'Voordat hij naar PSV ging bood ik Lozano daar aan voor drie tot vier miljoen'

    'Voordat hij naar PSV ging bood ik Lozano daar aan voor drie tot vier miljoen'

    woensdag 10 oktober 2018 om 23:47

    Napoli heeft een paar jaar geleden de mogelijkheid afgeslagen om Hirving Lozano aan te trekken. Dat claimt Alessandro Monfrecola, een kenner van het Mexicaanse voetbal die onder meer als bemiddelaar werkt bij transfers.

    "De zomer voordat Lozano naar PSV ging heb ik hem aangeboden bij Napoli, net als Erick Gutiérrez, die zelf niet wilde", vertelt Monfrecola aan Radio Marte, geciteerd door onder meer MundoNapoli. Hij had naar eigen zeggen toestemming van Pachuca CF, waar de huidige PSV-spelers onder contract stonden. "Bij Napoli zeiden ze dat het een goede speler was, maar dat hij nog niet volwassen genoeg was."

    Napoli vond onder meer de dribbeltechniek van Lozano nog niet goed genoeg. "Hij ging altijd naar rechts en gebruikte links te weinig", erkent Monfrecola, die desondanks vraagtekens plaatst bij de beslissing van de Italianen. "Natuurlijk is hij veel gegroeid, maar dat hij talent had was toen al glashelder. Hij kostte drie tot vier miljoen, het risico was minimaal voor Napoli, maar we moeten de mening van anderen respecteren."

    Monfrecola sluit niet uit dat Lozano in de toekomst alsnog bij Napoli aan de slag gaat, aangezien hij net als Lorenzo Insigne tot de stal van Mino Raiola behoort. "Raiola zou kunnen zeggen: als je Insigne verkoopt breng ik Lozano naar jullie, een speler die minder kost maar net zo goed is."

    Plaats een reactie

    Michiel1913 +8750
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:57
    Blij dat Chucky nu bij ons PSV speelt:).
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1806
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:01
    Denk dat Napoli wel hartstikke blij is met Younes als vervanger
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 01:31
    Dat Younes onder zijn contract uit probeerde te komen is een ander verhaal.
    Maar we dachten ook dat die Pool van Ajax en Dries Mertens niet goed genoeg waren ...
    En kijk nou eens.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1806
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:11
    Weet jij wat een grap is?
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1105
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:17
    Leuke reactie, top ;-)
    Vind ik leuk
    Henk020 +41
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:39
    Niks slechts over younes. Hij heeft daar nog geen slechte wedstrijd gespeeld
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:01
    Denk het ook haha, maar goed dan mogen ze Lozano aankomende zomer voor de hoofdprijs komen halen als vervangen van Mertens.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:16
    Younes bakt er niks van leuke acties maar nooit rendement
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:47
    Dit is klakkeloos overnemen van iedereen, makkelijk proberen scoren. Wel degelijk rendement gehad.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
    Zijn de feiten vriend kan er helaas niet meer van maken
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:16
    Nou dat helaas kan je weglaten, heb geen favoriete club. Enige feit is dat jij dingen overneemt. Die kerel heeft absoluut rendement opgeleverd. In zijn laatste half jaar dat ie speelde idd minder. Verder gewoon prima gedaan. Dus niet zomaar wat roepen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:01
    Helaas voor Younes bedoelde ik meneer die het beter weet, blijf erbij leuke acties maar weinig rendement kijk de statistieken er maar is op na zijn gewoon de feiten of leveren leuke acties waaruit niet gescoord wordt ook doelpunten op???
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:02
    Dat is zeer zeker een hele waardevolle speler voor PSV en de eredivisie, maar ik vraag me wel af of hij daadwerkelijk nog een veel hoger niveau aankan?!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:13
    Ik verwacht dat subtop PL of top serie A zijn vervolgstap zal worden en die niveau kan Hirving zeer zeker aan.

    Heeft genoeg diepte in zijn spel en een neusje voor de vrije ruimte. Ijzersterk voor een counterploeg!

    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:15
    Ik gun hem een prachtige carriere op het allerhoogste niveau, maar vooralsnog kan hij mijn twijfels nog niet wegnemen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:22
    Je hebt die trollenleger ook opgemerkt, zie ik... 😋

    Wat een rare is dat zeg!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:50
    Totaal niks van aantrekken maat!
    Ik vind jouw mening in ieder geval wel vaak heel waardevol!;)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:53
    Ooh maar die raken mij niet, sta er wel van te kijken en vraag mij af wie het is...

    Is altijd makkelijk zo achter de pc'tje, eh

    Maar bedankt voor de mooie woorden💪
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 02:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 05:54
    mede dankzij lozano doet psv het goed!
    Vind ik leuk
    Gordito +419
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:26
    Bij Mexico is hij DE man. Scoort de winnende tegen Duitsland en was plaaggeest tegen Belgie (in voorbereiding WK). Dus kan nivo wel degelijk aan.
    Vind ik leuk
    Pimman +3920
    donderdag 11 oktober 2018 om 05:19
    * dat niveau
    ;)
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +207
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:21
    En "dat trollenleger"
    ;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +3920
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:24
    Misschien een mislukte Duitser?. Die, der und das ;)
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +207
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:24
    Geen sprake van, hij is genuanceerd.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:58
    Mee eens denkt jij dat PSV hun 25 ste titel op ijst na dit seizoen PSV speelt nog 8 thuis wedstrijden en nog 11 uit wedstrijden in totaal moeten ze nog 19 wedstrijden van dit seizoen als ze zo door gaan kunnen ze tegen pec zwolle de titel prolongeren op 4 april 2019 is dan hun laatste thuis wedstrijd en om dat mee te maken lijkt me zo cool wat denk jij
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:00
    Niks ten nadele van PSV of Lozano, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat Lozano behoorlijk overschat wordt.
    Het lijkt wel alsof hij beter 'gepraat' wordt dan dat hij daadwerkelijk is.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:04
    Je bedoelt net als Frenkie ... zeg maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:06
    Net zoals Lozano is ook Frenkie ( nog ) geen basismateriaal voor de Europese top, of ze dat ooit gaan worden is nog maar de vraag. Het leuk doen in Nederland zegt niet zoveel. De enige speler waarvan ik zeg die is klaar voor een grote club is de Ligt.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:10
    Het blijft heel moeilijk.

    Ik had van El Ghazi en Boetius best wel het idee, dat ze ver zouden kunnen komen, op hun 18e jaar.

    Nou ... net niet dus.
    Vind ik leuk
    yuuup +9479
    donderdag 11 oktober 2018 om 05:53
    Die hadden/hebben wel kwaliteit, maar geen mentaliteit. Althans niet die echte winnaarsmentaliteit had ik het idee. Beetje te gevoelige jongens. Lozano heeft iets van Suarez. Ten koste van alles willen winnen. De Ligt heeft dat ook, De Jong veel minder.
    Vind ik leuk
    Pimman +3920
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:11
    Ik óók..maar dus niet.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +365
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:13
    De Ligt maakt net als De Jong nog vaak blundertjes. Dat is bij Ajax niet erg, maar als je dat bij Barca flikt, is het geduld snel op. Zeker als verdediger, als aanvaller heb je daar minder snel last van.

    Ik denk dat Lozano bij bijv. Barca of Real hele leuke dingen kan laten zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:17
    Lozano heeft ook in de Nederlandse competitie genoeg wedstrijden dat je denkt, zo goed is ie helemaal nog niet. Vorig seizoen bijvoorbeeld zat ie de hele wedstrijd in de zak van een verdediger van Zwolle ( waren meer wedstrijden waar ie niet wist uit te blinken ), wanneer je in Nederland niet iedere wedstrijd weet uit te blinken, heb je helemaal niks te zoeken bij Barcelona of Real.

    Vind ik leuk
    Bontscoach +365
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:21
    Die heeft iedereen, zelfs Messi. Bij betere clubs krijg je ook meer kansen en betere passes. Hij heeft de snelheid, techniek en het overzicht.
    Met betere spelers om je heen heb je dus meer mogelijkheden en meer tijd.

    Lozano kan makkelijk mee. Beetje a ala Mertens.

    Bijzonder dat hij voor PSV koos.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 03:00
    De ligt maakt zelden blunders. Noem ff de laatste op dan? Kijk eens wat voor fouten Pique laatste tijd allemaal maakt. Van de Ligt weet ik zeker dat hij de wereldtop bereikt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 03:01]
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +141
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:32
    Er wordt ook niet gezegd dat hij de top niet haald er wordt gezegd dat de Ligt nog kleine foutjes maakt en dat is normaal op zijn leeftijd

    Voel je niet gelijk zo aangevallen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:04
    Er staat toch echt blundertjes.Noem ze op zou ik zeggen? En als je een foutloze verdediger wil kopen kan je lang wachten, die bestaan namelijk niet.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:18
    Ik schat Lozano, Ziyech, De Ligt, Luuk De Jong en Tagliafico rijp voor de verkoop.

    Pereiro is denk ik vooral toe aan een nieuwe uitdaging, denk dat hij regelmatig een nieuwe prikkel nodig heeft.

    Is vaak betrokken bij de opbouw en anders wel in de eindfase van onze aanvallen maar wederom niet constant genoeg.

    Hij moet vooral naar naar een land gaan waar de zon schijnt!

    Sevilla of Valencia ofso..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:44]
    Vind ik leuk
    Bontscoach +365
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:23
    Ja, PSV en Ajax gaan oogsten de komende windows. Ik schat zomaar dat beide clubs 100+ miljoen mogen bijschrijven.

    Ajax:
    50 De Ligt
    40 De Jong
    30 Ziyech
    20 Dolberg
    ==
    140 (en dan misschien nog Onana, Tagliafico, Neres en Sinkgraven, Veltman en Vd Beek)

    PSV

    65 Lozano
    40 Bergwijn
    20 Pereiro
    15 De Jong
    10 Zoet
    ===
    150 (en misschien nog Hendriks, Isimat, Ramselaar en Angelino)


    Dat wordt voor de rest een drama.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:31]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:26
    Ik hoop dat PSV maximaal Lozano, De Jong en Pereiro verkoopt (matuurlijk ook jongens als Isimat, Luckassen, Ramselaar)

    Van Bommeltje moet Robben polsen en straks naar Eindhoven halen als vervanger van Lozano.

    Malen zo nu en dan wat wedstrijden gunnen om Arjen wat extra rust te geven. De jonge jongens zouden veel van hem kunnen opsteken en voor jongens als Bergwijn echt wel een reden om te blijven.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:52]
    Vind ik leuk
    Bontscoach +365
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:32
    Ik denk dat Bergwijn niet meer te houden is als hij zo blijft spelen.
    Zoet zal ook gaan als er een redelijke club komt. Isimat en Ramselaar moeten eigenlijk weg.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:41
    Dat denk ik niet. Bergwijn is makkelijker te behouden dan Lozano was afgelopen zomer zo kort na het WK.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:55]
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1359
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:24
    Isimat moet eigenlijk weg ja. Maar toch raar dat Sainsbury in het veld kwam om Viergever te vervangen, ipv Isimat. Vorig jaar basisplaats, en nu niet eens goed genoeg om de laatste 10 minuten in te vallen... Ik vermoed dat er meer schuilt achter Isi's bank zitten.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:52
    Zoals?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:36
    Voor de rechtsbuiten positie is Victor Davila ook een sterke optie, echter is hij wel aanzienlijk jonger. Een 20-jarige Chileen in dienst van Necaxa. Kent een aterk debuutjaar in de Mexicaanse competitie, in zijn eerste 12 duels scoorde hij maar liefst 6 goals en was hij goed voor 2 assists.

    Ik denk dat je er nu nog vroeg genoeg bij bent om niet de hoofdprijs te moeten betalen en PSV heeft echt wel een naam in mexico 😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:42]
    Vind ik leuk
    Pluspot +86
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:42
    Thanks meester Visser
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:15
    Ur welcome!
    Vind ik leuk
    Pluspot +86
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:25
    ook weer zon reactie om alleen maar te reageren. Af, koest en MAND!!!!!!!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:26
    🙈

    Kiekebu!
    Vind ik leuk
    Pluspot +86
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:13
    Mand!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:19
    😘
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4318
    donderdag 11 oktober 2018 om 01:01
    Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen heb bij ajax met die opruimingsprijzen
    Vind ik leuk
    Pimman +3920
    donderdag 11 oktober 2018 om 05:26
    De Ligt gaat sowieso voor véél meer weg dan 50 en Lozano voor véél minder dan 65 .. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:11
    Haha dat jij de transferwaarde van lozano hoger inschat dan die van de ligt legt precies je voetbalkennis bloot! Die heb je dus echt niet 😂
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +141
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:13
    Dat jullie denken dat de Ligt een miracle is zeg al genoeg over jullie
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:24
    Tuurlijk joh, beetje weinig voor Ajax spelers denk je niet? en dan wel 65 voor Lozano kuch
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:54
    Als er 40 geboden wordt op lozano moet je het geld aanpakken en dat misselijk ventje met een rotschop het stadion uitschoppen! Ik vindt hem een schande voor het nl voetbal, maar ja, dat heb ik met heel psv
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:49
    Knuffelbeer, schrijf jij "hond" ook met "dt"?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:52
    Ik schrijf alles met dt
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:55
    Zeer verstandig van jou want dan zit er altijd een goede letter tussen. Wanneer ik een dergelijk laag IQ zou hebben, zoals jij dat hebt, zou ik ook alles met "dt" schrijven.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5961
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:49
    Het geld aanpakken en met een rotschop het stadion uitschoppen, zoals Ajax dat afgelopen seizoen bij Ziyech had willen doen? Nee, dat doen wij niet hoor. Daar moet je wel een misselijk uitfluitend busopwachtertje voor zijn, en die zitten alleen bij jullie 😂
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +141
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:16
    Gelukkig hoeven jou niet serieus te nemen

    Want dat jullie denken dat de ligt zoveel waard is die moeten ze als er 10 wordt geboden een rot schop geven het beton blok uit
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:35
    Keep on dreaming Boy......
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +372
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:13
    Jij denkt dat zowat alle goede spelers van Ajax en psv niet meer in Nederland voetballen? Er zal wat verkocht worden maar nooit alle dragende spelers
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:04
    Ben ik niet met je eens. Vind Lozano nog niet elke wedstrijd erg sterk. Als hij een moment heeft, hangt ie. Maar denk dat we m na dit seizoen pas echt kunne inschatten... mijn mening 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:15
    Er is doorgaans maar één manier om daar achter te komen: op een hoge niveau aan de slag gaan. Hoe vervelend dan ook voor de huidige club.

    Het is met voetballers hetzelfde als met iedereen (ja, het zijn net mensen). Als je te lang onder je niveau zit (leren, werken), loop je het risico lui te worden. Gebeurt meestal niet bewust, overigens.
    Pas bij een nieuwe uitdaging zie je mensen vaak weer een sprong maken in hun ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:14
    Frenkie moet zeer zeker ook nog stappen maken voordat hij meekan op dat niveau ja.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:05
    In je eerste seizoen 17x scoren en geen aanpassingsproblemen hebben is niet bepaald slecht.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6222
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:07
    Niet slecht, maar wel in Nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:08
    Dat zijn ook uitstekende statistieken, het is alleen wel in de Nederlandse competitie. Kijk eens naar Vincent Janssen, een seizoen in de eredivisie en hij scoorde erop los, iedereen was er van overtuigd dat het een goalgetter was, tot ie naar een grote competitie vertrok en door het ijs is gezakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:12
    Zeer zeker niet slecht, maar de eredivisie ligt qua niveau lichtjaren verwijderd van de europese top.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:21
    Dan kun je ervan uitgaan dat Frenkie en de Ligt ook slecht zijn volgens jouw logica.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:48
    Je moet ook ontwikkelingspotentieel in iemand kunnen zien en dat zie ik bij De Ligt in zeer grote mate, de Jong moet echt nog stappen msken, en bij Lozano geloof ik gewoon niet dat hij op een veel hoger niveau van toegevoegde waarde kan zij n.
    Jouw redenatie klopt dus niet!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6222
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:19
    De Ligt heeft zich al meerdere malen laten zien tegen de wereldtop. En dat ging hem vrij gemakkelijk af.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23576
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:40
    Daar denkt Bayern heel anders over, Suvrijn
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4318
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:07
    Roep ik ook al weken. Maar als je dat hier vertelt krijg je sommige over je heen 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:11
    Mijn steun heb je te allen tijde maat!;)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4318
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:11
    Weet ik toch 👍
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:03
    Het verbaasde mij best wel dat er geen concrete interesse was afgelopen zomer. Blijkbaar is er twijfel.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +207
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:22
    Wilbert Suvrijn, doelpunten tellen en zijn ook makkelijk re tellen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6222
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:01
    Maakt ook weinig indruk op het hoogste niveau. Deed het leuk tegen Duitsland maar daar won zelfs Zuid-Korea van.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:02
    Ja dat is ook mijn punt.
    Lozano kan mi het europese topniveau (nog) niet aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:05
    Net als Bayern ... wat 1-1 tegen Ajax speelde, maar in de competitie gewoon 2x verloor.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6222
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:08
    Of Trencin bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:18
    Enz. dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:02
    Alessandro Monfrecola ... de Piet de Visser van Italie.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +365
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:06
    Lozano, de man die de aarde deed beven.

    PSV heeft goud in handen en zal met Lozano het eredivisie record gaan breken met de uitgaande transfer.

    Ik voorspel een transferwaarde van 65 miljoen euro. (prijscategorie Morata, Sterling, Di Maria)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    yuuup +9479
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:03
    Di Maria deed, wat Lozano bij PSV doet, bij Real Madrid. Sterling doet het bij City in de PL. Hoe kun je hem daarmee vergelijken????
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9477
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:29
    Zeker CHUCKY THA BOMB ! Geweldenaar.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6222
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:10
    Met zo'n huilbaby als Luuk de Jong om hem heen zal hij ook nooit volwassen worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:53
    En wanneer wordt Francy de Jong dan wel niet volwassen volgens jou? Francy is van suiker en kan met zijn zwakke gestel geen 10 wedstrijden achter elkaar voetballen. Francy de Jong is een goede voetballer, maar veel te vaak ziek, zwak, misselijk of geblesseerd.
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +141
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:22
    OOooooooooooooooooooo hoe durf je zoooo over ajax spelers te praten het zijn goden hahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:15
    Hoe komt Lozano ooit uit bij Raiola dan? Dacht dat Raiola alleen voor big fishes ging, en zich niet bezig hield met talentjes die niet direct 10-20 miljoen commissie opleveren.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:22
    Net wat Alessandro zegt. Raiola is iedereen 3 stappen voor. Bij de verkoop van 1 speler, draaien er 3 anderen mee, in zijn draaicarrousel.
    En alles begint dan bij Pogba bijv. Dan levert hij Insigne aan United en Lozano aan Napoli. Of zoiets. Anders gaan de deals niet door. Hij bepaalt.

    Slim hè?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:54
    Ik dacht dat hij hem al vertegenwoordigde toen hij nog in Mexico speelde. Maar las daarna dat hij pas een paar maand zijn zaakwaarnemer is. Net als bij De Ligt, gewoon talentvolle spelers met een zaakwaarnemer met een klein netwerk afzoeken. Dat noem ik niet echt 3 stappen vooruit. Hij heeft eerder een machtspositie aangezien spelers weten dat hij ze naar een grote club kan brengen.

    Al vind ik het raar dat iemand als De Ligt hier ook voor zwicht. Het allergrootste talent van Nederland (of zelfs Europa) zou ook zonder zaakwaarnemer bij Barcelona aan de slag moeten kunnen komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:19
    Raiola bepaalt wie er bij Barca komt daar geloof ik meer in.
    Als je nier meewerkt, dan krijg je geen van zijn spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:34
    Als Barca De Ligt en De Jong wil zoals het lijkt, dan moet de persoon van de zaakwaarnemer een te nemen drempel zijn, lijkt mij.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:17
    Waarom krijgt PSV zo een speler niet voor 3 a 4 miljoen aangeboden?
    Waren ze een stuk goedkoper uit geweest.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1493
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:43
    Lozano net zo goed als Insigne!!. Nou slaan ze toch wel een beetje door.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +365
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:51
    Ben eerder benieuwd of Lozano wel goedkoper is dan Insigne.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9477
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:27
    CHUCKY THA BOMB !
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:14
    Sommige doen wel of die lozano het voetbal heeft uitgevonden, maar tis niet meer en niet minder dan een middelmatige over het paard getild mannetje! Met zijn slaan de hele tijd! Hij zal voor een mooi bedrag verkocht worden (schat tussen de 35 en de 40) maar in een andere competitie zakt hij gegarandeerd door het
    Ijs!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5961
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:02
    Jij garandeerde vorig jaar dat Ajax kampioen ging worden :p Ondertussen zijn we 1 kampioenschap voor PSV en 3 schaamte-accounts voor jou verder..

    Jouw garantie is niks waard. Ik denk dat Lozano het gaat redden, alleen al omdat jij garandeert van niet 👍🏻
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +141
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:26
    Jij zakt elke dag door het ijs hier want je 1Q is nog lager dan laag
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:58
    Ik denk toch niet dat Insigne 40 a 50 miljoen kost.
    Vind ik leuk
    Zinho +73
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:16
    Leuk om te lezen, als Raiola dit als Raiola dat, als Lozano niet naar Napoli wil, kan Raiola nog zoveel willen, maar de speler beslist altijd nog zelf of hij wil of niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166557
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:27
    Onzen sjukkie is baas in de eredivisie , enkel af te stoppen met overtredingen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
    Wat minder kost,dacht het niet,we doen niet aan uitverkoop.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws