Pas 25 minuten voor Barcelona-aankoop van 41 miljoen: Niet blij met situatie

Pas 25 minuten voor Barcelona-aankoop van 41 miljoen: "Niet blij met situatie"

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 10:42vr 12-10-2018 om 10:42

Malcom heeft het op dit moment niet naar zijn zin bij FC Barcelona. De Catalaanse grootmacht betaalde deze zomer 41 miljoen euro voor de Braziliaan, maar trainer Ernesto Valverde laat hem nauwelijks spelen.

De teller van Malcom staat op 25 minuten in de Primera División, uitgesmeerd over twee wedstrijden. "Elke speler heeft tijd nodig om zich aan te passen, dus ook Malcom. Met veel minuten gaat dat sneller", verklaart zaakwaarnemer Junior Minguella aan RAC1. "Hij heeft nog niet veel speeltijd gehad, maar hij zal zijn waarde bewijzen als hij wél de kans krijgt. Hij is niet blij met zijn huidige situatie. Toch blijft hij gefocust en gemotiveerd."

Malcom ondertekende in de zomer een vijfjarig contract bij Barcelona, dat 41 miljoen euro voor hem overmaakte naar Girondins Bordeaux. De manier waarop de toptransfer tot stand kwam was opmerkelijk. Malcom stond op het punt naar Italië te vliegen voor een medische keuring bij AS Roma, maar Barça kwam op het laatst tussenbeide en bracht een hoger bod uit. De Braziliaanse aanvaller koos vervolgens voor de Catalaanse grootmacht.

Poll

Gaat Malcom slagen bij Barcelona?

(3863 stemmen)

Plaats een reactie

SCH Fan +200
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
Had die maar naar Roma moeten gaan
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
Daar in barcelona wordt mij de afgelopen jaren toch een bak geld over de reling gegooid.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:49
Als ze aankomende zomer maar een goede bak geld over de Amsterdamse reling smijten.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:57
En dat Ajax het maar niet over de reling aan de overkant smijt.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:50
Niks beter dan arber. 😎
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:52
Veel minder dan Arber!
Vind ik leuk
3Bier +12600
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
Hij dacht: die Messi speel ik wel even uit de basis
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:50
Inderdaad. Wat is je verwachting als je als mister nobody van 40 miljoen (tegenwoordig kleingeld) in een team komt met Suarez, Coutinho, Dembele en Messi. Ah dat komt goed, moet hij gedacht hebben.
Vind ik leuk
Mr. Writer +484
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
Koopclub!
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:49
Nou Brands, sla je slag! Afdankertjes van barca zijn dol op je!
Vind ik leuk
COYG +7767
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:50
Dat heet dus karma. Had maar naar Roma gegaan. Dan had je naar alle waarschijnlijkheid véél meer minuten gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:54
Denk je? Vergeet niet dat daar ene Justin speelt?
Vind ik leuk
Jeroen Water +3876
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:16
Volgens mij zit die daar vooral ;)
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:53
Duur wisselspelertje.
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 12:22
Hun hele bank is ook best duur vooral als je kijkt naar wat ze kopen en niet gebruiken
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:53
Vreemd dat de namen van De Ligt en De Jong niet op een of andere manier in dit stukje zijn verwerkt.
Vind ik leuk
Kevinm +1884
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:56
Komt doordat Valverde Coutinho als linksbuiten gebruikt ipv als middenvelder (waar Barcelona hem harder nodig heeft). Dembele en Malcom zouden veel meer spelen als hij dat zou doen en Barcelona zou waarschijnlijk een stuk beter presteren met Coutinho op het middenveld ipv Roberto, Arthur of Rafinha.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:58
Gewoon cashen op de bank
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:00
Doet me denken aan begin millenium toen deden ze ook van die matige aankopen, 2000: Petit2001: Geovanni, Rochemback, Saviola
2002: Riquelme.
Daarvoor en daarna was het op zich prima. Missers zitten er altijd tussen natuurlijk maar laatste jaren is het wel vaak raak, of mis eigenlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:04
Deze speler zou best wel eens naar het grote Ajax kunnen gaan. Een ruildeal met Barca zou kunnen. Malcom + 140 miljoen voor De Ligt. Je hebt alleen maar een win-win situatie. Beide teams gaan er op vooruit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:05]
Vind ik leuk
Bizzy +23309
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:19
Laat dit een eye opener zijn voor DE LIGT EN DE JONG !
Vind ik leuk
Benniewies +4399
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:33
Wordt bij Barcelona tijd voor een andere trainer.

Geen Cocu, geen de Boer en ook geen Mourinho..... ( Om iedereen even voor te zijn )

Vind ik leuk
Come on Utreg +29067
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:42
De weg van Bordeaux naar Barcelona had beter via Rome kunnen lopen. Van een Franse subtopper naar de Europese top is een grote stap.
Vind ik leuk
Smithsonian +41269
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:46
Eigen schuld ventje.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3217
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:48
Die jongen had natuurlijk naar Ajax moeten gaan, domme beslissing.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:01
Hij heeft er zelf voor gekozen hij had vast in de selectie van as roma kunnen staan . Jammer voor Kluivert maar die heeft nog geen vaste plaats.
Vind ik leuk
BT410 +300
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:29
Wat had ie dan verwacht?
Vind ik leuk
markie +2369
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:39
60 miljoen plus deze jongen ruilen voor de Ligt is misschien wel een optie
Vind ik leuk