Pas 25 minuten voor Barcelona-aankoop van 41 miljoen: Niet blij met situatie

    Pas 25 minuten voor Barcelona-aankoop van 41 miljoen: "Niet blij met situatie"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:42

    Malcom heeft het op dit moment niet naar zijn zin bij FC Barcelona. De Catalaanse grootmacht betaalde deze zomer 41 miljoen euro voor de Braziliaan, maar trainer Ernesto Valverde laat hem nauwelijks spelen.

    De teller van Malcom staat op 25 minuten in de Primera División, uitgesmeerd over twee wedstrijden. "Elke speler heeft tijd nodig om zich aan te passen, dus ook Malcom. Met veel minuten gaat dat sneller", verklaart zaakwaarnemer Junior Minguella aan RAC1. "Hij heeft nog niet veel speeltijd gehad, maar hij zal zijn waarde bewijzen als hij wél de kans krijgt. Hij is niet blij met zijn huidige situatie. Toch blijft hij gefocust en gemotiveerd."

    Malcom ondertekende in de zomer een vijfjarig contract bij Barcelona, dat 41 miljoen euro voor hem overmaakte naar Girondins Bordeaux. De manier waarop de toptransfer tot stand kwam was opmerkelijk. Malcom stond op het punt naar Italië te vliegen voor een medische keuring bij AS Roma, maar Barça kwam op het laatst tussenbeide en bracht een hoger bod uit. De Braziliaanse aanvaller koos vervolgens voor de Catalaanse grootmacht.

    Poll

    Gaat Malcom slagen bij Barcelona?

    (1338 stemmen)

    Plaats een reactie

    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:47
    En toch: ik heb geen medelijden met hem!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23577
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:41
    Had nu toch maar naar Bayern gegaan..boontje van de hebzucht om zijn loontje
    Vind ik leuk
    SCH Fan +108
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
    Had die maar naar Roma moeten gaan
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
    Daar in barcelona wordt mij de afgelopen jaren toch een bak geld over de reling gegooid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:49
    Als ze aankomende zomer maar een goede bak geld over de Amsterdamse reling smijten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:57
    En dat Ajax het maar niet over de reling aan de overkant smijt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:50
    Niks beter dan arber. 😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:52
    Veel minder dan Arber!
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:52
    Waarom denk je dat ze het steeds over de Ligt en F. de Jong hebben. Er moet nu weer waar voor het geld komen!
    Vind ik leuk
    Pec010 +2071
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:13
    Ik denk dat juist F. De Jong hier goed naar moet kijken. Al betaald Barca 80 miljoen, de kans is groot dat je op de bank komt. Beter dus een tussenstap voordat je naar de top gaat.
    Vind ik leuk
    3Bier +8657
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
    Hij dacht: die Messi speel ik wel even uit de basis
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:50
    Inderdaad. Wat is je verwachting als je als mister nobody van 40 miljoen (tegenwoordig kleingeld) in een team komt met Suarez, Coutinho, Dembele en Messi. Ah dat komt goed, moet hij gedacht hebben.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:56
    Kwestie van tijd, alleen weet ik niet of hij en Barca dat geduld hebben... Hij is 10 jaar jonger..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:32
    Om Messi te vervangen moet je denk ik nog wel een jaartje of 3 geduld hebben. Op die leeftijd zijn dat cruciale jaren
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:33
    Verhuren dus...
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +296
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
    Koopclub!
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:49
    Die zien we over paar jaartjes bij Levante ofso.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:49
    Nou Brands, sla je slag! Afdankertjes van barca zijn dol op je!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:50
    Dat heet dus karma. Had maar naar Roma gegaan. Dan had je naar alle waarschijnlijkheid véél meer minuten gespeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:54
    Denk je? Vergeet niet dat daar ene Justin speelt?
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2719
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:16
    Volgens mij zit die daar vooral ;)
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +659
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:50
    Wat zijn die voetballers toch een stel jankerds zeg, ik zit me hier suf te zweten op een kantoortje met die zon recht op m'n bol tegen een honger loontje en meneer Malcom zit te huilen omdat niet genoeg speelt met een salaris van weet ik het hoeveel miljoen per jaar. Kansloos!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5081
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:54
    Kansloos, ja dat vinden ze van ons, loonslaven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:55
    Bij jou schijnt de zon tenminste haha.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5081
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:53
    Duur wisselspelertje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:22
    Hun hele bank is ook best duur vooral als je kijkt naar wat ze kopen en niet gebruiken
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:53
    Vreemd dat de namen van De Ligt en De Jong niet op een of andere manier in dit stukje zijn verwerkt.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1742
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:56
    Komt doordat Valverde Coutinho als linksbuiten gebruikt ipv als middenvelder (waar Barcelona hem harder nodig heeft). Dembele en Malcom zouden veel meer spelen als hij dat zou doen en Barcelona zou waarschijnlijk een stuk beter presteren met Coutinho op het middenveld ipv Roberto, Arthur of Rafinha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:58
    Gewoon cashen op de bank
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:00
    Doet me denken aan begin millenium toen deden ze ook van die matige aankopen, 2000: Petit2001: Geovanni, Rochemback, Saviola
    2002: Riquelme.
    Daarvoor en daarna was het op zich prima. Missers zitten er altijd tussen natuurlijk maar laatste jaren is het wel vaak raak, of mis eigenlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:04
    Deze speler zou best wel eens naar het grote Ajax kunnen gaan. Een ruildeal met Barca zou kunnen. Malcom + 140 miljoen voor De Ligt. Je hebt alleen maar een win-win situatie. Beide teams gaan er op vooruit.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:19
    Laat dit een eye opener zijn voor DE LIGT EN DE JONG !
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:19
    Wie weet is hij op de training niet goed genoeg om in het eerste te spelen. Zoveel miljoen euro om de bank warm te houden. Wat een kapitaalvernietiging.
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:33
    Wordt bij Barcelona tijd voor een andere trainer.

    Geen Cocu, geen de Boer en ook geen Mourinho..... ( Om iedereen even voor te zijn )

    Vind ik leuk
    Pretjoodje +659
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:15
    Ten Hag?
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:24
    Hoezo ten Hag? Doet het goed.
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +659
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:40
    Rustaagh Bennie.
    Ten Hag doet het voortreffelijk bij mijn cluppie.
    Vind ik leuk
    power +5643
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:13
    Marcel Keizer niet dan
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:42
    De weg van Bordeaux naar Barcelona had beter via Rome kunnen lopen. Van een Franse subtopper naar de Europese top is een grote stap.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31564
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:46
    Eigen schuld ventje.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1176
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:48
    Die jongen had natuurlijk naar Ajax moeten gaan, domme beslissing.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:01
    Hij heeft er zelf voor gekozen hij had vast in de selectie van as roma kunnen staan . Jammer voor Kluivert maar die heeft nog geen vaste plaats.
    Vind ik leuk
    BT410 +161
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:29
    Wat had ie dan verwacht?
    Vind ik leuk
    markie +536
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:39
    60 miljoen plus deze jongen ruilen voor de Ligt is misschien wel een optie
    Vind ik leuk