Dolberg over snelle blessure: 'Sluit niet uit dat vermoeidheid een rol speelde'

    Dolberg over snelle blessure: 'Sluit niet uit dat vermoeidheid een rol speelde'

    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:01

    Kasper Dolberg is terug van een blessure en hoopt de komende interlands met Denemarken op meer speelminuten. De spits verwacht niet twee volledige wedstrijden te spelen, maar hoopt wel veel minuten te krijgen van bondscoach Age Hareide. 

    "Ik verwacht meer dan een paar minuten", aldus Dolberg tegenover het Deense BT. "Ik verwacht niet twee keer negentig minuten te spelen, maar ik verwacht wel wat meer dan tegen Frankrijk op het WK." De spits van Ajax viel toen een kwartier voor tijd in. "Het was toen goed om op dat moment in te vallen, maar nu wil ik wel iets meer."

    Denemarken neemt het zaterdag op tegen Ierland (Nations Leage) en speelt dinsdag thuis tegen Oostenrijk (oefeninterland). Na zijn blessure is Dolberg weer op de weg terug. Bij Ajax heeft hij het net inmiddels weer weten te vinden. "Ik heb niet echt vakantie gehad, en toen raakte ik al snel gebleseerd nadat ik terugkwam bij Ajax. Toen duurde het zeven weken voor ik weer klaar was, dat was niet fijn."

    "Ik raakte geblesseerd toen ik op doel schoot", aldus Dolberg daarover. "Ik weet niet of het iets te maken had met de korte vakantie, maar ik sluit niet uit dat vermoeidheid een rol speelde." De Ajax-spits stelt nu weer helemaal klaar te zijn.

    Poll

    Is een fitte Dolberg beter dan Huntelaar?

    (3502 stemmen)

    Plaats een reactie

    3Bier +8657
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:04
    Heel blijven jongen. We hebben je nodig dit seizoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:54
    Valt mee jog of je nou met of zonder Dolberg speelt jullie worden toch tweede
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:08
    Dolberg word, als hij weer fit is onze 1e spits!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    Leozao +1446
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:25
    Kom op Kesper, KlaasJan wacht erop om afgelost te worden door jou!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:39
    Ja zeker beter echt een pracht speler hij is ook veel technische .
    Hij is completer .
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:14
    Wordt weer doelpunten machine...
    Vind ik leuk
    Martyynho +1304
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:51
    Het is echt een geweldenaar, kijk er naar uit hem weer te kunnen bewonderen in Ajax 1!
    Vind ik leuk
    Pimman +3921
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:12
    Je ziet aan alles dat déze jongen fantastisch kan ballen! Zijn houding, lopen, balbehandeling etc. Nu weer zoveel mogelijk speelminuten maken..komt goed met hem!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6128
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:58
    Deze Mr. iceberg gaat nog van hele grote waarde worden voor Ajax!! Laat de platte kar maar in de schuur staan. Dolberg is de naam!!! En dat zeg ik als KJ.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5108
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:19
    Heb jij misschien wat last van een gespleten persoonlijkheid?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6128
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:25
    Ik moet je complimenteren "Zultkop" je bent de eerste die achter mijn Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) komt. Chapeau
    Vind ik leuk
    Zultkop +5108
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:28
    De 1 heeft last van een DISje de ander heeft een zultkop. Wat leven we toch in een leuk landje he. Het kan gewoon allemaal hier.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws