
    Ik heb Naaihuis meerdere malen wedstrijden voor Feyenoord zien beslissen wanneer mijn club daar moest spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:50
    Het was sarcastisch ;)
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:12
    Nijhuis zou eens in de leer moeten gaan bij Joris van Benthem, dan leert hij dat eigengereide wel af.
    Vind ik leuk
    Potjan3 +705
    zondag 7 oktober 2018 om 11:15
    Misschien moet van benthem maar VAR worden.scheelt hoop gezeik.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:19
    tis een boer die kan je nooit vertrouwen
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:19
    Kuipers heeft afgelopen vrijdag het wisselgeld voor Nijhuis betaald.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3511
    zondag 7 oktober 2018 om 11:50
    Ik hoop dat het waar is dat er wisselgeld komt. Dan ziet het er rooskleurig uit de komende weken. Utrecht heeft nogal wat wisselgeld te goed namelijk.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    zondag 7 oktober 2018 om 11:22
    Bas is geen slechte scheidsrechter. Hij trekt soms de verkeerde kaart.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:22
    Ik heb het al eerder gezegd. het draait om de Nijhuis show in zo'n wedstrijd!
    Een goede scheids zorgt dat hij niet opvalt in een wedstrijd, meneer Nijhuis doet er alles aan om op te vallen!
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3566
    zondag 7 oktober 2018 om 11:59
    Precies, Nijhuis denkt dat die duizenden mensen op de tribune naar hem komen kijken en zorgt dan ook voor spektakel door beslissingen te nemen die niemand verwacht.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:26
    Hij kan gewoon niet zo goed een wedstrijd leiden daarom heeft hij zijn "eigen stijl" ontwikkeld en de KNVB accepteert dat. Zo vaak wedstrijden gezien dat hij bijna nergens voor fluit onder mom van mannelijk voetbal.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:41
    Hele goede uitspraak over deze man die opgewonden lijkt te worden van zichzelf. Flikker toch op met al die eigengeilers. Als je die Kuipers afgelopen vrijdag in de fout ziet gaan. Het wordt tijd dat de KNVB hun diva's eens flink gaat aanpakken. Een beetje clown met een fluitje kan Eredivisie fluiten lijkt het onderhand
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3566
    zondag 7 oktober 2018 om 12:02
    Klopt, Kuijpers is (naionaal) niet veel beter. De Graafschap-Ajax vond Kuijpers het ook nodig om een Ajax-goal af te keuren, zodat PSV kampioen werd. Klasse !
    Vind ik leuk
    Utca 030 +918
    zondag 7 oktober 2018 om 11:42
    Is gewoon een jan lul die Nijhuis, VP waarom verwijderen jullie mij topics constant. Wordt er schijtziek van.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3566
    zondag 7 oktober 2018 om 12:04
    Misschien moet je jouw woordgebruik wat genuanceerder maken en geen geslachtsdelen gebruiken.
    Vind ik leuk
    Utca 030 +918
    zondag 7 oktober 2018 om 12:06
    Lees wat de chat schrijf, die heeft het ook over lul.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:58
    Je mist er niks aan....
    Vind ik leuk
    Patje41 +639
    zondag 7 oktober 2018 om 12:03
    De schoppers hebben meestal het voordeel bij hem.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3566
    zondag 7 oktober 2018 om 12:05
    Klopt helemaal, Nijhuis fluit altijd in het nadeel van een technisch goed elftal.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31564
    zondag 7 oktober 2018 om 12:04
    Dit komend van 2 toptrainers haha. Sukkels.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:17
    Makkelie onze held xxx
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:23
    Haha wie? Wat zitten ze nou te zeiken man...

    Prima scheidsrechter, alleen fluit altijd tegen Ajax heb ik het idee, maar kan aan mij liggen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    pico323 +5655
    zondag 7 oktober 2018 om 12:23
    Nijhuis en Kuipers faalde wel heel opzichtig. en de rest is ook middelmaat helaas. die turk fluit toch ook met de broek vol als hij naar de kuip moet.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:53
    Björn Kuipers is gelukkig geen eigengereide lul, haha.
    Vind ik leuk
    allround +1620
    zondag 7 oktober 2018 om 13:05
    Tijdens de wedstrijd Heracles A. - ADO zat hij achter de VAR ook al te blunderen. O.a. vd Kroft, Corver, vd Ende, Keizer, Blankenstein,Luinge en Derks, waren toppers. was nu vroeger alles beter? Of zijn ze zo slecht tegenwoordig?
    Vind ik leuk
    pico323 +5655
    zondag 7 oktober 2018 om 14:32
    Ze zijn nu slecht heel slecht met die Nijhuis voorop.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:19
    Is het inmiddels normaal om iemand in het openbaar een "lul" te noemen? Ik ben net drie weken in Lapland geweest, dus ik kan iets gemist hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 14:02
    Is allemaal de schuld van Wilders.
    Vind ik leuk
    jorn008 +119
    zondag 7 oktober 2018 om 13:38
    Bas Nijhuis is HET voorbeeld van een scheidsrechter die liever profvoetballer had willen worden, maar hier ook wel van op zichzelf kan geilen....
    Vind ik leuk
    orion73 +1433
    zondag 7 oktober 2018 om 14:20
    Ton en Gert. Allebei niet actief in het betaalde voetbal maar weten precies wie en hoe Nijhuis is. Laat Gert nou maar eens presteren met DOVO. Daar hebben ze een budget waar een paard de hik van krijgt maar prestaties lijken nergens op.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    zondag 7 oktober 2018 om 14:26
    Terechte kritiek op Nijhuis.Hij weet het allemaal net te goed.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:04
    Tenminste nog 1 scheids met een eigen kijk op voetbal en niet zo'n meeloper als als die anderen.. Zou best een zoon kunnen zijn van Leo Horn... (voor de jeugdigen onder ons,,... dat was de beste scheidsrechter ter wereld)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws