Koeman lovend over Ajax en PSV: 'Bij die clubs zitten de grootste talenten'

Koeman lovend over Ajax en PSV: 'Bij die clubs zitten de grootste talenten'

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 13:35do 11-10-2018 om 13:35

Bondscoach Ronald Koeman heeft zich positief uitgelaten over Ajax en PSV. De bondscoach vindt dat bij deze twee clubs de grootste talenten rondlopen, die zich nu op het podium van de Champions League mogen laten zien.

"Bij die twee clubs zitten ook de grootste talenten", aldus de bondscoach van Oranje in gesprek De Telegraaf. Koeman denkt dat de talenten grotere stappen gaan zetten nu zij zich kunnen laten zien in het miljardenbal. Zowel Ajax als PSV neemt daar dit seizoen aan deel. "Ze worden alleen maar beter nu ze ook Champions League voetballen."

Koeman bereidt zich met Oranje voor op twee wedstrijden. Aanstaande zaterdag is Duitsland te gast in de Johan Cruijff Arena voor de UEFA Nations League. Drie dagen later wacht in en tegen België een oefenwedstrijd. Begin september won Oranje een oefenduel van Peru (2-1). Daarin werd er afscheid genomen van recordinternational Wesley Sneijder.

Lees meer over:NederlandAjaxPSV

Plaats een reactie

Frietbakker +5599
donderdag 11 oktober 2018 om 13:44
Welke talenten deden vorig jaar ookalweer mee in de Championsleague.. welke stappen hebben zij gezet?
Vind ik leuk
Leonardus +163
donderdag 11 oktober 2018 om 13:45
Natuurlijk. Deze clubs halen de beste jeugdspelers weg bij de andere, kleinere clubs.
Vind ik leuk
rexxo +6747
donderdag 11 oktober 2018 om 19:50
Hoe denk je dat het komt dat de begroting van sommige kleinere clubs ieder jaar sluitend is?
Niet door de zegelboekjes, of iets dergelijks, zucht ..........wat een Calimero reactie.
Ik weet niet hoelang jij de voetbalwereld volgt maar het gaat al decennia op deze manier.
Vind ik leuk
Leonardus +163
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:38
Zonder kleinere clubs geen competitie mister ego Ajax. De opleidingskosten die clubs betalen voor jeugdspelers zijn 10k. Daar kun je geen begroting mee vullen. Ze noemen dat het in stand houden van de hiërarchie.
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 13:46
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:46]
Vind ik leuk
RBDK +155
donderdag 11 oktober 2018 om 13:47
Ik heb medelijden met je.
Vind ik leuk
ErikAjax +1551
donderdag 11 oktober 2018 om 13:49
Vergeet het maar.
Vind ik leuk
Roodbergen +9591
donderdag 11 oktober 2018 om 13:50
Snapje.....het zelf nog?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:51
Zielig figuur ben je
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 14:01
Treurige trol of echt wereldvreemd?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 14:25
jij bent echt een rioolrat
Vind ik leuk
ErikAjax +1551
donderdag 11 oktober 2018 om 13:49
Ik mis "de Ligt" en "de Jong" en "miljoenentransfers" in dit bericht.
Vind ik leuk
Roodbergen +9591
donderdag 11 oktober 2018 om 13:49
Dat is ook niet gek of bijzonder als je overal de talenten weg haalt, knap hoor
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:49]
Vind ik leuk
ErikAjax +1551
donderdag 11 oktober 2018 om 13:50
Leg uit? Of denk je dat de grootste talenten voor een club onder de top 2 willen spelen?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:52
Ja en iedereen kan zich op jonge leeftijd aanmelden bij de Graafschap en die halen geen spelers bij plaatselijke clubs.

Wakeup
Vind ik leuk
Mari +11717
donderdag 11 oktober 2018 om 13:54
"Bij die twee clubs zitten ook de grootste talenten"
In Nederland? Dan moet je wel een waarzegger zijn om dit te zien.
In Europa? Denk het niet. Een mannetje of 3, 4
Vind ik leuk
floormunges +1565
donderdag 11 oktober 2018 om 14:04
Vindt Frenkie de Jong zwaar overschta tegen PSV viel die door de mand en werdt ie door houteklaas Luuk zoekgespeeld, meer iemand voor niveau Aston Villa daar hoort ie thuis, de ligt kan wellicht wel naar de top.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1028
donderdag 11 oktober 2018 om 14:06
De jong teams toevoegen tot de eerste divisie heeft toch zijn voordelen
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 11 oktober 2018 om 14:25
Laten we hopen dat we daadwerkelijk hoge ogen kunnen gooien
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:20
Koeman is onze grote Redder. De Verlosser. Wij houden van Koeman.
Vind ik leuk
Wouta80 +915
donderdag 11 oktober 2018 om 16:37
Jup, vroeger Ajax Feyenoord. Nu PSV Ajax. Andere kant jatten ze ook veel (Feyenoord bij Sparta / Excelsior Ajax bij Volendam / AZ bijvoorbeeld).
Vind ik leuk
Gyrosregime +2685
donderdag 11 oktober 2018 om 17:26
En wat voegt die laatste zin toe aan dit artikel?

Echt van oja en Begin september won Oranje een oefenduel van Peru (2-1). Daarin werd er afscheid genomen van recordinternational Wesley Sneijder.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1263
donderdag 11 oktober 2018 om 19:49
Heh. Ik dacht dat psv toch 2x is afgedroogd
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:24
Ik ben er ook lovend over! Maar...als Koeman dan maar niet weer zo dom is dat hij Blind van Ajax én Luuk de Jong van PSV op stelt c.q. in laat vallen. Die beide spelers zijn zeer gemarkeerd en vertonen veel mankementen, die iedereen bekend zijn. Te traag, houterigheid, enz.
Koeman: kom alstublieft met het werkelijk momenteel sterkste elftal...
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:34
Feyenoord kan er echt helemaal niks van vergeleken met PSV en Ajax,PSV nog ongeslagen in de eredivisie en Feyenoord 1-1 tegen Willem 2 ,oei
en Ajax,1-1 tegen Bayern München en 3-0 tegen AEK Athene
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws