Duitsers 'gewaarschuwd': 'Bij Bayern - Ajax zag je dat ze niet zo slecht zijn'

Duitsers 'gewaarschuwd': 'Bij Bayern - Ajax zag je dat ze niet zo slecht zijn'

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 13:54do 11-10-2018 om 13:54

Olivier Bierhoff waakt voor onderschatting tegen het Nederlands elftal. De teammanager van de Duitsers concludeert dat Oranje er niet zo slecht voor staat als velen denken.

"We willen tegen Nederland een goede wedstrijd spelen. Je zag bij Bayern tegen Ajax, maar ook bij andere wedstrijden van Nederland, dat dit elftal niet zo slecht is als je zou denken omdat ze niet op het WK waren", aldus Bierhoff in Duitse media. "We zijn gewaarschuwd."

Bij het Duitse elftal is Leroy Sané weer terug. De aanvaller van Manchester City werd buiten de WK-selectie gehouden en kon niet altijd even goed opschieten met bondscoach Joachim Löw. "In het begin kon ik hier niet echt m'n draai vinden. Ik werk er hard aan om in tactisch opzicht beter in het elftal te passen", vertelt hij op de persconferentie.

"Er is altijd druk als je bij het nationale elftal speelt, ongeacht tegen wie. Je moet er altijd staan en goed spelen. Het is een eer om voor je land te spelen. Je moet je altijd van je beste kant laten zien."

Lees meer over:NederlandNederland

Poll

Wie gaat er zaterdag winnen?

(898 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 11 oktober 2018 om 13:56
3-0!!!!!
Vind ik leuk
ErikAjax +1551
donderdag 11 oktober 2018 om 13:58
Grappige voorspelling in combinatie met je username :D
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 14:04
Ik heb af en toe ook mijn zwakke momenten, zeker als het de wedstrijd Nederland - Duitsland betreft haha
Vind ik leuk
5697956 +3694
donderdag 11 oktober 2018 om 14:08
Ajax is er bij het EK 2020 wel gewoon bij hoor. Vraag maar aan Famke Louise.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 14:46
100%
Vind ik leuk
Bengelino +12744
donderdag 11 oktober 2018 om 13:56
nederland is geen Ajax hé
Vind ik leuk
ErikAjax +1551
donderdag 11 oktober 2018 om 13:57
Er zitten inderdaad meer PSV-ers bij de selectie.
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 13:58
Ajax is beter dan Duitsland. Er zit veel meer talent in en de spelers zijn zeker 50 tot 60 miljoen waard.
Vind ik leuk
John Garp +3917
donderdag 11 oktober 2018 om 14:02
Niet dat ik de echte Snapje? nou zo geweldig vind, maar wat jij doet, is gewoon een beetje zielig.

Plaatsvervangende schaamte dit.
Vind ik leuk
Degier +1503
donderdag 11 oktober 2018 om 14:03
Ik wist niet dat er alleen maar Nederlands elftal spelers in de basis stonden bij Ajax.
Was overigens een reactie op Bierhoff. Niet op jou.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 14:05]
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 11 oktober 2018 om 14:08
wat kan mij het schelen dat ajax beter is dan duitsland (wat ik nog maar moet zien trouwens)
Oranje vind ik wel belangrijker hahaha.
ik ga er sinds een lange tijd weer eens naar oranje toe. Ben benieuwd!
Vind ik leuk
Tfoe +3890
donderdag 11 oktober 2018 om 18:46
Ik weet niet eens waar ze spelen....
Vind ik leuk
Swout +1469
donderdag 11 oktober 2018 om 19:44
Ik weet na dit artikel pas dat ze uberhaubt nog spelen :p
Vind ik leuk
floormunges +1565
donderdag 11 oktober 2018 om 14:03
Niet alleen Bayern, maar ook het Duitse elftal is minder dan de afgelopen jaren ik geef ons aller oranje dan ook een goede kans op een mooi resultaat
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 14:03
Aan Koeman de taak er een ingespeeld team van te maken. Benieuwd of dat gaat lukken, de potentie is er!
Vind ik leuk
Daaniet123 +401
donderdag 11 oktober 2018 om 14:34
Zoveel Nederlanders voetbalden die wedstrijd niet bij Ajax mee...
Vind ik leuk
JanTa48 +7228
donderdag 11 oktober 2018 om 14:42
Oeps! Mijn glazen bol is weer eens stuk en daarom geen uitslag.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
donderdag 11 oktober 2018 om 18:47
Tuurlijk wel.die is niet stuk,gewoon een smoesje.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 15:39
Ik denk een gelijkspel 1-1
Vind ik leuk
frankn27 +5639
donderdag 11 oktober 2018 om 16:35
Bayern? is dat niet die club die in een crisis zit en in de competitie al 3 duels niet wint? dat is toch geen goede graadmeter? :)
Vind ik leuk
meloen87 +799
donderdag 11 oktober 2018 om 18:04
Ik heb er ook een zeer goed gevoel over, dat Nederland zomaar kan winnen van Duitsland. Die Mannschaft heeft op dit moment een vormdip, en Oranje begint langzamerhand te groeien. Het wordt een mooie wedstrijd, en ik gok dat Oranje met 2-0 wint. Depay met de 1-0, De Ligt scoort uit een corner de 2-0.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
donderdag 11 oktober 2018 om 18:48
Een hele mooie 1-3.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws