'Ophef bij Oranje Leeuwinnen: chagrijnige Miedema wordt weggehouden bij de pers'

    'Ophef bij Oranje Leeuwinnen: chagrijnige Miedema wordt weggehouden bij de pers'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 07:13do 11-10-2018 om 07:13

    Het Nederlands vrouwenelftal besliste dinsdagavond het tweeluik met Denemarken in haar voordeel en blijft in de race voor het WK. Desondanks waren er niet alleen maar lachende gezichten bij de Oranje Leeuwinnen, schrijft het Algemeen Dagblad.

    Spits Vivianne Miedema was de afgelopen jaren onomstreden, maar moest in de beide play-offwedstrijden tegen Denemarken op de bank plaatsnemen. De Drentse zag concurrent Lineth Beerensteyn in totaal drie keer scoren en moest het, tot zichtbaar ongenoegen, doen met twee korte invalbeurten. Bondscoach Sarina Wiegman kijkt hier echter niet van op. "Het zou gek zijn als ze vrolijk werd van een plek op de bank", reageert Wiegman in gesprek met het AD.

    De KNVB besloot echter om Miedema na afloop van de 1-2 zege in Denemarken niet met de pers te laten praten. Volgens het AD is dit een teken aan de wand, aangezien de spits van Arsenal doorgaans niet om een sterke mening verlegen zit. De Oranje Leeuwinnen spelen op 5 en 13 november in de finale van de play-offs tegen Zwitserland. De winnaar van dat tweeluik gaat naar het WK in Frankrijk.

    Plaats een reactie

    psvfan1913 +2347
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:18
    K heb niks met vrouwenvoetbal maar wat is dit voor een overdreven gezeur zeg. Gewoon echt weer een nietszeggend artikel dat je over 1000 wisselspelers zou kunnen zeggen.
    Vind ik leuk
    The Genius +3515
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:21
    niet helemaal, als je niks hebt met vrouwenvoetbal zul je ook wel niet gekeken hebben. Ze kwam er in alsof ze een pistool op dr hoofd had gekregen met de boodschap je gaat nu het veld in!. Ze liep (in de letterlijke zin van het woord) het veld op ipv een jog of sprint.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:45
    Niet zo verwonderlijk, he ? Als je gewend bent om de volle 90 minuten te spelen en je mag nu alleen de laatste 5 minuten het veld in. En als er dan ook nog eens het verkeerde nummer op het wisselbord in het rood staat, die er vervolgens (terecht) weigert om er uit te gaan...en dat je dan 2 minuten lang staat te blauwbekken voor Jan met de korte achternaam langs de zijlijn moet gaan wachten in de Deense kou....Dan kan ik me dat wel voorstellen.
    Vind ik leuk
    The Genius +3515
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:16
    ik vind dat dus wel verwonderlijk. Het feit dat "wij" met zijn allen bij sporters "kleutergedrag" goed keuren vind ik maar een raar fenomeen. Als jij altijd je presentaties doet voor klant X en je collega moet het nu doen maar je moet hem wel helpen bij kleine dingetjes... moet je je voor de grap eens ook eens zo opstellen. denk dat je de wind van voren krijgt.

    Edit: daarnaast ben ik van mening dat je als wissel (als je jezelf al zo goed vind) juist met energie in het veld moet komen om a) je team een boost te geven b) te laten zien dat je eigelijk vanaf het begin had moeten starten
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:48
    Haar uitstraling is er nooit eentje van; 'ik heb er zin in'.
    Maar ze tikt de ballen wel makkelijk binnen.
    Vreemd dat niemand dit opviel toen ze ons kampioen maakte.

    Begrijp alleen niet waarom ze gepikeerd was, want zij zelf was niet fit die wedstrijd daarvoor, nou dan schiet Lineth ze mooi binnen en dan staat die er in. Maar ze levert wel een assist op Lineth, al vermoed ik niet dat het de bedoeling was. :)
    Vind ik leuk
    mcmodd +24233
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:39
    Ik snap echt niet waarom er zo kinderachtig wordt gereageerd hier. Deze onvolwassen reacties tonen echt aan dat mensen soms mentaal de pubertijd niet, en misschien wel nooit, op een gezonde manier voorbij komen. Als jongetjes niet begrijpen hoe de ongesteldheid van vrouwen met hun eigen bestaan verweven is en dus noodzakelijk voor hun bestaan, krijg je deze flauwekul.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:53
    Onderbroekenlol...
    Vind ik leuk
    Cappie +7389
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:44
    Maar als je ergens een grapje over maakt dan wil dat toch niet zeggen dat je niets begrijpt over het onderwerp van het grapje. Of het niet respecteert?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:00
    "Deze onvolwassen reacties tonen echt aan dat mensen soms mentaal de pubertijd niet, en misschien wel nooit, op een gezonde manier voorbij komen"

    Neem aan dat je daar al een poosje van op de hoogte was en dat je daar niet specifiek dit topic voor nodig had?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11186
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:05
    Assumptions is the mother of... ;-)
    Vind ik leuk
    mcmodd +24233
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:10
    Nee, daar hadden blijkbaar een paar mensen behoefte aan om hun puberaal gedrag opzichtig tentoon te stellen. Als we naar het topic terug gaan begrijpen we dat Miedema laat zien dat het vrouwenvoetbal zich blijkbaar zo goed ontwikkelt, dat er nu ook echt concurrentie voor posities komt en derhalve teleurstelling die er al jaren bij de mannen bestaat.
    Om daar een off topic onbenullig commentaar op los te laten is wel erg zot en bovendien erg vrouwonvriendelijk. Dat dit gezien wordt dat ik een moraalridder zou zijn neem ik voor lief, maar dat verwacht je niet van volwassenen.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2193
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:14
    Een moraalridder genoemd worden is hier een groot compliment!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:33
    Je bent niet bekend met volgende tegeltjeswijsheid?

    'De ware puberteit duurt een leven lang'.

    ;)
    Vind ik leuk
    mcmodd +24233
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:13
    Nee, die kende ik nog niet. Ik ben ook niet zo van de tegeltjes.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:04
    Ach ik ben blij dat ik dat stadium voorbij ben.
    Als het denkvermogen van iemand van 12 je ideaal is.
    Dan bleef de ontwikkeling verder dus uit. :)
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:29
    Het is meer de algemene beleving op VP, mijn persoonlijke ontwikkeling heeft gelukkig niet stilgestaan, bedankt voor je interesse ;).

    Maar geef toe, ook jij verlangt wel eens terug aan die zorgeloze tijd
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:15
    Dat doe ik zéker ja, de lange en warme zomers, zonder stress maar er waren ook onzekerheden van wel of niet de wereld begrijpen en wisselingen van geluk en ongeluk.

    Maar bij de Wereld Draait Door zitten wel eens pubers van 60 en dan wordt het wel sneu toch?
    En toen ik 14 was wilde ik heel graag 20 worden... alleen daarna ging het me iets te snel. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:31
    Pfffff snowflake!!
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:58
    Deze jongetjes zien een vrouw en dan wordt hun denken geregeld door dat ding tussen hun benen.
    Ik heb genoten van de inzet van die meiden, maar ook van de mogelijkheden die Wiegman heeft... veel creativiteit, veel inzet, klasse voorzetten, scherpe spitsen, goede passes van achteruit en geconcentreerd verdedigen. Dat vrouwenvoetbal maakt mega grote stappen.
    En als ze de bal kwijt raken, dan knokt dat hele team om hem weer te pakken te krijgen, komende week de mannetjes weer... dat wordt billenknijpen en hopen op een countertje.
    Nee, doe mij de Leeuwinnen dan maar... ik zie geen tattoo's, brillen oortelefoontjes, ze praten met supporters en zijn onze helden, nogmaals, ik genoot ook van de techniek en tactische keuzes.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:05]
    Vind ik leuk
    mcmodd +24233
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:10
    Zonkijk hier ook naar Cookee. Heb het vrouwenvoetbal van pak ‘m beet 50 jaar geleden (ja heus) vergeleken met dat van nu. Daarbij het mannenvoetbal van toen met de vrouwen van nu. Het is ontzettend langzaam met die vrouwen gegaan, maar vooral de laatste zes, zeven jaar ging het hard tot dit niveau toe. Het mannenvoetbal van 50 jaar geleden steekt in het nadeel af tegen de vrouwen nu, dus de prestaties van toen van Ajax, PSV en Feyenoord vallen echt in het niet bij de kwaliteit en prestaties van het huidige Leeuwinnenoranje. Sarina Wiegman is niet onterecht zo onderscheiden voor haar prestaties. Natuurlijk heeft ze daarbij nu ook een goede staf waarmee ze mag werken.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:57
    Het is ook puur voetbal, de fysieke verschillen van een Pogba en Sneijder zijn er niet, het gaat dus om wie technisch/tactisch de beste is.
    Maar dat vergelijken wat men doet is onzin, als een renpaard tegen Usain Bolt moet lopen dan lacht ie er ook om.

    Wiegman heeft nog spelers om dwingend te spelen en creativiteit om iets open te breken en spelers met een voorzet. Als Sarina het mannen-oranje moest doen, dan had ze het ook lastiger. Maar de inzet bij de meiden is onnavolgbaar ook het speltempo ligt erg hoog. Maar goed in alle sporten zijn onze vrouwen beter.

    Nu je dat zegt over vroeger, denk je dat spelers als Hanegem, Lenstra nu nog mee zouden kunnen? Het voetbal is sneller en fysieker toch? Al geef ik toe dat ik graag weer eens zo'n ouderwetse dribbelkoning zou willen zien.
    Vind ik leuk
    FCKip +645
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:50
    Miedema overschat zichzelf een beetje. Als het erop aankwam heeft ze nooit wat laten zien. Terecht dus. Ze kan niet zeggen dat ze de kansen niet gehad heeft.
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:30
    Nooit wat laten zien? 51 goals in 65 wedstrijden?

    EK 2017.. Scoorde in de kwartfinale, halve finale en 2 keer in de finale!

    WK 2015 Playoffs tegen Italie. Nederland scoorde 3 goals en Miedema scoorde alle 3...
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:23
    haha ja het kippetje kijkt kennelijk nog niet zo lang naar het dames elftal.
    Wat een onbenul :))
    Vind ik leuk
    FCKip +645
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:42
    Beetje onnodige reactie, of is Miedema je vriendin en heb ik je op je soplul getrapt.

    Misschien moet je hem ook uit de sop halen, wordt je rimpelig en chagrijnig van...
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    maandag 15 oktober 2018 om 08:46
    ohh ik heb op iemands gevoelens getrapt :)

    Sorry knullie. Maar als je dom lult kan zoiets gebeuren.
    Vind ik leuk
    FCKip +645
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:25
    Volgens mij is dat juist precies mijn reactie op jou. Grapjas... ;)
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:46
    Ja jij begrijpt wel meer niet merken we :)
    Vind ik leuk
    FCKip +645
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:56
    Gelukkig vind je jezelf leuk...
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:50
    Oh ik vind jouw onnozelheid ook wel leuk hoor
    Vind ik leuk
    FCKip +645
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:27
    Dat is fijn, heb ik tenminste iemand gelukkig gemaakt.
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:47
    Ja met elke extra reactie van jou wordt mijn leven een heel stuk beter.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:51
    Goede reactie Basschot, kom niet aan Miedema, ze heeft een indrukwekkende staat van dienst.
    Vind ik leuk
    FCKip +645
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:40
    Cijfertjes zeggen ook niet alles. Waar was ze in de groepsfase op dat EK?
    Ondanks de cijfertjes was ze ook geen speelster van het toernooi. Overschat zichzelf behoorlijk.

    Daarbij is het wel een diva'tje, wat haar gunningsfactor niet ten goede doet.
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    zondag 14 oktober 2018 om 10:00
    Cijfers zeggen wel degelijk wat! En winnen ook! Juist als het er op aankomt stond ze er! Kip je staat jezelf voor gek te maken! Heb het maar over diva Martens! Zie ik zeer weinig van!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:53
    Niet leuk als je jaren de onomstreden spits bent en je moet nu plaats nemen op de bank ter wille van een betere spits. Daar kan je best chagrijnig van worden. Gewoon beter je best doen Miedema. Niets meer en niets minder.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1220
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:25
    Alleen miedema is een stuk beter. Voor deze wedstrijd heeft dat andere mens niks noemenswaardig gepresteerd
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:11
    Miedema oogt nooit scherp, maar misschien is dat haar kracht.
    De tegenstander denkt, ik heb haar in de tas.
    En dat andere mens heet overigens Beerensteijn, die is vlijmscherp.
    Maar de focus is nu weer op het creeeren van een conflict.
    Ze hebben nogmaals 2x gewonnen van de EK-finalisten Denemarken en dat is een wereldprestatie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    Futre +3144
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:01
    Miedema is een statische Houten Klaas. De Luuk de Jong van Oranje.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:06
    Luuk mocht willen dat hij zo technisch was.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:07
    Om Miedema nu gelijk af te branden heeft weinig zin lijkt me, Ze blijft een goede spits. Beerensteyn waardevol om tegen denemarken in beide wedstrijden te scoren en belangrijk te zijn. Hadden de mannen ook maar 2 spitsen die van top niveau zijn.
    Vind ik leuk
    Jahike +312
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:14
    Het is inderdaad een luxe probleem. Alhoewel ik vind dat Beerensteyn een stuk scherper is dan Miedema. Daarnaast is ze sneller en beter in de combinatie. Het is misschien de vorm van de dag, maar ik snap de keuze van Wiegman wel. Miedema kan maar 1 ding doen, bewijzen dat ze beter is. Knokken helpt meer dan chagrijnen.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:59
    Ben bang dat Beerensteyn dusdanig veel beter is, dat haalt ze nooit meer in.
    Clasie zal ook niet beter worden dan Wijnaldum, om maar eens een vergelijking te trekken. Of Miedema is Huntelaar en Beerensteyn Dolberg (met een kleurtje), ook een leuke vergelijking.
    Vivianne zal moeten hopen op schorsingen en blessures bij Beerensteyn om nog speeltijd te krijgen.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1220
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:29
    https://nl.soccerway.com/players/vivianne-miedema/195616/

    Of

    https://nl.soccerway.com/players/lineth-beerensteyn/259610/


    Miedema is een stuk beter hoor en ze zijn bijna even oud.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:21
    Beerensteyn kan ook op links of rechts of op 10, je kunt ook afwisselen. Maar Vivianne is wel veel technischer en creatiever dan Huntelaar... ik vind Beerensteijn meer de scherpe Huntelaar want ook Dolberg zie je soms minutenlang niet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24233
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:31
    Rowena, ik denk dat het gewoon een kwestie van vorm is. Op deze manier kan je de spitsen motiveren want vormverlies heeft te maken met zelfvertrouwen en soms met andere zaken waarmee mensen in het leven nu eenmaal te maken krijgen. Daar is wat aan te doen natuurlijk, dus ik schrijf Miedema nog niet af.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:24
    Miedema was niet fit, daarom speelde Beerensteyn, er was ook geen vormcrisis want ze scoort elke week bij Arsenal, maar met haar goal-record is afschrijven niet aan de orde, ze kunnen het ook afwisselen. Beerensteijn kan ook op links of rechts.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:18
    Miedema is anders, die sust je in slaap en Lineth die is scherp.
    De mannen hebben geen goede Lieke, geen Vief, geen Lineth, geen Sherida, geen Danielle, geen Shanice, en al helemaal geen Jackie.
    Ik zag dinsdag een dominant Oranje, bij de mannen is het een kwestie van tegenhouden en hopen we op een vies countertje.

    Jammer dat VP over deze narigheid praat, wie wissel is die baalt, simpel. Maar 2x gewonnen van Denemarken en we zitten nog op schema, dat is een wereldprestatie.
    Vind ik leuk
    pos +8852
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:25
    Als je concurrent scoort en beslissend is moet je gewoon je mond houden en ook een beetje blij zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:26
    Dat vind ik ook, want door die concurrent zit Oranje nog in de race.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:44
    Het artikel lokt wel een aantal gevleugelde uitspraken uit.
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:45
    Beerensteyn is gewoon beter..klaar
    Zij zal voorlopig op de bank terecht komen
    Ja dat zal ze inzien en daarom.pissig zijn
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:06
    Enige verontwaardiging kan ik me wel voorstellen.
    Topscorer en koploper van Engeland op de bank houden ten faveure van een bankzitter van de nr 3 in Duitsland.

    Heb het idee dat Wiegman samen met Danny Blind op de trainers cursus heeft gezeten.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:28
    Miedema was niet fit... dus speelde Lineth... en die pakt haar kans.
    Das heel fijn voor het team en voor de coach en voor liefhebbers.
    Want dan doen we toch in het voetbal nog een beetje mee.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:12
    Miedema en een sterke mening? Hoor haar nooit zeggen dat ze er geen kut van kan....
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:30
    Ze is 22 jaar oud en alltime topscrorer, ik meen 51 goals in 62 wedstrijden.
    Ga je schamen. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:15
    En terecht, 80% inzet tonen is niet voldoende bij zulke belangrijke wedstrijden de vedette uithangen doe je maar bij je cluppie voor je land geef je 200%
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:16
    Miedema vertoont Huntelaar streken / trekjes. Ook Haas Jan vertoonde nare en vervelende trekjes wanneer hij niet in de basis stond bij het NE. Daarbij stond bij Haas Jan zijn eigen belang voor op het grote belang van het NE.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:32
    Als je de hele week traint dan wil je ook spelen, niks mis met geldingsdrang want Huntelaar is net als Beerensteijn vlijmscherp.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:12
    Met geldingsdrang is niet mis, maar met misdragen in een selectie wel. En zeker op een belangrijk toernooi als een EK of WK waarbij men wekenlang van huis is en met elkaar moet zorgdragen voor een goede sfeer. Het kan niet zo zijn dat alle spelers, die te weinig spelen naar hun zin, dergelijk arrogant en egoïstisch gedrag vertonen zoals Huntelaar dat deed destijds. Goed dat hij niet meer opgeroepen wordt voor het NE. Rotte appels kan men beter thuis laten.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:02
    Nou een sacherijnige kop is niet leuk om wekenlang naar te kijken, maar daarom kan je nog wel normaal in de omgang doen. Kieft en Bosman zullen ook niet vrolijk geweest zijn toen Basten ineens ging scoren. Maar je doet het als geheel.

    Maar we focussen teveel op uitstraling. Ziyech was en is geweldig en of hij nu de hele tijd lacht of vervelend kijkt zegt me niet veel, toen en nu zijn de medespelers blij met hem, dus dan maakt het niks uit.
    Vind ik leuk
    Bas Bus +64
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:41
    Ongelooflijk die Miedema.
    Presteert niets in het NL-elftal ...volledig terecht dat ze niet in de basis staat.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:37
    Ze is all-time topscorer en nog maar 22.
    Je moet maar even op de bank nu Bas. ;)
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:11
    er zullen wel haters komen, maar kan er geen vrouwelijke vp komen? ik vind het echt niks te maken hebben met de mannen variant. Lekker 21e eeuw, het zal allemaal wel. maar vrouwen basketbal is ook geen reet aan, evenals honkbal. sommige sporten moet je zo laten, en voor degene die de sport willen beoefenen is er zat animo, maar om het ook de aandacht te gaan geven zoals bij de mannen in deze sporten gaat mij te ver.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:51
    www.vrouwenvoetbalprimeur.nl.

    Moet je wel effe iedere week het stoof vanaf blazen want daar komt geen hond.
    Vrouwenvoetbal is alleen "interessant" als er voor de rest echt helemaal niks anders is.
    En zelfs dan niet.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:58
    VP had misschien 2 berichter erover... treurig weinig, dit weekend moeten we de mannen weer zien, dat wordt tegenhouden en hopen op een vies countertje. De vrouwen horen bij de besten en als jij supereure techniek, tactiek, snelheid t.o.v. de tegenstander niet waardeert, dan kijk jij maar naar mannen, daar zul je dat alleen bij tegenstanders zien.
    Vind ik leuk
    debacle +487
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:00
    Ik heb mezelf vaker zitten verbijten dat ze de makkelijkste ballen niet binnenschoot... en dan niet werd gewisseld. Nu krijg een ander een kans en die pakt hem wel... simpel as that, so shut youre m...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:00
    Wat een ongepaste reacties! Waarom kan er niet normaal gereageerd worden op haar tegenvallende spel?
    Miedema schijnt bij haar eigen team goed te presteren maar bij het Nederlands elftal lukt het niet meer, en dan zal je plaats moeten maken voor een andere spits, zo gaat het nu eenmaal wanneer je topsport wilt bedrijven. Ze is nu eenmaal uit vorm en dat kan iedereen overkomen!
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:16
    Ze was niet fit maar scoort bij Arsenal aan de lopende band.
    Zijn allemaal pubers hier joh, die even uithalen daar onze all-time topscorer. Is alleen maar mooi, hoe meer concurrentie hoe beter.
    Ronald Koeman mocht willen, zoveel keus.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:30
    Flauw van de pers om een gepasseerde speler ongenoegen te laten uiten.
    Ze was niet fit en daarom stond Lineth daar en die leek veel scherper en sneller en nog kopsterk ook. Mooie kans voor Vivianne om bij Arsenal te laten zien dat ze beter is, overigens kan Lineth ook best links of rechtsbuiten. Maar wat een luxe om zulke goede speelsters te hebben.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:48
    Het begint al bijna op mannenvoetbal te lijken joh!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
    De beste 11 moet je opstellen.
    En als Midema daar niet bij hoort moet ze gewoon op de bank zitten.
    Verder niet zeuren en meer inzet tonen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:56]
    Vind ik leuk
    Napier +61
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:16
    Lineth Beerensteyn moet gewoon eerste spits blijven, zij heeft meer in huis dan Vivianne Miedema.
    Vind ik leuk
    repeP +1472
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:20
    Beerensteyn is bijzonder doelgericht, meer dan Miedema die aan het Wijnaldum-syndroom lijkt te lijden, goed spelen bij haar club maar minder in Oranje.
    Vind ik leuk
    Wiersie +0
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:51
    Miedema wil toch graag dat het vrouwenvoetbal gelijk wordt getrokken met het mannenvoetbal ! Laat haar zich dan ook wat meer als een kerel gedragen dan ! Want wat ik op het EK van haar heb gezien . Dan heeft haar trainster haar nog aardig lang de hand boven het hoofd gehouden ! Misschien moet ze daar nog even aan terug denken die mevrouw Miedema . En dan sorry zeggen en op de bank gaan zitten en heel erg hard je best blijven doen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:26
    In beide invalbeurten viel Miedema negatief op. Veel balverlies, niet meeverdedigen in het kort niet de Miedema die we kennen.

    Terecht dat Beerenstijn in de basis staat.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:19
    Zij liep ook al te janken dat ze meer geld wilde. Misschien gewoon eens niet zo zeuren.
    Vind ik leuk
    rexxo +2652
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:05
    Miedema was ook niet tevreden met de winstpremie. Die was volgens haar nog steeds niet gelijk aan die van de heren internationals. Vervelende over het paard getilde dame is het.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws