Weer kritiek op wisselbeleid Van Bronckhorst: 'Hij krijgt heel vaak volle laag'

    Weer kritiek op wisselbeleid Van Bronckhorst: 'Hij krijgt heel vaak volle laag'

    Gepubliceerd: dinsdag 9 oktober 2018 om 07:05di 09-10-2018 om 07:05

    Giovanni van Bronckhorst kreeg na zijn defensieve wissel in het duel met Willem II (1-1) zondag opnieuw veel kritiek te verduren. Het Algemeen Dagblad concludeert dat de wissels van de Feyenoord-trainer zelden het gewenste effect sorteren.

    'Sam Larsson zat in Tilburg niet in de wedstrijd. En Van Beek er in de slotfase als extra slot op de deur bij, het klinkt helemaal niet gek. Maar in de praktijk pakte de wissel niet goed uit. Wéér niet. Uitgerekend Van Beek werd door Fran Sol verrast: 1-1', schrijft het AD. "Er was niets aan de hand", reageert Van Bronckhorst. "We hadden genoeg mensen achter de bal. Tyrell Malacia maakte de verkeerde keuze."

    "Ik ben het gewend dat ik me voor mijn wisselbeleid moet verantwoorden", vervolgt de Feyenoord-trainer. Dat moest hij dus ook zondag, zeker nadat collega Adrie Koster had gezegd dat hij blij was met de defensieve wissel van de Rotterdammers. "Zo konden wij het initiatief houden'', stelt de Willem II-trainer. "Een extra verdediger bij Feyenoord, dat vond ik prima. Dat bood mogelijkheden voor ons."

    'Van Bronckhorst wisselt niet veel, zelden gebruikt hij alle drie zijn mogelijkheden, maar heel vaak krijgt hij de volle laag over zijn ingrepen vanaf de zijkant', stelt het AD vast. Van Bronckhorst verweert zich. "Ik denk daar met mijn assistenten goed over na. En ja, dat moet ik dan uitleggen na afloop. Of verantwoorden. Maar dat is eigenlijk al sinds de start van mijn loopbaan als trainer hier zo."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Is Van Bronckhorst de juiste man voor Feyenoord?

    (5639 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bud Spencer +2563
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:20
    Tactisch zwak, geen zelfkritiek, leert niet van eerdere fouten, maakt spelers niet beter. Alle ingrediënten voor een kortlopende trainingscarriere.
    Vind ik leuk
    orion73 +1520
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:08
    Te hopen voor Feyenoord is dat zijn trainerscarriere einde van het seizoen wel voorbij is bij de club want dit leidt helemaal nergens toe. Zelden een ploeg gezien die al jarenlang zo slecht speelt dat je het pas geloofd als je het ziet.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:27
    Kom maar op met peter bosz.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:34
    Liever gisteren dan vandaag ja.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:42
    Aub niet. Die heeft Feyenoord al miljoenen gekost. Daar heeft van Geel nu nog plezier van.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:46
    Als TD ja. Overigens met goedkeuring van Onno Jacobs en Kerkum destijds.

    Als trainer is hij in staat om meer uit de spelers te halen dan Van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:49
    Daar geloof ik niet in. Kijk naar Dortmund.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:50
    Ik wel: kijk naar Heracles (2x), Vitesse en Ajax. En ook de eerste weken bij Dortmund.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:53
    Wat is er bij Ajax gebeurt dan? 2 maandjes leuk voetbal en een bak vol met herrie?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:57
    Bij Ajax begon Bosz stroef. Paar potjes thuis verloren in begin van het seizoen. Daarna begon het te lopen. En heeft-ie uiteindelijk met Ajax in NL en Europa goede sier gemaakt.

    En die bak vol herrie kun je niet alleen aan Bosz wijten. Bij Ajax is er altijd herrie. Alsof Bergkamp en die Spijker-dinges niet van die eigenheimers waren. De constructie dat je assistent (Bergkamp) een stem heeft in technisch beleid klopte natuurlijk niet.

    Die herrie was er niet bij Heracles en Vitesse (en Dortmund).
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:11
    Bij Heracles deed hij het zeer goed en bij Vitesse verliet hij de club
    Ajax verliet hij ook.

    Feyenoord liet hij achter in een puinhoop en met een flut rapport.

    Geef mij dan Kuyt maar.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:15
    Kuyt is een naam. Net als Gullit destijds een naam was.

    Kuyt heeft werkelijk nog niets bewezen. En tuurlijk, Van Bommel had ook nog niets bewezen. Maar dat is m.i. eerder de uitzondering op de regel dan goed gebruik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:30
    De Boer en Cocu ook niet. Beter een oud speler, dan een passant.
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:45
    Wie zou jij willen dán?
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:47
    Dat staat er al.
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:05
    Ja n oud speler????
    Bosz is ook n oud speler
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:20
    Kuyt dus.
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:44
    Kuyt lijkt me geweldig
    Maar die zit een paar mnd bij onder 19?
    Ik.zou hem.toch graag met Bosz samen zien werken
    Vind ik leuk
    3Bier +10752
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:46
    Zoals Gio
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:45
    Bosz met Kuyt prima koppel
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:47
    Dat wil Kuyt nooit.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:43
    Kuyt heeft als trainer niet zoveel te willen ;-)

    Sterker, hij kan wellicht veel leren van Bosz.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27621
    dinsdag 9 oktober 2018 om 17:51
    Is er al bekend wat Kuyt wil? Die is toch nog aan het orienteren wat hij wil?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:24
    Hij volgt 2 cursussen (management en trainer) en traint Feyenoord 019.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27621
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:43
    Dat is goed om te vernemen. Zou mooi zijn om hem terug te zien langs de lijn. Ik heb zo'n gevoel dat Kuyt weleens een hele goede trainer kan worden. Als speler 'bemoeide' hij zich al regelmatig met Gio.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:01
    Ik denk het ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:23
    En Bosz gaat daar dan zitten, terwijl Kuyt heel anders wil spelen?

    Dan moet het een ouder iemand zijn. Kuyt doet het op zijn manier, en daar heeft hij volgens mij geen hulp bij nodig.
    Kuyt begint om 5 uur 's ochtends en gaat om 22 uur naar huis.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2378
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:58
    Bosz = gezeik in de tent. Was als speler al zo, altijd gedoe en ruzies. Hij zal zeg zeggen omdat hij er het maximale uit wil halen maar het maximale was in ieder geval niet het resultaat
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:43
    Dortmund heeft daarna nog 2 trainers gehad die er ook niets van bakte.
    Bij Ajax hebben ze hem eruit gegooid, en hadden daarna spijt als haren op hun hoofd
    Bij Feyenoord willen we toch echte Feyenoorders, nou dit is er 1
    Laat hem maar bouwen, t seizoen gaat met Gio toch naar de klote.
    Van mij part nemen ze de Boer ok die gaat dat nooit doen, maar mij boeit het niet waar hij vandaan komt.
    Hij moet mijn club weer een gezicht geven en goed voetbal laten spelen.

    Iets wat ik bij Gio al 4 jaar mis
    Ik zie geen strijd, geen passie geen leuk voetbal niks
    Dus Gio weg ....het liefst nog vandaag
    Elke andere trainer had er vorig jaar al uitgevlogen
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:46
    Gio heeft met een grote schuld, Feyenoord even goed kampioen gemaakt. Samen met van Geel.
    En Bosz is een flapdrol.
    Vind ik leuk
    Legion73 +184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:21
    Hiddink en Rutten?
    En dan Hiddink als TD
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:23
    Diezelfde Rutten als we jaren geleden met veel plezier hebben uitgezwaaid?
    Vind ik leuk
    Legion73 +184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:47
    Ja.
    Ik kan ff niks beters bedenken momenteel.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:06
    Tsja, ik heb 'm niet met veel plezier uitgezwaaid. Vind het nog steeds een trainer die er toen voetbal in bracht en Europees heeft overleefd. Ondanks die Turkse droeftoeter in de spits.

    Liet daarnaast een Van Beek en Karsdorp netjes doorbreken.

    Denk zeer zeker dat Rutten er meer uithaalt dan Van Bronckhorst nu.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:34
    Gio, als je al drie jaar kritiek krijgt op je wissels; zou er dan heel misschien niet een kern van waarheid in zitten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:40
    Iedereen weet het beter. Ook als jij daar gaat zitten en je wisselt een speler.
    Vorig jaar wist 70% het nog zeker, Feyenoord wordt kampioen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:43
    Nou, vorig jaar had ik aan het begin van het seizoen wel het vertrouwen dat Feyenoord weer mee zou doen. Op papier goede aankopen gedaan. Maar wat je moet constateren is dat Feyenoord niet beter is gaan spelen en niemand zich heeft ontwikkeld. En dit staat nog los van het wisselbeleid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:47
    Ontwikkelen en groeien. Allemaal van die vage termen. Sportklimaat. Wat is dat?

    Vorig jaar had van Geel topaankopen gedaan en nu is het prut. Ik geloof daar niet in.

    Het ligt aan de spelers zelf. En aan de supporters.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:47]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:49
    Ontwikkelen en groeien is dat een ploeg steeds iets beter gaat spelen. Zie Ajax en PSV. Dat spelers beter worden (zie AZ en Ajax, al jaren).

    En topsportklimaat is dat je veeleisend bent. Ook als speler. En dat je niet zoals Botteghin afgelopen zondag zei "dat zeven punten achterstand niet zoveel is".

    Van Geel reken ik niet af op de aankopen. Die zijn m.i. nog steeds niet verkeerd. Het gaat er om wat een trainer er mee doet. En ik moet helaas constateren dat onder Van Bronckhorst al drie jaar geen speler beter is geworden. Waar dit onder Rutten en Koeman nog wel plaatsvond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:52
    Luuk de Jong schoot er 12 maanden geen bal in. Is hij dan nu gegroeid? Wat een onzin.
    Hij zit nu gewoon lekker in zijn vel, meer niet. Daar kan een trainer toch niks aan doen? Moet hij hem dan gaan masseren of zoiets?

    Iedereen is gewoon veel te negatief en zeurt als een stel vrouwen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:54]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:54
    Luuk de Jong heeft 2 jaar lang onder Cocu lopen kutten. Krijgt volledig vertrouwen van Van Bommel en doet het goed. Hij is niet gegroeid nee. De trainer laat 'm gewoon beter renderen (Angelino met goede voorzet, openlijk vertrouwen uitspreken).

    Tsja, ik hoop dat ik negatief mag zijn. De herfstvakantie is nog niet begonnen of je kijkt al weer tegen 7 punten achterstand aan. Met bedroevend veldspel. Dan ben ik maar een vrouw ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:58
    Van Bommel begint leuk. Maar heeft dan ook het geluk dat de goede spelers in vorm zijn. Bij Ajax ook.

    Dat het bij Feyenoord niet gaat zoals het moet, dat ligt ook aan de supporters.
    Iedereen is veel te negatief. Nee, dan zal het snel beter worden. Nou goed.

    Feyenoord is ziek, maar de supporters lullen hun het graf in.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:00
    Ik vraag me af of dat geluk is. Ajax overleeft drie voorrondes in Europa en presteert in de groepsfase.

    Feyenoord is ziek. En supporters mogen daar wat van vinden ;-)

    Als je er niets van vindt wordt het ook niet beter. En negatief zijn is wat anders dan aanstippen waar het (ieder geval in mijn optiek) grofweg misgaat. Al jaren.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 08:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:08
    De laatste 5 jaar niet hoor. Bij bijna geen enkele club, gaat het elk jaar in een stijgende lijn.

    En de selectie wordt elk jaar beter. De bank althans.

    Natuurlijk mag iedereen er wat van zeggen. Maar 12 maanden zeuren en janken heeft echt geen zin. Dan kun je beter wat anders gaan doen.

    Soms heb je nu eenmaal te maken met pech en blessures. En ook dan geldt weer, dan moet je daar sterker van terug komen.

    Iedereen praat elkaar graag na. En die Ajax media moet je al helemaal niet geloven. Die praten alles krom wat recht is.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11184
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:14
    Nee, vanaf 2011 (aanstelling Koeman --> goeie zet Van Geel) gaat het steeds iets beter. En nu sta je er nog steeds beter voor dan in 2011.

    Maar dat de selectie jaarlijks beter wordt, betwist ik. De vraag is: kan het niet nóg beter? Ik denk van wel.

    De huidige prestaties in de competitie en ook vorig jaar, heeft niet alleen met pech en blessures te maken, vrees ik.

    En och, de media. Of dat nou Ajax-, Feyenoord- of PSV minded is: dat neem ik toch al met een schep zout ;-)

    Laten we hopen dat zolang Van Bronckhorst er is, het snel beter gaat. Maar "hoop" is het enige wat ik nu ff heb ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:28
    Vooral de bank vind ik sterk verbeterd. Of het nog beter kan? Ja natuurlijk. Veel beter, maar niet met een schuld van 27 miljoen.

    Ik zie het niet zo somber in allemaal. In 2011 dacht ik nog, dat het KK divisie zou worden, met een schuld van 74 miljoen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:55
    Ik ben het zeker met je eens dat de spelers het op het veld moeten laten zien. Maar een trainer moet dit managen, zorgen dat spelers 'beter' worden, dat het tactisch plan op het veld goed wordt uitgevoerd en hij moet spelers motiveren. Dit zijn allemaal puntjes waar ik de laatste tijd vraagtekens bij heb in combinatie met Gio.
    Laat hem tot het eind van het seizoen zitten, hopen op verbetering en anders komend seizoen een andere trainer. Een wat hardere trainer die de heren spelers een wat gerichtere schop onder de poeperd kan geven.
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:06
    Selectie is niet slecht
    Maar tis wel hoogtijd voor een andere trainer
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:36
    De houdbaarsheid datum lijkt me wel verstreken. Tijd voor vers bloed. Beste voor alle partijen
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10294
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:41
    Liever vandaag dan morgen heb ik dat hij zijn taak neer legt en Door de voordeur vertrekt.
    Het echt niet zo langer doorgaan.
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:46
    Ver over datum en tactisch onbenul
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:48
    Draai het verhaal eens om: Zoals mensen roepen om Bosz; welke club/supporters zouden roepen om van Bronkhorst? Ik heb niet het idee dat hij "het" in zich heeft om indrukwekkende wedstrijden neer te zetten, zoals een ten Hag tegen Bayern, of een Bosz in de EL
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:30
    Vooral dat stukje "Ten Hag tegen Bayern". Waar maar liefst één heel punt werd gehaald tegen een onthutsend zwak Bayern. Je moet het niet mooier maken dan het is. Ben blij met dat puntje, want dat is goed voor Ajax, goed voor het zelfvertrouwen en zeker goed voor de Coëfficentiecijfers.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:50
    Hij heeft de JC-schaal toch? Gigantische prijs! Het seizoen is allang geslaagd in Rotterdam!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:49
    Jij bent ook snel tevreden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:36
    Jij, en alleen jij bent verantwoordelijk voor het vaak foutieve Mijnheer van Bronckhorst. Maar jij bent ook verantwoordelijk voor het verschrikkelijke slechte voetbal wat Feyenoord laat zien, bovendien heb je nog nooit een speler beter gemaakt. Maar ach, als je schoonmoeder je maar een lieverd blijft vinden......Toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:51
    Dan is hij ook verantwoordelijk voor het goede toch?
    Welke trainer van Feyenoord, heeft 5 prijzen in 3 jaar gehaald, in de laatste 30 jaar?

    Je wordt een verwend nest.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 08:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:59
    Welke trainer heeft het slechtste voetbal laten zien in de afgelopen 30 jaar, op Mario Been dan.

    En ook jij moet weten dat van Bronckhorst die prijzen te danken heeft aan o.a. Dick Advocaat, Dirk Kuyt en KEA om er maar een paar te noemen.
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:08
    Juist
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:59
    Gelukkig weer iemand die het in de gaten en door heeft wat van Bronckhorst aangaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 17:01
    Zo blijf je bezig. Hoe Gio het doet maakt toch niet zoveel uit.
    Messi helpt de trainer van Barca ook. Zo kun je wel blijven doorredeneren.

    Van Geel koopt de juiste spelers voor Gio. Jaja.

    Van Bommel wordt nu ook geholpen door Bert.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 17:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 17:17
    Vaak begrijp ik jouw niet als Feyenoord supporter.
    Wij hebben ook een speler, van Persie, maar van Bronckhorst is zo eigenwijs dat hij van niemand wat aanneemt.

    En over die van Geel wil ik even helemaal geen woorden vuil maken want de laatste keer dat hij een interview gaf was op 18 juli op RTV Rijnmond, maar nu het zo slecht gaat met Feyenoord hoor je hem niet.

    En laat van Bommel dankbaar zijn dat hij geholpen wordt door Bert, net zoals van Bronckhorst toen werd geholpen door Dick Advocaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:43
    We kunnen elkaar niet allemaal begrijpen, op deze planeet.

    Dus bij van Bommel is het geen probleem dat hij hulp krijgt? Maar als Advocaat Gio helpt wel?

    Elk team heeft zo zijn beste spelers. En daar is elke trainer afhankelijk van. Dus ook van Kuyt en van Persie ja. Dat is toch logisch ... elke trainer van Feyenoord, zou nu afhankelijk zijn van van Persie. Niet alleen Gio.

    Het is gezeur om te zeuren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:10
    Kan nu wel serieus op je schrijven ingaan maar ik doe het maar niet want als jij het gezeur vindt om het zeuren dan ben ik er klaar mee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:35
    Ik vind het gezeur en jij vindt het de waarheid.

    En over gezeur en de waarheid valt niet te discussieren.

    Wij liggen mijlenver uit elkaar. Jammer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:25
    Oke Hup Wim Jansen,in veel dingen heb je gelijk,maar vertel,welke speler is er nu onder Gio beter geworden,en waar word doordeweeks nu op getraind,ik zie het niet,het is altijd niet verrassend,angstig,gewoon voorspelbaar slecht,Kuyt vertelde al in zijn boek ,dat toen hij kwam dat er bij Feyenoord er maar een beetje op los werd getraind,zonder vast idee ,gewoon een beetje op goed geluk,en nee geen Peter Bosz,maar een Ricardo Moniz,die bewezen heeft bij o,a Trencin ,dat die aantrekkelijk voetbal laat spelen,en ook spelers beter maakt,die daarna met forse winst doorverkocht worden,en komt ook nog uit Rotterdam,want Wim op deze manier kan Feyenoord toch niet door blijven sukkelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:32
    Verhip, dat is nog niet eens zo'n slecht suggestie. Moniz in de plaats van Van Bronckhorst. Hadden we nu het geld maar om die deal rond te krijgen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 17:04
    Vorig jaar wilde mensen vdGaag nog. Als Moniz zo goed is, waarom zit hij daar nu dan?

    Geen 1 team wat niet in vorm is, speelt goed. Tottenham ook niet. En spelen daar soms koekenbakkers? Is dat nu dan een slechte trainer?

    Tegen 7 geblesseerden spelers, daar kan geen enkele trainer tegen op. En zie dan maar eens een elftal op de rit te krijgen, daarna.

    Helemaal in zo'n negatieve omgeving.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 17:07]
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:23
    Hup Wim Jansen, Moniz zit daar omdat die daar op zijn manier kan werken,en goed werk verricht,want geloof je nu echt dat Gio de spelers aan het spelen gaat krijgen,het voetbal is toch al heel lang bedroevend,ook zonder blessures,het is toch.al jaren voorspelbaar voetbal zonder verrassing,als Bilal er was geweest,had die nog steeds opgesteld,en denk je ook niet dat als Kuyt er die 2 jaar niet was geweest,dat Feyenoord dan iets had gewonnen,Gio is een aardige jongen ,maar geen voetbal trainer, en wie zou volgens jou een goeie voor Feyenoord zijn Wim
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:32
    Maar Kuyt was er wel. En Messi is er nu ook. Gert Jan Verbeek had Gio, Makaay en consorten en bakte er helemaal niks van. Dat is het grote verschil.

    Toen Kuyt elke keer opgesteld werd, was het een bejaarde oude man. Die er niks meer van kon. Er valt altijd wel wat te zeuren.

    Kuyt ... die weet 100% zeker dat het hem gaat lukken, zoals in zijn hele carriere. Gio weet het 99% zeker.
    En pas als je iets 100% zeker weet, dan is het ook zo.
    En anders geloof je het wel. Of je gelooft alles.

    Je moet ergens 100% achter staan en niet alles zomaar geloven. Jij weet de waarheid en niemand anders. Iedereen doet het anders, uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    Legion73 +184
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:40
    Momenteel geef ik Gio nog het voordeel van de twijfel,wat mij wel zorgen maakt is dat de meest simpele dingen mis gaan en er geen teamspirit is wat normaal de kracht van Feyenoord is.
    Iedereen staat bij balbezit stil en in plaats dat wij de tegenstander afjagen worden wij afgejaagd.
    De tijd dringt voor Gio
    Vind ik leuk
    Splintair +2004
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:53
    Als hij vanaf het begin hier ook kritiek op krijgt, dan moet hij dat misschien iets gaan veranderen. Durf jezelf te ontwikkelen
    Vind ik leuk
    heur es +780
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:39
    Had van Beek erbij gegooid in de spits!
    Was Willem 2 dan met 3 verdedigers blijven spelen?

    Voorspelbare, onnozele wissels en die domme assistenten Van Gastel en Landzaat (valt tegen) gaan er lekker in mee.

    Ja Gio, natuurlijk Gio, zou ik ook doe Gio.
    In Enschede noemen wij dat ‘BAFFEN’
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:54
    Ben bang dat het tijd is om verder te gaan voor Feyenoord.
    Chemie is weg en van Bronckhorst maakt nu ook al rare keuzes.
    Van Geel mag ook vervangen worden net als die popiejopie met dat lange haar...
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:24
    Niet allen zijn wisselbeleid is twijfelachtig. Hij beschikt gewoon niet over de juiste skills om toptrainer te zijn. Kuyt en daarvoor Advocaat hebben Feyenoord overeind gehouden. Nu zie je dat hij het alleen niet aan de praat krijgt. Materiaal is echt wel top 3 waardig maar de chemie is weg....
    Management moet ingrijpen voordat het echt uit de hand gaat lopen. Momenteel straalt Feyenoord niets uit van een topclub, meer van een bokser die gelaten in de hoek de klappen incasseert en niet vecht om te winnen. DOE IETS!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:30
    Wat dan? Doe iets ... klinkt zo paniekerig.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:29
    Jeugd en bank (Ayoub en Tapia) echt de kans geven ipv stug vasthouden aan basis elf, ook als het voor geen milimeter draait, zoals al vanaf Trencin het geval is....nee lekker gewoon schouderophalend zo doorgaan. Dan zakken ze langzaam naar plek 6-8...en liggen ze ook uit de beker, dan ben je te laat om in te grijpen. Daarom moet er nu al iets gebeuren!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:32
    Heb je dan wel garanties?

    Want Tapia en Ayoub hebben al zoveel laten zien. Nou nou.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:39
    Sommigen krijgen week na week na week de kans om slecht te spelen. Zoals Vilhena en Clasie. Voegen niets toe aanvallend. Veel breed en achteruit. Ayoub viel in bij Heerenveen nadat Heerenveen tot 4-3 was terug gekomen. Hij zorgde voor de 5-3 door zijn inzet en aanvalsdrift. Tapia is creatief en kan zelf een aanvallende actie maken en vooruit voetballen.
    Huidige middenveld is te statisch, angstig en onkundig.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:43
    Garantie tot het eerste fluitsignaal 😁
    Gio krijgt de chemie niet terug. Deze selectie moet met gemak om plek 1-3 mee kunnen strijden. Maar er wordt niet gevoetbald, meer geworsteld. Het straalt onzekerheid uit, geen borsten vooruit maar koppies en schouders omlaag. Dat moet de technische staf zien om te draaien, precies waar Gio de capaciteiten niet voor heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:29
    Er zijn heel veel trainers, die dat niet lukt. 80% denk ik wel, daarom zie ik het ook niet zitten om Gio te ontslaan.
    Dit is 1 van de moeilijkste dingen bij het voetbal. Je ziet het niet aankomen en je ziet het niet weggaan.

    Dat komt omdat wij geen energie zien. Wij mensen zien bar weinig, slim he ... van de natuur. Alles is energie, het hele zonnestelsel. Toeval, geluk en pech. Maar wij zien het niet.

    Alles komt weer goed, maar niet morgen.

    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:50
    Zo...84% tegen Gio maar geen praat prgramma van de Talking Heads die z'n positie ter discussie brengt. Als de tegenpartij je bedankt voor de wissel dan doe je het niet goed Gio! Als je Van Beek niet had gebracht had de organisatie beter gestaan en had Malacia niet tegen 2 man man slecht 1 man gestaan toen hij de bal verloor ! Dan had Van Beek niet geheel onwennig na 3 minuten al de bal hoeven te vissen en hadden we 3 punten gehad. iedereen maar dan ook werkelijk iedereen weet dat je bij Willem2 uit geen 3e verdediger brengt omdat je zan dan uitnodigd en ze bal bezit kado geeft. Doe je dat nou in de laatste minuut om tijd te winnen en als slot op de deur OK maar Gio veranderde doodleuk van systeem in de 81e minuut bij een moeizame 0-1 voorsprong!!! Zo vaak hebben we kritiek op[ z'n taktische onkunde. Soms denk ik dat we ondanks Gio prijzen hebben gewonnen niet dankzij....
    Vind ik leuk
    Tismewat +78
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:08
    Gio, je bent ook niet capabel genoeg wanneer je op dat moment van Beek brengt. Je moet verd.. de 0-2 in de touwen zien te krijgen en dan pas de boel op slot gooien. En Sven van Beek maakt al jaren dezelfde beginnersfouten dus hoe kun je die in godsnaam dan brengen en het idee hebben dat je daarmee de defensie versterkt. Tijd om te gaan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:54
    We geven gio te veel krediet, logisch gezien zn clubliefde en t is natuurlijk een symphatieke gast maar als je objectief kijkt dan zie je al lang geen progressie meer, niet qua spel en ook niet individueel. Behalve van persie gun ik deze selectie Huub Stevens tot t eind van t seizoen, wellicht kan die wat passie overbrengen. Kan ie ook die berghuis wakker houden langs de lijn!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 13:55]
    Vind ik leuk
    Hulsink +504
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:03
    Ach ja hé, achteraf........
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    fer65 +234
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:31
    Ga tog eens weg man na zo veel kretiek moetje tog is bij je zelf te raden gaan of niet soms.
    Vind ik leuk
    fer65 +234
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:36
    Na 20 bekers benje nog steeds niet zelf landskampioen geworden ,kuyt heeft feijenoord kampioen gemaakt .Door ook nog eens een grote ruzie met jouw te hebben gehad werdje wakker geschud.Jij hebt het niet injouw omje bek open te trekken lef te tonen een elftal radicaal veranderen jeugd inzetten verschillen maken beker kampioen.
    Vind ik leuk
    repeP +1472
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:19
    Larsson zat niet in de wedstrijd? Speelde als één van de weinigen met inzet. Bovendien de snelste spelers in de selectie van Feyenoord. Beter kon het niet voor Koster dat uitgerekend hij er uit werd gehaald voor van Beek.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:25
    Sinds het kampioenschap speelt Feyenoord als een slak vanuit de verdediging. Iedereen achteruit en opgejaagd door de tegenstander. Dat kan toch alleen maar fout gaan? Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als van Persie ermee stopt!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws