'Barça zoekt vervanger Cillessen en stand-in Suarez: Serie A-sensatie in beeld'

    'Barça zoekt vervanger Cillessen en stand-in Suarez: Serie A-sensatie in beeld'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 23:40do 11-10-2018 om 23:40

    FC Barcelona wil zich niet alleen versterken met een centrale verdediger, ook een spits en een keeper staan op het lijstje. De Spaanse kampioen houdt nog steeds rekening met een vertrek van Jasper Cillessen én zoekt een back-up voor Luis Suarez, meldt Marca.

    Cillessen gaf afgelopen zomer te kennen dat hij open staat voor een transfer. De Oranje-international heeft het naar zijn zin bij Barça, maar baalt van het feit dat hij tweede viool speelt achter Marc-André Ter Stegen. Aangezien daar geen verandering in lijkt te komen, behoort een vertrek in januari tot de mogelijkheden. De Catalanen zoeken daarom al naar een vervanger.

    Barça heeft daarnaast dringend behoefte aan een spits die Luis Suarez kan ontlasten. De 31-jarige Uruguayaan dringt daar zelf ook op aan. De oud-Ajacied voelt steeds meer dat hij behoefte heeft aan rustperiodes. De Catalanen lieten Paco Alcácer naar Borussia Dortmund vertrekken en hebben daardoor met Munir slechts één alternatief.

    Barça twijfelt of de 23-jarige Munir al klaar is voor het grote werk. De club stelt daarom een schaduwlijstje op met mogelijke spitsen. Onder meer Serie A-sensatie Krzysztof Piatek is in beeld, schrijft Marca. Hij scoorde voor Genoa al negen keer in zeven competitieduels dit seizoen.

    Plaats een reactie

    AllAdIn +19383
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:57
    Oh niet goed gelezen, sorry, my bad!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    Swout +1139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 03:05
    Sinds wanneer speelt Onana in de serie A? :D
    Vind ik leuk
    Joep Meloen +1446
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:02
    Suárez: volgend seizoen terug naar zijn grote liefde in Amsterdam?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19383
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:05
    Dat zei ik ook, maar Barca zoekt een stand-in voor Suarez en geen vervanger..
    Vind ik leuk
    Thobar +4398
    vrijdag 12 oktober 2018 om 04:58
    Neem nog een chocomelletje
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:09
    Perisic zou een goede stand in voor Suarez zijn
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:10
    Jeee.. hoeveel lijstjes hebben ze daar wel niet in Spanje?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:55
    Promes verkassen naar barca

    Hij doet t goed bij sevilla
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:09
    Een ruil Onana/cilessen? Hoewel Onana niet echt chique was vertrokken, Barcelona was niet heel netjes naar hem.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:18
    Een ruil? Jij bent gek... een Cillessen heeft ons geloof ik 14 miljoen opgeleverd... Onana gaat niet voor minder dan 30 of 40 miljoen weg.. zelfs voor keepers worden tegenwoordig absurde bedragen betaald. Ook Cillessen moet geloof ik al minimaal 30 kosten... Ruil en daarnaast 30 miljoen extra komt in de buurt
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:10
    Munir is nooit klaar voor het grote werk. Veel te licht.
    Vind ik leuk
    barry m +453
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:13
    ik ben ook nog beschikbaar!
    ik heb een goeie rechtse, ben snel, en schiet er minimaal 3 in per wedstrijd.
    ik ben ook een echte leider,, ook in de kleedkamer zal ik binnen een week respect krijgen van alle spelers.

    was dit maar waar,
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 04:09
    Cillessen terug naar Ajax en dan op Europees nivo keepen. Suarez afbouwen bij Ajax. Dan is iedereen tevreden...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 04:10]
    Vind ik leuk
    markie +1370
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:55
    Prima idee
    Vind ik leuk
    barry m +453
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:59
    Dat is denk ik geen slecht idee
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1497
    vrijdag 12 oktober 2018 om 05:46
    Bergwijn lijkt mij wel een optie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:34]
    Vind ik leuk
    markie +1370
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:55
    Lijkt mij niet
    Vind ik leuk
    yuuup +9940
    vrijdag 12 oktober 2018 om 06:57
    Toch niet echt de club voor Suarez. Bij Liverpool was hij zo briljant. Zelfs Salah heeft toch net niet die extra wow factor. In de tijd dat Suarez nog bij Liverpool speelde zat ik steevast elke wedstrijd klaar.
    Vind ik leuk
    markie +1370
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:56
    Hij wordt daar op handen gedragen. Als je bij barca speelt ben je niet de enige goede voetballer
    Vind ik leuk
    Leozao +5615
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:29
    Cillesen: typisch geval van de good place at the bad time..
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:50
    Wie wil een keeper die al jaren amper speelt? Maar misschien kan hij elders ook lekker op zijn geliefde bank kan plaatsnemen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:50]
    Vind ik leuk
    markie +1370
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:57
    Onzin, hoort gewoon bij een topclub onder de lat
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1504
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:04
    Onzin, hoort gewoon bij een subtopper op de bank.
    Vind ik leuk
    markie +1370
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:34
    Natuurlijk jonge
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1497
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:35
    Bij Oranje gewoon onder de lat. Al die andere keepers die wel spelen, kunnen niet tippen aan Cillisen bij Oranje.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:25
    Cilissen is een grote droef. Maakt steeds meer fouten. Weg met de bankzitters!
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1497
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:56
    Noem eens een paar fouten dan??
    Vind ik leuk
    Emnu +5622
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:42
    Mwah, toch al 4 bondscoaches op rij.

    Zullen er met z’n vieren toch iets meer kijk op hebben dan jij, vermoed ik zo.
    Vind ik leuk
    barry m +453
    zaterdag 13 oktober 2018 om 03:12
    ik vind het ook raar dat hij bij het nederlands elfat zit.
    hij zal best goed zijn en noem het maar op maar wedstrijdritme heeft hij niet
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:39
    Barça twijfelt of de 23-jarige Munir al klaar is voor het grote werk.

    Hoe oud moet die jongen dan zijn 30? Wat een lulkoek. Suarez is over de top heen. Hij word 32 jaar en wil zijn spelersloopbaan afsluiten bij Ajax. Dat waren de woorden van Suarez voordat hij naar Liverpool vertrok. Nu het salarisplafond is opgeheven bij Ajax moeten de Amsterdammers gaan voor Cillissen en Suarez. Na dit seizoen wordt Ajax leeg gekocht en om op niveau te blijven met PSV moeten ze nu al beginnen met de selectie van het nieuwe seizoen. Bij Ajax vertrekken de Ligt, de Jong, Onana, Dolberg(mits hij zijn niveau van 2016 haalt) Ziyech, Mazraoui en Neres. Dat is bijna je hele elftal.
    Vind ik leuk
    Demi +306
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:40
    Ik zie Bergwijn nog wel vertrekken richting Barcelona
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:44
    Pique vervangen lijkt me de grootste prioriteit. Maar die zal wel op een ander lijstje staan.. De Ligt aantrekken lijkt me topprioriteit voor Barca. Ook voor Bayern trouwens!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:44]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:03
    Leuk nieuws voor deze Vrijdag!
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:01
    Goeie keeper
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws