Exit via AZ-achterdeur: Dacht echt dat hij het zou gaan maken bij ons

    Exit via AZ-achterdeur: "Dacht echt dat hij het zou gaan maken bij ons"

    zondag 14 oktober 2018 om 10:13

    Max Huiberts, directeur voetbalzaken van AZ, vindt het jammer dat Levi Garcia er niet in is geslaagd om door te breken in Alkmaar. Afgelopen zomer verkaste de vleugelaanvaller transfervrij naar het Israëlische Ironi Kiryat Shmona. 

    "Ik had een zwak voor Levi, dacht echt dat hij het zou gaan maken bij ons. Het is een enorme krachtmachine met een individuele actie en snelheid. Hij was de snelste speler uit de selectie. Na een goed begin bij AZ kon hij zich in wedstrijden niet meer tonen", blikt Huiberts terug via de officiële kanalen van AZ.

    "Levi liet niet meer zien wat hij op trainingen wél kon. Want op het trainingsveld dacht je: ja, dit is echt een bijzonder talent. Heel jammer, want Levi heeft mogelijkheden genoeg gehad om zich te laten zien."

    De Alkmaarders hadden een optie om het aflopende contract van Garcia te verlengen tot 2020. "Maar het zag er niet naar uit dat hij dit seizoen basisspeler zou worden. En omdat hij een speler van buiten de EU is, zit je ook aan bepaalde financiële voorwaarden vast. Voor een bankzitter bij AZ zou dat ver boven budget zijn. Dus dat risico hebben we niet genomen."

    Plaats een reactie

    Mooi psv 1 +108
    zondag 14 oktober 2018 om 10:19
    Bij jullie is het allemaal pure middelmaat
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    zondag 14 oktober 2018 om 10:42
    Niet allemaal, maar de meeste wel....
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:48
    Hoho en Gundmundsson, Boadu en Stengs dan?
    Vind ik leuk
    slechtekont +4726
    zondag 14 oktober 2018 om 13:03
    Gydmundson is nog afwachten. Boadu en Stengs eerst maar volledig fit worden.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 02:02
    Gudmundsson liet het al zien! Die 2 zijn al bijna weer fit!
    Vind ik leuk
    De Hout +1750
    zondag 14 oktober 2018 om 12:17
    Grote mond. Niet doen joh. Staat je slecht en funest voor je karma.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 13:13
    En die middelmaat gaat voor miljoenen de deur uit.. en dat zonder hulp van de gemeente ook nog. Bijzonder allemaal
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 10:21
    lekker naar Israel gaan lekker weertje jodekoeken eten.vrouwen neuken niks mis mee
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 10:28
    Met jou wel.
    Vind ik leuk
    Sebasje +392
    zondag 14 oktober 2018 om 10:39
    ...dat kan toch ook allemaal gewoon in Nederland? Maar inderdaad, daar kan het ook....
    Vind ik leuk
    Bergwag +920
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:46
    Zullen ze die koeken daar hebben?
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    zondag 14 oktober 2018 om 10:43
    Denk dat hij het bij AZ best had gehaald. Jammer dat hjj de kans niet gekregen heeft.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 10:43]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9802
    zondag 14 oktober 2018 om 11:04
    Het blijft nog altijd zo dat je elf elke week aan de bak moet om je te laten zien.

    Met een andere instelling gaat het niet lukken.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:22
    Voor een club als AZ is dit gewoon een speler van wereldklasse. Heel stom dat ze deze jongen hebben laten lopen, al kan ik ook begrijpen dat deze jongen een stapje hogerop is gegaan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 07:16]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 14 oktober 2018 om 19:10
    Je vergeet een spatie tussen wereldklasse. en Heel.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 01:59
    Hahahaha voor welke club ben jij zelf dan? Hij was wissel bij excelsior man!
    Vind ik leuk
    De Hout +1750
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:28
    Gebruikersnaam moet de whisky eens laten staan...
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    zondag 14 oktober 2018 om 11:31
    Niet meer aan beginnen, van die exotische produkten die niks extra's leveren.
    Toegegeven,Garcia startte stormachtig maar werd daarna een dure wisselspeler,die zijn kansen niet pakte.
    Ook verhuurbeurt bij Excelsior leverde niks op.

    Dus afscheid van nemen.
    Leverde ook nog eens niks op.

    AZ moet Friday, die andere exoot ook nog lozen. Zelfde verhaal, erg dure speler die genoeg kansen heeft gehad. Maar 't is niks.

    Huiberts zal echt de boer op moeten om een behoorlijke verdediger aan te trekken.
    En niet weer zo'n koopje. Want AZ is soms niet eens middelmaat maar puur slecht.

    Vind ik leuk
    Jur74 +9000
    zondag 14 oktober 2018 om 12:28
    Doe er maar 2 voor de cv positie. Vlaar is gewoon op en we moeten nog maar zien hoe Wuytens terug komt.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    zondag 14 oktober 2018 om 14:22
    Ik denk dat Vlaar echt nog niet op is hoor. Als hij een goede CV naast hem heeft blijft het een man met in- en overzicht. Denk dat jullie hier nig wel wat jaartjes plezier aan gaan beleven.
    Vind ik leuk
    Jur74 +9000
    zondag 14 oktober 2018 om 14:32
    Draaicirkel van een tank waar de Amerikanen ons mee bevrijd hebben, dan ben je gewoon op.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2469
    zondag 14 oktober 2018 om 12:20
    Nu vd Brom nog weg...
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 16:34
    Eens
    Vind ik leuk
    mchollie +3436
    zondag 14 oktober 2018 om 16:17
    Ik blijf het de schuld vinden van Brommetje. Spelers niet goed gebruiken, speelstijl niet goed, wissels niet goed etc etc. Hopelijk laatste seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:05
    Een centenkwestie, doodzonde. Deze speler is veel beter dan al die eenheidsworsten die van dat trainingscomplex in Wijde Wormer komen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws