ADO reageert op Engelse interesse: 'Hopen hem ooit voor mooi bedrag te verkopen'

    ADO reageert op Engelse interesse: 'Hopen hem ooit voor mooi bedrag te verkopen'

    maandag 8 oktober 2018 om 17:38

    ADO Den Haag is op de hoogte van de interesse in Wilfried Kanon. Door Engelse media wordt Crystal Palace in verband gebracht met de verdediger, maar volgens manager voetbalzaken Jeffrey van As van de Hagenaars is de Premier League-club nog niet contreet.

    Van As erkent wel dat een afvaardiging van Crystal Palace een paar keer op de tribune heeft gezeten van het Cars Jeans Stadion. "Alleen is het tot dusver nooit concreet geworden", zegt hij tegen Voetbal International. “Het zijn vaak tussenpersonen en huismakelaars die hier en daar informeren, maar van een bod komt het nooit."

    "We hebben Stoke City voorbij zien komen, Nottingham Forest en nu dus Crystal Palace", vervolgt Van As, die aangeeft dat ADO in de toekomst flink hoopt te verdienen aan Kanon. "We hebben Willy destijds een langlopend contract gegeven omdat we blij met hem zijn, maar ook omdat we hem ooit voor een mooi bedrag hopen te verkopen. Dus we wachten af."

    Poll

    Is Kanon goed genoeg voor de Premier League?

    (1503 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +91507
    maandag 8 oktober 2018 om 17:47
    Het is onze kanon echt gegund. Zal voor ons weer een prima bedrag worden. Is ook transfervrij binnengehaald en Den Haag heeft veel betekent voor 'm en andersom ook.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16468
    maandag 8 oktober 2018 om 17:58
    Ligt nog wat jaartjes vast toch?
    Komt dan een leuk bedrag jullie kant op..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    maandag 8 oktober 2018 om 18:28
    Klopt, nog vier jaar en international. Zal wel tussen de 4 en 5 miljoen zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:02
    Minstens! Laat de geïnteresseerden maar tegen elkaar opbieden. Whahaha ik lach me een krul in mn ...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    maandag 8 oktober 2018 om 19:04
    Uiteraard minstens.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16468
    maandag 8 oktober 2018 om 19:06
    Dan gewoon lekker hoog inzetten, minimaal 5 miljoen moet haalbaar zijn.
    Lekker voor jullie.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:18
    Geloof mij nou... die loopt straks weer voor een flesje Exota en 2 roze koeken de deur uit.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12473
    maandag 8 oktober 2018 om 18:16
    Zeker, 50k is toch een mooi bedrag. Kan de kantine ook weer een jaar draaien.
    Vind ik leuk
    6ix9ine +503
    maandag 8 oktober 2018 om 18:31
    Het wordt steeds slechter bij jou
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12473
    maandag 8 oktober 2018 om 18:40
    Hoezo? Is er minder nodig om de kantine voor een jaar draaiende te houden?
    Vind ik leuk
    6ix9ine +503
    maandag 8 oktober 2018 om 20:03
    Denk t persoonlijk wel
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12473
    maandag 8 oktober 2018 om 21:26
    Dan is 25k toch ook een mooie opbrenst. Hij is ten slotte gratis gekomen, dikke winst dus
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    maandag 8 oktober 2018 om 19:04
    Lekker laten lullen joh, gun zijn ''moment of fame''. Twee ADO topics en hij is er als de kippen bij.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7291
    maandag 8 oktober 2018 om 17:48
    Jeffrey van Kas houdt wel van een bitterballetje of twee nondeju Lekkere dikke bakkes
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    maandag 8 oktober 2018 om 17:50
    Doet ook dikke zaken voor ons, lekker laten vreten.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7291
    maandag 8 oktober 2018 om 17:51
    Zo is het! Wie hard werkt moet goed eten.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 17:58
    Misschien samen met van der Vaart iets opzetten qua catering
    Vind ik leuk
    Halftime +646
    maandag 8 oktober 2018 om 17:53
    Crystal palace is nog niet 'kont reet'
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +497
    maandag 8 oktober 2018 om 18:00
    Je was me voor
    Vind ik leuk
    torinofc +266
    maandag 8 oktober 2018 om 17:59
    3 ton mooi bedrag voor ASO
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    maandag 8 oktober 2018 om 18:19
    Zet er maar een nulletje bij.
    Vind ik leuk
    Nozem +155
    maandag 8 oktober 2018 om 19:00
    Krijg je ze schoenen en een handtekening !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    maandag 8 oktober 2018 om 19:06
    Voorlopig laat jij ook zien dat je aso bent met jouw berichtjes.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:37
    Zo je tijd is om, geef de laptop maar weer af en sluit je maar weer aan bij de praat groep.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:43
    Kanon gaat als een Kanon mooi voor die gast , en super voor ADO brengt weer wat in het laadje voor de toekomst .
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:13
    Het is voor Kanon een mooie stap. Volle stadions, niveautje hoger en meer centjes. Hij heeft veel goeds gedaan bij ons. Gewoon zijn kans pakken en Den Haag centjes.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 22:14]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 23:38
    Een kinderhand is gauw gevuld!!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:49
    Zo ben jij zeker heel trots op jouw berichtje.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21665
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:33
    Verklaar je nader?
    Vind ik leuk
    allround +1620
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:39
    Voor kanon gegund en ook zeker voor talent Pinas.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws