'Hebben laatst koffie gedronken met Van Persie, hij begint interesse te krijgen'

    'Hebben laatst koffie gedronken met Van Persie, hij begint interesse te krijgen'

    woensdag 10 oktober 2018 om 07:37

    Feyenoord-veteraan Robin van Persie begint interesse te krijgen in het trainersvak. Dat blijkt uit een interview met Nico-Jan Hoogma, directeur topvoetbal van de KNVB. Hij dronk onlangs een kop koffie met de aanvaller. 

    De Nederlandse voetbalbond wil 'maatwerk' leveren voor oud-internationals die ambities hebben in het trainersvak. "Van hen brengen we individueel in kaart wat ze al in hun bagage hebben en op welke vlakken ze extra sturing nodig hebben. Zodat we ze een gerichte opleiding kunnen bieden", legt Hoogma uit in gesprek met Voetbal International. 

    "Met Wesley Sneijder hebben we daarover een interessant gesprek gehad. Ook een recordinternational heeft over het trainersvak nog heel veel te leren. Dat kunnen wij met op maat gemaakte leermodules aanbieden. Zodat dit soort topspelers zich goed kunnen ontwikkelen als trainer. Dat is goud waard voor het Nederlands voetbal."

    "Kijk hoe Van Bommel het doet bij PSV, Kuijt werkt nu als jeugdtrainer bij Feyenoord, Van Nistelrooy bij PSV, Heitinga bij Ajax. Ook Robin van Persie begint interesse te krijgen in het trainersvak. Met hem hebben we laatst al een bak koffie gedronken. Dat zijn goede impulsen."

    Poll

    Schuilt er in Van Persie een goede trainer, denk jij?

    (2115 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 07:40
    Voormalig topvoetballers kunnen prima coaches zijn, vaak zie je dat de meeste coaches topvoetballer zijn geweest. Maar het is ook geen garantie op succes. Hele goede zaak om ze die opleiding te geven, maar clubs/knvb moet het niet gaan forceren. Soms zit het trainersvak er gewoon niet in.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:49
    Dit helpt denk ik wel. Als trainer komt er veel op je af.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1749
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:54
    Bij Gio zit het trainersvak er ook echt niet in, maar toch heeft die 5 prijzen gehaald. Bizar eigenlijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:00
    Nou ik vind Gio niet zo zeer een slechte trainer. Maar bij Feyenoord is er een vervelende situatie gecreëerd. Hij heeft eerst nog op het werk van Koeman kunnen teren. En het beleid bij Feyenoord was goed t/m het kampioenschap.

    Maar daarna gingen er aantal spelers weg en dat moest opnieuw worden ingevuld. Wat gebeurd is met op zich zeer begrijpelijke aankopen. Die jongens deden het goed bij hun vorige clubs.
    Alleen kwam het er bij Feyenoord niet uit. Waarom dat zo is weet ik niet want ik kan niet in de club kijken.

    Maar nu is het vervolg dat er gigantisch veel druk word gelegd op Gio en de spelersgroep. De doelstelling is nog steeds meedoen om het kampioenschap, terwijl dat gewoon onmogelijk haalbaar is.
    Daarvoor mist er kwaliteit en groepsgevoel.
    En die doelstelling is het bestuur. Je moet je als Feyenoord nu focussen op 3e worden en dat moet met gemak kunnen. Als je op koers ligt voor je doelstelling krijg je ook een positievere vibe in de groep en kan je weer doorgroeien. Nu voelt alles als mislukt en krijg je spanningen.

    Gio moet het bestuur op hun klote geven en het positieve gevoel terugkrijgen in de groep. Desnoods met z'n allen een keer gaan bowlen ofzo.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:13
    Ik vind dat Gio het met de beperkte spelers zeker niet slecht doet. Je kunt van hem geen wonderen verwachten. Geef hem de selecties van Ajax of Psv en hij zal ook kwalitatief veel beter voetbal laten zien.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:19
    Op zich mee eens. Maar er zijn wel vraagtekens die je kan zetten.
    Waarom komen de aankopen uit de subtop niet goed uit de verf?
    Kan zijn dat ze gewoon te kort komen, kan zijn dat het aan henzelf ligt of weet Gio ze niet goed te gebruiken?

    Blijft natuurlijk gissen.

    Ook vind ik dat je als trainer het op moet nemen voor je spelersgroep. Gio moet tegen de groep zeggen van "Laat ze in de hoogste boom klimmen met hun kampioenschap, Ajax en PSV hebben selecties die meer dan 100 miljoen waard zijn. Wij gaan gewoon afstand nemen van de rest en pakken met overtuiging die 3e plek. En we gaan de Beker winnen."

    En dan moet je als trainer de klappen van het bestuur vangen maar dan krijg je wel een groepsgevoel van "We gaan dit gewoon doen!" En daar kan je potten mee breken.

    Met name het 2e is niet makkelijk om te doen, vooral niet voor een trainer met nog beperkte ervaring. Maar destijds heeft Koeman wel de doelstelling bij mogen stellen, dus het moet kunnen.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:51
    ik denk dat Feyenoord in een een grotere vijver moet gaan vissen. Ze kunnen nu beter 2 goede spelers van 5 miljoen kopen dan 5 spelers van 2 miljoen. Zo gaat je natuurlijk nooit stappen maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:55
    Tenzij je selectie echt bedroevend is. Dan moet je al meer spelers halen dan twee.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:19
    dat is waar maar als dat zo is dan ben je nog niet in staat om stappen te maken en dan moet je zeker je titelaspiraties laten varen. Als je een boetius haalt en en Larson dan heb je al 2 spelers gehaald voor 1 positie waar je beter je andere positie mee had kunnen versterken. Start eerst met een goede basis elf en dan moet je gaan denken over een sterkere bank
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:15
    Feyenoord heeft veel te lang gewacht met investeren in de selectie. Alleen met een significante investering (eur 50 - eur 70 mln) in de selectie kunnen ze misschien nog aanhaken bij Psv en Ajax. Zo lang dat niet gebeurd zullen we moeten hopen op een incidenteel kampioenschap en zullen we dus een subtopper blijven.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:19
    Daar ben ik het zeker mee eens
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:55
    Probleem is dat ik onder Gio, prima vent overigens, geen speler echt beter zie worden. En dat is toch wel een dingetje in mijn ogen.

    Voor mijn gevoel is Gio ' te braaf'
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:15
    Tja, ligt dat aan Gio of aan het kwaliteitsgebrek van de spelers?
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:03
    ook een mindere speler kan progressie boeken.... Maar ze staan stil of het gaat zelfs achteruit
    Vind ik leuk
    tremere +670
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:30
    De laatste keer dat wij exceptioneel veel geld in de selectie pompte gingen wij bijna failliet. Zonder goede opvang van de risico's kan je zulke investeringen niet verantwoorden.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:12
    Die keer haalde wij voor veel te veel geld spelers zonder enige restwaarde. Ik bedoel investeren in spelers van het kaliber Lozano, Neres etc. Niet Hofland, De Cler en in mindere mate Makaay.

    Met aankopen als Sinistera of Ayoub gaan we de achterstand zeker niet inlopen.
    Vind ik leuk
    tremere +670
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:31
    Mooi genuanceerd stuk, waar ik mij bijna volledig in kan vinden :).
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:57
    Nou ik vind Gio wel te slecht voor dit niveau. Er zitten al jaren geen lijnen in het spel. Qua wissels en tactiek moet hij ook nog veel leren. Alleen verdedigend kan hij zijn team goed wegzetten. Ook is de selectie niet optimaal qua type spelers. Dus Gio en Van Geel hebben beiden schuld.
    Vind ik leuk
    ELD070 +717
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:02
    Dat hij met een beter team ook beter spel laat zien is niet heel raar. Maar zou hij bijvoorbeeld ajax/psv ook beter laten spelen dan ze nu doen?
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:11
    Ik vind Gio geen mindere trainer dan Ten Hag of Van Bommel. Alleen hebben die laatste 2 het voordeel dat ze beschikken over voetballers die een bal over meer dan 2 meter naar een mede speler kunnen passen.
    Vind ik leuk
    orion73 +1433
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:36
    Je kunt geen wonderen verwachten van Gio dat is waar maar je mag op z'n minst verwachten dat hij ze op een bepaalde manier kan laten spelen. Als je zit te kijken dan geloof je je ogen niet wat je ziet.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:10
    Ik denk echt wel dat Gio dat probeert er in te slijpen maar als je spelers zeer amateuristische fouten ziet maken denk ik dat dat een mission impossible is.

    Neemt overigens niet weg dat ik het afgelopen zomer een mooi moment vond om een andere trainer aan te stellen. Hopelijk kan Gio hierna bij een buitenlandse topclub als assistent aan de slag.
    Vind ik leuk
    orion73 +1433
    zaterdag 13 oktober 2018 om 06:40
    Fred Rutten liet ze echt goed voetbal spelen met toch minder materiaal dan Gio tot zijn beschikking heeft. Al zijn keuzes leiden keer op keer tot discussie bij alles en iedereen en dat is veelzeggend.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:50
    Ben het met je eens, vind het ook meer aan van Geel liggen dan aan Gio. Al moet ik wel zeggen dat ik zijn wissels ook niet sterk vind.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7295
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:14
    Je bent erg mild Korm. Ik zit mezelf elk weekend te verbijten als ik weer een wissel zie van Gio. Altijd wachten tot de 70e minuut en dan met een wissel komen die alleen maar laat zien dat hij bang is. Getuige afgelopen weekend. Hoe kun je nou Larson wisselen voor een verdediger. Leuk idee als je tegen een directe concurrent speelt, maar toch niet tegen Willem II? Voor mij is dit een brevet van onvermogen. Laf angsthazen gedrag. Dat signaal geef je dus ook aan je spelers af, en daar worden ze echt niet beter van.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:51
    Tja als ik niet mild ben dan wordt er weer gezegd dat ik altijd Feyenoord afzeik... dus dacht ik breng het wat positiever hahaha. Ben het helemaal mee eens. Hij Maakt dezelfde fout die Cocu maakte in het jaar dat jullie kampioen werden. Tegen zowel groningen, ADO en Twente uit pakte de defensieve wissels totaal verkeerd uit en verspeelde PSV een voorsprong. Dit seizoen zie ik hetzelfde bij Gio gebeuren.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1629
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:18
    Gio lijkt cocu wel
    Vind ik leuk
    orion73 +1433
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:37
    Kan die Cocu mooi opvolgen bij Fenerbahce straks ;-)
    Vind ik leuk
    Deck010 +7295
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:47
    Ik zeg inpakken, strik erom en op de boot.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1866
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:17
    Buiten dat de wissels niet sterk zijn, is er ook nog geen enkele speler echt beter geworden onder Gio.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:52
    Weinig spelers inderdaad, al moet ik zeggen dat een karsdorp onder Gio wel gegroeit is. Dit seizoen vind ik St.Juste wel stapjes maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:49
    Zonnesteek in oew kupke
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:26
    De enige 2 coaches in Nederland die nog enig aanzien hebben in het buitenland zijn Louis van Gaal en Dick Advocaat. Nou niet bepaalt de beste spelers die Nederland ooit heeft voorgebracht. En ik kan geen één topspeler van weleer bedenken die nu een topcoach is. De Boer, Cocu en van Bronkhorst blijken het niet te kunnen, ook van Basten ging hopeloos ten onder. Rijkaard kon er nog wel wat van maar Gullit en Seedorf onder andere weten het niet waar te maken. Het heeft met de persoon te maken, niet met of het ooit een topspeler is geweest in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:41
    Straks de grote vier als wereldtrainers..zou mooi zijn!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:42
    hij kan zo bij feyenoord beginnen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2081
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:50
    Gio zwaait af, dirk schuift door en robin naar o19
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:59
    Nee please geen Dirk! Laat Dirk maar iets anders doen. Zoals koffie zetten bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2081
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:04
    O19 draait goed onder hem
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:10
    Uhhhh is hij niet gewoon assistent trainer O19?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2081
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:15
    Ik dacht hoofdtrainer
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8786
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:18
    Klopt Ollie. Cor is assistent van Dirk (en natuurlijk de echte leermeester).
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2081
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:46
    Nou deze tendem mag van mij zo door naar het eerste. Dan krijgt de jeugd waarschijnlijk wat meer ruimte om door te groeien en krijgen we misschien weer wat standaard patronen in het spel.

    Gio zou gewoon zelf afscheid moeten nemen en door de voordeur vertrekken, dat verdient hij absoluut
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:23
    Laat er maar een hele revolutie komen. Nieuwe trainer, nieuwe assistenten, nieuwe TD en een extra persoon aannemen die Feyenoord een ruggengraat geeft en een beleid uitstippelt. Een Eenhoorn zou dat heel goed kunnen. De Jong weet alleen wat te doen met geld, een TD moet zich alleen druk maken om de spelers en Eenhoorn kan dan de grote beslissingen nemen, zoals welke coach. Waar scouten we. Hoeveel geld krijgt de TD.
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:44
    Had je ook suiker in de koffie?
    Vind ik leuk
    De fries +768
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:44
    Trainer ben je, net zoals aanvoerder.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:52
    Eens. Kuyt loopt al rond bij Feyenoord. Die gaan we ook terugzien als coach in de Kuip.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12477
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:58
    Alsjeblieft zeg. Dan heb je vooral stof voor de open deuren bingo. Bovendien gaat het bij dirk vooral om dirk.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 09:18]
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:54
    ach als hij Feyenoord aan prijzen helpt en beter laat voetballen dan maak mij het niet uit wat hij allemaal zegt :)
    Ben van Mening dat een goed Feyenoord beter is voor de comp.
    Nu zie je al dat het om Ajax en PSV gaat, Feyenoord zal niet zomaar deze 2 ploegen verslaan (op ranglijst) maar ze kunnen er wel naar toe groeien. Moet je trouwens wel van Geel vervangen
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:45
    Lekker volgend jaar beginnen, Robin, en na afstuderen meteen de talenten van Feyenoord naar sucessen leiden.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5078
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:43
    Hopelijk schrijven ze nu eindelijk eens een team in voor de kkd
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:51
    Ik hoop het van ganser harte! Overigens, moet Feyenoord nu toch gewoon in de 3e divisie beginnen?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5078
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:56
    Dat denk ik wel eigenlijk. Worden ze hard van tegen allemaal van die schopploegen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:09
    En kunnen we nog eens naar Quick Boys, IJsselmeervogels, Katwijk gaan. Best leuk om het met zo'n team jonkies tegen stevige semi-amateurs te laten zien.
    Een joch van mijn 4e klassertje, ging ooit naar Excelsior op zijn 15e. Zat in de BVO-selectie onder 17, maar haalde de BVO onder 19 niet als 1e jaars A-speler. Onder dat team zit een A1. Bij Excelsior was het toen gebruikelijk om dat team (is dus eigenlijk een A2) als seniorenteam in te schrijven. En dus speelt dat team met 17, 18 jarige jochies tegen volwassen kerels in de 4e klasse West II. Hij is daarna bij ons als een beul teruggekomen.
    Is dus niks mis mee, om jonkies weerstand te laten opbouwen. Je geeft je jeugdspelers ook wat meer perspectief. Kijk naar een Ajax, die trekken rustig jongens van 16-17 aan die bij overige clubs excelleren, om ze via de A1 in Jong te krijgen. Die gasten willen wel, want het is gewoon profvoetbal. Een paar redden het, een paar lopen gratis de deur uit (niet goed genoeg) maar genoeg jongens worden gerust doorverkocht voor een paar ton. Het loont dus ook nog eens. Nee, ik zou het wel weten, Van Geel. Inschrijven, gauw?!!!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5078
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:14
    Helemaal eens met je! Ik heb martin gelijk een mailtje gestuurd met je verhaal :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:18
    Doe ik al 2 jaar. Hij heeft mij van de zomer zelfs geblokkeerd, de man is zó eigenwijs ;-)
    Vind ik leuk
    13 +13181
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:13
    Ik zie meer een spitsentrainer in hem dan een all round trainer.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:41
    Vind ik ook prima. Wat mij opviel bij zijn terugkeer, is dat hij van soms wat arrogant overkomend menneke, ineens een hele aaibare kerel, met een groot verantwoordelijkheidsbesef en de wil om als internationale topspeler mindere broeders op sleeptouw te nemen, is veranderd. Allemaal eigenschappen die volgens mij prima bij een trainer passen.
    Als ik Feyenoord was, zou ik de gesprekken alvast maar gaan starten. Anders gaat hij dit bij Excelsior oppakken ;-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:47
    Ik denk dat van Persie dat helemaal in zich heeft. Ik houd er dan ook rekening mee dat zijn loopbaan bij Feyenoord niet eindigt wanneer hij stopt met actief voetballen. Hij heeft mijnsinziens nog veel meer potentie dan Kuyt.
    Vind ik leuk
    13 +13181
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:14
    Ik verwacht juist veel meer van Kuijt.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5078
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:42
    Gaan we zien in de toekomst. Na gio zie ik het liefst een meer ervaren trainer. 1tje met veel discipline.
    Vind ik leuk
    13 +13181
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:29
    Met Kuijt als assistent dan 🤗
    Vind ik leuk
    Zultkop +5078
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:49
    Lijkt me een goed plan. Kuijt moet toch ook de ervaring op gaan doen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +853
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:48
    VP flegmatiek als speler, net als Van Basten. Dus geen trainer.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:53
    Goed dat hij dat alvast weet, dan hoeft hij zich ook niet in te schrijven voor de cursus. Prima tip knul, daar kan hij wel wat mee denk ik.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    13 +13181
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:16
    Ik ben Feyenoorder maar ben het gewoon met je eens. Ik denk dat de absolute winnaarsmentaliteit van Kuijt gewoon meer gaat brengen en hoop Van Persie als spitsentrainer bij diverse Feyenoord elftallen te zien in de toekomst.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2299
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:52
    Zeker geen goede trainer.. dat zag je al toen hij aanvoerder was van het NL elftal en Robben als reserve aanvoerder de groep toesprak.. ik denk dat van Persie niet beter zal zijn dan Gio..
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:43
    Dan hebben we straks een probleem... ;-)
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2299
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:21
    Nee hoor.. ik heb hoge verwachtingen van Kuyt als trainer, al moet hij het natuurlijk nog waarmaken..
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:26
    Ik zie Kuyt absoluut trainer van het 1e worden.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:01
    Als hij zijn N.A.W. gegevens foutloos in kan vullen zal hij binnen een week een diploma ontvangen....
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:07
    Van Persie is veel te bescheiden voor een job als trainer. Ik zie wel een jeugdtrainer in hem.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1310
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:02
    Alles beter dan Gio.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +853
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:44
    ????? er is een standbeeld van Gio neergezet, toen hij Feijenoord voor het eerst sinds de 20e eeuw weer eens kampioen maakt!!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:09
    Zoveel ervaring op topniveau daar kan geen opleiding tegenop!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:46
    Kut opleiding van de KNVB geeft geen ruimte voor innovatie...
    Vind ik leuk
    Franciscus +143
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:47
    Kuyt gaat Gio opvolgen. Let maar op!
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:15
    Een echt Hiddinkriaanse uitspraak.. Koffie gedronken met.. triest
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:25
    Hij is een speler met ervaring Inter nationaal
    Dus doen
    Vind ik leuk
    Lemon +1554
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:54
    van Gaal, Klopp, Mourinho, Hiddink, Tuchel, het meerendeel van de topcoaches is nooit een topvoetballer geweest. Daarom zou de KNVB misschien eens wat meer aandacht moeten gaan besteden aan de zogenaamde 'laptoptrainers'. Nobodies als Nagelsman en Tedesco die ondanks geen profloopbaan zich staande houden in de Bundesliga. Krijgen we in Nederland misschien ook wat meer tactische variatie..
    Vind ik leuk
    repeP +1277
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:01
    Kwam laatst een filmpje tegen met van Persie op een schoolplein. Kinderen werden helemaal gek van zijn komst.

    De jeugd ligt hem zeker weten echt wel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws