'Voordat hij naar PSV ging bood ik Lozano daar aan voor drie tot vier miljoen'

    'Voordat hij naar PSV ging bood ik Lozano daar aan voor drie tot vier miljoen'

    Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 23:47wo 10-10-2018 om 23:47

    Napoli heeft een paar jaar geleden de mogelijkheid afgeslagen om Hirving Lozano aan te trekken. Dat claimt Alessandro Monfrecola, een kenner van het Mexicaanse voetbal die onder meer als bemiddelaar werkt bij transfers.

    "De zomer voordat Lozano naar PSV ging heb ik hem aangeboden bij Napoli, net als Erick Gutiérrez, die zelf niet wilde", vertelt Monfrecola aan Radio Marte, geciteerd door onder meer MundoNapoli. Hij had naar eigen zeggen toestemming van Pachuca CF, waar de huidige PSV-spelers onder contract stonden. "Bij Napoli zeiden ze dat het een goede speler was, maar dat hij nog niet volwassen genoeg was."

    Napoli vond onder meer de dribbeltechniek van Lozano nog niet goed genoeg. "Hij ging altijd naar rechts en gebruikte links te weinig", erkent Monfrecola, die desondanks vraagtekens plaatst bij de beslissing van de Italianen. "Natuurlijk is hij veel gegroeid, maar dat hij talent had was toen al glashelder. Hij kostte drie tot vier miljoen, het risico was minimaal voor Napoli, maar we moeten de mening van anderen respecteren."

    Monfrecola sluit niet uit dat Lozano in de toekomst alsnog bij Napoli aan de slag gaat, aangezien hij net als Lorenzo Insigne tot de stal van Mino Raiola behoort. "Raiola zou kunnen zeggen: als je Insigne verkoopt breng ik Lozano naar jullie, een speler die minder kost maar net zo goed is."

    Plaats een reactie

    Zoonvanmnoma +7038
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:01
    Maakt ook weinig indruk op het hoogste niveau. Deed het leuk tegen Duitsland maar daar won zelfs Zuid-Korea van.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:05
    Net als Bayern ... wat 1-1 tegen Ajax speelde, maar in de competitie gewoon 2x verloor.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:08
    Of Trencin bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:18
    Enz. dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:02
    Alessandro Monfrecola ... de Piet de Visser van Italie.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +392
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:06
    Lozano, de man die de aarde deed beven.

    PSV heeft goud in handen en zal met Lozano het eredivisie record gaan breken met de uitgaande transfer.

    Ik voorspel een transferwaarde van 65 miljoen euro. (prijscategorie Morata, Sterling, Di Maria)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:03
    Di Maria deed, wat Lozano bij PSV doet, bij Real Madrid. Sterling doet het bij City in de PL. Hoe kun je hem daarmee vergelijken????
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:29
    Zeker CHUCKY THA BOMB ! Geweldenaar.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:10
    Met zo'n huilbaby als Luuk de Jong om hem heen zal hij ook nooit volwassen worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:53
    En wanneer wordt Francy de Jong dan wel niet volwassen volgens jou? Francy is van suiker en kan met zijn zwakke gestel geen 10 wedstrijden achter elkaar voetballen. Francy de Jong is een goede voetballer, maar veel te vaak ziek, zwak, misselijk of geblesseerd.
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +284
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:22
    OOooooooooooooooooooo hoe durf je zoooo over ajax spelers te praten het zijn goden hahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5517
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:17
    Waarom krijgt PSV zo een speler niet voor 3 a 4 miljoen aangeboden?
    Waren ze een stuk goedkoper uit geweest.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:27
    CHUCKY THA BOMB !
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:14
    Sommige doen wel of die lozano het voetbal heeft uitgevonden, maar tis niet meer en niet minder dan een middelmatige over het paard getild mannetje! Met zijn slaan de hele tijd! Hij zal voor een mooi bedrag verkocht worden (schat tussen de 35 en de 40) maar in een andere competitie zakt hij gegarandeerd door het
    Ijs!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6061
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:02
    Jij garandeerde vorig jaar dat Ajax kampioen ging worden :p Ondertussen zijn we 1 kampioenschap voor PSV en 3 schaamte-accounts voor jou verder..

    Jouw garantie is niks waard. Ik denk dat Lozano het gaat redden, alleen al omdat jij garandeert van niet 👍🏻
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +284
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:26
    Jij zakt elke dag door het ijs hier want je 1Q is nog lager dan laag
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:58
    Ik denk toch niet dat Insigne 40 a 50 miljoen kost.
    Vind ik leuk
    Zinho +70
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:16
    Leuk om te lezen, als Raiola dit als Raiola dat, als Lozano niet naar Napoli wil, kan Raiola nog zoveel willen, maar de speler beslist altijd nog zelf of hij wil of niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:27
    Onzen sjukkie is baas in de eredivisie , enkel af te stoppen met overtredingen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
    Wat minder kost,dacht het niet,we doen niet aan uitverkoop.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws