Vormdip Feyenoord duurt voort: Het loopt al een aantal weken niet lekker

    Vormdip Feyenoord duurt voort: "Het loopt al een aantal weken niet lekker"

    zondag 7 oktober 2018 om 16:36

    Het draait al 'weken' niet bij Feyenoord, vindt Jordy Clasie. Zondagmiddag verspeelden de Rotterdammers twee punten tegen Willem II: 1-1. Clasie zag zijn elftal zeer matig voor de dag komen in Tilburg. 

    "Het was natuurlijk geen beste pot, maar met nog vijf minuten te spelen moet je 'm wel gewoon over de streep trekken", aldus de middenvelder direct na afloop, voor de camera van FOX Sports"Dit mogen we onszelf dan ook kwalijk nemen. Ook slechte wedstrijden moet je winnen."

    Het draait al langere tijd niet soepel, constateert Clasie. "Het loopt al een aantal weken niet lekker bij ons. Hoe dat komt? Dat is een goede vraag. We doen wel allemaal ons best om ons eigen spel te spelen."

    Na de remise tegen Willem II staat Feyenoord op zeventien punten; dat zijn er al zeven minder dan koploper PSV. Ajax kan de rivaal uit Rotterdam later op de middag passeren. De formatie van trainer Erik ten Hag trapt om 16.45 uur af tegen AZ. 

    Lees ook: Sol schiet Willem II naar laat gelijkspel tegen middelmatig Feyenoord

    Plaats een reactie

    repeP +1169
    zondag 7 oktober 2018 om 16:36
    Donder alsjeblieft op terug naar Engeland met Clasie.

    Voegt niets toe. Speelt als Immers bij Feyenoord, schijnduels aan gaan en steevast te laat zijn.

    Zie liever Toornstra, Ayoub als Kokcu spelen voor hem.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12009
    zondag 7 oktober 2018 om 16:37
    Als je al je Schijnduels wint is het prima toch
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 7 oktober 2018 om 16:39
    Snap jij waarom Feyenoord Clasie heeft gehuurd en nota bene ook nog eens aanvoerder liet zijn na de wissel van van Persie?

    Wat voegt Clasie nu echt toe aan Feyenoord? Ik zie het niet.

    Vind ik leuk
    Bennie498 +1522
    zondag 7 oktober 2018 om 17:01
    Helemaal niks . Net al die lui van een trainer beek voor Larson. Wat een klootzak eruit met die man
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 7 oktober 2018 om 17:05
    Hoe krijg je ook dat inderdaad voor elkaar. Met dat Koster achterin 1 op 1 gaat spelen haalt van Bronckhorst nota bene de snelste man van Feyenoord er uit voor een verdediger extra?

    Alleen om die wissels van Koster en van Bronckhorst kan ik er als Feyenoorder nota bene nog wel een beetje vrede mee hebben dat Willem II op gelijke hoogte kwam.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30424
    zondag 7 oktober 2018 om 17:07
    Vrij weinig volgens mij. Zelfs de gelijkmaker van Trencin in de return kwam door hem.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:38
    Sorry hoor maar ik vind Clasie nog de enige reden dat het centraal achterin niet compleet uit elkaar donderd.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 7 oktober 2018 om 16:40
    Clasie wijst veel wat anderen zouden moeten doen maar doet zelf bitter weinig. Is waardeloos in verdedigende acties. Heeft totaal geen snelheid. En dan maakt van Bronckhorst hem ook nog aanvoerder met dat van Persie gewisseld wordt? Een huurspeler?

    Opzouten met Clasie. Ayoub of Kokcu opstellen voor hem en je krijgt snelheid in het spel van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7603
    maandag 8 oktober 2018 om 00:17
    Clasie speelt als een bejaarde man. Zo traag.. zo slap... Vroeger was hij echt een doorbijtertje.. misschien op bootcamp met Royston! Wat is dat nog steeds een beest zeg!!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:41
    Vind de titel ook een beetje dom. Feyenoord doet het best aardig. Ik had het slechter verwacht. Top 5 moet haalbaar zijn
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 7 oktober 2018 om 16:43
    Grom grom, brom brom.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:44
    Is gewoon een serieuze reactie 😀 als je begint met verlies uit bij de graafschap, dan moet je er niet heel veel van verwachten
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 7 oktober 2018 om 16:50
    Was ook al zo'n gênant verlies, evenals die uit-wedstrijd tegen Trencin. Voor de competitie zullen die verliespunten tegen De Graafschap wel eens duur kunnen blijken te zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:52
    Er moet wel wat gebeuren in Rotterdam zuid. Dit kan zo niet verder
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 7 oktober 2018 om 16:57
    Herken Feyenoord nog maar amper. Zo weinig zelfvertrouwen lijkt het wel. Zo weinig (loop)acties van spelers. Niet weinigen lijken wel bang te zijn de bal te hebben dan wel te krijgen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7603
    maandag 8 oktober 2018 om 00:18
    Ik herken ze juist wel. Spelen al jaren zo.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:48
    Troll!
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1522
    zondag 7 oktober 2018 om 17:03
    Vast grappig bedoeld ? Haha kiespijn
    Vind ik leuk
    stratumseind +172582
    zondag 7 oktober 2018 om 16:36
    Op zich geen moeilijke vraag.

