'Feyenoord-target' laat niets los: 'We zien wat er in de winterstop gaat gebeuren'

    'Feyenoord-target' laat niets los: 'We zien wat er in de winterstop gaat gebeuren'

    Gepubliceerd: maandag 8 oktober 2018 om 18:15ma 08-10-2018 om 18:15

    Het is mogelijk dat Fran Sol afgelopen weekeinde zijn toekomstige werkgever pijn deed. De Willem II-spits wordt in de wandelgangen in verband gebracht met Feyenoord, dat hem mogelijk al in de winterstop wil aantrekken.

    Na de remise tussen Willem II en Feyenoord (1-1) wilde Sol niet veel kwijt over een eventuele transfer. "Ik wil alleen maar beter worden en dan zullen we wel zien wat de toekomst zal brengen", zei de goaltjesdief tegen FOX Sports. Ook over vermeende afspraken met de Tilburgse club over een winters vertrek, hield de Spanjaard zijn lippen stijf op elkaar.

    Dat zijn naam wordt genoemd bij Feyenoord, streelt Sol wel. "Het is een geweldige club en ze hebben goede spelers, maar op dit moment focus ik me volledig op Willem II. Ik hoop nog veel doelpunten te kunnen maken voor deze club. We zien wel wat er in de winterstop gaat gebeuren."

    Poll

    Is Sol een geschikte opvolger voor Jörgensen in De Kuip?

    (5390 stemmen)

    Plaats een reactie

    G.Kopf +2608
    maandag 8 oktober 2018 om 18:20
    Hij speelt Jorgensen zo naar de bank
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6292
    maandag 8 oktober 2018 om 21:02
    Daar is niet veel voor nodig.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13344
    maandag 8 oktober 2018 om 18:21
    Prima spits, echt goed in de 16..
    Vind ik leuk
    Ropa +181
    maandag 8 oktober 2018 om 18:25
    Feyenoord kan deze man waarschijnlijk geeneens betalen, want er is geen geld werd gezegd.

    En daarnaast doet Fran er verstandig aan niet naar Feyenoord te gaan, want daar gaat hij alleen maar slechter worden en dat is nou net wat hij niet wil.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34635
    maandag 8 oktober 2018 om 18:34
    Aldus een ajacied of psver 🤣
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:41
    Ik denk een Ajacied!!

    On: zou een logische stap naar boven zijn voor Sol.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    maandag 8 oktober 2018 om 19:31
    @smithsonian,

    Hij heeft helemaal gelijk. Gisteren de wedstrijd gezien en dit feyenoord stelt niks voor. Geen enkele vechtlust. Zelfs het uitvak was muis en muisstil.
    En dan nog iets... onze fran is heel erg afhankelijk van aanvoer. Krijgt hij die dan is hij levensgevaarlijk! Maar van wie moet hij die aanvoer krijgen? Van larsson die het voetballen verleert lijkt te zijn en altijd naar binnen trekt? Of die wanna be mocro die ook altijd naar binnen trekt en zich sowieso te goed voelt om ballen af te geven?

    Verhuizen in de einterstop naar dit feyenoord zou de doodsteek voor zijn carriere zijn!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34635
    maandag 8 oktober 2018 om 20:44
    Niet mee eens.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    maandag 8 oktober 2018 om 20:47
    Haha, lekker inhoudelijk. Mag ik ook weten waarmee je het niet eens bent? Kan hij van larsson en berghuis wel veel voorzetten verwachten? Is dit feyenoord echt een stap vooruit? Stelt zelfs het legioen niet ontzettend teleur?
    Vind ik leuk
    Sytz +3586
    maandag 8 oktober 2018 om 23:51
    Ja dit Feyenoord is een stap vooruit. In plaats van met middelmaat spelen speel je met de beste Nederlandse spits van de afgelopen 10 jaar. Je speelt met internationals, een stadion met 50000 man i.p.v. Willem 2 dat helaas niet eens de 14500 altijd vol krijgt. Plus je krijgt ook nog eens een veel beter salaris.

    Stelt dat legioen niet ontzettend teleur? Nou, het team stelt teleur. Nee, het is niet altijd hosanna en juichen en zingen. Als er wordt gepretendeerd een topclub te zijn verwacht je ook wat. Het verschil is alleen dat als het wat minder gaat het stadion nog steeds vol zit en de kaartjes voor de grote wedstrijden nog steeds binnen een kwartier zijn uitverkocht.
    Ook als er teleur wordt gesteld wordt het Ynwa nog gezongen.

    Dus ja, dit Feyenoord is nog steeds een stap vooruit.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:24
    Qua salaris en stadin is feyenoord zeker een stap vooruit. Dat kan je niet ontkennen. Dat hij iets van v persie kan leren ook niet. Maar qua voetbal gaat hij er echt niet op vooruit. Sterker nog, wij hebven momenteel betere buitenspelers dan jullie. En zeker voor het spel van sol. Ook met crowley op 10 klikt het goed.

    Dus voor zijn portemonee zou het goed zijn, voor zijn voetbalcarriere dramatisch
    Vind ik leuk
    Sytz +3586
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:37
    Avdijdjaj en Ozbiliz zijn goede buitenspelers dat klopt. Normaliter zijn Berghuis en Larsson toch echt wel heel veel beter dan die 2. Als de rest van het team echter niet loopt, er geen aansluiting is en er geen aanspeelpunten komen voor die 2 wordt het lastig.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:49
    Tuurlijk kunnen die 2 normaal gesproken wel ballen. Maar vooral berghuis is niet vd assists en vooral een eigenheimer. En zonder aanvoer heb je biks aan sol. Bij ons krijgt hij van zowel de 2 buitenspelers als de 2 opkomende backs wèl die voorzetten
    Vind ik leuk
    Blindsy +14131
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:39
    Vermomd als Feyenoorder (zie profiel). Een wolf in schaapskleren dus. Want van een club die hooguit op een 9e , 10e plaats mag hopen (als het eens mee zit) naar de eeuwige nummer 3, spelend voor 50,000 man, met een dubbel salaris? Is natuurlijk een verbetering.
    Maar misschien doelt Ropa op het Kuip-virus. Sinds vorig seizoen geloof ik nl, dat dit virus weer de kop aan het opsteken is ;-)
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2608
    maandag 8 oktober 2018 om 18:39
    Ruilen voor Jorgensen met wat geld erbij :)
    Vind ik leuk
    wil +1155
    maandag 8 oktober 2018 om 21:44
    A.u.b. niet . Laat die Jorgensen maar in Rotterdam. Trouwens FRAN gaat echt niet naar Feyenoord.


    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    maandag 8 oktober 2018 om 18:25
    Ik zeg kopen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2245
    maandag 8 oktober 2018 om 18:25
    Geen aanvoer fnoord en feyenoord stap omhoog??hahaha echt niet
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    maandag 8 oktober 2018 om 18:26
    Wat is de bron van dit gerucht?
    Vind ik leuk
    wil +1155
    maandag 8 oktober 2018 om 21:46
    Lourdes !!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34635
    maandag 8 oktober 2018 om 18:33
    Van harte welkom.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27643
    maandag 8 oktober 2018 om 18:37
    Goede spits. De interesse van Feyenoord is logisch.

    Jammer dat Utrecht vorig jaar voor Dessers koos en niet voor Sol..
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:42
    Goede spits met een neusje voor de goal!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:42
    Dat is ook precies wat Feyenoord nodig heeft...
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2516
    maandag 8 oktober 2018 om 18:52
    Prima spits, maar de spitspositie is de enige positie waar feyenoord geen spelers tekort komt lijkt mij.. zou heel vreemd zijn..
    Vind ik leuk
    orion73 +1520
    maandag 8 oktober 2018 om 18:58
    Alles is beter dan Jorgensen. Jorgensen blijft een beperkte spits die overal net niet goed in is.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    maandag 8 oktober 2018 om 19:08
    WII laat hem niet zomaar gaan hoop ik. En dan kan Feyenoord hem ook niet betalen gok ik zo. Ik hoop voor deze jongen dat ie naar een betere club dan Feyenoord gaat, verdient ie namelijk en kan ie ook aan!
    Vind ik leuk
    Koenbres +1291
    maandag 8 oktober 2018 om 19:25
    Verdient hij zeker, ik gun hem gewoon een mooie transfer terug naar Spanje, zn geboorteland. Hoop dat Willem II hem voor een hoop geld gaat verkopen en ook dat we binnenkort nieuws krijgen van een verlening zodat zn prijs nog wat hoger wordt
    Vind ik leuk
    munkikiii +2136
    maandag 8 oktober 2018 om 19:09
    Die kan feyenoord niet betalen en dan willen ze weer middelmaat ophalen het houdt niet op niet vanzelf ....
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    maandag 8 oktober 2018 om 19:36
    Die middelmaat doet het anders beter dan jullie spits hoor...en vorig seizoen was ie ook een stuk trefzekerder. En dit geld ook voor de spits van Feyenoord...Zie namelijk nu pas dat je favo club die club is met die gestoorde, z'n eigen spelers afzeikende 'trainer'.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    torinofc +515
    maandag 8 oktober 2018 om 19:09
    Typisch Feyenoord, lekker voor de middelmaat gaan.
    Vind ik leuk
    Mama +357
    maandag 8 oktober 2018 om 19:10
    En dan blijft Jorgensen , zit hij op de bank,naast ayoub,en vragen ze aan elkaar waarom ze gehaald zijn. En dan volgend jaar een andere trainer...
    Zelf zou ik de oplossing zien in een buitenlandse trainer. Het liefst een Duitser . Hebben we gelijk een netwerk in Duitsland .
    Vind ik leuk
    Friend +171
    maandag 8 oktober 2018 om 19:21
    Jörgens mist het heilige vuur om een echte spits te zijn !
    Vind ik leuk
    Koenbres +1291
    maandag 8 oktober 2018 om 19:27
    Ben benieuwd of hij na zondag Feyenoord nog wel ziet als een stap hogerop ;) hahaha ben wel benieuwd hoeveel we ervoor gaan krijgen als hij straks weggaat. Hoop pas dat dat na het seizoen is want ik ben ook wel benieuwd waar de doelpuntenteller dit jaar gaat eindigen
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:44
    As jorgensen er geen vijftien inschiet gaat hij nergens heen en sol zou beter naar AZ kunnen gaan als ie in nederland wil blijven
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4224
    maandag 8 oktober 2018 om 20:21
    Die van AZ wilde liever 2 miljoen minder betalen en die johnson te kopen. Wat zullen ze daar nu spijt van hebben! Want sol zou idd prima bij AZ passen
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:45
    Er moet wat gebeuren in de Kuip gaat niet lekker zo .
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:54
    Beste spits van de eredivisie
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +407
    maandag 8 oktober 2018 om 21:10
    jeugd jeugd jeugd jeugd........kappen met die kut aankopen....5%slaagt.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:03
    Door gio gaat alles naar de klote de spelers het spel sponsors zullen ook afhaken tis dat v.persie er is
    V.geel heeft een zeer grote fout gemaakt om gio als hoofdchoace aan te stellen hij had eerst een amateur club dan een club als graafschap dan twente moeten choachen
    Vind ik leuk
    El Cazador +7629