'Barça zoekt vervanger Cillessen en stand-in Suarez: Serie A-sensatie in beeld'

'Barça zoekt vervanger Cillessen en stand-in Suarez: Serie A-sensatie in beeld'

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 23:40do 11-10-2018 om 23:40

FC Barcelona wil zich niet alleen versterken met een centrale verdediger, ook een spits en een keeper staan op het lijstje. De Spaanse kampioen houdt nog steeds rekening met een vertrek van Jasper Cillessen én zoekt een back-up voor Luis Suarez, meldt Marca.

Cillessen gaf afgelopen zomer te kennen dat hij open staat voor een transfer. De Oranje-international heeft het naar zijn zin bij Barça, maar baalt van het feit dat hij tweede viool speelt achter Marc-André Ter Stegen. Aangezien daar geen verandering in lijkt te komen, behoort een vertrek in januari tot de mogelijkheden. De Catalanen zoeken daarom al naar een vervanger.

Barça heeft daarnaast dringend behoefte aan een spits die Luis Suarez kan ontlasten. De 31-jarige Uruguayaan dringt daar zelf ook op aan. De oud-Ajacied voelt steeds meer dat hij behoefte heeft aan rustperiodes. De Catalanen lieten Paco Alcácer naar Borussia Dortmund vertrekken en hebben daardoor met Munir slechts één alternatief.

Barça twijfelt of de 23-jarige Munir al klaar is voor het grote werk. De club stelt daarom een schaduwlijstje op met mogelijke spitsen. Onder meer Serie A-sensatie Krzysztof Piatek is in beeld, schrijft Marca. Hij scoorde voor Genoa al negen keer in zeven competitieduels dit seizoen.

Plaats een reactie

AllAdIn +22406
donderdag 11 oktober 2018 om 23:57
Oh niet goed gelezen, sorry, my bad!
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 23:58]
Vind ik leuk
Swout +1500
vrijdag 12 oktober 2018 om 03:05
Sinds wanneer speelt Onana in de serie A? :D
Vind ik leuk
Joep Meloen +1416
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:02
Suárez: volgend seizoen terug naar zijn grote liefde in Amsterdam?
Vind ik leuk
AllAdIn +22406
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:05
Dat zei ik ook, maar Barca zoekt een stand-in voor Suarez en geen vervanger..
Vind ik leuk
Thobar +4534
vrijdag 12 oktober 2018 om 04:58
Neem nog een chocomelletje
Vind ik leuk
voorstopper +1087
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:09
Perisic zou een goede stand in voor Suarez zijn
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:10
Jeee.. hoeveel lijstjes hebben ze daar wel niet in Spanje?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:55
Promes verkassen naar barca

Hij doet t goed bij sevilla
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:09
Een ruil Onana/cilessen? Hoewel Onana niet echt chique was vertrokken, Barcelona was niet heel netjes naar hem.
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:18
Een ruil? Jij bent gek... een Cillessen heeft ons geloof ik 14 miljoen opgeleverd... Onana gaat niet voor minder dan 30 of 40 miljoen weg.. zelfs voor keepers worden tegenwoordig absurde bedragen betaald. Ook Cillessen moet geloof ik al minimaal 30 kosten... Ruil en daarnaast 30 miljoen extra komt in de buurt
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:10
Munir is nooit klaar voor het grote werk. Veel te licht.
Vind ik leuk
barry m +476
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:13
ik ben ook nog beschikbaar!
ik heb een goeie rechtse, ben snel, en schiet er minimaal 3 in per wedstrijd.
ik ben ook een echte leider,, ook in de kleedkamer zal ik binnen een week respect krijgen van alle spelers.

was dit maar waar,
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 04:09
Cillessen terug naar Ajax en dan op Europees nivo keepen. Suarez afbouwen bij Ajax. Dan is iedereen tevreden...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 04:10]
Vind ik leuk
markie +2369
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:55
Prima idee
Vind ik leuk
barry m +476
vrijdag 12 oktober 2018 om 22:59
Dat is denk ik geen slecht idee
Vind ik leuk
MOKUM*** +1902
vrijdag 12 oktober 2018 om 05:46
Bergwijn lijkt mij wel een optie.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:34]
Vind ik leuk
markie +2369
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:55
Lijkt mij niet
Vind ik leuk
yuuup +10427
vrijdag 12 oktober 2018 om 06:57
Toch niet echt de club voor Suarez. Bij Liverpool was hij zo briljant. Zelfs Salah heeft toch net niet die extra wow factor. In de tijd dat Suarez nog bij Liverpool speelde zat ik steevast elke wedstrijd klaar.
Vind ik leuk
markie +2369
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:56
Hij wordt daar op handen gedragen. Als je bij barca speelt ben je niet de enige goede voetballer
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:50
Wie wil een keeper die al jaren amper speelt? Maar misschien kan hij elders ook lekker op zijn geliefde bank kan plaatsnemen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:50]
Vind ik leuk
markie +2369
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:57
Onzin, hoort gewoon bij een topclub onder de lat
Vind ik leuk
B. Alrond +1825
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:04
Onzin, hoort gewoon bij een subtopper op de bank.
Vind ik leuk
markie +2369
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:34
Natuurlijk jonge
Vind ik leuk
MOKUM*** +1902
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:35
Bij Oranje gewoon onder de lat. Al die andere keepers die wel spelen, kunnen niet tippen aan Cillisen bij Oranje.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:25
Cilissen is een grote droef. Maakt steeds meer fouten. Weg met de bankzitters!
Vind ik leuk
MOKUM*** +1902
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:56
Noem eens een paar fouten dan??
Vind ik leuk
Emnu +6562
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:42
Mwah, toch al 4 bondscoaches op rij.

Zullen er met z’n vieren toch iets meer kijk op hebben dan jij, vermoed ik zo.
Vind ik leuk
barry m +476
zaterdag 13 oktober 2018 om 03:12
ik vind het ook raar dat hij bij het nederlands elfat zit.
hij zal best goed zijn en noem het maar op maar wedstrijdritme heeft hij niet
Vind ik leuk
Demi +338
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:40
Ik zie Bergwijn nog wel vertrekken richting Barcelona
Vind ik leuk
Come on Utreg +29067
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:44
Pique vervangen lijkt me de grootste prioriteit. Maar die zal wel op een ander lijstje staan.. De Ligt aantrekken lijkt me topprioriteit voor Barca. Ook voor Bayern trouwens!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:44]
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:03
Leuk nieuws voor deze Vrijdag!
Vind ik leuk
Reinout1 +29
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:01
Goeie keeper
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws