Memphis: Op een gegeven moment denk je: word ik hier gelukkig van?

    Memphis: "Op een gegeven moment denk je: word ik hier gelukkig van?"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:47

    Memphis Depay hecht steeds minder waarde aan materialisme. De 24-jarige Oranje-international viel bij Manchester United onder meer op vanwege zijn excentrieke kledingstijl en dure spullen, dingen die hij langzaam heeft laten varen.

    "Naarmate je ouder wordt, ga je andere dingen belangrijk vinden", vertelt Memphis aan het Algemeen Dagblad. "Toen ik jonger was, was ik heel erg gefocust op materialistische dingen, zoals veel jongens op die leeftijd. Dan wil je die mooie auto, dan is dat een soort doel. Op een gegeven moment denk je: word ik hier gelukkig van? Dan ga je nadenken, kijk je wat meer om je heen."

    Memphis is bij Olympique Lyon helemaal opgebloeid. Hij is bereid om de spelers van Oranje bij de hand te nemen, al ziet hij zichzelf niet als routinier. "Ik doe ook niet anders dan anders, probeer gewoon mezelf te zijn. Als jonge spelers naar me toe komen, zal ik ze proberen te helpen. Maar ik ga niets forceren."

    Memphis is onder bondscoach Ronald Koeman een zekerheidje. "Ik weet dat ik belangrijk ben voor dit Oranje, maar het is zaak om nóg belangrijker te worden. Ik wil elke wedstrijd beslissend zijn."

    Plaats een reactie

    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:50
    Naarmate je ouder wordt. 24 jaar 🤔
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:54
    Haha dat dacht ik dus ook,

    Hij doet net of die hoed e.d. vijf jaar geleden was haha.

    Maar goed ondanks dat goed dat hij zichzelf daar vanaf gezet heeft, en gezien zijn prestaties heeft het effect zoals die er nu in staat dus prima toch.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:56
    Het maak mij niks uit hoe iemand zicht kleed of juicht. Hoop voor die jongen dat die lekker veel doelpunten maak zowel in NL elftal als bij lyon.
    Vind ik leuk
    R2 +5056
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:04
    Zijn manier van juichen heeft hij uitgelegd. Vond het eigenlijk wel mooi.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:05
    ja ik stOOR me er ook niet aan hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:31
    ik stoor me er ook niet echt aan , maar toch verlang ik naar de tijd van Gullit en v Basten , toen er door het nederlandse voetbal nog hoofdprijzen werden gewonnen en er nog normaal gejuicht werd
    nu zie je spelers bij een duel in de middenmoot van de ED juichen alsof ze de winnende in de cl hebben gemaakt
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:39
    Ja, en toen ze bij Millwall de tent afbraken en het voetbal grondig verziekt en, mooi was dat!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:41
    och het wannabee Hammertje is weer online
    beter de boel afbreken in een voetbalstadion , als net zoals jij , bij je ouders thuis alles kapot maken,en je kleine zusje afslaan knulletje
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:38
    Sukkel
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:49
    blijf jij mij maar lekker stalken hier lafaard , met je kut West Ham
    misschien kun je ook eens een voetbalgerlateerde reactie plaatsen ipv in elke topic over die kneuzenclub van je praten
    en laat je zusje met rust pannekoek , en pak iemand van je eigen leeftijd om af te slaan , maar dat durf je waarschijnlijk niet
    veel plezier met vanaf je zolderkamertje de internet hooligan uit hangen , kneusjes als jij zijn een schande voor de ICF
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:54
    Tok tok tok op dat lege hoofd. ICF heroes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:00
    allemaal opgezocht op google knulletje
    want bij de ICF hebben ze namelijk een teringhekel aan broekpoepers zoals jij , die op internet stoer lopen te doen , maar nog nooit in Londen zijn geweest
    ICF zijn misschien heroes , Cheik Fesfer is een laf piepkuiken
    piep piep pieperdepiep
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:12
    Haha oja zeker eens, iedereen moet lekker doen waar die zich hoed bij voelt toch.

    Maar t lijkt wel of die nu een stuk lekkerder in zijn vel zit sinds hij dat soort dingen een beetje heeft laten vallen.

    Vond het vooral apart om te lezen dat hij doet overkomen dat die dingen allemaal al "zo lang" geleden zijn, en dat hij nu volwassen is haha.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:27
    Zo denk ik er ook over wat zo'n jongen doet buiten het veld moet hij zelf weten, ik beoordeel hem als voetballer.

    Mensen moete ook beseffen dat tijd snel vliegt als je het leven leeft van deze jongens.

    Ouder worden is niet slechts een getal, zoals sommigen hier schetsen door cijfers als 24 te noemen.

    Memphis is de laatste jaren heel wat ouder geworden dan menig mens hier wil zien.

    Ik lees hier bepaalde uitspraken die ik anders heel goed terug kan zien in zijn spel.

    Memphis heeft zijn limiet nog niet bereikt en als ik hem zo bezig zie, dan heb ik er alle vertrouwen in.

    Waar zijn top ligt is moeielijk in de schatten.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:29
    Ik denk zelf dat hij nog wel een stapje hoger aan kan. Dan moet hij wel in een team terecht komen met een trainer die vertrouwen in hem heeft en niet na 3 slechte wedstrijden weer op de bank beland.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:33
    Bayern Munchen, als vervanger van Ribery zou een leuke zijn.

    Of bij Liverpool samen met Salah in de aanval met Gini en Van Dijk 😉

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:35
    Bayern munchen is wat te hoog maar een napoli of zo moet toch wel te doen zijn
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:40
    Liverpool speelt wel echt zijn voetbal...

    En zou ook goed zijn voor het Nederlandse voetbal.

    Van Dijk, Wijnaldum en Memphis week in week uit in dezelfde team.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    The Genius +3197
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:36
    klopt gewoon, hij zegt niet "als je oud bent"
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:12
    Kijk!
    Dat dacht ik dus ook.
    Dat valt je pas op als je “ongehinderd door enig vooroordeel” leest denk ik.

    ;-)

    Vind ik leuk
    The Genius +3197
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57
    geef je jezelf nou een compliment dat je geen vooroordeel hebt?;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:43
    😂 Ja daar lijkt het wel op. Of ik ben misschien (van de andere kant) bevooroordeeld. Vandaar dat het dan ook opvalt.
    😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:19
    Op zich niet zo'n vreemde uitspraak, als je nagaat dat sommige van die gasten op hun 18de al 4 tot 6 ton per jaar krijgen kan ik me voorstellen dat je op je 24ste(we worden nou eenmaal niet jonger)redelijk gewend bent aan zoveel geld. Bij ons komt dat later omdat we niet in dezelfde positie als profvoetballer zitten.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:50
    Nou dat klinkt goed.
    Vind ik leuk
    Spekholz +545
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:52
    Toen hij jonger was? Liep verdomme 1 jaar geleden met hoedjes rond man..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:52
    Memphis: "Op een gegeven moment denk je ... "

    Gelukkig maar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:53
    Toen ik las Memphis en denken ben ik maar gelijk verder gaan scrollen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:55
    Wel knap dat je verder scrollend hier een reactie weet neer te klappen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:53
    Leuk hoor, maar met filosoferen win je niet van de Duitsers. Daar lusten ze wel pap van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:53
    Haha nu niet meer 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:54
    Memphis zijn instagram laat anders zien dat dit 'jochie' nog steeds een stijf plassertje krijgt van glimmende rolexjes en vervoersmiddeltjes van minimaal 3 ton.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:00
    Er zit een verschil tussen woorden en daden! 'Lekker belangrijk allemaal nietwaar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:01
    Haha ik maak me er zeker niet druk om. Had graag geruild met hem, maar om nou in een interview te zeggen dat je 'vroeger' zo was, terwijl je nog geen haar veranderd bent, vind ik ook een beetje hypocriet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:07
    Ben jij nooit jong geweest dan..? Wat een onzin.
    Vind ik leuk
    3Bier +8657
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06
    Dat is het punt inderdaad. Dat je gelukkig wordt van mooie auto's, dure kleding en rolexjes is prima. Maar waarom zou je aan iedereen laten zien hoe goed je het wel niet hebt? Is gewoon patsergedrag. Dan weet je dat je wordt aangepakt zodra het minder gaat. En dan kan je weer lekker verongelijkt doen als je scoort. Vermoeiend dit soort jochies.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1123
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:55
    Hij is er in ieder geval vijf jaar eerder achter dan Royston. Wat dat betreft prima.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:57
    Wijsheid komt met de jaren...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:58
    Aldus the genesis
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:03
    Mooi streven en hopelijk gaat hij het maken!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13192
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:04
    De tering, dacht dat mijn monitor het had begeven maar die jasjes zien er echt zo uit.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06
    Sinds wanneer denkt Depay zo over materialisme? Vorige week ofzo. Hij is tenslotte ook al 24
    Vind ik leuk
    ELD070 +717
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06
    Memphis is een van de spelers waar we de komende Jaren het team omheen moeten bouwen. Hoop dat hij deze lijn doorzet en dan weer een stapje dichter naar de absolute top kan zetten.

    off: Waarde hechten aan materialisme? Je hecht toch waarde aan materialen -> dat is Materialisme. Lijkt me niet dat je waarde hecht aan het feit dat je waarde hecht aan materialisme.
    Vind ik leuk
    Strijp +11972
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    Je kunt gewoon waarde hechten aan materialisme. Je kunt de vraag stellen: Vind je materialisme belangrijk? Ja / Nee.
    Vind ik leuk
    ELD070 +717
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:29
    Materialisme is toch de waarde die je hecht aan materialen. Net als dat je niet bang bent voor hoogtevrees? Je hebt hoogtevrees, dus je bent bang voor hoogtes.
    Vind ik leuk
    Strijp +11972
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:32
    Het is nog vroeg dus het is je vergeven. Je kunt materialisme indelen als gedachte overtuiging. Je kunt daar waarde aan hechten, het hoeft niet tastbaar te zijn om er waarde aan te hechten. Ik kan je toch gewoon de vraag stellen;


    Op een schaal van 1 tot 10, hoe groot is de rol van materialisme in je leven?

    Op een schaal van 1 tot 10, hoe groot is de rol van materialen in je leven? Zou een andere vraag zijn.
    Vind ik leuk
    ELD070 +717
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:42
    Klinkt logisch, ik geef me gewonnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:10
    Memphis zijn psyche is in de war..

    Memphis weet het zelf ook allemaal niet meer.
    Vind ik leuk
    Strijp +11972
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:24
    Deze jongen is de realiteit verloren.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1400
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:33
    Aldus de oude verstandige Depay. Zelf nog een broekie man.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5083
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:37
    Jaja, geen hoeden meer maar nu een kleurspoelinkje in je haar waardoor het lijkt dat je een pleeborstel op je hoofd hebt.
    Aldus weer een zeer interessant interview met Depay.
    Vind ik leuk
    Janste +110
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:37
    Je bent zelf nog jong. Jeetje wat een raar jongetje blijft het toch
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:40
    Die Depay doet echt de meest domme uitspraken om maar op te vallen. Als je zo bescheiden bent qua materie hoe kunnen mensen dan voor miljoenen uit je huis jatten? Als je dan echt staat achter wat je zegt kom je de volgende keer met een Prius op je werk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:41
    Flauwekul natuurlijk dit. Nu gaat het niet meer om materialisme maar om eer. Even verwerpelijk, zo niet verwerpelijker. Een middeltje waar elke uitgerangeerde F-artiest nog jaren z'n portemonnee mee kan vullen dankzij 'media' als Privé, Shownieuws en Boulevard.

    Als Memphis dit echt meent verwijdert hij ook per direct z'n instagram, en sluit hij zich af voor de buitenwereld. Dan gaat hij ook niet meer om met jongens die er totaal anders over denken (en hun hele leven zullen blijven denken) zoals Promes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:16
    Dus hij rijdt nu in een iets minder dikke auto?
    Verder werd er nog voor 1.5 miljoen aan sieraden bij hem gestolen. Valt wel mee hoe minder materialistisch hij is geworden haha
    Vind ik leuk
    derksen +8817
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:18
    Opgebloeid bij Lyon?
    Zit laatste weken op het bankje vp mocht ook niet in ch League spelen
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
    Menphis is volwassen geworden. Nu nog elke wedstrijd beslissend zijn en dan zal niemand het meer over die hoed hebben. Hij is in ieder geval goed bezig, ook buiten het veld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:38
    Memphis doet zichzelf voorkomen als een routinier. Terwijl hij nog gewoon een jonkie van 24 is. Wel goed van hem dat hij eindelijk wat zelfreflectie heeft. Op jonge leeftijd wil je dat heel de wereld je boeiend en aantrekkelijk vind. Ik denk dat Memphis daarom ook die overdreven kledij droeg.
    Ik hoop voor hem dat hij ook zo volwassen in zijn spel wordt. En gaat nadenken in het veld.
    Met zijn body, techniek en snelheid kan hij zoveel meer geven aan Oranje. Zijn rendement kan beter. Afijn, Memphis is samen met Bergwijn onze meest creatieve speler voorin.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:41
    Google betaalt wekelijks huiswerk van $ 8152 tot $ 10396. Ik verdien de eerste maand van $ 31952 in deze baan voor het werken 2 uur per dag. Ik ben een fulltime universiteitsstudent en alleen dit werk in deeltijd. Iedereen zou nu effectiever meer online kunnen verdienen door de instructies op deze blog te lezen..



    ➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤ w­w­w.M­a­x­P­a­y­9.C­o­m
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:46
    goede instelling!
    Vind ik leuk
    koppig +504
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:26
    En dat tovert hij allemaal onder die hoge hoed van hem vandaan
    Vind ik leuk
    Juppes046 +360
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:10
    Goed bezig die Memphis! Binnen en buiten het veld👍🏻
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:07
    Die haardracht heeft hij van de Kwantum, ik heb het hier ook liggen.

    Dat komt omdat ik ouder wordt dan geef je niet meer om duur tapijt.
    Wat een gelul van een kind van 24.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws