Ramsey dient contract bij Arsenal uit: 'Beslissing die zij hebben gemaakt'

    Ramsey dient contract bij Arsenal uit: 'Beslissing die zij hebben gemaakt'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 14:30vr 12-10-2018 om 14:30

    Aaron Ramsey is niet van plan om in de winterstop Arsenal te verlaten. De onderhandelingen over een nieuw contract tussen club en speler liepen spaak, maar de middenvelder zal niet tussentijds vertrekken. 

    "Alles ging goed bij de club. We dachten dat we in een positie waren waarin we akkoord waren over een deal, maar dat is niet langer het geval", zo tekent The Guardian op uit de mond van Ramsey. "Dus nu moet ik gewoon doorgaan en dit seizoen mijn best doen voor Arsenal. Verder laat ik het aan de club."

    Is Ramsey dan niet teleurgesteld dat het niet tot een nieuw contractvoorstel is gekomen? "Dat is een beslissing die zij (Arsenal red.) hebben genomen en die dingen gebeuren in het voetbal. Je moet gewoon doorgaan en zo goed mogelijk spelen. Daar concentreer ik me op."

    Nu Ramsey over een aflopend contract beschikt, hebben meerdere clubs interesse in zijn diensten. Naast Liverpool en Manchester United zouden ook de Italiaanse clubs Juventus, AC Milan en Internazionale erover denken Ramsey in te lijven. 

    Plaats een reactie

    thierryer +1781
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:35
    Goede speler die kan je er zeker wel bij hebben!
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2940
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:37
    Overmars heeft al contact met hem opgenomen heb ik vernomen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:57
    Voor een reclame of wat?
    Vind ik leuk
    haruun +913
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:36
    Hij en Wilshere hadden een grootse toekomst voor zich. Zonde dat blessureleed hen in de weg heeft gestaan. Mits fit is Ramsey natuurlijk een aanwinst voor iedere ploeg.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:37
    Met alle respect is hij niet zo belangrijk als een Lacazette, Auba of Özil. Terwijl hij wel net zoveel of zelfs meer salaris eistte.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:37
    Denk dat Arsenal er verstandig aan heeft gedaan om uiteindelijk toch niet tegemoet te komen aan de exorbitante salariseisen, daar is hij toch net wat teveel een net-niet speler voor die bovendien geregeld geblesseerd is geweest de laatste jaren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:53
    Vind ik niet zo gek, die jongen is meer in de lappenmand dan op het veld.
    Die grootmachten zijn ook te hoog gegrepen voor hem.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:33
    Lees; hij teveel geld en blijkbaar wilde Arsenal niet aan zijn eisen voldoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:12
    Van Geel kan hem toch ook gewoon bellen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws