Cocu gesaboteerd in Turkije: 'Hoe Bosz werd tegengewerkt had ook in B-film gekund'

    Cocu gesaboteerd in Turkije: 'Hoe Bosz werd tegengewerkt had ook in B-film gekund'

    vrijdag 12 oktober 2018 om 06:56

    Het grote nieuws dat Phillip Cocu werd tegengewerkt bij Fenerbahçe is aangekomen bij de trainer. De 47-jarige in Eindhoven geboren trainer moest er even van bijkomen.

    Dat schrijft het Algemeen Dagblad. Woensdagavond kwam naar buiten dat assistenten van Cocu de boel aan het saboteren waren. Fenerbahçe-voorzitter Ali Koc bracht een bizar complot naar buiten. Enkele Turkse assistenten hebben er vanaf het eerste moment alles aan gedaan om Cocu op stiekeme wijze een loer te draaien. Zo is cruciale trainingsinformatie achtergehouden of zelfs doorgespeeld naar een derde partij. Voor de topper tegen Besiktas lag er plots een tapijt in de kleedkamer.

    Volgens de assistenten zou hij daar na de nederlaag in opgerold worden om hem terug te sturen naar Nederland. Koc heeft de assistenten inmiddels ontslagen.
    Het is voor Cocu nu deels duidelijk waarom hij Fenerbahçe nog niet aan de praat heeft gekregen. Na het heftige nieuws moest de trainer even bijkomen. Voor hem en assistenten Chris van der Weerden en Erwin Koeman is nu wel een aantal dingen op zijn plek gevallen, aldus het AD.

    'In Nederland zijn we geneigd te zeggen: typisch Turkse toestanden. Cocu wist ook dat hij in de meest emotionele voetbalcultuur van Europa ging werken, dus hij nam een risico. Maar: gaat het er eigenlijk zoveel anders aan toe bij pak 'm beet Ajax, als daar weer eens eens machtsstrijd uitbreekt? Hoe Peter Bosz twee jaar terug werd tegengewerkt binnen zijn eigen staf, dat had ook zo in een B-film gekund', schrijft de krant.

    De grootste tegenstanders van Cocu zijn weg, maar dat maakt de doelstelling niet minder moeilijk voor de Nederlander. Fenerbahçe staat op een vijftiende plek in de competitie, slechts één plek boven de degradatiezone. 'En stel dat hij alsnog slaagt in Turkije, dan is Cocu meteen klaar voor de hectiek van pakweg een grote club in Spanje', sluit het AD af.

    Lees meer over:Süper LigFenerbahce

    Plaats een reactie

    TheSavior +916
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:02
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:10]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13407
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:27
    Wtf heeft Nouri met Cocu te maken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:26
    Helemaal niks, maar hij refereert overal aan Nouri, triest figuur is het.
    Vind ik leuk
    grunnfan +273
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:03
    Ja wat een zielige vertoning van die The SAVIOR elke keer . Allemaal rapporteren die idioot!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:55
    En 11 likes
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:29
    Tja. Je staat bovenaan. Maar waarmee?
    Vind ik leuk
    kerel +1984
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:47
    En toch 2 likes..
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:57
    Gisteren zag ik n berichtje waarin gezegd werd dat Ziyech niet veel zou gaan opleveren want hij was Marokkaan en dus asociaal en onbetrouwbaar.
    Stond binnen n half uur op 16 Likes. Je moet ook niet een te hoge pet op hebben van de gemiddelde VP-reaguurder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:28
    Aldus de persoon die elk artikel aangrijpt om Blind af te zagen, ongeacht of het artikel daar over gaat.
    Wat een ongelofelijk stiekem hypocrietje ben jij zeg!!
    Vind ik leuk
    Pec010 +2071
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:21
    Weet je wat een trol is? En dat je trollen niet moet voeren?
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:35
    Heb je het nou over/tegen mij, Wilbert?
    Nee, kan niet. Over mijn zoon niets dan goeds!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:30
    Ahhh wat een tranentrekkertje, ik ben echt geroerd!
    Uitgerekend jij, een van de grootste provocateurs op dit forum, gaat nu de 'vredesactivist' uithangen?!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:31
    Over hypocriet gesproken en jezelf voor lul zetten....
    Vind ik leuk
    pietprecies +4825
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:12
    Ik gok dat hij meer doelt op wat Bosz hier in godsnaam mee te maken te maken heeft en dat die vergelijking net zo min ergens op slaat.

    Daar heeft hij wel een punt mee alleen waarom dan over Nouri beginnen is me dan weer niet duidelijk, had dan Aad de Mos genomen als vergelijking
    Vind ik leuk
    Henk020 +41
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:38
    Ligt misschien aan mij maar ik snap jouw denkwijze niet helemaal... cocu-bosz-nouri...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:31
    Hij snapt er zelf ook geen drol van, maar hij wilde gewoon de eerste reactie plaatsen.
    Vind ik leuk
    SanKev +759
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:42
    En de award voor meest waardeloze comment van het jaar gaat naar....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:32
    Haha, doe de televizierring en de nobelprijs voor de vrede er ook maar meteen bij;)
    Vind ik leuk
    SanKev +759
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:52
    Die nobelprijs voor de vrede vind ik nog wel een idee ja. Hij heeft het voor elkaar gekregen dat supporters van alle clubs het eventjes met elkaar eens zijn.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1683
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:49
    Eh dit isde meest vreemde reactie van het jaar geloof ik 😲
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:25
    Ach daar hebben we weer een nieuwe variant op Blindsy en 'AS Roma', 1 naampje in hun hoofd en daar voortdurend over zeiken, ook al heeft die persoon zoals in dit geval niks met het artikel te maken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:26]
    Vind ik leuk
    13 +13182
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:01
    En jij plaatst nu naar Blindsy toe al de 3e afzeikerige reactie in korte tijd. En ik kan je vertellen dat Blindsy heel vaak normale, lezenswaardige reacties plaatst. Ondertussen beweer jij geen Ajacied te zijn, maar een Fortunees, maar het lijkt er verdacht veel op dat je als door een wesp gestoken reageert als iemand ook maar iets schrijft over Ajax wat je als negatief zou kunnen opvatten. En dan schrijft Blindsy hierboven ook nog eens iets wat niet negatief op te vatten valt, behalve door jou blijkbaar. Als je zonodig commentaar moet leveren, geef dan lik op stuk op een bepaalde reactie, maar ga niet op een normale reactie van alles erbij halen.
    Ik schreef hier ook eens iets heel positiefs over Ajax en toen vond een of andere doorgedraaide Ajacied het ook nodig om me aan te vallen omdat ik zogenaamd altijd negatief schrijf over Ajax. Ja joh, dat maakt het echt leuker op dit forum!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:05
    Pff Soesa, wat ben jij een ontzettend licht geraakt recalcitrant vrouwtje geworden zeg.
    Vroeger een leuke vlotte dame waar je goed mee kon discussiëren, tegenwoordig een copietje van de alles rechtlullende Femke Halsema, echt zéér vermoeiend!!
    Vind ik leuk
    buenosje +869
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:10
    Deze reactie bewijst toch wel het gelijk van 13.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:13
    Als jij op basis van 1 reactie wilt oordelen, be my guest!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:18
    Je bent toch ook gewoon een Ajacied, doe dan niet zo je best om het te verbergen. Je komt zo sneu over.
    Vind ik leuk
    13 +13182
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:50
    😂 Mijn spontane ende felle reactie representeert de zorgvuldig haar woorden kiezende politica Femke Halsema? 🤣
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:51]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:56
    Femke Halsema, de burgermoeder van Amsterdam en dus automatisch Ajaxfan. De WilbertikdoealsofikvoorFortunabenmaareigenlijkbenikAjaciednetalsdienepPool-cirkel is weer rond..
    Vind ik leuk
    13 +13182
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:01
    En dus geeft hij mij op zijn manier per ongeluk een dik compliment door mij met haar te vergelijken, lol.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:02
    Blijf jij maar lekker jezelf, daar kan geen troll tegen op! ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:00
    Dit klinkt veel meer als een kerel die niet ervan gediend is dat een vrouw hem van repliek dient. Je hoeft een ander niet kleiner te maken om groot te zijn. Ff je ego opzij, de kritiek aanvaarden als een man en verder.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:17
    Second that!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20811
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:03
    Ja hoor AD rioolratten...
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:18
    Zal eerst een paar spelers moeten halen, dit elftal is bagger.
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:32
    Met deze selectie mag je in Turkije niet zo laag staan. Heb je het afgelopen weekend niet gezien?
    Vind ik leuk
    Bertus +5282
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:33
    Vies spel wat ze daar gespeeld hebben. Mooi dat de grootste man het dan toch voor Cocu opneemt. Maar eigenlijk weet je bij voorbaat al dat werken in dat land onmogelijk is. Achterbaks volk.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:46
    Wel ja, twee assistenten stoken de boel op en een bevolking van ruim 79 miljoen mensen zet jij weg als achterbaks....
    Is die voorzitter die het opneemt voor Cocu ook achterbaks....?

    En dan lees je over het achterbakse spel tegen Bosz bij Ajax destijds....uhhh hoe zit dat dan met het ganse Nederlandse volk ?
    ( inclusief je DOMME kortzichtige zelf ? )
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:06
    Het waren 3 assistenten, de bevolking is ruim 120 miljoen en die kortzichtige uitspraken stellen inderdaad niet veel voor. Alhoewel het merendeel van de mensen dit denkt klopt het natuurlijk niet dat iedereen in Turkije zo is. In Nederland idem dito.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:01
    Dat is een beetje domme reactie van je:
    2016 was die bevolking 79 miljoen ruim, nu iets over de 80 miljoen, 120 miljoen is onzin. Zie:
    ps://www.google.com/search?rlz=1C1CHBF_enUS793US793&ei=qEXAW4i_MvGzggeX3bjYBg&q=inwoners+turkije&oq=inwoners+turk&gs_l

    Voorts: of het er nu 2,3 of 4 zijn of hoeveel inwoners Turkije exact telt, is helemaal niet relevant,
    het gaat om de opmerking "achterbaks volk" maar dat had je nog niet begrepen.....

    Welterusten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:27
    Haha blijkbaar kan jij niet lezen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:33
    Je begrijpt de essentie nog steeds niet of je wil dat niet begrijpen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:52
    Typisch jij om dit weer te zeggen... Ik begrijp t wel, staat duidelijk in mijn tekst. Maar ja je bent te dom om het te zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:24
    120 miljoen, inclusief de 40 miljoen buiten Turkije.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:47
    Ik had het de over inwoners van Turkije, maar dat mag ook natuurlijk, de totale populatie wereldwijd.
    Nogmaals, de relevantie ligt niet in de cijfers maar in de bewoording ; " achterbaks" waarmee je dan 120 miljoen mensen wegzet gemakshalve....en waarom ??? vraag ik mij dan af........
    Vind ik leuk
    Bertus +5282
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:28
    Sinds de grote meerderheid van het volk daar achter een dictator aan loopt ben ik heel anders over ze gaan denken. Elke anders denkende persoon wordt verlinkt en opgesloten. Dat noem ik dus gewoon achterbaks, een andere benaming is daar niet voor.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:31
    Het hele Turkse volk dus......die voor een groot deel zelf het slachtoffer zijn van onderdrukking door het regime.....waar zit je verstand jongen ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:08
    Dat heet ondemocratisch, autoritair of dictatoriaal en is de nieuwe trend in delen van Europa. Ook in Nederland doen geluiden opgeld als 'we ontketenen hier de revolutie' en dan zullen alle.... vul maar in.... wel anders piepen. De roep om sterke mannen zwelt aan en de bereidheid om andersdenkenden het zwijgen met geweld op te leggen evenzo.

    Vrij naar Heinrich Heine: 'denk ik aan de democratie in de nacht ben ik om mijn slaap gebracht'.

    Wellicht moeten we de tekenen in andere landen maar wat serieuzer nemen en kijken hoe onze eigen maatschappij zich ontwikkelt in plaats van anderen de maat te nemen en onszelf zo ver boven verheven te voelen. Ik wacht op de dag dat de Belgische voetbalschandalen de grens oversteken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:43
    De angst regeert en met alle veranderingen in onze maatschappij, met name door alle technologische toepassingen, zal die angst toenemen.
    Tenslotte; we onderwerpen ons allemaal aan het geld terwijl geld ons ten dienste zou moeten staan.
    De verkiezing van Trump is van dat alles een schrikbarend voorbeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:01
    Amen
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1378
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:21
    Als het de bewuste assistenten gelukt waren om Philip en co eruit te werken.

    Dan hadden Philip,Chris en Erwin nu wel een gratis tapijt gehad.

    Achja het kan raar lopen,
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13407
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:28
    #gelukt was
    #Phillip
    Vind ik leuk
    base +2192
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:24
    Goed zo hier heb je een sticker en nu weer je mond houden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:34
    Hahaha, maar met de afkoopsom die ze vroeg of laat gaan krijgen kunnen ze er ook eentje gaan kopen bij de Ikea;))
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:22
    Het zou over Flipje moeten gaan, maar toch komt men altijd weer uit bij Ajax... Zelfs het AD weet dat je daar beter mee scoort. En dan het liefst negatief.. Er wordt wel eens wat over de Telegraaf gezegd, maar het AD is niet veel beter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:39]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13407
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:29
    Rommelt toch altijd met trainers bij jullie?
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:32
    Alles zit nu nog even mee. Maar wie weet is het straks in Eindhoven wel gerommel met van Bommel.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:34
    Dat rijmt!
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:37
    Een van mijn verborgen talenten!
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:39
    Moet je wat mee doen!
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:41
    Vooral verborgen houden (binnenkort Sinterklaas)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:08
    Altijd zoeken jullie iets om anderen Ajax fan te noemen. Het AD geeft een voorbeeld dat het in Nederland ook voorkomt. Wees maar blij dan dat Ajax van die vieze praktijken had. En jij maar trots zijn...
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:35
    Ik geef aan dat het AD Ajax er weer bij haalt... dan heb je gelijk de aandacht. En omdat het AD uit de verkeerde hoek komt is het negatief Ajax nieuws...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:39
    Het verhaal had 5000 woorden nodig, en toen haalden ze er nog maar wat andere onzin bij.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:54
    Jij zoekt er echt te veel achter. Ajax maakt het stuk niet interessanter. Niet iedereen is geobsedeerd van hen.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:58
    Zo werkt het gewoon: jij moet hierop reageren. Als er geen Ajax had gestaan had dit aan je voorbij gegaan. Ik neem je niets kwalijk hoor, zo ben ik niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:37
    Ik reageer op die onzin van jou.

    Terwijl ik het artikel over Cocu en Fenerbahçe las.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:28
    Tja, Ajax. Noem je ook wel wat op. De kou en achterbaksheid die dáár heerst...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:36
    Ik dacht dat jij zo'n moraalriddertje geworden bent, gezien eerdere opmerkingen vandaag?!!
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:48
    Werk je bij de Story of Prive dat je dit zo goed denkt te weten?
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06
    Nee hoor. Ik gooi er gewoon eens 'n Stratummetje uit. Leuk dat je er op reageert, kabouter Hap.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:40
    Ik heb nog wat ruimte op die paddestoel kom er maar bij zitten want jij reageert net zo hard op mijn opmerking.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:29
    Ik geef gewoon antwoord op je vraag. Maar ik wil best naast je komen zitten, hoor. Mag jij mij kabouter Sar noemen.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:31
    Heb je dan ook van die flapoortjes?
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:36
    Nee, dat valt mee. Vond de beeldspraak wel leuk, maar Sar is in dit geval sarren, plagen. Kabouter Plaag vind ik ook prima. Al vind ik Sarrerdesar leuker klinken dan Plagerdeplaag 😉.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9626
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:32
    Je kan het Alles recht en Krom noemen en van alles uitmaken natuurlijk maar het blijft belachelijk dat dit gebeurd natuurlijk.
    Zogenaamde volwassenen mannen die zich als assistent voorkomen maar achter af je Dolk in je rug proberen te steken.
    En te recht dat ze ontslagen zijn die varkens.
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:43
    Zo gaat dat helaas. Wat denk je dat er met Verbeek is gebeurd. Als mensen je wegwillen, dan gaat is de trainer de lul. Groots vd voorzitter dat hij achter de trainer blijft staan en zo een eigen intense vuurdoop in het voetbal kent. Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:39
    Bij de aanstelling van Cocu werd ook al verteld dat deze voorzitter héél anders is dan de typische Turkse voorzitter. Hij blijft rustig en is niet snel onder de indruk van boze fans. En met dit als uitkomst. Ieder ander had Cocu buiten gegooid.
    Vind ik leuk
    13 +13182
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:52
    Hij zei: Wat moet gebeuren, gebeurt. En dat blijkt achteraf dus niet om Cocu, maar de assistenten te gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:28
    Ja precies. Een ander had misschien toch anders gereageerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:54
    Ik hoop dat ze nooit meer ergens aan de bak komen. Zo zie je maar dat clubs trainers ook veel meer inspraak moeten geven in het samenstellen van hun technische staf.

    Zijn Jonk en Bergkamp niet nog beschikbaar om bij Cocu te gaan helpen?
    Vind ik leuk
    13 +13182
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:09
    Grapje neem ik aan die laatste zin?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:13
    Half, denk dat ze hem daar prima kunnen bijstaan. Maar denk ook dat ze nog niet dood gevonden willen worden daar.
    Vind ik leuk
    13 +13182
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:22
    Bergkamp speelde rol in vertrek Jonk, Jongkind, assistent De Boer, Bosz...
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:42
    Zo zie je maar: als je eenmaal voor Ajax gespeeld hebt opent het deuren die voor anderen gesloten blijven!
    Vind ik leuk
    mirkoff +2051
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:52
    Ok, goed verhaal man.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:13
    lekker kort ook ;)
    Vind ik leuk
    13 +13182
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:10
    En volkomen passend bij het topic.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    Je bent scherp vandaag!
    Vind ik leuk
    Spekholz +545
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:45
    Tja, was te verwachten zoiets..
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1683
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:50
    Vreemde gebeurtenissen daar.. Nu hopen dat i de pruttel daar aan de praat krijgt
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:10
    Ik heb even een zin uit de tekst aangepast.

    Cocu wist ook dat hij in de meest corrupte voetbalcultuur van Europa ging werken, dus hij nam een risico.

    Je kan de vergelijking niet maken met Bosz. Die moest ontslag nemen ten gunste van dames tasje Bergkamp. Cocu zit er nog steeds maar de nare smaak is nog niet weg. Wat er in dat corrupte dictator staatje allemaal kan gebeuren valt niet te beschrijven. Wat een corruptie.
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:44
    Kun je mij uitleggen wat jij onder corruptie verstaat?
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:54
    Ga even Google'n en je weet het meteen.
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57
    Waarom doe je dat dan niet? En leer eens correct Nederlands schrijven. Mocht je van ouders niet naar school ofzo. 'Trots op je kneus', dat hoor ik een ouder nooit zeggen.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:13
    Doe de groeten aan Erdogan kleuter.
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:18
    Wat heeft dat allemaal met Fenerbahçe te maken joh. Nederland is toch ook geen Wilders. Denk eens na, voordat je iets stuurt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:14
    Hou toch op BOSZ is en was een drama!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:37
    Niet zo erg als jouw nieuwe nickname!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:22
    Met zo'n club zou ik, ongeacht de hoge salarissen die ze betalen, niks te maken willen hebben.
    Eer en zelfrespect zijn niet te compenseren met geld!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:24
    Eigenlijk gezegd hoop ik dat jij er een tijdje naar toe gaat en afgesloten wordt van internetverbinding.
    Vind ik leuk
    RBDK +139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:29
    Tja... als normale Westerling verwacht je dit niet. En toch weer wel. Turkije is het land waar zonder proces 10duizenden mensen worden opgepakt vanwege vermeende betrokkenheid bij de mislukte staatsgreep. Het land waar een journalist de Saudi ambassade binnenloopt om nooit meer naar buiten te gaan. Het land waar alle media in dienst van Erdogan zijn.
    Cocu mag blij zijn dat hij niet in het tapijt is gerold en dat het slechts een ’grap’ was. Een hele slechte, dat wel.
    Ben je nu nog verrast?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:45
    Als je in NL een waxinelichtje tegen de goudenkoets gooit, dan wordt je ook nodeloos opgesloten en voor gek verklaard. En op de Dam schreeuwen mag ook niet.

    Ook in NL moet je je keurig aan de regels houden, anders word je van straat geplukt. Dan ben je gek.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:03
    Om van de negerslaven, zoals ze zijn afgebeeld op de Gouwe Koets (mede gefinancieerd door het Ottomaanse Rijk), nog maar even te zwijgen..
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:47
    Gouwe Koets is de Carnaval versie vd Gouden Koets 🙄
    Vind ik leuk
    RBDK +139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:15
    En terecht. Maar dan is er wel bewijs dat je de regels hebt overtreden. Dat is toch wel een verschil met die bananenrepubliek :)
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:51
    Hij bedoelt ten opzichte v andere straffen. De straf is veel te hoog, 2 jaar in voorarrest. Je weet hoop ik wat dat betekent.
    Vind ik leuk
    RBDK +139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:52
    Gelukkig weet ik dat niet. Maarrr, de persoon die het waxinelichtje gooide heeft schuld bekend en er is een waanstoornis vastgesteld. Of hij zwaar bestraft is kan ik niet beoordelen. Dat een straf terecht is heeft een onafhankelijke rechter voor ons beoordeeld.

    Maar het ging hier om Cocu en de perikelen in Turkije, en dat je verrast wordt door vreemde praktijken mag geen verrassing zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:54
    Ik durf te wedden dat als er 10.000 NLers een revolutie gaan beginnen (met geweren e.d.), dat ze ook opgepakt worden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    RBDK +139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:24
    De kans dat dat gebeurt in Nederland is net zo groot als dat Ajax de Champions League wint. Best bijzonder dat in een ‘normaal’ land als Turkije mensen zo ver gaan dat ze een revolutie opstarten ;) ;) ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:27
    De kans is niet groot nee. Dat zei ik ook niet.

    Maar de regering zou wel hard in grijpen, net als in andere landen dus.

    "In het belang van de nationale veiligheid". Haha.
    Wie zegt dat?

    Misschien mogen we wel blij zijn, als er eindelijk eens ingegrepen word.
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:02
    Die man heeft 2 jaar in voorarrest gezeten. Dat betekent dat hij 2 jaar zonder proces heeft vastgezeten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:00
    Ach, dat is gewoon Turkse humor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws