'Ik zei na een kwartier: volgens mij zitten onze spelers nog steeds in de bus'

'Ik zei na een kwartier: volgens mij zitten onze spelers nog steeds in de bus'

Gepubliceerd: zondag 7 oktober 2018 om 18:16zo 07-10-2018 om 18:16

Heracles Almelo-trainer Frank Wormuth was opvallend mild na afloop van de uitwedstrijd tegen Vitesse. De 58-jarige Duitser staat met Heracles knap in de Eredivisie-top, maar moest in het Gelredome een stevige 4-0 nederlaag incasseren.

Wormuth zag dat zijn spelers niet thuis gaven in Arnhem. "Alles begint met de juiste mentaliteit, anders win je nooit een wedstrijd. Maar ik zei na een kwartier, twintig minuten: volgens mij zitten de jongens nog in de bus", laat hij weten aan FOX Sports. De trainer wil zijn spelers echter niet te hard aanpakken. "We zijn allemaal mensen, geen machines."

De zeperd tegen Vitesse is voor Heracles een smetje op een tot nu toe succesvol seizoen. "We hebben kunnen zien waar onze kracht ligt, maar ook waar onze zwaktes liggen. Wat we gaan doen om volgende week weer ons normale niveau te halen? Daar laat ik me niet over uit, want ik wil mijn team beschermen."

Plaats een reactie

zondag 7 oktober 2018 om 18:20
Ff met beide beentjes op de grond..
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 18:20
Soms schiet je gewoon net te kort
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 18:23
1 kwartier maar? Bij Feyenoord hebben ze 2x 3 kwartier in de bus gezeten als je het mij vraagt, met van Bronckhorst als chauffeur.
Vind ik leuk
035 +7206
zondag 7 oktober 2018 om 18:36
Zonder TomTom? 😉
Vind ik leuk
Degier +1523
zondag 7 oktober 2018 om 19:41
Feyenoord speelt iets minder sprankelijk dan Arsenal, zullen we maar zeggen 😉
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 19:10
Dit is gewoon het normale nivo van Heracles..... wordt vast wel weer het linker rijtje..
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 19:30
Henk jansingh
Jij hebt een nog lager niveau want ie kunt ja Kats nog geen fatsoenlijk Nederlands typen ...DROEFTOETER
Vind ik leuk
Betrouni +17
maandag 8 oktober 2018 om 06:34
Praat voetbal universal taal niet nederland taal ht is gewoon heracl level (niveau)en dat ietsje lager dan vitess
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
zondag 7 oktober 2018 om 19:39
Zoals christianus zou zeggen tot aan het gaatje, en er net ff wat dieper in
Vind ik leuk
Schaar +1533
zondag 7 oktober 2018 om 20:41
Ondergrens en ver daaronder, alles begint met instelling en vechtlust en daar was niets van te zien vandaag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws