Hectische jaren voor PEC-stopper: 'Ik hoop het nooit meer mee te maken'

    Hectische jaren voor PEC-stopper: 'Ik hoop het nooit meer mee te maken'

    maandag 8 oktober 2018 om 16:02

    PEC Zwolle-verdediger Thomas Lam kijkt met weinig plezier terug op zijn avonturen bij Nottingham Forest en FC Twente. De Finse stopper vertelt dat op de website van zijn werkgever. 

    In Nottingham kwam weinig aan spelen toe. Met Twente degradeerde hij afgelopen seizoen uit de Eredivisie. "Er is in ieder geval heel veel gebeurd. Op het veld, maar ook zeker daarbuiten. Bij Nottingham was het heel hectisch en heb ik in totaal vier trainers gehad. En iedere oefenmeester had weer zijn eigen visie", aldus Lam.

    "Ik wist soms niet wat ik kon verwachten. Bij Twente maakte ik natuurlijk de degradatie mee. Alles zat tegen en het kostte veel energie. Zulke jaren zitten er af en toe tussen, maar ik hoop het nooit meer mee te maken. Al ben ik er ook wel volwassener door geworden."

    Hij had dit seizoen ook elders kunnen spelen. "Ik had nog wat andere opties in het buitenland, maar dat was uiteindelijk niet wat ik zocht. Daarnaast weet ik wat ik aan Zwolle heb. Ik heb er eerder al een mooie periode gehad en ben blij dat het snel rondkwam, zeker gezien het naderende einde van de transferperiode."

    Plaats een reactie

    The Genius +3197
    maandag 8 oktober 2018 om 16:04
    met het wegvallen van marcellis en zijn eerdere goede periode bij PEC een goede versterking!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    maandag 8 oktober 2018 om 16:31
    Komt zeker nu wel goed van pas ja, en voor een centrale verdediger pakt hij ook altijd relatief veel goals en assists mee, ook mooi meegenomen.
    Vind ik leuk
    zwollie +7510
    maandag 8 oktober 2018 om 16:50
    En nooit meer zoals tegen Vitesse op het middenveld zetten.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1304
    maandag 8 oktober 2018 om 16:14
    prima toch, niks mis mee om een vaste waarde te zijn bij PEC
    Vind ik leuk
    mazu +1894
    maandag 8 oktober 2018 om 16:54
    Het lijkt erop dat Lam weer een beetje z'n draai begint te vinden. Hij is voor Pec de ideale verbindingsspeler tussen de verdediging en het middenveld. Van mij mag hij nog jaren blijven.
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    maandag 8 oktober 2018 om 16:54
    "In Nottingham kwam ik weinig aan spelen toe"

    "Bij Nottingham was het heel hectisch"

    Is banken en je centen vangen hectisch dan?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    maandag 8 oktober 2018 om 17:05
    4 verschillende trainers en nooit zekerheid of je kan spelen lijkt me vrij hectisch ja.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:03
    Als je het geld zelf moet tellen wel
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4462