'Ik zei na een kwartier: volgens mij zitten onze spelers nog steeds in de bus'

    'Ik zei na een kwartier: volgens mij zitten onze spelers nog steeds in de bus'

    zondag 7 oktober 2018 om 18:16

    Heracles Almelo-trainer Frank Wormuth was opvallend mild na afloop van de uitwedstrijd tegen Vitesse. De 58-jarige Duitser staat met Heracles knap in de Eredivisie-top, maar moest in het Gelredome een stevige 4-0 nederlaag incasseren.

    Wormuth zag dat zijn spelers niet thuis gaven in Arnhem. "Alles begint met de juiste mentaliteit, anders win je nooit een wedstrijd. Maar ik zei na een kwartier, twintig minuten: volgens mij zitten de jongens nog in de bus", laat hij weten aan FOX Sports. De trainer wil zijn spelers echter niet te hard aanpakken. "We zijn allemaal mensen, geen machines."

    De zeperd tegen Vitesse is voor Heracles een smetje op een tot nu toe succesvol seizoen. "We hebben kunnen zien waar onze kracht ligt, maar ook waar onze zwaktes liggen. Wat we gaan doen om volgende week weer ons normale niveau te halen? Daar laat ik me niet over uit, want ik wil mijn team beschermen."

    Plaats een reactie

    zondag 7 oktober 2018 om 18:20
    Ff met beide beentjes op de grond..
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 18:20
    Soms schiet je gewoon net te kort
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 18:23
    1 kwartier maar? Bij Feyenoord hebben ze 2x 3 kwartier in de bus gezeten als je het mij vraagt, met van Bronckhorst als chauffeur.
    Vind ik leuk
    035 +5553
    zondag 7 oktober 2018 om 18:36
    Zonder TomTom? 😉
    Vind ik leuk
    Degier +405
    zondag 7 oktober 2018 om 19:41
    Feyenoord speelt iets minder sprankelijk dan Arsenal, zullen we maar zeggen 😉
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 18:43
    Ook al zaten ze in de bus, ze hebben de bus niet goed geparkeerd.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:10
    Dit is gewoon het normale nivo van Heracles..... wordt vast wel weer het linker rijtje..
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:30
    Henk jansingh
    Jij hebt een nog lager niveau want ie kunt ja Kats nog geen fatsoenlijk Nederlands typen ...DROEFTOETER
    Vind ik leuk
    Betrouni +17
    maandag 8 oktober 2018 om 06:34
    Praat voetbal universal taal niet nederland taal ht is gewoon heracl level (niveau)en dat ietsje lager dan vitess
    Vind ik leuk
    Degraaf +16710
    zondag 7 oktober 2018 om 19:47
    Daar staan ze al, je bedoelt rechterrijtje?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    zondag 7 oktober 2018 om 20:04
    Vast wel weer het linker rijtje klopt sws niet, want Heracles eindigde vorig in het rechter rijtje😉
    Vind ik leuk
    Arendheim +447
    zondag 7 oktober 2018 om 19:14
    Ach Heracles is een prachtige club. Maar kijk naar het verschil in mogelijkheden in Arnhem en Almelo en deze wedstrijd is snel verklaard.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15715
    zondag 7 oktober 2018 om 19:46
    Wat is het verschil in mogelijkheden dan amoebe?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 19:50
    Budget 27miljoen vs. 12miljoen bijvoorbeeld... Maar vind het een beetje onzin om het daar op te gooien. Wij speelden gewoon kansloos slecht vandaag. Maarja, zat er wel een keer aan te komen na zo'n lekkere reeks. Vergeten en weer door ✌🏼
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 19:51]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15715
    zondag 7 oktober 2018 om 20:16
    Het gaat uiteindelijk natuurlijk om de beschikbare gelden. En volgens mij zei de coach afgelopen week nog dat het bijna wenselijk was om eens te verliezen omdat het wel heel erg goed ging ;-)
    Vind ik leuk
    Arendheim +447
    zondag 7 oktober 2018 om 19:51
    Jouw mening is niet van belang.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15715
    zondag 7 oktober 2018 om 20:13
    Natuurlijk wel amoebe, daarom reageer je ook. Bij wie dit amoebe-account ook hoort.
    Vind ik leuk
    13 +13111
    zondag 7 oktober 2018 om 22:46
    Met al die blessures en schorsingen vind ik het toch een heel verdienstelijke prestatie van Vitesse, Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Arendheim +447
    zondag 7 oktober 2018 om 22:57
    Dank je wel, en natuurlijk ben ik ook wel blij met de overwinning. Maar als ik puur naar het verschil kijk naar wat Vitesse op kan stellen tegenover Heracles (zelfs met alle geblesseerde spelers) dan vind ik dat Vitesse altijd had moeten winnen van de Almeloers. Niet denigrerend bedoeld hoor. Maar er zit gewoon een enorm gat tussen de subtop en de middenmoot in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    zondag 7 oktober 2018 om 19:39
    Zoals christianus zou zeggen tot aan het gaatje, en er net ff wat dieper in
    Vind ik leuk
    Schaar +1497
    zondag 7 oktober 2018 om 20:41
    Ondergrens en ver daaronder, alles begint met instelling en vechtlust en daar was niets van te zien vandaag.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik zei na een kwartier: volgens mij zitten onze spelers nog steeds in de bus'