'Feyenoord-target' laat niets los: 'We zien wat er in de winterstop gaat gebeuren'

'Feyenoord-target' laat niets los: 'We zien wat er in de winterstop gaat gebeuren'

Gepubliceerd: maandag 8 oktober 2018 om 18:15ma 08-10-2018 om 18:15

Het is mogelijk dat Fran Sol afgelopen weekeinde zijn toekomstige werkgever pijn deed. De Willem II-spits wordt in de wandelgangen in verband gebracht met Feyenoord, dat hem mogelijk al in de winterstop wil aantrekken.

Na de remise tussen Willem II en Feyenoord (1-1) wilde Sol niet veel kwijt over een eventuele transfer. "Ik wil alleen maar beter worden en dan zullen we wel zien wat de toekomst zal brengen", zei de goaltjesdief tegen FOX Sports. Ook over vermeende afspraken met de Tilburgse club over een winters vertrek, hield de Spanjaard zijn lippen stijf op elkaar.

Dat zijn naam wordt genoemd bij Feyenoord, streelt Sol wel. "Het is een geweldige club en ze hebben goede spelers, maar op dit moment focus ik me volledig op Willem II. Ik hoop nog veel doelpunten te kunnen maken voor deze club. We zien wel wat er in de winterstop gaat gebeuren."

Poll

Is Sol een geschikte opvolger voor Jörgensen in De Kuip?

(5392 stemmen)

Plaats een reactie

G.Kopf +4359
maandag 8 oktober 2018 om 18:20
Hij speelt Jorgensen zo naar de bank
Vind ik leuk
JanTa48 +7244
maandag 8 oktober 2018 om 21:02
Daar is niet veel voor nodig.
Vind ik leuk
MojoRisin +14560
maandag 8 oktober 2018 om 18:21
Prima spits, echt goed in de 16..
Vind ik leuk
MaxFR010 +1493
maandag 8 oktober 2018 om 18:25
Ik zeg kopen.
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
maandag 8 oktober 2018 om 18:25
Geen aanvoer fnoord en feyenoord stap omhoog??hahaha echt niet
Vind ik leuk
repeP +2087
maandag 8 oktober 2018 om 18:26
Wat is de bron van dit gerucht?
Vind ik leuk
wil +1281
maandag 8 oktober 2018 om 21:46
Lourdes !!
Vind ik leuk
Smithsonian +41268
maandag 8 oktober 2018 om 18:33
Van harte welkom.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29066
maandag 8 oktober 2018 om 18:37
Goede spits. De interesse van Feyenoord is logisch.

Jammer dat Utrecht vorig jaar voor Dessers koos en niet voor Sol..
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 18:42
Goede spits met een neusje voor de goal!
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 18:42
Dat is ook precies wat Feyenoord nodig heeft...
Vind ik leuk
Gyrosregime +2689
maandag 8 oktober 2018 om 18:52
Prima spits, maar de spitspositie is de enige positie waar feyenoord geen spelers tekort komt lijkt mij.. zou heel vreemd zijn..
Vind ik leuk
orion73 +1540
maandag 8 oktober 2018 om 18:58
Alles is beter dan Jorgensen. Jorgensen blijft een beperkte spits die overal net niet goed in is.
Vind ik leuk
Bokkum013 +476
maandag 8 oktober 2018 om 19:08
WII laat hem niet zomaar gaan hoop ik. En dan kan Feyenoord hem ook niet betalen gok ik zo. Ik hoop voor deze jongen dat ie naar een betere club dan Feyenoord gaat, verdient ie namelijk en kan ie ook aan!
Vind ik leuk
Koenbres +1882
maandag 8 oktober 2018 om 19:25
Verdient hij zeker, ik gun hem gewoon een mooie transfer terug naar Spanje, zn geboorteland. Hoop dat Willem II hem voor een hoop geld gaat verkopen en ook dat we binnenkort nieuws krijgen van een verlening zodat zn prijs nog wat hoger wordt
Vind ik leuk
torinofc +612
maandag 8 oktober 2018 om 19:09
Typisch Feyenoord, lekker voor de middelmaat gaan.
Vind ik leuk
Mama +408
maandag 8 oktober 2018 om 19:10
En dan blijft Jorgensen , zit hij op de bank,naast ayoub,en vragen ze aan elkaar waarom ze gehaald zijn. En dan volgend jaar een andere trainer...
Zelf zou ik de oplossing zien in een buitenlandse trainer. Het liefst een Duitser . Hebben we gelijk een netwerk in Duitsland .
Vind ik leuk
Friend +283
maandag 8 oktober 2018 om 19:21
Jörgens mist het heilige vuur om een echte spits te zijn !
Vind ik leuk
Koenbres +1882
maandag 8 oktober 2018 om 19:27
Ben benieuwd of hij na zondag Feyenoord nog wel ziet als een stap hogerop ;) hahaha ben wel benieuwd hoeveel we ervoor gaan krijgen als hij straks weggaat. Hoop pas dat dat na het seizoen is want ik ben ook wel benieuwd waar de doelpuntenteller dit jaar gaat eindigen
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 19:44
As jorgensen er geen vijftien inschiet gaat hij nergens heen en sol zou beter naar AZ kunnen gaan als ie in nederland wil blijven
Vind ik leuk
Sooike1208 +5027
maandag 8 oktober 2018 om 20:21
Die van AZ wilde liever 2 miljoen minder betalen en die johnson te kopen. Wat zullen ze daar nu spijt van hebben! Want sol zou idd prima bij AZ passen
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 19:54
Beste spits van de eredivisie
Vind ik leuk
Kakkerlak +581
maandag 8 oktober 2018 om 21:10
jeugd jeugd jeugd jeugd........kappen met die kut aankopen....5%slaagt.
Vind ik leuk
maandag 8 oktober 2018 om 22:03
Door gio gaat alles naar de klote de spelers het spel sponsors zullen ook afhaken tis dat v.persie er is
V.geel heeft een zeer grote fout gemaakt om gio als hoofdchoace aan te stellen hij had eerst een amateur club dan een club als graafschap dan twente moeten choachen
Vind ik leuk
El Cazador +8645