Kluivert op de tribune in Amsterdam: 'Met zo'n team kan dat wel'

    Kluivert op de tribune in Amsterdam: 'Met zo'n team kan dat wel'

    Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 09:19wo 10-10-2018 om 09:19

    Justin Kluivert vindt het mooi om te zien dat Ajax goed presteert in de Eredivisie en in de Champions League. Voor de camera van de NOS benadrukt de negentienjarige aanvaller dat hij géén spijt heeft van zijn zomerse transfer naar AS Roma - ook al zit hij daar regelmatig op de bank. 

    Zondag zat Kluivert op de tribune tijdens Ajax-AZ (5-0). "Het was fijn om terug in Amsterdam te zijn. Familie en vrienden gezien", aldus de tiener. "Het ging best makkelijk tegen AZ. Maar met zo'n team kan dat wel. Ze hebben goede aankopen gedaan. Het is een mooi team. Van het resultaat tegen Bayern zat ik echt te genieten."

    Kluivert snapt dat zijn miljoenentransfer naar Italië niet lekker is gevallen bij veel fans van Ajax. "Natuurlijk was het zwaar, vooral in het begin. Als je de club verlaat waar je de hele jeugdopleiding hebt doorlopen. Het is lastig als mensen het niet met je eens zien, je wil dat iedereen het met je eens is."

    "Maar: ik maak mijn keuzes. Veel mensen staan er wél achter, veel mensen niet. Daar kan ik niet veel aan doen. Ik volg mijn eigen pad. Ik hoor alleen de goede reacties. Mensen die negatief zijn, benaderen me ook niet. Het gebeurt alleen achter de computer."

    Hij is er van overtuigd dat hij bij Roma veel gaat spelen. "Ik moet er zelf voor zorgen dat ik niet meer op de tribune terechtkom. Ik verwacht niet dat dat nog gebeurt."

    Poll

    Gaat Kluivert dit seizoen uitgroeien tot vaste waarde?

    (12512 stemmen)

    Plaats een reactie

    Supporter1 +250
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:21
    Zat die toch weer lekker op de tribune. Had gewoon bij ajax moeten blijven.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:22
    Haater, voor wie had die moeten spelen?
    Vind ik leuk
    Snapje? +7661
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:11
    Hij is weg bij Ajax, laat t los en kijk vooruit!
    Vind ik leuk
    Supporter1 +250
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:44
    Al had die verdomme in Jong Ajax moeten spelen. Geeft aan dat hij zeker niet goed genoeg is voor een club als roma.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:57
    AJAX HEEFT T GOED GEDAAN OM KLUIVERT TE VERKOPEN

    HALLELUJA 😂😂 MILJOENTJES OP DE REKENING
    Vind ik leuk
    ErikAjax +651
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:29
    om ook op de tribune te zitten? Komt te kort voor het niveau van dit Ajax. Niemand heeft het meer over Kluivert.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2941
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:13
    Niemand? Jij hebt het nu over Kluivert ;)
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:21
    Waarom niet ?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:22
    ‘Veel mensen staan er wel achter’ dat zijn veel zaakwaarnemers dus..
    Vind ik leuk
    Dee79 +2388
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:23
    Nee joh het gaat heerlijk prima keuze...
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:23
    quote :

    Het is lastig als mensen het niet met je eens zien, je wil dat iedereen het met je eens is."

    Zijn
    Vind ik leuk
    aartstyle +1692
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:24
    "Die mensen die negatief zijn benaderen mij ook niet, alleen via de computer". Alsof die mensen kluivert op een andere manier kunnen benaderen. Rond de meeste voetballers lopen alleen maar ja knikkers. Degene die wel kritisch zijn worden als snel niet meer als Vriend gezien. Over een paar jaar komt hetzelfde riedeltje als bij anderen. Ik heb fouten gemaakt, maar was nog jong. Waarom heeft niemand mij gewaarschuwd etc....

    Ook hierbij hoop ik overigens dat ik het fout heb.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:25
    Gaaaaaap! Wat een slechte teksten heeft dit knulletje.
    Vind ik leuk
    Johnny020 +105
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:27
    Tuurlijk is hij tevreden. Papa en mama weer even uit de schulden. Papa kan weer lekker gaan gokken !!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:55
    Je reactie is moe .
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:24
    Hoezo vertel verder over je informatie?
    Vind ik leuk
    Koeien +2743
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:01
    Tijdens de TD job van Pa Kluivert bij PSG is hij in zee gegaan met Chinese gokbedrijven die ingezet hebben op een 2e plasvideo van Patricia "peepee" Paay. Omdat ie er niet kwam heeft ie zelf maar de zwengel in de hand genomen, maar dat was te ogenzichtelijk matchifixing en nu zit ie met een miljoenenschuld.

    Moeder Kluivert zag het probleem aankomen en heeft Holleeder tussen de processen ingehuurd om de desbetreffende BelChinees te laten liquideren. Dit waren 2 Russen die nu vermeend vastzitten voor een poging tot hacken van Nederlandse veiligheidsinstanties. Ondanks dat de liquidatie niet uitgevoerd is, staat mevrouw Kluivert nu enkele miljoenen in het krijt bij de Nederlandse onderwereld.

    Vandaar dat het wel welkom is dat Justin nu wat cash binnenharkt voor de familie.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:27
    Ik zou als ik hem was niet eens meer in de arena durven komen de lapzwans
    Vind ik leuk
    plein19 +2467
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:27
    Ik denk dat veel mensen hem best de transfer gunnen. Maar de manier waarop was niet fraai. En tot het laatste moment het logo kussen is niet handig
    Vind ik leuk
    stratumseind +174630
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:28
    verkeerde keuze. roma koopt de kluivertjes van deze wereld omdat ze leuk zijn om erbij te hebben.
    Vind ik leuk
    Busk +1416
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:30
    Het ging best goed tegen AZ,maar dat kan ook wel TEGEN zo'n team.

    Nog nooit zo'n beroerd AZ gezien.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11540
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:42
    Dan heb je het korte Europese avontuur van AZ dit seizoen gemist ;-)
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1794
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:31
    Weet je dat dit artikel mij eigenlijk totaal niet boeit, heel die Kluivert vind ik totaal niet interessant. 0,0 wat hij doet wil ik niet eens weten..
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:34
    Pas maar op je krijgt zo weer een ongewild advies dat je dan niet moet klikken en niet moet lezen.... daar kan ik echt geen fuck mee. (ben het met je eens hoor, het boeit mij ook geen reet).
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1794
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:38
    Dat advies lap ik aan mijn spreekwoordelijke laars.., Ik lees het om mijn vooroordeel te bevestigen dat Kluivert totaal niet interessant is..
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:41
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    snorrepof +1246
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:59
    Mag ik je adviseren om niet te klikken en niet te lezen?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:03
    Waarom lees je en reageer je dan
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:32
    Heeft het te hoog in zijn bol net als zijn vader, en baalt nu dat hij niet is gebleven maar op de bank in het buitenland zit.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:56
    Net als z'n vader ?die heeft meer bereikt dan heel viteski in z'n hele bestaan
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:41
    Ja klopt Patrick Kluivert verkrachting, doodrijden en illegaal gokken. De moeder voor witwassen van crimineel geld, ja ze hebben heel wat bereikt. Blij dat ik geen strafblad en mezelf kan aankijken in de spiegel. Ik als persoon moet ze niet, maar dan haal je Vitesse er weer bij en dat slaat ook nergens op.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 10:43]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:48
    Jouw reactie slaat ook nergens op . Hij heeft niet iemand expres de dood in gejaagd . Hoezo heeft z'n vader het hoog in de bol zitten dan ?leg ff uit aub,ja Kluivert heeft wat bereikt ja . De winnende in de cl op achttien jaar ,spits van NL barca ajax noem maar op geweest
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:02
    Hij kan heel wat bereikt hebben met voetballen, maar ook met criminele bezigheden en daarom moet ik hem niet. Naar buiten doen alsof hij de grote meneer is met bakken met geld, maar tegelijk zich met criminele zaakjes bezighouden.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:22
    Jouw mening . Ik ben het niet eens met je ,maar wie ben ik om jouw mening niet te respecteren
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:26
    Ji bent de grootste idioot van heel europa met deze uitspraak
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:54
    Ik ?
    Vind ik leuk
    Twente +157
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:33
    Ik verwacht niet dat hij veel gaat spelen. Ik zag laatst zijn concurrent spelen, en die was zeer goed
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 09:33]
    Vind ik leuk
    B3v3r +692
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:34
    Het is lastig als mensen het niet met je eens zien, je wil dat iedereen het met je eens is."

    ZIEN?? VP kom op, laat je teksten ook door anderen controleren, zijn niet de eerste taalfouten die ik langs zie komen.

    Tenenkrommend, maar misschien ben ik wel te pietluttig.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:48
    ik heb ongevver hetzelfde geplaatst. had de reacties niet gelezen.
    Maar vandaag is het wel extreem erg he?

    moet je deze is lezen:
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/845737/van-bommel-fel-tegenstander-liever-vandaag-dan-morgen-.html

    de eerste zin het de laatste alinea, 16 ipv 18 en dan hebben over stijgen hahaha
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:34
    Hij praat zichzelf vertrouwen in.. Maar toch wens ik hem wel succes. Ik heb er ook geen probleem mee dat hij weg is bij Ajax.
    Vind ik leuk
    harryheck +1453
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:38
    Geef die verwaande snotneus niet steeds een podium
    Vind ik leuk
    gerard.. +392
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:41
    Te jong en verkeerde mensen om zich heen. Bovendien een komediantje die zichelf heel goed vindt. Er zijn er meer geweest bij Ajax die zichzelf heel goed vonden maar uiteindelijk bij een niets zeggend Deens clubje terecht komen.(ik bedoel nier vd Vaart )
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:45
    Lekker zitten snackje erbij en dik betaald krijgen.

    Heerlijk toch.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:46
    @VP. de zoveelste blunder,"Het is lastig als mensen het niet met je eens zien, je wil dat iedereen het met je eens is."
    Toch wil ik jullie eens vragen om de teksten te laten reviewen door je collega voordat je het plaatst.
    Vind ik leuk
    ELD070 +969
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:57
    Of het de juiste keuze geweest is valt te betwijfelen maar het is natuurlijk zijn goed recht om deze keuze te maken. Iedereen heeft een Eigen weg naar de top, Kluivert kiest voor deze. Alleen de tijd zal leren of het goed uitpakt.

    Ik hoop het voor hem.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:00
    Wie weet wat het blauwe mannetje betekent bij speler statistiek?
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:03
    Wie de geur van het geld te veel volgt raakt met zijn neus verstrikt in de stront.

    Als Kluiverje wat meer geduld had gehad was ook zijn salaris ala Ziyech omhoog gegaan maar nee hoor. Justin ging lekker in de kont van Mino zitten. Nu hij Ajax zo ziet voetballen en hij zelf tribuneklant is bij AS Roma zal hij toch nog wel eens goed nadenken of hij toen de juiste beslissing had gemaakt.Dit gebeurt er met jonge talenten die met Mino de pedo in zee gaan.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2941
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:20
    Dit gebeurt er met supporters wanneer ze door een gekleurde bril kijken. Mino voert alleen maar uit wat z'n clienten van hem verlangen. Mino kan alle deuren openen en daardoor overschatten talenten zichzelf nog wel eens. Maar het is altijd hun eigen keuze om door die deur heen te lopen. Gravenberch besloot om bij Ajax te blijven. Hoe verklaar je dat?
    Vind ik leuk
    Dutchman +848
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:04
    Het is niet dat de transfer niet lekker zit bij veel supporters, het is de hele nare negatieve houding en de manier waarop hij is weggegaan. Dat is wel degelijk een verschil.

    Ik gun Kluivert al het succes en geluk in de wereld maar niet weemoedig doen over de tijd die je hier zat terwijl je zwartgallig over alles binnen de club was omdat je die transfer naar AS Roma wilde maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:05
    Als het aan Ten Hag lag had ie Kluivert laten banken net als Donny. Ten Hag maakt spelers kapot zonder de gevolgen te beseffen. Een 3de rangs trainer die niet eens goed genoeg is om FC Den Bosch te trainen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:16
    Volgende Mino slachtoffer!!
    Vind ik leuk
    Topdrie +2941
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:22
    Net als Depay, Klaassen, Locadia en.... Oh wacht
    Vind ik leuk
    Spekholz +531
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:27
    Zolang El Sharaawy en Ünder daar spelen kan die het vergeten!
    Vind ik leuk
    Mo +11806
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:30
    Goed presteert in de Eredivisie? 5 punten achterstaan noem ik nou niet bepaald een goede prestatie.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:04
    Hopelijk had hij wel het door zijn moeder gebreide Roma tribunekussentje bij zich voor onder zijn billetjes....
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:22
    Bij ieder interview dat hij geeft probeert hij zijn beslissing goed te praten en begrip te vragen van met name de Ajaxsupporters. Ik vrees dat, net als ik, velen dit niet echt kunnen opbrengen. het is en blijft een geldwolf met zijn omgeving die zijn gegaan voor de 5 x 1.8 miljoen per jaar, dus 9 miljoen.
    prima, is zijn eigen goed recht, maar als hij bij Ajax was gebleven had hij waarschijnlijk over 2 jaar een contract kunnen tekenen van 5 x 3,5 of 4 miljoen.... Zolang geld je drijfveer is moet je lekker oprotten. Hypocriet logo kussend mannetje met zijn criminele moeder. Blij dat ie weg is. Zodra hij ooit eens tegen Ajax mag voetballen zal hij merken hoe de supporters over hem denken. En dat is niet positief
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:53
    Op de tribune hoort hij ook thuis Over het paard getild mannetje Had bij Ajax nu ook gewoon op de tribune gezeten
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:07
    Ben een beetje Kluivert-moe. Maar zal vast niet de enige zijn...
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2604
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:48
    Bij zowel Ajax als Roma op de tribune dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws