Advocaat Ronaldo: 'Dat was om einde te maken aan krankzinnige beschuldigingen'

    Advocaat Ronaldo: 'Dat was om einde te maken aan krankzinnige beschuldigingen'

    Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 21:02wo 10-10-2018 om 21:02

    Cristiano Ronaldo heeft zich via zijn advocaat Peter Christiansen in ferme taal gedistantieerd van de beschuldigingen aan zijn adres. De van verkrachting verdachte Portugees spreekt van 'laster'.

    Kathryn Mayorga beschuldigt de 33-jarige Ronaldo ervan dat hij haar negen jaar geleden heeft verkracht in een hotel in Las Vegas. De Amerikaanse deed haar verhaal in het Duitse blad Der Spiegel. De Juventus-aanvaller sprak eerder al van 'nepnieuws’' maar zijn advocaat ziet zich nogmaals genoodzaakt om te reageren.

    Dat Ronaldo in 2010 schikte met Mayorga, zegt volgens Christiansen niets. De ster betaalde 325.000 euro aan zwijggeld. "Hij deed simpelweg wat hem werd geadviseerd door de mensen om hem heen, om een einde te maken aan de krankzinnige beschuldigingen die alleen maar bedoeld zijn om de reputatie kapot te maken van iemand die bekendstaat om zijn harde werk, sportieve kwaliteiten en correcte gedrag."

    Ronaldo heeft nooit ontkend dat hij anale seks met Mayorga heeft gehad, maar weerspreekt dat er sprake van verkrachting was. "Zijn standpunt is altijd geweest en zal altijd blijven dat wat in 2009 in Las Vegas gebeurd is met wederzijds goedvinden was", aldus Christiansen.

    "Ronaldo is het wel gewend dat hij in het middelpunt van de belangstelling staat, maar het is zeer betreurenswaardig dat er media zijn die deze bewuste lastercampagne met gestolen en makkelijk te manipuleren digitale documenten steunen."

    Plaats een reactie

    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:11
    De ster van Juventus is in de ster van Mayorga geweest.

    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6393
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:12
    Dat sterretje zal nu wel een rondje zijn
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:13
    Dat lijkt mij STERk
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6393
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:15
    Hij heeft het in ieder geval gRONDig gecontroleerd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:17
    Een besmeurde reputatie is erger dan een besmeurde pielemuis
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6393
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:20
    Ach een washandje erover en hij is weer als nieuw
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7896
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:46
    Ajax heeft 3 sterren op het shirt...
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6393
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:48
    Op naar de vierde
    Vind ik leuk
    barry m +447
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:00
    3 ronde sterren?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10245
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:59
    Ervaring ? je bent zo stellig....
    Vind ik leuk
    HJR +8261
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:12
    Kom maar op met de speculaties :), wij kunnen het nooit weten wie de waarheid spreekt en of we het ooit te weten komen, betwijfel ik
    Vind ik leuk
    Martyynho +1327
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:13
    Kan mij best voorstellen dat ook wanneer hij onschuldig is hij betaald heeft. Zijn carriere zou er waarschijnlijk anders uit hebben gezien als de beschuldigingen toen al naar buiten waren gekomen..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:14
    Dan was zijn reputatie besmeurd.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1327
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:17
    Wel ironisch dat hij vanaf dat moment juist in het 'maagdelijke wit' van madrid ging spelen
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:18
    Dan is die niet katholiek
    Vind ik leuk
    luccerd +3053
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:19
    Uiteindelijk kwam hij erachter dat hij toch meer op rijpe vrouwen valt, dus is hij maar bij ‘de oude dame’ gaan voetballen...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9478
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:13
    wc papier is ook wit en gemaakt voor stront
    Vind ik leuk
    barry m +447
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:07
    kan me dat ook goed voorstellen.
    anders had hij misschien al een andere baan aangeboden gekregen 10 jaar geleden.
    van sterretjes rondjes maken of zo.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1327
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:21
    orgineel
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:20
    Michael Jackson deed dat ook, kocht de eerste beschuldiging ook af, vele volgde met het idee ook geld te krijgen .

    Die man heeft jarenlang gevochten tegen de beschuldigingen en ook hem werd die eerste settlement ten laste gelegd, alsof hij daarmee schuld had bekend.

    Nu is Michael Jackson voor zover ik mij herinner overal van vrij gesproken, al vind ik dat nog steeds geen 100% waterdicht bewijs dat hij niks heeft gedaan, want in deze wereld kun je een overwinning in de rechtzaal kopen door de beste advocaten in te huren, vraag maar aan OJ.

    Of Ronaldo schuldig is weet ik niet, ik denk alleen dat het bij hem ook met een sisser zal aflopen, het zal hem wel een hoop poen gaan kosten, maar ja, hij heeft toch zat, in een maandje of wat zal hij het wel terug verdient hebben .
    Vind ik leuk
    Dj Storm +186
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:27
    Man!!!! ' M. Jackson is toch echt een verkeerd voorbeeld. De grootste pedofiel die ooit op aarde heeft rondgelopen ( verschillende figuren die er in allerlei verschillende godsdiensten misbruik van hun positie maken)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:28]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:40
    Maar toch is hij altijd vrijgesproken...(aldus Foeb)


    Zal wel niet zomaar gebeuren..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    Dj Storm +186
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:09
    Money rules the world 😉
    Vind ik leuk
    Dj Storm +186
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:21
    Wat een lul(aars) verhaal! Ben eens een keer geen wijf, en zeg dat je het graag strak hebt! Je gaat geen drie ton betalen als je afgeperst wordt. Wie gelooft zoiets?
    Vind ik leuk
    kcim +2940
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:23
    Wij kennen de details niet. Als het idd verkrachting was moet hij gestraft worden. Maar als man-zijnde ben je altijd verdacht bij zo'n verdachtmaking...
    Dit is kennelijk net bij zijn overgang naar RealMadrid geweest. Dus erg gevoelig indien dit destijds naar buiten gekomen was.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1785
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:56
    What happens in Vegas...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:10
    Ja wij gaan door, gaan door, gaan door tot aan het gaatje teutededeu
    Vind ik leuk
    bergerac +38
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:27
    Zou Bild haar ook nog betaald hebben om alsnog aangifte te doen?
    Vind ik leuk
    Ron777 +142
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:52
    Dit is normale gang van zaken in Amerika kijk maar naar Bill cosby zit nu ook pas vast na 10 jaar
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:28
    Het is toch duidelijk wat de verdediging probeert te doen? Volledig tegen spreken en de slachtofferrol op zich nemen. Misselijkmakend. Ik hoop dat hij al z’n sponsor contracten kwijt raakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws