'Bayern zorgt voor bizarre wending: Zidane en vier andere toptrainers in beeld'

'Bayern zorgt voor bizarre wending: Zidane en vier andere toptrainers in beeld'

Gepubliceerd: maandag 8 oktober 2018 om 09:19ma 08-10-2018 om 09:19

Het invloedrijke BILD zorgt maandagochtend voor een opmerkelijke wending in de crisis bij Bayern München. Zinedine Zidane zou een serieuze kandidaat zijn om trainer Niko Kovac op te volgen.

Bayern-voorzitter Uli Hoeness drukte de Duitse pers zondag bij het bezoek van de Bayern-selectie aan het Oktoberfest op het hart dat Kovac niet ter discussie staat, maar BILD heeft andere informatie. Zidane is een kandidaat om aan de slag te gaan aan de Säbener Strasse.

De Fransman is clubloos sinds zijn zomerse vertrek bij Real Madrid en werd de laatste weken nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United, waar José Mourinho onder druk staat. Bayern verloor zaterdag kansloos van Borussia Mönchengladbach (0-3) en dat wordt Kovac aangerekend. De Kroatische trainer, die pas sinds de zomer aan het roer staat in München, zou bovendien een moeizame relatie hebben met enkele spelers.

Zidane is niet de enige toptrainer die wordt genoemd in Duitsland. Bayern München wil in elk geval een grote naam voor de groep hebben en denkt volgens BILD ook aan Arsène Wenger (68), Antonio Conte (49), Laurent Blanc (52) en Ralph Hasenhüttl (51).

Poll

Zou Zidane een goede trainer zijn voor Bayern München?

(2509 stemmen)

Plaats een reactie

Emnu +6591
maandag 8 oktober 2018 om 09:22
Liever bij Bayern dan bij Man U.

Wat n schijtclub is dat geworden sinds die yanks de touwtjes in handen hebben zeg.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32254
maandag 8 oktober 2018 om 12:07
Al is Hassenhütttttttl nog zo een goede trainer...vanwege zijn naam MAG het gewoon niet!!!
Vind ik leuk
Johnny Cash +8876
maandag 8 oktober 2018 om 09:23
Nou zal manchester united wel snel in actie komen als ze dit nieuws lezen
Vind ik leuk
Almaniak +241
maandag 8 oktober 2018 om 10:39
Mijn gedachte inderdaad
Vind ik leuk
Youri +171
maandag 8 oktober 2018 om 09:23
Zou toch wat zijn als Bayern Zidane wegkaapt voor de neus van Man United
Vind ik leuk
2cents +60155
maandag 8 oktober 2018 om 09:25
Zal Man Utd nu toch maar halsoverkop Mourinho aan de weg zetten?
Vind ik leuk
Youri +171
maandag 8 oktober 2018 om 09:26
Zou zomaar kunnen, als ze Zidane echt graag willen zullen ze zeker snel moeten handelen
Vind ik leuk
The Genius +3705
maandag 8 oktober 2018 om 10:58
Ik weet dat het absurd klinkt, maar dit kunnen zomaar de trucjes van de voetbal wereld zijn om de druk om United op te voeren. Even een naam laten vallen bij een persbureau icm een club waar het slecht gaat... wij "normale mensen" hebben dit niet zo in de smiezen, maar je zou eens met een spelersmakelaar moeten kletsen, echt bizar.

En ik zal niet eens beginnen over politiek ...

Edit: "voetbalwereld" moet eigelijk zaakwaarnemer zidane zijn of iemand van dat kamp
[Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 10:58]
Vind ik leuk
2cents +60155
maandag 8 oktober 2018 om 11:26
Grappig, daar zat ik ook aan te denken.
Vind ik leuk
Spartan +7170
maandag 8 oktober 2018 om 09:24
Ja, is niet de eerste keer natuurlijk dat een club openlijk steun toezegt aan de huidige coach en dat hij dan in diezelfde week ontslagen wordt.

Zidane zou perfect bij Bayern passen.
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 09:25
Zou Wenger ook wel bij bayern willen zien. Benieuwd hoe dat uit zou pakken
Vind ik leuk
rpaulp50 +13330
maandag 8 oktober 2018 om 09:58
Ha ha, die man is bijna 70......
Vind ik leuk
Almaniak +241
maandag 8 oktober 2018 om 10:41
Heynckes was 73 afgelopen seizoen
Vind ik leuk
rpaulp50 +13330
maandag 8 oktober 2018 om 10:53
Was ook een zwaktebod, je moet jong en energiek aannemen, maar ze zijn zelf een beetje in slaap gevallen daar met nog steeds Robben en Ribery....pfhhh
Vind ik leuk
Almaniak +241
maandag 8 oktober 2018 om 13:37
True, maar ervaring te over daarentegen. Robben / ribery zijn duidelijk (ver) over hun top heen, maar als coach kon je dat van heynckes niet zeggen. Kende de club en groep bovendien dus ‘the right man for the job’
Vind ik leuk
rpaulp50 +13330
maandag 8 oktober 2018 om 18:57
Hij was tijdelijk op die job gezet en het is wat langer uitgepakt.
Ga je nu weer een nieuwe coach aanstellen, dan ook maar eens een jongere Trainer de verantwoordelijkheid geven.
Heynckes heeft het prima gedaan, maar ja, ze worden altijd kampioen.....en internationaal hebben ze niks gewonnen.
Vind ik leuk
Dorzon +4627
maandag 8 oktober 2018 om 09:29
Als zelfs gladbach al met 3 0 wint is bayrn echt een hele matige ploeg geworden
Vind ik leuk
Rodajc +18173
maandag 8 oktober 2018 om 09:46
Natuurlijk mag het nooit 0-3 worden, maar zo slecht is Gladbach natuurlijk ook niet. Is ook gewoon niveau Ajax/PSV denk ik.
Vind ik leuk
Madrileen +431
maandag 8 oktober 2018 om 10:08
Geloof me Gladbach is meerdere malen betern dan Ajax/Psv
.
Doe eens je rode/witte/blauwe bril af.
[Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 10:10]
Vind ik leuk
Rodajc +18173
maandag 8 oktober 2018 om 10:54
Ik heb maar één bril en die is geelzwart. Ik vind Gladbach qua niveau vergelijkbaar met de Nederlandse top, zoals ik dat van de hele Duitse subtop (3-6) vind.
Vind ik leuk
Smithsonian +41535
maandag 8 oktober 2018 om 09:35
Blanc is wel oke. De rest niet.
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 09:35
Zidane zou gek zijn als hij erin stapte.
Groep is uitgewoond.
Manchester is een betere keus. Dat krijgt hij wel weer draaiende.
München zal de poeplap moeten trekken en fors verjongen, anders is er voor geen enkele trainert nog eer aan te behalen.
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 09:52
Bij Man United er in stappen nu is ook niet echt fijn, vind hem meer bij Bayern passen. Ze moeten hem gewoon de kans geven om te verjongen bij Bayern en daar weer op te bouwen. Daar lijkt mij Zidane wel geschikt voor!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13330
maandag 8 oktober 2018 om 10:00
Dat ligt aan het geld dat Zidane zou mogen besteden in Duitsland, je pakt eerder het Kampioenschap in Duitsland dan in de PL......
Vind ik leuk
guusje +1294
maandag 8 oktober 2018 om 09:43
Misschien Heer Flick eens proberen?
Vind ik leuk
Jopi1982 +833
maandag 8 oktober 2018 om 09:47
Zidane heeft het redelijk goed gedaan bij Madrid, maar met CR7 en Ramos in je elftal en de rest erom heen kan je het ook bijna niet slecht doen! Dus ik vraag me af wat het is, wat deze man zo 'uitzonderlijk' maakt! Een Pep, heeft het op meerdere plekken laten zien dat hij een club echt naar zijn hand kan zetten!
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 09:52
Dan moeten ze snel zijn.
Mocht het niet lukken dan schakelen ze vast door naar Ten Hag. Die kennen ze en hij heeft indruk gemaakt met zijn speelwijze.
Dan kan er weer een echte Ajacied voor de groep zoals alle fans willen: Frank de Boer.
Enige nadeel is dan wel dat het spel er niet leuker op wordt.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
maandag 8 oktober 2018 om 09:53
Alles behalve Conte oMG het idee al
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
maandag 8 oktober 2018 om 09:53
en Ten Hag staat ook op het lijstje meld een bron van voetbalprimeur.
Vind ik leuk
Dj Storm +295
maandag 8 oktober 2018 om 09:57
Geloof er niks van! Bayern is geen Club waar overhaast trainers ontslagen worden.
Vind ik leuk
derksen +9009
maandag 8 oktober 2018 om 10:09
Ja BM neem Conté
Lekker degradatie voetbal spelen
Vind ik leuk
Madrileen +431
maandag 8 oktober 2018 om 10:12
Was Conté niet kampioen geworden met Chelsea?
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 11:03
Als je elke maand een extra inkomen wilt verdienen ... Zoek niet verder! Dit is een geweldige kans voor iedereen om 8627 $ tot 9538 $ per week te verdienen terwijl ze werken aan hun vrije tijd op een thuiscomputer ... Ik doe dit voor 2 maanden en de afgelopen maand heb ik mijn eerste salaris verdiend! !!! Meer informatie over deze site ...


➥ ➥ ➥ ➥ ➥ ➥ ➥ w­w­w.C­a­s­h­7­2.C­o­m
Vind ik leuk
G.Kopf +4390
maandag 8 oktober 2018 om 12:16
Conte, zal iig voor Duits voetbal zorgen. Op zich wel een goed idee
Vind ik leuk
Romo +1271
maandag 8 oktober 2018 om 13:44
Zo slecht was onze Louis niet...
Blijkt maar weer
Vind ik leuk
Xero +79
maandag 8 oktober 2018 om 13:48
Hoop dat ie naar Bayern gaat...
Dan zit man u nog lekker aan die kwal vast
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 14:20
al die geruchten wat hebben wij daaraan, niks toch voorlopig blijft Kovac
lekker zitten , Conte whahaha die nooit ,, enige die kans maakt is Hasenhuttle

dus allemaal lekker door gissen

Bayern heeft dan wel verloren van Gladbach 3-0
maar had zomaar binnen 10 min met 2-0 voor kunnen staan

dus komt wel goed daar
Vind ik leuk
Tilbo1896 +330
maandag 8 oktober 2018 om 15:48
Geen van gaal!???!
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 22:57
Peter bosz halen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws