'Ik zei na een kwartier: volgens mij zitten onze spelers nog steeds in de bus'

    'Ik zei na een kwartier: volgens mij zitten onze spelers nog steeds in de bus'

    Gepubliceerd: zondag 7 oktober 2018 om 18:16zo 07-10-2018 om 18:16

    Heracles Almelo-trainer Frank Wormuth was opvallend mild na afloop van de uitwedstrijd tegen Vitesse. De 58-jarige Duitser staat met Heracles knap in de Eredivisie-top, maar moest in het Gelredome een stevige 4-0 nederlaag incasseren.

    Wormuth zag dat zijn spelers niet thuis gaven in Arnhem. "Alles begint met de juiste mentaliteit, anders win je nooit een wedstrijd. Maar ik zei na een kwartier, twintig minuten: volgens mij zitten de jongens nog in de bus", laat hij weten aan FOX Sports. De trainer wil zijn spelers echter niet te hard aanpakken. "We zijn allemaal mensen, geen machines."

    De zeperd tegen Vitesse is voor Heracles een smetje op een tot nu toe succesvol seizoen. "We hebben kunnen zien waar onze kracht ligt, maar ook waar onze zwaktes liggen. Wat we gaan doen om volgende week weer ons normale niveau te halen? Daar laat ik me niet over uit, want ik wil mijn team beschermen."

    Plaats een reactie

    zondag 7 oktober 2018 om 18:20
    Ff met beide beentjes op de grond..
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 18:20
    Soms schiet je gewoon net te kort
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 18:23
    1 kwartier maar? Bij Feyenoord hebben ze 2x 3 kwartier in de bus gezeten als je het mij vraagt, met van Bronckhorst als chauffeur.
    Vind ik leuk
    035 +6351
    zondag 7 oktober 2018 om 18:36
    Zonder TomTom? 😉
    Vind ik leuk
    Degier +532
    zondag 7 oktober 2018 om 19:41
    Feyenoord speelt iets minder sprankelijk dan Arsenal, zullen we maar zeggen 😉
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:10
    Dit is gewoon het normale nivo van Heracles..... wordt vast wel weer het linker rijtje..
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:30
    Henk jansingh
    Jij hebt een nog lager niveau want ie kunt ja Kats nog geen fatsoenlijk Nederlands typen ...DROEFTOETER
    Vind ik leuk
    Betrouni +17
    maandag 8 oktober 2018 om 06:34
    Praat voetbal universal taal niet nederland taal ht is gewoon heracl level (niveau)en dat ietsje lager dan vitess
    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    zondag 7 oktober 2018 om 19:47
    Daar staan ze al, je bedoelt rechterrijtje?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22655
    zondag 7 oktober 2018 om 20:04
    Vast wel weer het linker rijtje klopt sws niet, want Heracles eindigde vorig in het rechter rijtje😉
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1774
    zondag 7 oktober 2018 om 19:39
    Zoals christianus zou zeggen tot aan het gaatje, en er net ff wat dieper in
    Vind ik leuk
    Schaar +1537
    zondag 7 oktober 2018 om 20:41
    Ondergrens en ver daaronder, alles begint met instelling en vechtlust en daar was niets van te zien vandaag.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws