Dumfries laat zich niet gek maken: 'Daar heb ik gelukkig geen last van'

    Dumfries laat zich niet gek maken: 'Daar heb ik gelukkig geen last van'

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:37

    Denzel Dumfries was de meest verrassende naam onder de PSV'ers die door Ronald Koeman werden opgeroepen voor de interlands tegen Duitsland (Nations Leagie) en België. Van nervositeit lijkt hij echter geen last te hebben.

    "Ik slaap helemaal prima hoor, daar heb ik gelukkig geen last van", stelt hij voor de camera van PSV TV. "We moeten natuurlijk trainen, dus als je dan niet goed slaapt raak je vermoeid. Ik slaap gewoon prima." Dumfries noemt het 'fijn' dat er in totaal vijf spelers van PSV zijn opgeroepen. "Voor de rest kende ik niet veel mensen. Voor mij is het gewoon genieten."

    De wat meer 'ervaren' PSV'ers Jeroen Zoet en Luuk de Jong waarschuwden Dumfries alvast dat nieuwkomers een liedje moeten zingen. Zover kwam het nog niet. "Nee, nog niet gezongen, maar dat komt nog wel. Het is gewoon leuk dat we hier met zoveel PSV'ers zijn, dat is wel grappig", aldus Dumfries.

    De verdediger rekent nergens op de komende dagen. "Ik ga mijn uiterste best doen, meer kan je niet doen. Ik ga me vooral laten zien. Ik zit in een lekkere flow en die probeer ik door te trekken."

    Plaats een reactie

    Strijp +11972
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:40
    Wie zijn de normale namen in het Nederlands elftal voor Dumfries ? Kom er zo snel niet op.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1359
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:43
    Dat is een van de problemen. Tete, Blind, en nog een handjevol net niet spelers die het vast wel aardig doen bij hun club, maar nog geen wereldniveau zijn.

    Dumfries doet het tot nu toe zeer leuk, maar heeft zich ook nog lang niet bewezen.
    Vind ik leuk
    Strijp +11972
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:46
    Kijk eens aan, Blind functioneerd meer op het middenveld. Ik denk dat Koeman Denzel de kans mag geven. Er zit zoveel drive in die jongen. En op het oog ook nog heel veel rek.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:01
    Blind laat me niet lachen die clown is een aanfluiting voor het Nl elftal mag daar eigenlijk niet eens de shirts goedleggen man man man wat is die slecht zeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:44
    Dumm ass
    Vind ik leuk
    Strijp +11972
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:46
    Oef
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:41
    Als je zo dumbass schrijft ben je er waarschijnlijk zelf één.
    Vind ik leuk
    3Bier +8655
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:58
    Hateboer, Janmaat, Tete, Karsdorp, Fosu Mensah en dus Dumfries. Misschien dat ik er nog 1 vergeet. Het is allemaal niet geweldig.
    Vind ik leuk
    klick +800
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:47
    blijft het niks vinden
    Vind ik leuk
    Strijp +11972
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:50
    Dumfries niet ? In mijn ogen en de beoordelaars van de Nederlandse media de best presterende back van de eerste 8 wedstrijden. Veel drive, moet nog wat verfijnd worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:51
    Hij voegt best veel toe. Is fysiek sterk. Kan heel die 90 minuten de rechterflank bestrijken. Best een moderne back dus. Voorzetten mogen wel wat beter. Maar die zal zich wel ontwikkelen. Stond 4 jaar geleden gewoon nog op de amateurvelden. Dus die zal zich ongetwijfeld doorontwikkelen.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1123
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:53
    Dumfries komt voetballend (nog) te kort. Is aan de bal iets beter dan Isimat.
    Fysiek is het natuurlijk wel een beest.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166388
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:53
    Oranje is gezegend met dat super trio van ons , onzen denzel stevie en rosario is un goed stel
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:59
    Wij hebben er ook een paar naartoe gestuurd, hoop dat ze samen als boyband goed uitkomen. Of gaat dit niet over de Eurovisiesong...
    Vind ik leuk
    stratumseind +166388
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:01
    kan nooit slechter zijn dan die drie leernichten die nederland ooit eens heeft uitgezonden
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:05
    Wat een wijsheid weer! Fantastisch die talenten uit eindje hehe
    Vind ik leuk
    stratumseind +166388
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:06
    we hoeven mar een blik open te trekken......
    Wij hebben zoveul goei
    Vind ik leuk
    Martinnat +948
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:54
    Of even bij Sparta gaan kijken
    Vind ik leuk
    Martinnat +948
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:06
    Strootman
    Memphis
    Willems
    Rosario
    Dumpries
    Bergwijn
    Volgens mij allemaal uit de Sparta stal , Feyenoord slaapt steeds weer en raakt steeds verder achter, en dat is niet iets van de laatste tijd , kennen we Juul Ellerman nog zelfde verhaal
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    Leeuw +5767
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:02
    Sparta stal? Iedereen is toch ajax en vervolgens van een andere club?

    Dat is wat ik begrijp van vele VP/Ajaxprimeur bezoekers.
    Vind ik leuk
    Martinnat +948
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:24
    Die kijken niet verder nee dat klopt het is alleen maar Ajax en Frenkie
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1723
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
    Da's toch genoeg?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:22
    Begin dat stallenverhaal zielig te vinden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:35
    Hoop echt dat deze jongen het gaat laten zien, dan is één back positie iig weer gevuld de aankomende tijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:12
    Die jongen komt er aan !!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws