Hazard voedt geruchten: 'Soms word ik wakker en denk ik dat ik wil vertrekken'

    Hazard voedt geruchten: 'Soms word ik wakker en denk ik dat ik wil vertrekken'

    maandag 8 oktober 2018 om 18:47

    Eden Hazard heeft de geruchten over zijn toekomst maar weer eens nieuw leven ingeblazen. De aanvaller van Chelsea benadrukt nogmaals dat Real Madrid zijn droomclub is.

    Afgelopen zomer werd Hazard nog nadrukkelijk in verband gebracht met de Koninklijke. Hij ligt nog tot medio 2020 vast op Stamford Bridge, maar sluit een contractverlenging niet uit. "Ik wil daar best over praten. Als het bestuur naar me toe komt, zullen we dat doen", liet hij na de 3-0 zege op Southampton weten in Engelse media.

    De aanvaller is echter open over zijn ambities. "Soms word ik 's ochtends wakker en denk ik dat ik wil vertrekken. Soms denk ik juist dat ik wil blijven. Het is een moeilijke beslissing. Ik ben 27 jaar, in januari word ik 28. Ik zie een grote transfer wel zitten. Daarom zei ik na het WK, waar ik prima presteerde, dat het tijd was voor iets nieuws."

    Mocht Hazard vertrekken bij Chelsea, dan is Real Madrid topfavoriet om hem over te nemen. "Dat is de beste club ter wereld. Ik ga niet liegen: het is een jongensdroom om daar ooit te spelen. Al sinds ik klein was, droomde ik van Real. We zullen zien. Ik wil hier niet elke dag over praten. Maar we zullen het binnenkort wel over mijn toekomst hebben."

    Plaats een reactie

    maandag 8 oktober 2018 om 18:53
    Je mag ook wel naar Barca komen hoor beste Eden
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:57
    Real had hem afgelopen zomer moeten halen! Jammer dat er gedacht werd het wel even af te kunnen met real minus Ronaldo en dat scheelt toch wel een slok op een borrel zoals we nu ook zien.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:22
    Moet je voorstellen als Hazard bij dit Real zou zitten, unstoppable
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:32
    Kunnen hem ook nog in de winter oppikken. Real gaat heus wel door in de CL en Hazard speelt met Chelsea EL dus mag nog voor een andere club CL spelen
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:57
    Die neigt wel heel erg naar een vertrek, niet onterecht natuurlijk. Ben benieuwd hoe Chelsea dat wilt gaan opvangen.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:23
    Zaha van Palace misschien?
    Vind ik leuk
    power +5643
    maandag 8 oktober 2018 om 19:25
    hoe Chelsea dat wilt gaan opvangen? met verdediger
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3008
    maandag 8 oktober 2018 om 19:27
    Dat is beetje achterhaald. Het huidige Chelsea speelt erg leuk en aanvallend voetbal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    maandag 8 oktober 2018 om 18:58
    Ik zou hem graag bij Barca zien.. Jammer!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:01
    Jammer dat van Bronckhorst het niet in Hazard ziet zitten, maar geen zorgen want van Bronckhorst heeft er verstand van.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:04
    Hazard voedt geruchten: 'Soms word ik wakker en denk ik dat ik wil vertrekken'
    Zo wordt mijn vrouw elke dag wakker.
    Vind ik leuk
    Peterfc +788
    maandag 8 oktober 2018 om 19:10
    Nee het heeft met Madrid te maken, want Ronaldo had dezelfde gedachten
    Vind ik leuk
    Arvin +3658
    maandag 8 oktober 2018 om 20:56
    Misschien toch maar eens een bosje bloemen voor d'r meenemen dan 😉😂
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    maandag 8 oktober 2018 om 19:06
    Gewoon naar Barcelona gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:24
    Ik heb het juist andersom, dan word ik wakker en dan wil ik helemaal niet vertrekken
    Vind ik leuk
    Gappievdb +25
    maandag 8 oktober 2018 om 19:43
    Eden is niet zo een doelpuntenmachine als Cristiano, maar het word er niet slechter op met hem
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:08
    We hadden hem graag gehad kwamen net iets te kort.
    Fuck.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 20:40
    Asjeblieft blijf en wordt een Chelsea legend !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31564
    maandag 8 oktober 2018 om 21:29
    Lekker naar real gaan vent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws