Clasie lacht om Ajax-suggestie van Van der Meyde: Gewoon mijn club

    Clasie lacht om Ajax-suggestie van Van der Meyde: "Gewoon mijn club"

    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:59

    Jordy Clasie denkt niet dat hij op korte termijn weer bij een buitenlandse club gaat voetballen. De 27-jarige controleur wordt door Feyenoord gehuurd van Southampton, waar hij zijn draai nooit volledig kon vinden.

    Na een niet onverdienstelijk debuutseizoen 2015/2016 kwam Clasie steeds minder aan bod bij The Saints. "Ik heb een periode gehad dat ik vijf maanden lang alleen maar op de tribune zat, dan kijken ze niet meer naar je om. Twee keer werd ik wel meegenomen, dan ben je een heel weekend weg. Maar toen werd ik alsnog op de tribune gezet", vertelt hij in de YouTube-show Bij Andy in de Auto. "Ik vond eerst nog dat ik deze stap moest maken. Maar in mijn tweede jaar heb ik vaak gedacht: waarom heb ik dit gedaan?"

    Nadat een uitleenbeurt aan Club Brugge evenmin succes opleverde, keerde Clasie deze zomer terug bij Feyenoord. Hoewel zijn contract in Southampton nog één jaar doorloopt, heeft de middenvelder het voorlopig wel gezien in het buitenland. "Voor nu zeg ik nee. Misschien dat ik ergens nog wat centjes op ga halen als ik 31, 32 ben." Voordat het zover is, zit Clasie volledig op zijn plek bij Feyenoord. "Wat als Ajax komt? Haha nee. Ik zou niet bij een andere club in Nederland kunnen spelen. Feyenoord is gewoon mijn club."

    Bekijk ook: Van der Meyde gebeld door RTL Boulevard: "Andy ligt in bed met een ander wijf"

    Poll

    Wat vind jij van Clasie dit seizoen?

    (1820 stemmen)

    Plaats een reactie

    McRobbos +792
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:03
    Waardeloos. Snap niet dat hij nog speelt ipv ayoub. Kapitaalvernietiging door onze waardeloze trainer.
    Vind ik leuk
    Berbr +1989
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:07
    Ajax, een buitenlandse club. Kansloos. Ze moeten wel heel wanhopig zijn willen ze aan Clasie denken.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6609
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:43
    Beetje lullig van Andy om dat te vragen. Clasie is niet eens goed genoeg voor Feyenoord op dit moment. Utrecht?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:50
    Nou, nee geen Clasie. Stuur dan Ayoub maar terug.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6609
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:51
    Ayoub lijkt me wel iets voor utreg :)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:52
    Mij ook!
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:26
    Kan me nog wel herinneren dat Ayoub perse niet naar Ajax wilde, dat was te min voor hem.. Feyenoord, dat was zijn club !
    Bij feyenoord zit ie meestal op de bank, bij Ajax had ie op de tribune gezeten !
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 02:26]
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    woensdag 10 oktober 2018 om 04:34
    Ayoub is in de jeugd weggestuurd door Ajax, daarom zou hij ajax afwijzen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4825
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:35
    Nu weet je dus ook waarom
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:45
    Je was me voor ;-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:45
    Ayoub is bij Ajax weggestuurd in de jeugd. Dat zal ook nog wel meespelen bij hem, denk ik.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12477
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:00
    Hij wordt er alleen maar beter van als hij naar ajax zou kunnen. Beetje arrogant om dat bij voorbaat af te wijzen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 08:06]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:27
    Clasie ? Bij Ajax ? Om de flesjes water te vullen, of wa ?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12477
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:05
    Veel meer zal het ook niet worden. Alleen de arrogantie om te zeggen dat je niet naar ajax zou gaan (als je aankaart dat je uberhaupt als zo’n matige en in het buitenland mislukte voetballer gevraagd zou worden), ook al is het alleen om de ballen op te pompen.
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:50
    Wat verwacht je dan dat hij zegt,ja ik ga naar Ajax als de kans zich zou voordoen?
    Politiek niet correct in de ogen van de supporters.
    Bovendien is Clasie een echte Feyenoorder,dit heeft niks met arrogantie te maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:20
    F. De Boer heeft toch ook wel eens aangegeven in NL aleen bij Ajax als coach werkzaam te willen zijn?
    Die is toch ook wel een beetje mislukt over onze landsgrenzen dacht ik zo
    Ik denk in beide gevallen niet dat het met arrogantie ofzo te maken heb
    Maar dat sommige zich wel gewoon heel erg verbonden voelen met 1 club
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12477
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:38
    Klopt frank ook en zo zijn er nog wel meer. Zoals het niet willen juichen als je tegen een vorige club scoort. Je wordt toch betaald door je huidige club? Zou wel lekker zijn wanneer ik alleen voor mijn huidige werkgever wil werken en niet voor de concurrent. Dat betekent dus dat je niet meer van baan kan veranderen wanneer je in dezelfde sector werkzaam wilt blijven zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:08
    Het zou pas een ramp zijn als ze na dit seizoen besluiten om hem definitief over te nemen van Southampton.
    Heeft niet meer het gif van voor hij weg ging, zijn passing is belabberd geworden en creëert te weinig kansen voor de rest voorin.
    Het is gewoon extra motivatie voor Ayoub als hij het mag laten zien dat hij gewoon beter is voor die positie.
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:16
    Kijk, een zinvolle, inhoudelijke reactie en geen enkel duimpje.Mijn punt is daarmee wel gemaakt lijkt me.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 22:16]
    Vind ik leuk
    14forever +8513
    woensdag 10 oktober 2018 om 05:00
    Dit zei ik al toen hij werd gehuurd. Toen was niemand het met.me eens. 8 wedstrijdjes later ziet het er weer zo uit.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +989
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:07
    Dat is de zoveelste teleurstelling in Rotterdam Zuid en dat was best een aardige voetballer. Waarschijnlijk iets met vorm / vertrouwen te maken.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:11
    Waarom is er geen vierde optie in de poll:

    “Voetbalt als een natte krant”
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:47
    Dit is toch gewoon wat we ervan konden verwachten? Hij heeft 2 seizoenen niet gespeeld. En het is natuurlijk nooit een uitzonderlijke speler geweest...
    Gewoon een nuttige speler, verzette altijd een hoop werk, een goede stoorzender op het middenveld, maar meer dan dat is het toch nooit geweest?
    Geen briljante steekpassjes, geen goede crossbal. Gewoon afpakken en inleveren bij iemand die kan voetballen.
    Maar daar zit nu juist het probleem, die zijn er te weinig, waardoor Clasie het spel wil gaan maken.
    Dat kan hij helemaal niet!!
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:54
    Zijn kwaliteit is/was juist het spel te verleggen en de bal vooruit te spelen in de diepte.
    Dus alleen een bal afpakker daarmee doe je ,de clasie in goede vorm,tekort.
    Helaas zit hij momenteel niet op zijn oude niveau ,maar daar hebben er meer last van bij Feyenoord
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:08
    Optie 4: voegt nagenoeg niets aan Feyenoord toe.
    Vind ik leuk
    Pimman +3920
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:08
    Zou Clasie ooit denken dat Ajax interesse in hem heeft? ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:52
    Nee, van der Meyde vraagt hem daarnaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:09
    Ik stel voor dat Clasie eerst z'n oude niveau gaat proberen te halen, anders gaat hooguit een club uit Vietnam nog interesse in hem hebben.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:10
    Zou dat de afspraak zijn? Dat hij dit seizoen bagger speelt, zodat Feyenoord hem voor een zacht prijsje kan terugkopen? Raakt nl. echt geen pepernoot.
    Wat als Ajax komt? Wat een onzinnige vraag.
    Vind ik leuk
    Ropa +60
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:11
    On topic
    @Jordy Clasie denkt niet dat hij op korte termijn weer bij een buitenlandse club gaat voetballen.

    Hier had moeten staan:
    Buitenlandse clubs denken niet dat zij op (korte) termijn voor Jordy in de rij staan.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:11
    Wees maar niet bang hoor , ajax komt niet voor jou
    Vind ik leuk
    Wouta80 +989
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:15
    We worden toch Bayern van Nl. Gewoon kopen en dan tribune:-)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:26
    Bayern koopt de concurentie leeg. Zo kunnen we feyenoord toch niet noemen
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:32
    Nee, veel succesvoller namelijk de laatste jaren
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:38
    Ja wat flutbekertjes en een titel in 18 jaar. Wow
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:09
    Nee niks is veel beter.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 01:29
    Europacupfinale blijft bij iedere voetbalfan hangen.
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:49
    Dat klopt dat hij kansloos verloren ging. En dat het geen prijs is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:52]
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:20
    Verliezend finalisten van de EL onthouden😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:27
    U bent een debiel?
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:55
    Als u mij een definitie kunt geven kan ik die vraag beantwoorden.
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:27
    Tuurlijk, ik kan alle EL finalisten van de afgelopen 10 jaar zo opnoemen 😂😂
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:07
    Ha,ik herinner me Feyenoord - Dortmund als de dag van gisteren

    Valt bovendien binnen die 18 jaar hè,
    Maar volgens mij bedoel jij die andere wedstrijd😁
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31568
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:30
    4 jaar geen prijzen. Daar moet je blij mee zijn

    Flutreactie!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:10
    Dat is echt het enige wat jullie kunnen zeggen. Ik zeg dat alleen dat feyenoord geen concurent is en daarmee lieg ik niet. Ajax en psv liggen gewoon mijlen ver voor op feyenoord.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31568
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:14
    Dat wel.

    Maar prijzen zijn prijzen. Daar speel.je voor.
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:28
    PSV een stuk verder dan Ajax.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:31
    Dat vind jij
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:19
    Iedereen zonder Ajax bril ziet dat, is geen hogere wiskunde
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:21
    Waarom is psv een stuk verder dan. Leg eens uit
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:23
    Onderlinge resultaat, positie op de ranglijst, behaalde prijzen in het recente verleden....

    Was dat nou een serieuze vraag?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:24
    Dus omdat psv 1 wedstrijd won en 5 puntjes los staan zijn ze stukken verder. Was dit een serieuze uitleg ?
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:47
    Als een club de ander helemaal ondersteboven speelt, al jaren lang boven die andere club eindigd en in een paar speelronden 5 punten uitloopt, ja👍
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:03
    2 jaar geleden eindigde ajax boven psv dus daar ga je al de fout in
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:47
    Oh oh wat en sterk argument, sorry zijn jullie een keertje boven PSV geëindigd, wat knap, zeker wel kampioen geworden toen?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:19
    Wij eindigen altijd boven jullie praatjesmaker! Maar als je eigen clubje niks meer presteert dan ga je maar hopen op PSV he haha, zielig!
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:22
    Werd jullie pas nog duidelijk gemaakt ,of heb je dat stukje van je harde schijf gewist?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 17:06]
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:30
    Jij hebt het over flutbekertjes en 1 landstitel!
    En dat terwijl je geen enkele prijs gewonnen hebt de laatste 4 jaar.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:42
    Wow. Heb je dat helemaal zelf verzonnen. Hier een 🎈 voor de moeite
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:11
    Ik begrijp je frustratie .
    Jaren roepen dat je de beste bent en nog geen flutbekertje kunnen winnen.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +989
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:38
    In de beker hahahaha, 1x mazzel kampioen (geen EL dan had Ajax minder verspeeld). Net Griekenland dat Feyenoord: mooi verleden maar geen toekomst-)
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:36
    Wist je dat er een vreselijke hoeveelheid grondstoffen (goud, olie) in Griekenland in de bodem zit ?
    Griekenland is eigenlijk steenrijk. Alleen niemand weet het.
    Het wordt een waanzinnig goede toekomst voor Griekenland. Als er over 20 jaar nergens meer olie is komen zij op de proppen met het zwarte goud tegen de hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +989
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:52
    Als iedereen over is op groene stroom -)
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:25
    Een vliegtuig op groene stroom moet ik nog tegenkomen....
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:13
    Ik zou zeggen volg de wereldpolitiek en je ziet iets anders.
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:29
    Welke idioot geeft Reneajax een like voor dat verhaal 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:15
    @wout
    Joh pannenkoek
    Jouw club kreeg het kampioenschap in de schoot geworpen in de vorm van Makkelie.
    Toen speelde jou club geen Europees,PSV kwam toen heel ver Europees,

    Jammer genoeg deden ze er niks mee hè?
    Herinner Graafschap-Ajax

    Maar goed,alle prijzen die door de rivaal worden gewonnen zijn natuurlijk met veel mazzel
    Whatever
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:12
    Kun je dat hard maken dat Ajax dan landskampioen geworden zou zijn?
    Vind ik leuk
    M477Y +1015
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:19
    Echt?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2300
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:16
    Zijn spel is nog steeds onverdienstelijk.. vreemd om zo'n matige speler terug te halen.. je hoeft niet elke oud speler een kans te geven..
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:17
    Clacie speelt bij een club van zijn maat!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:34
    Zijn SPEELSTAAT?!?!! Dat is niet eens Nederlands.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5083
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:06
    Clacie ook niet, hij is in ieder geval consequent.
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:19
    Messi ook
    Vind ik leuk
    Mama +76
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:18
    Wil verlopig niet in het buitenland spelen en kan niet in Nederland bij een andere club spelen. Lekker dan
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:20
    Denk dat ze het bij Ajax anders ook wel een behoorlijke dijenkletser zullen vinden.
    Vind ik leuk
    Op afstand +513
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:30
    Het is toch nog geen 1 april ?
    Vind ik leuk
    Bocajuun +445
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:35
    Zou bij ajax niet bij de beste 21 spelers zitten. Hoe sneu t ook is!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1311
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:36
    Blind staat toch ook in de basis... snapt ook niemand.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:39
    Ik hoop Feyenoord hem in de winter retour engeland stuurt. Voegt totaal niks toe . Is zeer zwak .
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:47
    Kan me voorstellen dat Feyenoord ook meer van hem had verwacht, misschien dachten ze dat hij weer ging opbloeien, lijkt er helaas niet meer in te zitten. Ben benieuwd welke club zich gaat melden voor hem in de zomer!
    Vind ik leuk
    Mo +11554
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:49
    Clasie zou denk bij AZ nog niet spelen. Bij Ajax of PSV zou hij ook gewoon net als in Engeland op de tribune zitten.
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:14
    Ongelofelijk,op het veld geen reet presteren,maar wel de popie jopie uithangen bij deze altijd lachende randdebiel uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:05
    Apeldoorn.
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:42
    Oke Meersche Helden ,foutje van mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:21
    Nu pas wordt voor velen zichtbaar, hoe goed El Ahmadi was.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    peewee +46
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:23
    Totaal overschatte speler en al zeker niets voor een club als Ajax!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:34
    Nee, want Schöne is ook zo goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:44
    Heeft in het buitenland ook niks te zoeken.
    En weet ook niet in welke zandbak hij geld zou moeten ophalen.
    Die lachen hem hard uit
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:44
    Clasie is niet het topproduct die Feyenoord heeft groot gemaakt. top is een verre stap voor hem. zoals vele.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4803
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:50
    Lijkt mij een ontzettende aardige jongen die heel veel aan het voetbal te danken heeft maar hij voldoet niet aan de verwachtingen.
    Vind ik leuk
    Foebele +55147
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:28
    Echt een mooie malloot die van der Meyde, kan op een leuke manier toch een ander soort interview afnemen met die gasten.
    Vind ik leuk
    repeP +1279
    woensdag 10 oktober 2018 om 01:37
    Neem van Geel niet veel kwalijk maar wel dat hij Clasie is gaan huren van Southampton.

    Hoe aardig Clasie ook mag zijn qua persoon, Feyenoord hoeft echt niet zo sociaal te zijn om een speler de aan heeft gegeven ongelukkig te zijn geworden in zijn buitenlandse avonturen terug te nemen.

    Clasie huren is een stap terug voor Feyenoord.

    Laat hem lekker bij Excelsior gaan voetballen, zo die het in hem zien zitten.
    Vind ik leuk
    ficusje +2086
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:09
    Er zijn wel meer spelers,bij feyenoord die geen niveau halen.kan ook aan de trainingen liggen,tijd voor een andere trainer.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:16
    Niks bijzonders die Clasie...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31568
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:28
    De 27-jarige controleur wordt door Feyenoord gehuurd van Southampton, waar hij zijn draai nooit volledig kon vinden.

    Hier ook niet, ga lekker terug naar engeland je contract uitdienen.

    Ayoub erin!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:39
    ik weet het niet.
    het gaat een beetje ergens op lijken ik denk dat hij langzaam weer de goede speler word die hij is
    Vind ik leuk
    heur es +642
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:42
    Clasie kan straks kiezen tussen Fortuna en Groningen, zijn NIVO !
    Vind ik leuk
    pietprecies +4825
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:36
    Speelde in zn eerste Feyenoord periode aardig maar dat tribunewerk heeft hem duidelijk geen goed gedaan. Bakt er sinds dien helemaal niks meer van.
    Vind ik leuk
    Romo +772
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:51
    Clasie Clasie Clasie....kijk ook eens waarom.hij minder functioneert !
    Je zal maar naast zo n droeftoeter als Vilhena spelen waardoor je steeds regenover 2 man komt te staan!!!!

    En n Berghuis een v Persie en n Lasrsson zijn ook niet echt gasten die hun vent oppakken!


    Kritiek op Vilhena Berghuis dat zou terecht zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:59
    Ik had die laatste uitspraak niet gedaan als ik hem was. Speelt op dit moment niveau Zwolle, Heerenveen namelijk.
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:10
    Wat had dan moeten zeggen volgens jou?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws