'Bayern zorgt voor bizarre wending: Zidane en vier andere toptrainers in beeld'

    'Bayern zorgt voor bizarre wending: Zidane en vier andere toptrainers in beeld'

    maandag 8 oktober 2018 om 09:19

    Het invloedrijke BILD zorgt maandagochtend voor een opmerkelijke wending in de crisis bij Bayern München. Zinedine Zidane zou een serieuze kandidaat zijn om trainer Niko Kovac op te volgen.

    Bayern-voorzitter Uli Hoeness drukte de Duitse pers zondag bij het bezoek van de Bayern-selectie aan het Oktoberfest op het hart dat Kovac niet ter discussie staat, maar BILD heeft andere informatie. Zidane is een kandidaat om aan de slag te gaan aan de Säbener Strasse.

    De Fransman is clubloos sinds zijn zomerse vertrek bij Real Madrid en werd de laatste weken nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United, waar José Mourinho onder druk staat. Bayern verloor zaterdag kansloos van Borussia Mönchengladbach (0-3) en dat wordt Kovac aangerekend. De Kroatische trainer, die pas sinds de zomer aan het roer staat in München, zou bovendien een moeizame relatie hebben met enkele spelers.

    Zidane is niet de enige toptrainer die wordt genoemd in Duitsland. Bayern München wil in elk geval een grote naam voor de groep hebben en denkt volgens BILD ook aan Arsène Wenger (68), Antonio Conte (49), Laurent Blanc (52) en Ralph Hasenhüttl (51).

    Poll

    Zou Zidane een goede trainer zijn voor Bayern München?

    (2502 stemmen)

    Plaats een reactie

    Emnu +2774
    maandag 8 oktober 2018 om 09:22
    Liever bij Bayern dan bij Man U.

    Wat n schijtclub is dat geworden sinds die yanks de touwtjes in handen hebben zeg.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1647
    maandag 8 oktober 2018 om 09:28
    Het is wel opvallend om te zien hoe Bayern nu al twee keer achter elkaar een trainer aanstelt die al weer heel snel weg is (mocht Kovac weggaan). Zou wel leuk zijn voor de competitie als Bayern nu in een crisis komt en de rest weer een beetje kan aanhaken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2629
    maandag 8 oktober 2018 om 09:36
    Louis Von Goal zal binnenkort ook wel genoemd worden.
    Naar verluidt heeft hij het Bernabeu en de Allianz Arena gebouwd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1647
    maandag 8 oktober 2018 om 09:37
    Zou dat dan het niet te weigeren aanbod zijn geweest?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 8 oktober 2018 om 09:55
    Yep en ook de Arena is door Louis gebouwd.
    Tenminste dat zei René Froger.
    Vind ik leuk
    tikkitrug +785
    maandag 8 oktober 2018 om 10:27
    Barnabeu??
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1078
    maandag 8 oktober 2018 om 10:41
    En de bus!
    Vind ik leuk
    Metal +2574
    maandag 8 oktober 2018 om 10:27
    Ongelofelijk dat een trainer een moeizame relatie met zijn spelers heeft. Is dat omdat een trainer wil laten zien dat hij de baas is? Je hebt je spelers keihard nodig, zorg dan iig dat je relatie met hen goed is. Ipv het alfamannetje te willen zijn, moet je luisteren naar hun wensen. Probeer hun wensen in te passen en als dat niet gaat leg het ze eerlijk uit.
    Een nieuwe trainer die op een gespreid bedje binnenkomt moet ook zeker niet alles meteen willen veranderen, wat levert je dat in vredesnaam op? Rare snuiters, terwijl ze nota bene zelf hebben gevoetbald op een hoog niveau.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1647
    maandag 8 oktober 2018 om 10:37
    Macht doet vreemde dingen met mensen
    Vind ik leuk
    The Genius +3198
    maandag 8 oktober 2018 om 10:55
    valt allemaal wel mee toch dat het raar is? Er zijn zoveel managers die niet met hun werknemers / teamleden overweg kunnen... je hebt nou eenmaal te maken met verschillende karakters en ook als manager/coach heb je een eigen visie; zeer menselijk dus als je het mij vraagt

    Edit: En de trainer moet geen alfamannetje zijn, maar moet zich vooral wel aanpassen aan de "echte" alfamannetjes? omgekeerde wereld!
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 10:56]
    Vind ik leuk
    Bertus +5262
    maandag 8 oktober 2018 om 12:14
    Ook Zidane kan het tij niet keren bij BM. Vorige week heeft iedereen duidelijk kunnen zien waar het fout zit bij BM. Ze hebben te lang het vertrouwen in dit team gehouden. Vergeten te verjongen en nu zitten ze dus met team wat te oud is geworden om 2 keer in de week te spelen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23451
    maandag 8 oktober 2018 om 12:07
    Al is Hassenhütttttttl nog zo een goede trainer...vanwege zijn naam MAG het gewoon niet!!!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4278
    maandag 8 oktober 2018 om 09:23
    Nou zal manchester united wel snel in actie komen als ze dit nieuws lezen
    Vind ik leuk
    Almaniak +21
    maandag 8 oktober 2018 om 10:39
    Mijn gedachte inderdaad
    Vind ik leuk
    Youri +63
    maandag 8 oktober 2018 om 09:23
    Zou toch wat zijn als Bayern Zidane wegkaapt voor de neus van Man United
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    maandag 8 oktober 2018 om 09:25
    Zal Man Utd nu toch maar halsoverkop Mourinho aan de weg zetten?
    Vind ik leuk
    Youri +63
    maandag 8 oktober 2018 om 09:26
    Zou zomaar kunnen, als ze Zidane echt graag willen zullen ze zeker snel moeten handelen
    Vind ik leuk
    The Genius +3198
    maandag 8 oktober 2018 om 10:58
    Ik weet dat het absurd klinkt, maar dit kunnen zomaar de trucjes van de voetbal wereld zijn om de druk om United op te voeren. Even een naam laten vallen bij een persbureau icm een club waar het slecht gaat... wij "normale mensen" hebben dit niet zo in de smiezen, maar je zou eens met een spelersmakelaar moeten kletsen, echt bizar.

    En ik zal niet eens beginnen over politiek ...

    Edit: "voetbalwereld" moet eigelijk zaakwaarnemer zidane zijn of iemand van dat kamp
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    maandag 8 oktober 2018 om 11:26
    Grappig, daar zat ik ook aan te denken.
    Vind ik leuk
    Spartan +6726
    maandag 8 oktober 2018 om 09:24
    Ja, is niet de eerste keer natuurlijk dat een club openlijk steun toezegt aan de huidige coach en dat hij dan in diezelfde week ontslagen wordt.

    Zidane zou perfect bij Bayern passen.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:25
    Zou Wenger ook wel bij bayern willen zien. Benieuwd hoe dat uit zou pakken
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9706
    maandag 8 oktober 2018 om 09:58
    Ha ha, die man is bijna 70......
    Vind ik leuk
    Almaniak +21
    maandag 8 oktober 2018 om 10:41
    Heynckes was 73 afgelopen seizoen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9706
    maandag 8 oktober 2018 om 10:53
    Was ook een zwaktebod, je moet jong en energiek aannemen, maar ze zijn zelf een beetje in slaap gevallen daar met nog steeds Robben en Ribery....pfhhh
    Vind ik leuk
    Almaniak +21
    maandag 8 oktober 2018 om 13:37
    True, maar ervaring te over daarentegen. Robben / ribery zijn duidelijk (ver) over hun top heen, maar als coach kon je dat van heynckes niet zeggen. Kende de club en groep bovendien dus ‘the right man for the job’
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9706
    maandag 8 oktober 2018 om 18:57
    Hij was tijdelijk op die job gezet en het is wat langer uitgepakt.
    Ga je nu weer een nieuwe coach aanstellen, dan ook maar eens een jongere Trainer de verantwoordelijkheid geven.
    Heynckes heeft het prima gedaan, maar ja, ze worden altijd kampioen.....en internationaal hebben ze niks gewonnen.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +770
    maandag 8 oktober 2018 om 09:26
    De grote Zidane show is begonnen. Waar gaat deze toptrainer heen?
    Vind ik leuk
    remakil +5672
    maandag 8 oktober 2018 om 09:26
    Ik snapte de hele aanstelling van Kovac al niet...
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:50
    De betere opties wouden of konden niet. En Kovac deed het heel aardig, maar dat pakt niet goed uit is te zien, ter verdediging van Kovac is Bayern op dit moment ook niet de makkelijkste club om trainer van te zijn!
    Vind ik leuk
    remakil +5672
    maandag 8 oktober 2018 om 10:54
    Juist omdat laatste deel hadden ze een betere naam moeten aanstellen. James zei het onlangs al, Kovac is niet in Frankfurt...
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:05
    Die was alleen niet beschikbaar op dat moment blijkbaar
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    maandag 8 oktober 2018 om 09:29
    Als zelfs gladbach al met 3 0 wint is bayrn echt een hele matige ploeg geworden
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    maandag 8 oktober 2018 om 09:46
    Natuurlijk mag het nooit 0-3 worden, maar zo slecht is Gladbach natuurlijk ook niet. Is ook gewoon niveau Ajax/PSV denk ik.
    Vind ik leuk
    Madrileen +379
    maandag 8 oktober 2018 om 10:08
    Geloof me Gladbach is meerdere malen betern dan Ajax/Psv
    .
    Doe eens je rode/witte/blauwe bril af.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 10:10]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    maandag 8 oktober 2018 om 10:54
    Ik heb maar één bril en die is geelzwart. Ik vind Gladbach qua niveau vergelijkbaar met de Nederlandse top, zoals ik dat van de hele Duitse subtop (3-6) vind.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31513
    maandag 8 oktober 2018 om 09:35
    Blanc is wel oke. De rest niet.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:35
    Zidane zou gek zijn als hij erin stapte.
    Groep is uitgewoond.
    Manchester is een betere keus. Dat krijgt hij wel weer draaiende.
    München zal de poeplap moeten trekken en fors verjongen, anders is er voor geen enkele trainert nog eer aan te behalen.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:52
    Bij Man United er in stappen nu is ook niet echt fijn, vind hem meer bij Bayern passen. Ze moeten hem gewoon de kans geven om te verjongen bij Bayern en daar weer op te bouwen. Daar lijkt mij Zidane wel geschikt voor!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9706
    maandag 8 oktober 2018 om 10:00
    Dat ligt aan het geld dat Zidane zou mogen besteden in Duitsland, je pakt eerder het Kampioenschap in Duitsland dan in de PL......
    Vind ik leuk
    guusje +1121
    maandag 8 oktober 2018 om 09:43
    Misschien Heer Flick eens proberen?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +620
    maandag 8 oktober 2018 om 09:47
    Zidane heeft het redelijk goed gedaan bij Madrid, maar met CR7 en Ramos in je elftal en de rest erom heen kan je het ook bijna niet slecht doen! Dus ik vraag me af wat het is, wat deze man zo 'uitzonderlijk' maakt! Een Pep, heeft het op meerdere plekken laten zien dat hij een club echt naar zijn hand kan zetten!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:52
    Dan moeten ze snel zijn.
    Mocht het niet lukken dan schakelen ze vast door naar Ten Hag. Die kennen ze en hij heeft indruk gemaakt met zijn speelwijze.
    Dan kan er weer een echte Ajacied voor de groep zoals alle fans willen: Frank de Boer.
    Enige nadeel is dan wel dat het spel er niet leuker op wordt.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1372
    maandag 8 oktober 2018 om 09:53
    Alles behalve Conte oMG het idee al
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 8 oktober 2018 om 09:53
    en Ten Hag staat ook op het lijstje meld een bron van voetbalprimeur.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +114
    maandag 8 oktober 2018 om 09:57
    Geloof er niks van! Bayern is geen Club waar overhaast trainers ontslagen worden.
    Vind ik leuk
    derksen +8805
    maandag 8 oktober 2018 om 10:09
    Ja BM neem Conté
    Lekker degradatie voetbal spelen
    Vind ik leuk
    Madrileen +379
    maandag 8 oktober 2018 om 10:12
    Was Conté niet kampioen geworden met Chelsea?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:03
    Als je elke maand een extra inkomen wilt verdienen ... Zoek niet verder! Dit is een geweldige kans voor iedereen om 8627 $ tot 9538 $ per week te verdienen terwijl ze werken aan hun vrije tijd op een thuiscomputer ... Ik doe dit voor 2 maanden en de afgelopen maand heb ik mijn eerste salaris verdiend! !!! Meer informatie over deze site ...


    ➥ ➥ ➥ ➥ ➥ ➥ ➥ w­w­w.C­a­s­h­7­2.C­o­m
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1686
    maandag 8 oktober 2018 om 12:16
    Conte, zal iig voor Duits voetbal zorgen. Op zich wel een goed idee
    Vind ik leuk
    Romo +771
    maandag 8 oktober 2018 om 13:44
    Zo slecht was onze Louis niet...
    Blijkt maar weer
    Vind ik leuk
    Xero +31
    maandag 8 oktober 2018 om 13:48
    Hoop dat ie naar Bayern gaat...
    Dan zit man u nog lekker aan die kwal vast
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 14:20
    al die geruchten wat hebben wij daaraan, niks toch voorlopig blijft Kovac
    lekker zitten , Conte whahaha die nooit ,, enige die kans maakt is Hasenhuttle

    dus allemaal lekker door gissen

    Bayern heeft dan wel verloren van Gladbach 3-0
    maar had zomaar binnen 10 min met 2-0 voor kunnen staan

    dus komt wel goed daar
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +209
    maandag 8 oktober 2018 om 15:48
    Geen van gaal!???!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:57
    Peter bosz halen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Bayern zorgt voor bizarre wending: Zidane en vier andere toptrainers in beeld'