    En het antwoord erop hoeft ook niet ver gezocht te worden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 16:37]
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:36
    Door Gio Clasie
    Vind ik leuk
    pico323 +6066
    zondag 7 oktober 2018 om 16:37
    Afgehaakt bij Ajax en bij psv
    Vind ik leuk
    stratumseind +172582
    zondag 7 oktober 2018 om 16:37
    ze staan boven ajax
    Vind ik leuk
    volharding +733
    zondag 7 oktober 2018 om 16:39
    Ja idd, wordt toch nog spannend de plek om plaats twee!!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    zondag 7 oktober 2018 om 16:37
    Onvoorstelbaar. Maar als je spits (Jorgensen) nog zo matig speelt door overduidelijk gebrek aan ritme, is het voetbal ook heel lastig.

    Maar dit is natuurlijk nooit de enige reden. Heel apart en een forse tegenvaller voor de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2257
    zondag 7 oktober 2018 om 16:37
    Gewoon niet goed genoeg, td, trainer en spelers.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6625
    zondag 7 oktober 2018 om 16:38
    Ze moeten die Gio er uit gooien
    Chemie is gewoon weg

    Lijkt nergens meer op bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    De fries +868
    zondag 7 oktober 2018 om 16:38
    Wordt spannend dit seizoen , Ajax kan vandaag stappen maken om plek 2 veiliger te stellen...
    Vind ik leuk
    DrDeef +2109
    zondag 7 oktober 2018 om 16:38
    Jij bent misschien wel de hoofdreden dat het in het veld niet loopt. Sleutelpositie in het elftal, dramatisch uitvorm, geen schim meer van de speler die we ooit in de Kuip hebben gezien. Met Ayoub of Tapia op die plek zou het al veel beter gaan draaien, ben ik stellig van overtuigd.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9801
    zondag 7 oktober 2018 om 16:38
    Uiteindelijk zullen ze toch op plek 5 gaan eindigen.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +348
    zondag 7 oktober 2018 om 16:39
    lekker zo doorgaan ..... gio is altijd verassend, wisselt goed, aankoop beleid is geweldig, verkoopbeleid nog beter. genieten!!! elk weekend!!!!
    GIO OUT!!!!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:39
    Als de supporters zo negatief blijven, dan hoef je het helemaal niet meer over een stadion te hebben.

    Een trainingsveld is dan genoeg. Een amateurcomplex.
    Vind ik leuk
    Ropa +153
    zondag 7 oktober 2018 om 16:45
    Al zouden de supporters nog zo positief blijven, dan nog hoef je het helemaal niet over een nieuw stadion te hebben bij dit niveau van voetbal. Hiermee kom je namelijk niet in Europa en zonder Europees voetbal is dat stadion veel en veel te duur.
    Die hele discussie over een nieuw stadion is gewoon gebakken lucht van de beleidsmakers. Die maken zich amper druk over het voetbal van Feyenoord maar vooral en alleen over een nieuw stadion. Want is hun onlogische redenatie; een groter stadion resulteert automatisch in beter voetbal??????
    Vind ik leuk
    poklane +5028
    zondag 7 oktober 2018 om 16:41
    Een dip duurt niet bijna anderhalf seizoen.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +348
    zondag 7 oktober 2018 om 16:48
    Rijnmond word wakker......
    Vind ik leuk
    Ropa +153
    zondag 7 oktober 2018 om 16:41
    On Topic!
    @Clasie: We doen wel allemaal ons best om ons 'eigen spel' te spelen.

    Ieder speelt zijn eigen spelletje en weten van elkaar niet wat ze willen. Ze weten ook niet wat van Bronckhorst van ze wil, want van Bronckhorst speelt ook zijn eigen spelletje. Net zoals van Geel en Jantje hun eigen spel(letje) spelen. Hahaha wat een droevenis daar.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:47
    Dit is geen vormdip. Het is gewoon een zeer matig team met al jaren dezelfde speelwijze en dat kent iedereen nu wel, waaruit ook blijkt dat ze een matige trainer hebben.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2257
    zondag 7 oktober 2018 om 16:49
    Ze kunnen misschien meedoen in de beker, ze krijgen toch alleen maar thuiswedstrijden.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:49
    Vormdip? Lul niet Clasie, wat dacht je ervan als die van Bronckhorst er eens uit gepleurd wordt?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6625
    zondag 7 oktober 2018 om 16:53
    Vogel batsers
    Vind ik leuk
    torinofc +391
    zondag 7 oktober 2018 om 16:55
    Het loopt al sinds Gio daar coach werd niet lekker
    Vind ik leuk
    Kuip +8067
    zondag 7 oktober 2018 om 16:58
    Het draait al anderhalf jaar niet bij Feyenoord. Maar Gio blijft gewoon trainer en niemand is in paniek. Lekker zo doorgaan Feyenoord.

    Tip: ik zou per direct de trainer van Almere-City aanstellen. Hij was bij ‘de tafel van Kees’ vandaag. Eindelijk een trainer die wat zinnigs heeft te melden. Het is dan ook een halve of hele Italiaan. Zoals ook de Duitser van Heracles en de Rus van Vitesse het uitstekend doen.
    Nogmaals voor de duizendste keer. Ik pleit voor buitenlandse trainers in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Ronnie7 +42
    zondag 7 oktober 2018 om 16:58
    Clasie heeft de grootste vormdip
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    zondag 7 oktober 2018 om 16:59
    Vond dat Willem II er vandaag ook wel gewoon goed opzat, hiermee ontreegelde ze misschien gewoon het spel van Feyenoord
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1522
    zondag 7 oktober 2018 om 17:00
    Die Clasie moet zijn bek eens houden presteert Helemaal Niks. Het loopt al 1.5 jaar niet Gio out
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5706
    zondag 7 oktober 2018 om 17:04
    Vormdip???? Meer wat we nu zagen zit er niet in met deze selectie.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 17:09
    Clasie voegt ook niks toe zag ik ben er niet kapot van .
    Is geen aanvoerder hij valt mij tegen tot nu toe.
    Feyenoord raakt achterop zo jammer mooie club .
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 17:12
    Wat zonde, helemaal omdat Feyenoord bij winst gewoon gelijk op had kunnen blijven gaan met Ajax en rustig kunnen bekijken wat AZ in de Arena zou kunnen brengen. Een goede Eredivisie heeft Feyenoord ook nodig. Ik weet niet wanneer Feyenoord tegen Ajax of PSV mag aantreden, maar zulke duels zullen dit seizoen cruciaal zijn voor Feyenoord om bij te blijven, omdat het na acht potjes al heeft laten zien niet alle punten tegen de kleintjes te kunnen pakken. Feyenoord-fans verdienen meer dan een 'best of the rest'-status van een club die nog niet zo lang geleden kampioen werd. Je moet na zo'n titel niet meteen op je lauweren gaan rusten. Dat is het nadeel geweest van dat kampioenschap. Iedereen snakte ernaar, alles prachtig, maar daarna hoeft het ook even een paar jaartjes niet zo nodig. De urgentie ontbreekt. Feyenoord hoeft niet. Feyenoord mag. Ajax en PSV moeten. Met die visie gaat het om wat je dan nog wel kan winnen: de Cruyff-schaal en de beker. Eentje is al binnen. Gio zal er altijd mee schermen aan het eind van het seizoen. Ik zou daar als Feyenoord-fan toch niet blij van worden.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1031
    zondag 7 oktober 2018 om 17:13
    AG ag AG, dit zijn we gewend van Feyenoord , op uitzondering 1x18 jaar ,
    Eerlijk is eerlijk.

    Gewoon lekker blijven focussen op beker,

    Titel is aankomende 10 jaar PSV of ajax
    Vind ik leuk
    Beukenbv +19
    zondag 7 oktober 2018 om 17:13
    Weer niet verloren, op deze manier is de 3e plaats gewoon haalbaar. Niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 17:22
    het zal met die trainer nooit gaan lopen ook.wat een prutser
    Vind ik leuk
    Hammie +1176
    zondag 7 oktober 2018 om 17:25
    Laatste keer Gio oprotten aub
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4750
    zondag 7 oktober 2018 om 17:34
    Volgens Jan de Jong gaan ze gewoon voor de titel hoor
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    zondag 7 oktober 2018 om 17:37
    Als ze tegen ajax maar weer in vorm zijn; 1-0 is genoeg 🤣
    Vind ik leuk
    Blueman +935
    zondag 7 oktober 2018 om 17:48
    Vele spelers zijn al tijden volledig uit vorm en dan als klap op de vuurpijl ook nog onlogische wissels....
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 18:01
    Het loopt al twee jaar niet lekker. Op n enkele prijs na. We haken af en vallen diep, heel diep. Met enige jaloezie kijk ik naar Ajax en PSV. De miljoenen stromen daar binnen. Hier kan n nieuw stadion niks aan helpen. Jarenlang wanbeleid maakt dit Feyenoord kapot. Miss dat er nog eens een suikeroom de Kuip binnen wandelt. Anders zie ik het somber in.
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +195
    zondag 7 oktober 2018 om 18:15
    Heeft allemaal niets met vorm te maken,spelers hebben ze nodig.Geen oud glorie halen,vers vlees wat het gras van de kuip omspit.
    Vind ik leuk
    Romo +889
    zondag 7 oktober 2018 om 23:25
    Clasie....waarom speelt Clasie slecht?
    Omdat Meneer Vilhena elke keer uit positie loopt, en zn vent laat lopen.
    Gio is de grootste boosdoener.
    Er zit totaal geen visie en beleving in het team.

    En ook al is hij kampioen geworden...het is al jaren zo

    Dus ingrijpen en wel nu
    Andere trainer frisse wind en een zweep
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws