Memphis: Op een gegeven moment denk je: word ik hier gelukkig van?

Memphis: "Op een gegeven moment denk je: word ik hier gelukkig van?"

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 09:47vr 12-10-2018 om 09:47

Memphis Depay hecht steeds minder waarde aan materialisme. De 24-jarige Oranje-international viel bij Manchester United onder meer op vanwege zijn excentrieke kledingstijl en dure spullen, dingen die hij langzaam heeft laten varen.

"Naarmate je ouder wordt, ga je andere dingen belangrijk vinden", vertelt Memphis aan het Algemeen Dagblad. "Toen ik jonger was, was ik heel erg gefocust op materialistische dingen, zoals veel jongens op die leeftijd. Dan wil je die mooie auto, dan is dat een soort doel. Op een gegeven moment denk je: word ik hier gelukkig van? Dan ga je nadenken, kijk je wat meer om je heen."

Memphis is bij Olympique Lyon helemaal opgebloeid. Hij is bereid om de spelers van Oranje bij de hand te nemen, al ziet hij zichzelf niet als routinier. "Ik doe ook niet anders dan anders, probeer gewoon mezelf te zijn. Als jonge spelers naar me toe komen, zal ik ze proberen te helpen. Maar ik ga niets forceren."

Memphis is onder bondscoach Ronald Koeman een zekerheidje. "Ik weet dat ik belangrijk ben voor dit Oranje, maar het is zaak om nóg belangrijker te worden. Ik wil elke wedstrijd beslissend zijn."

Plaats een reactie

Johnny Cash +10883
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:50
Naarmate je ouder wordt. 24 jaar 🤔
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:54
Haha dat dacht ik dus ook,

Hij doet net of die hoed e.d. vijf jaar geleden was haha.

Maar goed ondanks dat goed dat hij zichzelf daar vanaf gezet heeft, en gezien zijn prestaties heeft het effect zoals die er nu in staat dus prima toch.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10883
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:56
Het maak mij niks uit hoe iemand zicht kleed of juicht. Hoop voor die jongen dat die lekker veel doelpunten maak zowel in NL elftal als bij lyon.
Vind ik leuk
R2 +5292
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:04
Zijn manier van juichen heeft hij uitgelegd. Vond het eigenlijk wel mooi.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10883
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:05
ja ik stOOR me er ook niet aan hoor
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:31
ik stoor me er ook niet echt aan , maar toch verlang ik naar de tijd van Gullit en v Basten , toen er door het nederlandse voetbal nog hoofdprijzen werden gewonnen en er nog normaal gejuicht werd
nu zie je spelers bij een duel in de middenmoot van de ED juichen alsof ze de winnende in de cl hebben gemaakt
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:39
Ja, en toen ze bij Millwall de tent afbraken en het voetbal grondig verziekt en, mooi was dat!
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:41
och het wannabee Hammertje is weer online
beter de boel afbreken in een voetbalstadion , als net zoals jij , bij je ouders thuis alles kapot maken,en je kleine zusje afslaan knulletje
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:55]
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:38
Sukkel
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:49
blijf jij mij maar lekker stalken hier lafaard , met je kut West Ham
misschien kun je ook eens een voetbalgerlateerde reactie plaatsen ipv in elke topic over die kneuzenclub van je praten
en laat je zusje met rust pannekoek , en pak iemand van je eigen leeftijd om af te slaan , maar dat durf je waarschijnlijk niet
veel plezier met vanaf je zolderkamertje de internet hooligan uit hangen , kneusjes als jij zijn een schande voor de ICF
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:54
Tok tok tok op dat lege hoofd. ICF heroes.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:00
allemaal opgezocht op google knulletje
want bij de ICF hebben ze namelijk een teringhekel aan broekpoepers zoals jij , die op internet stoer lopen te doen , maar nog nooit in Londen zijn geweest
ICF zijn misschien heroes , Cheik Fesfer is een laf piepkuiken
piep piep pieperdepiep
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:12
Haha oja zeker eens, iedereen moet lekker doen waar die zich hoed bij voelt toch.

Maar t lijkt wel of die nu een stuk lekkerder in zijn vel zit sinds hij dat soort dingen een beetje heeft laten vallen.

Vond het vooral apart om te lezen dat hij doet overkomen dat die dingen allemaal al "zo lang" geleden zijn, en dat hij nu volwassen is haha.
Vind ik leuk
The Genius +3848
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:36
klopt gewoon, hij zegt niet "als je oud bent"
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:12
Kijk!
Dat dacht ik dus ook.
Dat valt je pas op als je “ongehinderd door enig vooroordeel” leest denk ik.

;-)

Vind ik leuk
The Genius +3848
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57
geef je jezelf nou een compliment dat je geen vooroordeel hebt?;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 23:43
😂 Ja daar lijkt het wel op. Of ik ben misschien (van de andere kant) bevooroordeeld. Vandaar dat het dan ook opvalt.
😜
Vind ik leuk
Phoxythebest +1083
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:19
Op zich niet zo'n vreemde uitspraak, als je nagaat dat sommige van die gasten op hun 18de al 4 tot 6 ton per jaar krijgen kan ik me voorstellen dat je op je 24ste(we worden nou eenmaal niet jonger)redelijk gewend bent aan zoveel geld. Bij ons komt dat later omdat we niet in dezelfde positie als profvoetballer zitten.
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:50
Nou dat klinkt goed.
Vind ik leuk
Spekholz +548
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:52
Toen hij jonger was? Liep verdomme 1 jaar geleden met hoedjes rond man..
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:53
Haha nu niet meer 😂
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:54
Memphis zijn instagram laat anders zien dat dit 'jochie' nog steeds een stijf plassertje krijgt van glimmende rolexjes en vervoersmiddeltjes van minimaal 3 ton.
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:00
Er zit een verschil tussen woorden en daden! 'Lekker belangrijk allemaal nietwaar?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:01
Haha ik maak me er zeker niet druk om. Had graag geruild met hem, maar om nou in een interview te zeggen dat je 'vroeger' zo was, terwijl je nog geen haar veranderd bent, vind ik ook een beetje hypocriet.
Vind ik leuk
3Bier +15498
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06
Dat is het punt inderdaad. Dat je gelukkig wordt van mooie auto's, dure kleding en rolexjes is prima. Maar waarom zou je aan iedereen laten zien hoe goed je het wel niet hebt? Is gewoon patsergedrag. Dan weet je dat je wordt aangepakt zodra het minder gaat. En dan kan je weer lekker verongelijkt doen als je scoort. Vermoeiend dit soort jochies.
Vind ik leuk
aartstyle +2006
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:55
Hij is er in ieder geval vijf jaar eerder achter dan Royston. Wat dat betreft prima.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:58
Aldus the genesis
Vind ik leuk
Korm +40086
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:03
Mooi streven en hopelijk gaat hij het maken!
Vind ik leuk
RtdDub +13295
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:04
De tering, dacht dat mijn monitor het had begeven maar die jasjes zien er echt zo uit.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06
Sinds wanneer denkt Depay zo over materialisme? Vorige week ofzo. Hij is tenslotte ook al 24
Vind ik leuk
ELD070 +983
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06
Memphis is een van de spelers waar we de komende Jaren het team omheen moeten bouwen. Hoop dat hij deze lijn doorzet en dan weer een stapje dichter naar de absolute top kan zetten.

off: Waarde hechten aan materialisme? Je hecht toch waarde aan materialen -> dat is Materialisme. Lijkt me niet dat je waarde hecht aan het feit dat je waarde hecht aan materialisme.
Vind ik leuk
Strijp +14029
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
Je kunt gewoon waarde hechten aan materialisme. Je kunt de vraag stellen: Vind je materialisme belangrijk? Ja / Nee.
Vind ik leuk
ELD070 +983
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:29
Materialisme is toch de waarde die je hecht aan materialen. Net als dat je niet bang bent voor hoogtevrees? Je hebt hoogtevrees, dus je bent bang voor hoogtes.
Vind ik leuk
Strijp +14029
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:32
Het is nog vroeg dus het is je vergeven. Je kunt materialisme indelen als gedachte overtuiging. Je kunt daar waarde aan hechten, het hoeft niet tastbaar te zijn om er waarde aan te hechten. Ik kan je toch gewoon de vraag stellen;


Op een schaal van 1 tot 10, hoe groot is de rol van materialisme in je leven?

Op een schaal van 1 tot 10, hoe groot is de rol van materialen in je leven? Zou een andere vraag zijn.
Vind ik leuk
ELD070 +983
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:42
Klinkt logisch, ik geef me gewonnen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:10
Memphis zijn psyche is in de war..

Memphis weet het zelf ook allemaal niet meer.
Vind ik leuk
Strijp +14029
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:24
Deze jongen is de realiteit verloren.
Vind ik leuk
Corse996 +1669
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:33
Aldus de oude verstandige Depay. Zelf nog een broekie man.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:37
Jaja, geen hoeden meer maar nu een kleurspoelinkje in je haar waardoor het lijkt dat je een pleeborstel op je hoofd hebt.
Aldus weer een zeer interessant interview met Depay.
Vind ik leuk
Janste +395
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:37
Je bent zelf nog jong. Jeetje wat een raar jongetje blijft het toch
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:40
Die Depay doet echt de meest domme uitspraken om maar op te vallen. Als je zo bescheiden bent qua materie hoe kunnen mensen dan voor miljoenen uit je huis jatten? Als je dan echt staat achter wat je zegt kom je de volgende keer met een Prius op je werk.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:16
Dus hij rijdt nu in een iets minder dikke auto?
Verder werd er nog voor 1.5 miljoen aan sieraden bij hem gestolen. Valt wel mee hoe minder materialistisch hij is geworden haha
Vind ik leuk
derksen +8896
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:18
Opgebloeid bij Lyon?
Zit laatste weken op het bankje vp mocht ook niet in ch League spelen
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:38
Memphis doet zichzelf voorkomen als een routinier. Terwijl hij nog gewoon een jonkie van 24 is. Wel goed van hem dat hij eindelijk wat zelfreflectie heeft. Op jonge leeftijd wil je dat heel de wereld je boeiend en aantrekkelijk vind. Ik denk dat Memphis daarom ook die overdreven kledij droeg.
Ik hoop voor hem dat hij ook zo volwassen in zijn spel wordt. En gaat nadenken in het veld.
Met zijn body, techniek en snelheid kan hij zoveel meer geven aan Oranje. Zijn rendement kan beter. Afijn, Memphis is samen met Bergwijn onze meest creatieve speler voorin.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:39]
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:41
Google betaalt wekelijks huiswerk van $ 8152 tot $ 10396. Ik verdien de eerste maand van $ 31952 in deze baan voor het werken 2 uur per dag. Ik ben een fulltime universiteitsstudent en alleen dit werk in deeltijd. Iedereen zou nu effectiever meer online kunnen verdienen door de instructies op deze blog te lezen..



➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤ w­w­w.M­a­x­P­a­y­9.C­o­m
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2315
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:46
goede instelling!
Vind ik leuk
koppig +537
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:26
En dat tovert hij allemaal onder die hoge hoed van hem vandaan
Vind ik leuk
Juppes046 +394
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:10
Goed bezig die Memphis! Binnen en buiten het veld👍🏻
Vind ik leuk
Cookee +12953
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:07
Die haardracht heeft hij van de Kwantum, ik heb het hier ook liggen.

Dat komt omdat ik ouder wordt dan geef je niet meer om duur tapijt.
Wat een gelul van een kind van 24.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws