'Feyenoord-target' laat niets los: 'We zien wat er in de winterstop gaat gebeuren'

    'Feyenoord-target' laat niets los: 'We zien wat er in de winterstop gaat gebeuren'

    maandag 8 oktober 2018 om 18:15

    Het is mogelijk dat Fran Sol afgelopen weekeinde zijn toekomstige werkgever pijn deed. De Willem II-spits wordt in de wandelgangen in verband gebracht met Feyenoord, dat hem mogelijk al in de winterstop wil aantrekken.

    Na de remise tussen Willem II en Feyenoord (1-1) wilde Sol niet veel kwijt over een eventuele transfer. "Ik wil alleen maar beter worden en dan zullen we wel zien wat de toekomst zal brengen", zei de goaltjesdief tegen FOX Sports. Ook over vermeende afspraken met de Tilburgse club over een winters vertrek, hield de Spanjaard zijn lippen stijf op elkaar.

    Dat zijn naam wordt genoemd bij Feyenoord, streelt Sol wel. "Het is een geweldige club en ze hebben goede spelers, maar op dit moment focus ik me volledig op Willem II. Ik hoop nog veel doelpunten te kunnen maken voor deze club. We zien wel wat er in de winterstop gaat gebeuren."

    Poll

    Is Sol een geschikte opvolger voor Jörgensen in De Kuip?

    (5383 stemmen)

    Plaats een reactie

    G.Kopf +1701
    maandag 8 oktober 2018 om 18:20
    Hij speelt Jorgensen zo naar de bank
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4791
    maandag 8 oktober 2018 om 21:02
    Daar is niet veel voor nodig.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:21
    Opvolger voor Jörgensen? Benieuwd of er een club gaat komen voor Jörgensen, grootste fout van Feyenoord om die 18 miljoen niet te accepteren, dat krijgen ze nooit meer!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:33
    Nog niet de helft gaan ze nu krijgen. Prima management toch ?
    Vind ik leuk
    repeP +1274
    maandag 8 oktober 2018 om 18:38
    Waar haal jij die glazen bol?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:44
    Daar heb je geen glazen bol voor nodig.
    Vind ik leuk
    repeP +1274
    maandag 8 oktober 2018 om 18:48
    Wanneer jij zo’n kenner bent van de transfermarkt, waarom wordt je dan geen spelersmakelaar?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:50
    Zelfs in Denemarken willen ze hem niet haha
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:50
    Vertel jij dan eens wat ie volgens jou waard is?
    Vind ik leuk
    repeP +1274
    dinsdag 9 oktober 2018 om 02:24
    Dat bepaal jij niet en ik ook niet. Dat bepalen Feyenoord en een club die hem wil overnemen wanneer de tijd daar is.

    Het is volkomen zinloos hier op voetbalprimeur beweringen te doen over eventuele transferbedragen. Onzinnig tijdverdrijf voor diegenen die daar blijkbaar te veel van hebben.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:03
    Trollekes máken daar tijd voor.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:20
    Come on, het laatste jaar heeft hij niks laten zien. Ze mogen blij zijn als ze tien pakken..
    Vind ik leuk
    fr1963 +3030
    maandag 8 oktober 2018 om 23:37
    Had je 4 jaar geleden zeker ook al gezien dat ajax van de 16 te winnen prijzen er precies 0 gingen winnen?
    Vind ik leuk
    Romario9 +11729
    maandag 8 oktober 2018 om 18:38
    Dat zei ik hier laatst ook. Toen werd een Feyenoorder (z’n naam is me ontgaan) pislink.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:45
    Ze hadden dat bod direct moeten accepteren, dom geweest van Martin van Geel om nee te verkopen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4810
    maandag 8 oktober 2018 om 18:51
    Hij dacht waarschijnlijk dat je voor nee verkopen ook geld krijgt
    Vind ik leuk
    Romario9 +11729
    maandag 8 oktober 2018 om 21:23
    Van Geel hoopte natuurlijk dat ze het bod zouden verhogen. Gegokt en verloren.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5335
    maandag 8 oktober 2018 om 18:50
    Dat zijn er meerdere maar ik denk dat ik weet wie je bedoelt; een pseudo intellectueel met een drankprobleem.

    NJ heb ik 2 passes zien geven die nuttig waren (1 pass en een hakje). Als hij niet 1 seizoen boven zichzelf uitsteeg zou niemand er nog wat voor over hebben. Hij heeft bij 2 bundesligaclubs gespeeld waarin hij niet 1 competitietreffer maakte. Vorig seizoen had hij er 10. Dat is echt zijn niveau.

    Niet om Feyenoorders te pesten want RvP is de beste spits van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:10
    Younes zat bij 1e divisionist Kaiserslautern ook op de bank toen Ajax hem uit zn lijden verloste. Na wat gerommel en 0 rendement ineens n sterke periode, even international en meteen werd er 10-12 miljoen geroepen.
    Zo kan het lopen. Voor hoeveel heeft Ajax hem ook weer verkocht? Hebben ook nagelaten het ijzer te smeden toen het heet was.
    Nogmaals, zo kan het lopen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5335
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:40
    We hebben het toch over een centrumspits? Het lijkt mij echt enorm frustrerend als een vleugelspits meer scoort dan de spits zelf. Als je als spits van 27 in je beste 3 seizoenen 21, 15 en 11 competitiegoals fabriceert en dat ook nog in matige competities. Als je dan ook nog bij 2 seizoenen, bij 2 verschillende clubs in de Bundesliga speelt en daarin nooit hebt gescoord, dan ben je toch geen goede spits. Net Dylan Vente hebben ze een 10 x betere speler op de bank. Waarschijnlijk moet Gio NJ opstellen om nog wat miljoenen te beuren in de winterstop en willen ze daarmee in Tilburg gaan shoppen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:57
    Soms lopen de dingen zoals ze lopen. Kennen we Bulykin nog? Lopen ze in ADO nog over op te scheppen. En terecht. Was een heerlijk seizoen toen. Hij hield er zelfs een transfer naar Ajax aan over. Dat werd volgens mij niet zo'n succes. De seizoenen vóór ADO, waren zelfs helemaal niks. Scoorde ook maar een handvol goals per seizoen.
    Éen geweldig seizoen als spits. bij ADO.

    Overigens speelde NJ vaak áchter de spits. Pas bij Feyenoord is hij echt centrumspits geworden. En meteen succesvol ook. Daarom had hij absoluut verkocht moeten worden. Ik zal niet zeggen dat ik overal verstand van heb, maar ik maak zelden mee dat een speler die pas op iets latere leeftijd opbloeit, dat hogere niveau tot het eind van zijn carriere vasthoudt. Met 14 miljoen had je weer een leuke cent op de bank gehad. Nu pak je 3-4-5 miljoen, als het meezit.
    Ik had en heb overigens nog steeds mijn twijfels over die Vente hoor. Daarom jammer dat we geen Jong in de KKD hebben spelen. Was ideaal geweest om daar nu eens een jaar lang in de basis te gaan spelen. Bij een goede indruk had hij volgend jaar klaargestaan om NJ af te lossen. Nu zie ik invalbeurtjes en af en toe een potje als NJ en/of RVP niet mee doet/doen. Dan zie ik goals en leuke bewegingen.. maar soms ook helemaal niets. Dan zie ik ook een klein, dun menneke die niets toevoegt.
    Aan de andere kant, dat geldt voor méér Feyenoorders :-)
    Enfin, we gaan het zien.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5335
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:45
    Dat is inderdaad een gemiste kans voor Feyenoord. Toch zijn er allerlei maatregelen voor Jong teams in de KKD.
    Maximumleeftijd is 23 en in het weekend op de bank bij de hoofdmacht is niet meedoen op maandag bij Jong.

    Dat van Bulykin is inderdaad waar. Bij ADO lopen wel meer jongens die veelvuldig scoren maar het elders niet waarmaken (van Duinen, Kramer en, als ik het seizoen nog pril, Johnsen).
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:28
    Je hebt 3x gelijk. Maar ze trappen er telkens weer in 😉
    Vind ik leuk
    klick +800
    maandag 8 oktober 2018 om 18:47
    Op dat moment goeie keuze om niet te verkopen. achteraf is het makkelijk praten. Je gaat niet in de winterstop je spits verkopen voor een normale prijs!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:18
    Dat is het. Zomer 2017 had ik het logisch gevonden, 14 miljoen. Maar in de winter voor 17, 18 niet. Eind jan kwam RVP en pas in maart was hij fit. Had je het dan maar met Vente moeten doen? In toch al zo'n k#tseizoen, Europees voetbal moeten opgeven? Terwijl Jörgensen nog n WK tegemoet ging zien? Achteraf is het makkelijk lullen. Helemaal als je niet voor Feyenoord bent 😉.
    Vind ik leuk
    McRobbos +791
    maandag 8 oktober 2018 om 22:56
    Tja achteraf he
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:02
    Ook Feyenoord doet wel eens n Younesje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:51
    Alleen zo zonde voor Feyenoord dat ze het risico eigenlijk niet kunnen nemen omdat er weinig geld is, in tegenstelling tot een risico wat Ajax wel kan nemen. Zo kom je als Feyenoord financieel steeds verder achterop Ajax en PSV!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:55
    Nee, ze hadden in zomer 2017 gewoon moeten verpatsen. Daar deden ze in alle voorgaande keren ook niet moeilijk over. Dat je het niet met de Kerst doet, voor een paar miljoen meer, snap ik. Want halverwege het jaar vind je geen vervanger. De vervanger hád RVP kunnen zijn, maar daarvan wist iedere pseudo-kenner dat hij met een enorme trainingsachterstand zou komen. Dat bleek te kloppen, uiteindelijk is hij pas in maart gaan spelen.
    Tenminste, er van uit gaand dat het verhaal mbt Newcastle Utd (zomer 2017 14 miljoen geboden, winter 2017 ca 17 miljoen) wáár is.
    Een club als Feyenoord kan zich gewoon niet veroorloven om zulke inkomsten te laten schieten. Toch?

    Maar goed, hoe kom je aan een betaalbare vervanger? Zie wat AZ heeft gedaan. Volledig gegokt op een jong talent van 18, en op het laatste moment die gozer van ADO gehaald. Die heeft vorig jaar eindelijk een aardig seizoen gedraaid, daarvoor was het helemaal prut. Dat jochie is geblesseerd, nu hebben ze alleen die aankoop. Die hádden dus ook wat moeten halen, maar begrijp dat die flink hebben afbetaald op leningen.
    Uiteindelijk hoeven alleen PSV maar vooral Ajax niet te rommelen in de marge.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5335
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:00
    Voor dat complex heeft AZ 10,75 miljoen geleend. Door de transfers van o.a. Haps, Janssen, Luckassen, Weghorst en Jahanbahksh is er zo'n 60 miljoen binnengekomen. AZ heeft behoorlijk wat liggende gelden en ook nog het stadion in eigen beheer. Max Huiberts trekt niet graag de knip.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:32
    Die liggende gelden gaan weer gebruikt worden voor uitbreiding van de faciliteiten, oa de ingang van het stadion gaat aangepakt worden, en gaan ze nog iets aan het trainingscomplex doen? Las ik van de week ergens.
    Het vertrek van Weghorst is met die gozert van ADO dit keer eens níet goed opgevangen. Maar ja, wie gaat er van uit dat dat jonge gozertje zo'n waardeloze blessure oploopt.
    Nee, door de bank genomen, goed bezig, dat AZ.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 8 oktober 2018 om 18:21
    Prima spits, echt goed in de 16..
    Vind ik leuk
    Ropa +60
    maandag 8 oktober 2018 om 18:25
    Feyenoord kan deze man waarschijnlijk geeneens betalen, want er is geen geld werd gezegd.

    En daarnaast doet Fran er verstandig aan niet naar Feyenoord te gaan, want daar gaat hij alleen maar slechter worden en dat is nou net wat hij niet wil.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31556
    maandag 8 oktober 2018 om 18:34
    Aldus een ajacied of psver 🤣
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:41
    Ik denk een Ajacied!!

    On: zou een logische stap naar boven zijn voor Sol.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2023
    maandag 8 oktober 2018 om 18:45
    Ik als PSVer hoop dat hij naar Feyenoord gaat ,en dat geld hebben ze wel ergens liggen .
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:51
    Voor Feyenoord een goede spits mocht jorgenson vertrekken
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    maandag 8 oktober 2018 om 19:59
    . . . en als spits, erbij, ook helemaal niet verkeerd !! met jorgenson komt 't nog wel goed, maar één echte spits is ook niet genoeg zo blijkt.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3756
    maandag 8 oktober 2018 om 20:16
    Alsof sol als 2e spits naar feyenoord wil komen 😂😂🤣
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    maandag 8 oktober 2018 om 22:41
    . . voor barcelona lijkt 't mij nog erg vroeg !!, . . en wie bij feyenoord dan eerste of tweede spits wordt, dat mogen ze samen uitvechten !??
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3756
    maandag 8 oktober 2018 om 19:31
    @smithsonian,

    Hij heeft helemaal gelijk. Gisteren de wedstrijd gezien en dit feyenoord stelt niks voor. Geen enkele vechtlust. Zelfs het uitvak was muis en muisstil.
    En dan nog iets... onze fran is heel erg afhankelijk van aanvoer. Krijgt hij die dan is hij levensgevaarlijk! Maar van wie moet hij die aanvoer krijgen? Van larsson die het voetballen verleert lijkt te zijn en altijd naar binnen trekt? Of die wanna be mocro die ook altijd naar binnen trekt en zich sowieso te goed voelt om ballen af te geven?

    Verhuizen in de einterstop naar dit feyenoord zou de doodsteek voor zijn carriere zijn!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31556
    maandag 8 oktober 2018 om 20:44
    Niet mee eens.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3756
    maandag 8 oktober 2018 om 20:47
    Haha, lekker inhoudelijk. Mag ik ook weten waarmee je het niet eens bent? Kan hij van larsson en berghuis wel veel voorzetten verwachten? Is dit feyenoord echt een stap vooruit? Stelt zelfs het legioen niet ontzettend teleur?
    Vind ik leuk
    Sytz +3303
    maandag 8 oktober 2018 om 23:51
    Ja dit Feyenoord is een stap vooruit. In plaats van met middelmaat spelen speel je met de beste Nederlandse spits van de afgelopen 10 jaar. Je speelt met internationals, een stadion met 50000 man i.p.v. Willem 2 dat helaas niet eens de 14500 altijd vol krijgt. Plus je krijgt ook nog eens een veel beter salaris.

    Stelt dat legioen niet ontzettend teleur? Nou, het team stelt teleur. Nee, het is niet altijd hosanna en juichen en zingen. Als er wordt gepretendeerd een topclub te zijn verwacht je ook wat. Het verschil is alleen dat als het wat minder gaat het stadion nog steeds vol zit en de kaartjes voor de grote wedstrijden nog steeds binnen een kwartier zijn uitverkocht.
    Ook als er teleur wordt gesteld wordt het Ynwa nog gezongen.

    Dus ja, dit Feyenoord is nog steeds een stap vooruit.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3756
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:24
    Qua salaris en stadin is feyenoord zeker een stap vooruit. Dat kan je niet ontkennen. Dat hij iets van v persie kan leren ook niet. Maar qua voetbal gaat hij er echt niet op vooruit. Sterker nog, wij hebven momenteel betere buitenspelers dan jullie. En zeker voor het spel van sol. Ook met crowley op 10 klikt het goed.

    Dus voor zijn portemonee zou het goed zijn, voor zijn voetbalcarriere dramatisch
    Vind ik leuk
    Sytz +3303
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:37
    Avdijdjaj en Ozbiliz zijn goede buitenspelers dat klopt. Normaliter zijn Berghuis en Larsson toch echt wel heel veel beter dan die 2. Als de rest van het team echter niet loopt, er geen aansluiting is en er geen aanspeelpunten komen voor die 2 wordt het lastig.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3756
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:49
    Tuurlijk kunnen die 2 normaal gesproken wel ballen. Maar vooral berghuis is niet vd assists en vooral een eigenheimer. En zonder aanvoer heb je biks aan sol. Bij ons krijgt hij van zowel de 2 buitenspelers als de 2 opkomende backs wèl die voorzetten
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:39
    Vermomd als Feyenoorder (zie profiel). Een wolf in schaapskleren dus. Want van een club die hooguit op een 9e , 10e plaats mag hopen (als het eens mee zit) naar de eeuwige nummer 3, spelend voor 50,000 man, met een dubbel salaris? Is natuurlijk een verbetering.
    Maar misschien doelt Ropa op het Kuip-virus. Sinds vorig seizoen geloof ik nl, dat dit virus weer de kop aan het opsteken is ;-)
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1701
    maandag 8 oktober 2018 om 18:39
    Ruilen voor Jorgensen met wat geld erbij :)
    Vind ik leuk
    wil +1070
    maandag 8 oktober 2018 om 21:44
    A.u.b. niet . Laat die Jorgensen maar in Rotterdam. Trouwens FRAN gaat echt niet naar Feyenoord.


    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1031
    maandag 8 oktober 2018 om 18:25
    Ik zeg kopen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2223
    maandag 8 oktober 2018 om 18:25
    Geen aanvoer fnoord en feyenoord stap omhoog??hahaha echt niet
    Vind ik leuk
    repeP +1274
    maandag 8 oktober 2018 om 18:26
    Wat is de bron van dit gerucht?
    Vind ik leuk
    wil +1070
    maandag 8 oktober 2018 om 21:46
    Lourdes !!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31556
    maandag 8 oktober 2018 om 18:33
    Van harte welkom.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    maandag 8 oktober 2018 om 18:37
    Goede spits. De interesse van Feyenoord is logisch.

    Jammer dat Utrecht vorig jaar voor Dessers koos en niet voor Sol..
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:42
    Goede spits met een neusje voor de goal!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13515
    maandag 8 oktober 2018 om 19:22
    Ik had hem graag bij utreg gezien.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:42
    Dat is ook precies wat Feyenoord nodig heeft...
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2293
    maandag 8 oktober 2018 om 18:52
    Prima spits, maar de spitspositie is de enige positie waar feyenoord geen spelers tekort komt lijkt mij.. zou heel vreemd zijn..
    Vind ik leuk
    orion73 +1424
    maandag 8 oktober 2018 om 18:58
    Alles is beter dan Jorgensen. Jorgensen blijft een beperkte spits die overal net niet goed in is.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +247
    maandag 8 oktober 2018 om 19:08
    WII laat hem niet zomaar gaan hoop ik. En dan kan Feyenoord hem ook niet betalen gok ik zo. Ik hoop voor deze jongen dat ie naar een betere club dan Feyenoord gaat, verdient ie namelijk en kan ie ook aan!
    Vind ik leuk
    Koenbres +597
    maandag 8 oktober 2018 om 19:25
    Verdient hij zeker, ik gun hem gewoon een mooie transfer terug naar Spanje, zn geboorteland. Hoop dat Willem II hem voor een hoop geld gaat verkopen en ook dat we binnenkort nieuws krijgen van een verlening zodat zn prijs nog wat hoger wordt
    Vind ik leuk
    munkikiii +1872
    maandag 8 oktober 2018 om 19:09
    Die kan feyenoord niet betalen en dan willen ze weer middelmaat ophalen het houdt niet op niet vanzelf ....
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +247
    maandag 8 oktober 2018 om 19:36
    Die middelmaat doet het anders beter dan jullie spits hoor...en vorig seizoen was ie ook een stuk trefzekerder. En dit geld ook voor de spits van Feyenoord...Zie namelijk nu pas dat je favo club die club is met die gestoorde, z'n eigen spelers afzeikende 'trainer'.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    torinofc +266
    maandag 8 oktober 2018 om 19:09
    Typisch Feyenoord, lekker voor de middelmaat gaan.
    Vind ik leuk
    Mama +76
    maandag 8 oktober 2018 om 19:10
    En dan blijft Jorgensen , zit hij op de bank,naast ayoub,en vragen ze aan elkaar waarom ze gehaald zijn. En dan volgend jaar een andere trainer...
    Zelf zou ik de oplossing zien in een buitenlandse trainer. Het liefst een Duitser . Hebben we gelijk een netwerk in Duitsland .
    Vind ik leuk
    Friend +104
    maandag 8 oktober 2018 om 19:21
    Jörgens mist het heilige vuur om een echte spits te zijn !
    Vind ik leuk
    Koenbres +597
    maandag 8 oktober 2018 om 19:27
    Ben benieuwd of hij na zondag Feyenoord nog wel ziet als een stap hogerop ;) hahaha ben wel benieuwd hoeveel we ervoor gaan krijgen als hij straks weggaat. Hoop pas dat dat na het seizoen is want ik ben ook wel benieuwd waar de doelpuntenteller dit jaar gaat eindigen
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:44
    As jorgensen er geen vijftien inschiet gaat hij nergens heen en sol zou beter naar AZ kunnen gaan als ie in nederland wil blijven
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3756
    maandag 8 oktober 2018 om 20:21
    Die van AZ wilde liever 2 miljoen minder betalen en die johnson te kopen. Wat zullen ze daar nu spijt van hebben! Want sol zou idd prima bij AZ passen
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:45
    Er moet wat gebeuren in de Kuip gaat niet lekker zo .
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:54
    Beste spits van de eredivisie
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    maandag 8 oktober 2018 om 20:21
    Gaat niet gebeuren en als het gebeurd staat hij er toch niet in .Eerst die trainer eruit.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    maandag 8 oktober 2018 om 21:10
    jeugd jeugd jeugd jeugd........kappen met die kut aankopen....5%slaagt.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:03
    Door gio gaat alles naar de klote de spelers het spel sponsors zullen ook afhaken tis dat v.persie er is
    V.geel heeft een zeer grote fout gemaakt om gio als hoofdchoace aan te stellen hij had eerst een amateur club dan een club als graafschap dan twente moeten choachen
    Vind ik leuk
    El Cazador +6112