'Ik zit geweldig in mijn vel bij Vitesse. Ja, dit is mijn beste periode als prof'

    'Ik zit geweldig in mijn vel bij Vitesse. Ja, dit is mijn beste periode als prof'

    Gepubliceerd: maandag 8 oktober 2018 om 23:30ma 08-10-2018 om 23:30

    Navarone Foor voelt zich dolgelukkig bij Vitesse. De 21-jarige middenvelder brak in Arnhem door als rechtsbuiten, maar is onder Leonid Slutsky een belangrijke pion op het middenveld.

    "Eerder was ik bij Vitesse ook wel schaduwspits of linksbuiten. Ik moet nu met Thulani (Serero, red.) de controle houden", vertelt Foor aan de Gelderlander. "Het middenveld moet ook een verdedigend blok zijn. En ik moet mijn kans in de aanval pakken. Nou, dan is zo'n goal tegen Heracles lekker, hoor. Ik was er ook wel aan toe, moet ik bekennen. Ik vind dat ik ook geregeld moet scoren."

    Foor voelt zich in Arnhem als een vis in het water. "Ik zit geweldig in mijn vel bij Vitesse. Dat zit in alles. Wij hebben te maken met een blessuregolf, maar ik ben al een hele tijd topfit. Ik voel kracht. En ik zit vol vertrouwen. Ja, dit is mijn beste periode als prof. Maar goed ook, want dat betekent dat ik me doorontwikkeld heb."

    Plaats een reactie

    Eimersweide +7863
    dinsdag 9 oktober 2018 om 06:28
    Mijn god, wat een slecht artikel. De nieuwswaarde is dus dat de 21(!) jarige Navaroontje lekker in zijn vel zit...
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11648
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:14
    Vind het leuk voor Foor, hij werkt ook altijd hard. Vitesse is zijn plafond, maar ook leuk dat een speler eens laat horen dat hij het naar zijn zin heeft een club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:39
    Hoor opvallend veel spelers zeggen dat ze het naar hun zin hebben dit jaar bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11648
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:45
    Warme club ;)
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1923
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:44
    Foor is een belangrijke pion op het middenveld. Speelt altijd prima vanuit zijn taak en zorgt zo voor balans op het middenveld. En zo nu en dan zo'n geweldige knal als tegen Heracles. Dat mag hij vaker doen. Is ook een wapen van hem. Zijn contract loopt na dit seizoen als ik het goed heb nog 1 jaar door. Wat mij betreft openbreken en verlengen.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7863
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:31
    Helemaal mee eens, die gast speelt eigenlijk nooit echt slecht. Betrouwbare en stabiele middenvelder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:52
    Blinkt vooral uit in inzet. Leuke speler en mag van mij verlengen, maar denk dat hij op termijn wisselspeler zal worden. Hij gaat niet meer groeien en presteert nu op zijn max. Als hij uit vorm raakt is het niks meer.
    Als we de kans krijgen hem goed te verkopen zou ik zeggen meteen doen. Klinkt hard, maar geen groeipotentie verder en geen unieke waarde voor het team.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1923
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:57
    Ik vind hem juist nog steeds groeien.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:20
    Hij is wel gegroeid tov twee jaar terug, maar ik denk dat de rek er zo’n beetje uit is nu. Als hij straks een vorm-dipje krijgt (want hij is nu wel echt in topvorm) valt hij terug en dan blijkt dit de max te zijn geweest. Denk ik. Maar hoop dat ik ongelijk heb hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:54
    21 jaar pas en zoveel talent, meende dat ie iets van 23 of 24 was
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 10:57]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:20
    Hij is 26
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:56
    oke 21 jaar is die en dan al zo volwassen, volgens google is die 26
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:21
    Klopt. VP zit er even een paar jaar naast.
    Vind ik leuk
    Wouter018 +224
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:01
    Foor doet het het idd heel goed! Op zijn positie moet je veel vuil werk doen en meters maken en dat doet hij perfect!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws